Şimdi Ara

LG mağduriyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 4gün önce bimeksten ellerinde kapalı ürün olmadığı için teşhir ürünü olarak aldığım 55lb730v nolu led televizyonun lg nin kendi sitesinde de vaad ettiği 3 ay digiturk hediyesini, lg müşteri hizmetleri teşhir ürünü diye hediye etmiyorlar,1 sene içnide lg g2 cep telefonu ve televizyon alarak lg'yi tercih ederek hata ettim. teşhir ürünü alırken dikkat edin lütfen



  • arkadaşım lg yada servise teşhir ürünü olduğunu niye söylüyorsun ki sende.

    bende teknosada teşhir ürünü bi tv almıştım. ertesi gün hepsiburada aynı fiyata indirdi sıfır tvyi + 100tl puan + 150 hediye çeki verdi. bende gittim teknosaya tvyi götürdüm. ve hayretler içinde kaldım. ben kavga gürültüye hazırlıklı gittim iade almayacaklar diye ama aksi oldu :) aynı personel vardı. baktı kutu kendi bantladığı gibi, teşhirde olsa kapalı kutu ürünlerin tüm hakları (garanti, değişim vs) teşhirde de geçerli dedi. faturayı kutudan çıkardı ve 10 dakikada iade işlemini tamamladı. eve gelir gelmez hepsiburada dan sıfır tvyi aldım..

    sizde 30 gün süre dolmadıysa faturanızla gidin ve satışta vadettiğiniz digitürkü vermediniz diyip bırakın tvyi. almadılar tüketici hakem heyetleri var. yasal hakkımı engelliyorlar diye şikayetçi olun ve paranızı alın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crowler -- 16 Ağustos 2014; 0:40:33 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.