Özetle; Samsung marka 49MU7400 model televizyon alma hatasında bulundum. Samsung Şirketi beni yaklaşık 1,5 yıldır uğraştırarak mağdur ediyor. Mahkeme kararıyla haklı olduğum tescillenmesine rağmen yükümlülüklerini yerine getirmemeye devam ediyor. 50 li yaşlardayım, bugüne kadar beni bu derece mağdur eden bir firma daha olmamıştır. Televizyon almayı düşünenlerin bu durumları göz önünde bulundurmalarını tavsiye ediyorum. Süreç: Televizyonun montajı Samsung yetkili servisi tarafından kutusu açılarak yapıldı ve aynı yetkili servis 2020 yılının Haziran ayına kadar da aynı arıza nedeniyle 3 kez daha evime gelip tv yi alıp sonrasında tekrar evime getirdi. İlk defasında arızayı gideren servis tekrarlayan arızaları çözemedi, devamında olay önce tüketici hakem heyetine sonrasında da Tüketici Mahkemesine kadar gitti. Televizyona Samsung Türkiye Yetkili Servisi tarafından ilki montajda, 3 defa da arıza için olmak üzere toplam 4 defa müdahalede bulunuldu ve bunların hepsi garanti kapsamında ve ücretsiz olarak yapıldı. Buna rağmen Samsung Türkiye şirketi Tüketici Hakem Heyetine yaptığı savunmada Vatan Bilgisayardan alınan televizyon için bu bizim ithal ettiğimiz ve satışını yaptığımız bir televizyon değildir diyerek çamura yatmaya kalktı. Devamında süreç tüketici mahkemesine gitti. Mahkemenin gerekçeli kararı 26.02.2021 tarihinde yazıldı. Karar “ ayıplı olan Samsung marka UE49MU7400 model televizyonun davalı tarafça en az aynı özelliklere sahip yeni misli ile değiştirilmesine, Alınması gerekli xxxx TL karar ve ilam harcının davalıdan alınarak hazineye irat kaydına, Davacı tarafından yapılan xxxx TL yargılama giderinin davalıdan alınarak davacıya verilmesine KESIN olarak karar verildi” şeklinde çıktı. Karar mahkeme tarafından şirket vekiline e tebligat olarak yapıldı ve 05.03.2021 tarihinde tebliğ edildi. Buna ilave olarak da 08 Mart 2021 tarihinde Samsung Müşteri Hizmetlerine durumu bildirdim ve mahkeme kararını da gönderdim. Geri dönüp gereğini yapmak üzere ilgili birimlere aktarıyoruz dediler ancak ne gereğini yapan var ne de arayan. Mahkeme kararını yerine getirmek için illa ki icra takibi yapılmasını mı bekliyorlar. 50 li yaşlardayım, bugüne kadar beni bu derece mağdur eden başka bir firma ile karşılaşmadım. Müşteri umurlarında değil. Televizyonun bozuk olduğu, tamir edilemediği bilirkişi raporu ve mahkeme kararıyla da apaçık ortada iken hiç böyle bir durum yokmuş gibi davranmaları ve müşterisini 1,5 yıldır bu durumla baş başa bırakması tüketicilerini ne kadar önemsediklerinin açık bir göstergesidir. Nasıl bir firma ile muhatab olduğumu anlatmak ve televizyon almayı düşünenlere fikir vermesi açısından bunları yazdım. Sabırla okuduğunuz için teşekkür ediyorum. Güncelleme: 18.08.2021 Samsung firması ile sorunlar hala devam ediyor. Firma mahkeme kararından yaklaşık 2 ay sonra televizyonu yenisiyle değiştirdi ve bu konudaki sorun halloldu. Ancak mahkeme masraflarının ödenmesi noktasında hala sorun var ve Samsung faizi ile birlikte yaklaşık 2.000 TL tutarındaki parayı bana ödeyemiyor ya da ödemiyor. Defalarca müşteri hizmetlerine ve hukuk bürolarına durumu bildirmemize rağmen Samsung tam 5 aydır 2.000 TL parayı ödeyemedi. Ve sonunda Samsung u icraya verdik. Samsung un tam olarak hangi banka ile çalıştığını bilemediğimiz için tahmini olarak 2 bankaya icra çıkardık. Bakalım sonuç ne olacak. 21.08.2021 İcra çıkarttığımız 2 bankadan birinde hedefe ulaştık ve Samsung firmasının bankadaki hesabına borç kadar bloke koydurduk. Önümüzdeki hafta bu miktarın icra hesabına gönderilmesini sağlayacağız. 25.08.2021 SON GÜNCELLEME: 24.08.2021 günü para bankadan icra dairesi hesabına yatırılmış, bugün itibari ile de hesabımıza gönderildi. Nihayet Samsung ile ilişkimizi sonlandırmış olduk. Bundan sonra herkes kendi yoluna, inşallah bir daha hiç irtibat kurmayız. Bunlar bana çok iyi bir ders oldu. TÖVBE. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ege.. -- 25 Ağustos 2021; 16:48:38 > |
SAMSUNG TV MAĞDURİYETİ – MAHKEME KARARINA RAĞMEN
-
-
Samsung ikinci Nokia olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Karar sonrası 15 gün geçtiyse ve karşı dava açılmadıysa direk icra gönder uğraşma
-
Hocam Samsung Tr Genel Merkezi Leş 1 Kurum,Sizde Bunların Gerçek Yüzünü Deşifre Eden Sayısız Mağdurlardan Olmuşsunuz
2021 Samsung Tv Modeller Alacak Olanlar 10 Kere Düşünsün Alırken,Tv Değil Dert Küpü Hem Tvsi,Hem Genel Merkezi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Roronoa Zoro -- 1 Nisan 2021; 15:29:1 > -
Amazon TR dışında TV almayın. Bir sorunla karşılaşmanız hâline servise tutanak tutturarak iade edebilirsiniz ilk 30 gün içinde. Diğer tekno-mağazalardan ürün almak resmen kumar!
-
Bu arada karşılaştığınız arıza neydi, detay paylaşırsanız seviniriz.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-E502C764DBu arada karşılaştığınız arıza neydi, detay paylaşırsanız seviniriz.
Arızanın detayına girerek konunun özünden uzaklaşmak istemediğim için pek bahsetmedim.
Kısaca panelin altından yukarı doğru uzanan ve yukarı çıktıkça genişleyen siyah alanlar vardı ve bu alanlar aşağıdan yukarı doğru ekranın dörtte üçüne kadar çıkıyordu.
Mahkeme bilirkişi atadı, bilirkişi televizyonun arızalı olduğunu, tamir edilmeden müşteriye teslim edildiğini, ayıplı bir ürün olduğunu ve müşterinin mağdur edildiğini mahkemeye resmen bildirdi. Mahkeme de yukarıda bahsettiğim kesin kararı verdi.
İlave olarak arıza ilk 30 gün içinde değil 1 yıl dan sonra ortaya çıktı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ege.. -- 1 Nisan 2021; 22:10:39 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Ege..Arızanın detayına girerek konunun özünden uzaklaşmak istemediğim için pek bahsetmedim.
Kısaca panelin altından yukarı doğru uzanan ve yukarı çıktıkça genişleyen siyah alanlar vardı ve bu alanlar aşağıdan yukarı doğru ekranın dörtte üçüne kadar çıkıyordu.
Mahkeme bilirkişi atadı, bilirkişi televizyonun arızalı olduğunu, tamir edilmeden müşteriye teslim edildiğini, ayıplı bir ürün olduğunu ve müşterinin mağdur edildiğini mahkemeye resmen bildirdi. Mahkeme de yukarıda bahsettiğim kesin kararı verdi.
İlave olarak arıza ilk 30 gün içinde değil 1 yıl dan sonra ortaya çıktı.
Alıntıları GösterAllah kahretsin şu vertical banding mevzusunu artık ya...
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-E502C764DAllah kahretsin şu vertical banding mevzusunu artık ya...
Alıntıları GösterTelevizyon da nihayetinde elektronik bir cihaz ve bozulabilir, burada sorun yok. Sorun Samsung şirketinin vurdumduymazlığı, müşterisini bile bile açık açık mağdur etmesi.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Roronoa ZoroHocam Samsung Tr Genel Merkezi Leş 1 Kurum,Sizde Bunların Gerçek Yüzünü Deşifre Eden Sayısız Mağdurlardan Olmuşsunuz
2021 Samsung Tv Modeller Alacak Olanlar 10 Kere Düşünsün Alırken,Tv Değil Dert Küpü Hem Tvsi,Hem Genel Merkezi
Bunların gerçek yüzünün bilinmesi lazım ki diğer tüketiciler aynı sorunlarla karşılaşmasın. Televizyonda en ufak bir sıkıntı olduğunda bilin ki kendinizle baş başasınız. Ne garanti ne servis yok varsayın.
-
Niye uğraşıyorsunuz. Verin icraya geçin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Direk icraya ver hiç uğraşma. Merak etme verdikten sonra zaten seni ararlar.
-
quote:
Orijinalden alıntı: cenkakay08Direk icraya ver hiç uğraşma. Merak etme verdikten sonra zaten seni ararlar.
İcra yoluyla hakkımı söke söke alacağımı biliyorum, ilginize teşekkür ederim.
Ama insanlarında bunların nasıl bir şirket olduğunu bilmesi, yaşanan kötü tecrübeleri öğrenmesi gerekir. Mesela ben daha önce böyle bir olayı bilseydim mahkeme kararını bile takmayacak kadar vurdumduymaz ve müşteri memnuniyeti bu derece umurunda olmayan bir şirket olduğunu öğrenmiş olsaydım kesinlikle Samsung televizyon almazdım. Bu gibi sorun yaşamak istemeyen arkadaşlar televizyon almadan önce iyice düşünsünler.
-
Samsung firması ile sorunlar hala devam ediyor. Firma mahkeme kararından yaklaşık 2 ay sonra televizyonu yenisiyle değiştirdi ve bu konudaki sorun halloldu.
Ancak mahkeme masraflarının ödenmesi noktasında hala sorun var ve Samsung faizi ile birlikte yaklaşık 2.000 TL tutarındaki parayı bana ödeyemiyor ya da ödemiyor. Defalarca müşteri hizmetlerine ve hukuk bürolarına durumu bildirmemize rağmen Samsung tam 5 aydır 2.000 TL parayı ödeyemedi. Ve sonunda Samsung u icraya verdik. Samsung un tam olarak hangi banka ile çalıştığını bilemediğimiz için tahmini olarak 2 bankaya icra çıkardık. Bakalım sonuç ne olacak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ege.. -- 19 Ağustos 2021; 17:2:45 > -
İcra çıkarttığımız 2 bankadan birinde hedefe ulaştık, ve Samsung firmasının bankadaki hesabına borç kadar bloke koydurduk. Önümüzdeki hafta bu miktarın icra hesabına gönderilmesini sağlayacağız. Sonuna kadar mücadeleye devam.
Gelişmeleri bilgilendirmeye devam edeceğim.
-
24.08.2021 günü para bankadan icra dairesi hesabına yatırılmış, bugün itibari ile de hesabımıza gönderildi. Nihayet Samsung ile ilişkimizi sonlandırmış olduk.
Bundan sonra herkes kendi yoluna, inşallah bir daha hiç irtibat kurmayız. Bunlar bana çok iyi bir ders oldu. TÖVBE.
Samsung ikinci Nokia olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.
|
Karar sonrası 15 gün geçtiyse ve karşı dava açılmadıysa direk icra gönder uğraşma |
İcra yoluyla hakkımı söke söke alacağımı biliyorum, ilginize teşekkür ederim. Ama insanlarında bunların nasıl bir şirket olduğunu bilmesi, yaşanan kötü tecrübeleri öğrenmesi gerekir. Mesela ben daha önce böyle bir olayı bilseydim mahkeme kararını bile takmayacak kadar vurdumduymaz ve müşteri memnuniyeti bu derece umurunda olmayan bir şirket olduğunu öğrenmiş olsaydım kesinlikle Samsung televizyon almazdım. Bu gibi sorun yaşamak istemeyen arkadaşlar televizyon almadan önce iyice düşünsünler. |
Hocam Samsung Tr Genel Merkezi Leş 1 Kurum,Sizde Bunların Gerçek Yüzünü Deşifre Eden Sayısız Mağdurlardan Olmuşsunuz 2021 Samsung Tv Modeller Alacak Olanlar 10 Kere Düşünsün Alırken,Tv Değil Dert Küpü Hem Tvsi,Hem Genel Merkezi |
Niye uğraşıyorsunuz. Verin icraya geçin.
|
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X