Şimdi Ara

LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
6.303
Cevap
253
Favori
335.462
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Burak hocam selamlar, Bir konu hakkında fikirlerinize ihtiyacım var bir ümit besleyip bir yol varmı bunu öğrenmek istiyorum.

    12/05/2018 tarihinde İzmir Optimum AVM LG Store mağazasından LG Oled 55C7V modeli TV almıştım 2 yıllık garanti süreci içerisinde ilk yıl ekran yanması sonucu panel değişimi yapıldı ve kullanmaya devam ettim ve bundan 1 ay öncesi görsel resimlerde gördüğünüz gibi resmen oynamış oldugum oyunların logoları ekranda yapıştı kaldı 2018 yılında 7000TL gibi bir rakam ödeyip bu kadar kısa sürede bu sorunu yaşamak ve yaşatmak doğru değil bu konuda ne yapabilirim panel değişimi olurmu yada yasal yola basvursam mi ?

    @brknil06
    LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu

    LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu

    LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bx 55

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeeD

    bx 55
    Hocam hangi tarihte aldınız siz?
  • 2 ay oldu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATATURKTC

    Burak hocam selamlar, Bir konu hakkında fikirlerinize ihtiyacım var bir ümit besleyip bir yol varmı bunu öğrenmek istiyorum.

    12/05/2018 tarihinde İzmir Optimum AVM LG Store mağazasından LG Oled 55C7V modeli TV almıştım 2 yıllık garanti süreci içerisinde ilk yıl ekran yanması sonucu panel değişimi yapıldı ve kullanmaya devam ettim ve bundan 1 ay öncesi görsel resimlerde gördüğünüz gibi resmen oynamış oldugum oyunların logoları ekranda yapıştı kaldı 2018 yılında 7000TL gibi bir rakam ödeyip bu kadar kısa sürede bu sorunu yaşamak ve yaşatmak doğru değil bu konuda ne yapabilirim panel değişimi olurmu yada yasal yola basvursam mi ?

    @brknil06




    Hocam öncelikle geçmiş olsun şuan zaten bu seriden sonra bu sorun aşıldı yaklaşık son 3 yıldır yaşayan bir kişi yok.
    B6,C6,B7,C7, serilerinde yaşandı yetkili servis ile görüşme yapın siz LG tarafından fiyat desteği almaya çalışalım o şekilde yardımcı olabilirim size.
    Yasal yollarda başvura bilirsiniz isterseniz eğer tercih sizin hocam.
    İyi forumlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeeD

    2 ay oldu
    Hocam garanti uzatması yapabilirsiniz toplam 5 yıla çıkarabilirsiniz isterseniz eğer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak_Keskin06

    LG OLED77G16LA.APD
    Mağazamıza açılmıştır inceleme yapmak isteyen gelebilir






    .




  • Dostum lg benim böyle bir garantim yok diyor?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Burası da diğer Lg konuları gibi satış yeri olmaya başladı. Neyse Oled kullanıcıları için bir tavsiyem daha var: altyazı rengini gri yapın, beyaz renk altyazı gözünüze flaş gibi çakıyor ama gride bu sorun yok. 5 dakikadan sonra alışıyorsunuz.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeeD

    Dostum lg benim böyle bir garantim yok diyor?
    Hocam özelden iletişime geçerseniz detaylı bilgi vereyim size.
  • DeeD kullanıcısına yanıt

    Konuya naçizane bilgim dahilinde bir açıklık getirebilmek isterim. Ben aslında satıcılar tarafından kullanılan "ek garanti" ve "garanti uzatması" jargonunun çok yerinde olmadığı görüşündeyim. Belki de amaçlanan bu, fakat kağıt üzerinde aynı şey değil. LG Türkiye size öyle söylüyor, teknik olarak da doğru söylüyor. Zira sizin bu tarz bir ürünü satın alırken tüketicinin korunması hakkında kanun ve garanti belgesi yönetmeliği uyarınca sahip olduğunuz asgari iki yıllık (örneğimizde iki yıl) garantiniz mevcuttur. Bu garanti de pek tabii uzatılabilir ama burada uzatılan bu değil. Bu garanti kural olarak 2 yılın sonunda kendiliğinden sona erer. Bu garanti süresi içerisinde garanti kapsamı içindeki hususlarda müşterinin seçimlik hakları olur ve LG Türkiye'nin anlaşmış olduğu yetkili servislerden (LG Türkiye Websitesinde unvanları yazar bu firmaların) ürününüz garanti kapsamında değişim/tamir olur. Tam koşulları görmek için garanti şartlarını güzelce okumak gerekir.


    LG ürünlerini satan LG tarafından yetkilendirilmiş bayiler ise örn. LG Brand Shoplar, Vatan, Mediamarkt vs. vs. kendileri müşterilere +3 yıllık özel paketler satarlar bu garanti üzerine. "Bu paketlerin hukuki niteliği garanti ile aynı değildir!" bunun altını çizmek lazım. Örneğin ben Burak Bey'den televizyonumu satın aldım ve +3 yıllık da garanti uzatması altında bir "garanti sigortası" satın aldım. kısacası ürünüm 2 yıl garanti bitiminden sonra +3 yıl boyunca sigortalanmış oldu ve belirli başlı durumlar halinde bazı haklarım oluyor. Burada da sigorta poliçesini iyi bir şekilde okuyup anlamak lazım. Burak Bey bunu forumda hepimize "o 3 yıl içinde panelinizde yanma vs. olursa panel değişimi yapıyoruz" şeklinde beyan etti ve biz de kendisine ve Koç Pazarlamaya güveniyoruz. Zira burada bir sürü kişiyle kendisi bire bir ilgileniyor sağ olsun ve biz de TV'mizi satın alırken kendisini ve Koç Pazarlamayı tercih ettik. Bu satıcılar açısından da baya avantajlı bir şey, zira henüz risk gerçekleşmeden (garanti süreniz dolmadan bu koruma başlamıyor) belki de risk hiçbir zaman gerçekleşmeyecekken peşin para kazanıyorlar. Farklı bir sektörde çalışıyorum ve biz de yurt dışından ithal ettiğimiz çok pahalı bir ürünü (rüzgar türbini) müşterilerimize satıyoruz. Kar marjımızın büyük bir bölümünü ise ek olarak sattığımız bakım anlaşmaları oluşturuyor.


    Burada +3 yıllık uzatma satın alıp o süre zarfında bundan faydalanmış arkadaşlarımız varsa kendileri bize deneyimlerinden bahsedebilirler ve bu fevkalade yol gösterici olur. Kısacası LG'nin size öyle bir garanti yok demesi teknik anlamda ve hukuken doğru bir açıklama. Bu kapsamda eğer bayi +3 yıl içerisinde ürününüze müdahalede bulunmak isterse (tamir/değişim) bunu kendi anlaşması olduğu (LG Türkiye'nin değil, bayinin kendisinin) üçüncü parti şirketler tarafından yapar. Bu üçüncü parti şirketler de pek tabii LG Türkiye'nin anlaşmalı olduğu resmi bakım/onarım şirketleri olabilir. Umarım biraz açıklık getirebilmişimdir. Eksikler olabilir, daha bilgili deneyimli arkadaşlar tamamlarlar. Saygılar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beygirbey -- 5 Temmuz 2021; 15:27:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beygirbey

    Konuya naçizane bilgim dahilinde bir açıklık getirebilmek isterim. Ben aslında satıcılar tarafından kullanılan "ek garanti" ve "garanti uzatması" jargonunun çok yerinde olmadığı görüşündeyim. Belki de amaçlanan bu, fakat kağıt üzerinde aynı şey değil. LG Türkiye size öyle söylüyor, teknik olarak da doğru söylüyor. Zira sizin bu tarz bir ürünü satın alırken tüketicinin korunması hakkında kanun ve garanti belgesi yönetmeliği uyarınca sahip olduğunuz asgari iki yıllık (örneğimizde iki yıl) garantiniz mevcuttur. Bu garanti de pek tabii uzatılabilir ama burada uzatılan bu değil. Bu garanti kural olarak 2 yılın sonunda kendiliğinden sona erer. Bu garanti süresi içerisinde garanti kapsamı içindeki hususlarda müşterinin seçimlik hakları olur ve LG Türkiye'nin anlaşmış olduğu yetkili servislerden (LG Türkiye Websitesinde unvanları yazar bu firmaların) ürününüz garanti kapsamında değişim/tamir olur. Tam koşulları görmek için garanti şartlarını güzelce okumak gerekir.


    LG ürünlerini satan LG tarafından yetkilendirilmiş bayiler ise örn. LG Brand Shoplar, Vatan, Mediamarkt vs. vs. kendileri müşterilere +3 yıllık özel paketler satarlar bu garanti üzerine. "Bu paketlerin hukuki niteliği garanti ile aynı değildir!" bunun altını çizmek lazım. Örneğin ben Burak Bey'den televizyonumu satın aldım ve +3 yıllık da garanti uzatması altında bir "garanti sigortası" satın aldım. kısacası ürünüm 2 yıl garanti bitiminden sonra +3 yıl boyunca sigortalanmış oldu ve belirli başlı durumlar halinde bazı haklarım oluyor. Burada da sigorta poliçesini iyi bir şekilde okuyup anlamak lazım. Burak Bey bunu forumda hepimize "o 3 yıl içinde panelinizde yanma vs. olursa panel değişimi yapıyoruz" şeklinde beyan etti ve biz de kendisine ve Koç Pazarlamaya güveniyoruz. Zira burada bir sürü kişiyle kendisi bire bir ilgileniyor sağ olsun ve biz de TV'mizi satın alırken kendisini ve Koç Pazarlamayı tercih ettik. Bu satıcılar açısından da baya avantajlı bir şey, zira henüz risk gerçekleşmeden (garanti süreniz dolmadan bu koruma başlamıyor) belki de risk hiçbir zaman gerçekleşmeyecekken peşin para kazanıyorlar. Farklı bir sektörde çalışıyorum ve biz de yurt dışından ithal ettiğimiz çok pahalı bir ürünü (rüzgar türbini) müşterilerimize satıyoruz. Kar marjımızın büyük bir bölümünü ise ek olarak sattığımız bakım anlaşmaları oluşturuyor.


    Burada +3 yıllık uzatma satın alıp o süre zarfında bundan faydalanmış arkadaşlarımız varsa kendileri bize deneyimlerinden bahsedebilirler ve bu fevkalade yol gösterici olur. Kısacası LG'nin size öyle bir garanti yok demesi teknik anlamda ve hukuken doğru bir açıklama. Bu kapsamda eğer bayi +3 yıl içerisinde ürününüze müdahalede bulunmak isterse (tamir/değişim) bunu kendi anlaşması olduğu (LG Türkiye'nin değil, bayinin kendisinin) üçüncü parti şirketler tarafından yapar. Bu üçüncü parti şirketler de pek tabii LG Türkiye'nin anlaşmalı olduğu resmi bakım/onarım şirketleri olabilir. Umarım biraz açıklık getirebilmişimdir. Eksikler olabilir, daha bilgili deneyimli arkadaşlar tamamlarlar. Saygılar.

    Ben de tam bu yüzden bilinir tekno-marketler yerine Burak Bey'den alışveriş yapmayı tercih ettim. Kurumsal firmaların uzattığı garanti süreleri belli başlı sorunları kapsıyor. Burak Hoca'mın belirttiğine göre; bizim yaptırdığımız ek 3 yıl sigortalama işlemi biraz daha farklı ve daha garanti. Cihazı sigortalatıyorlar anladığım kadarıyla. Bu da teknik olarak herhangi bir sorun ayrımı yapmaksızın hata varsa bedeli karşılığı neyse ona denk geliyor. Panelse panel, ürünse ürün değişimi şeklinde sorunumuz olursa giderilir.


    Forumda da 4. / 5. yılında TV'si yenilenen arkadaşlara denk gelmiştim. (Bu arkadaşların cihazları da zaten eski / hassas OLED'lerdi) Yeni nesil cihazların artık daha dayanıklı olduğu belirtiliyor. Bakalım.





  • merhabalar arkadaşlar 65bx televizyonumun digiturk yayınlarını izlerken haberturk cnnturk gibi altta akan yazı gecen kanallarda titreme bulanıklık sorunu yaşıyorum yardımcı olursanız sevinirim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ps5 için LG c1 oled almayı düşünüyordum ancak ekran yanığı gibi sorunlar açıkçası beni biraz korkuttu, LG'nin miniled modeli satışa çıkıyormuş, onu beklemeye karar verdim, bakalım oled'e yakın bir performans verebilecek mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.youtube.com/watch?v=hZ88uTF-9Vg&feature=youtu.be

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: digi_boy2006

    Ps5 için LG c1 oled almayı düşünüyordum ancak ekran yanığı gibi sorunlar açıkçası beni biraz korkuttu, LG'nin miniled modeli satışa çıkıyormuş, onu beklemeye karar verdim, bakalım oled'e yakın bir performans verebilecek mi?

    TV Oyun için sadece OLED önerilir.


    GAMING MODE açılınca local dimming algorithm girer ve siyah tonunu göremezsiniz yada input lag tavan yapar.


    ADDED HDR INPUT LAG eklenir ve daha niceleri..


    Kısacası konsol oyunculuğu ve PC oyunculuğu TV için SADECE OLED de mantıklıdır çünkü Pixel response time 0.1ms dirLG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak_Keskin06

    Hocam başarılı bir ürün alın, ne aldığınızı bilmek sizin hakkınız

    Alıntıları Göster

    Başarılı olduğunu biliyorum hocam size şaka yapıyorum Ankara da yaşasaydım sizin dükkan dan çıkmazdım.LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu 





  • LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma KonusuTellyDanyoutube
    LG OLED C1 Dimensions 09:00 Turning the TV on 10:50 Normal TV Content 16:13 4K HDR Video Content 18:51 Building the stand 05:50 New LG Magic Remote 03:40 LG OLED 55C1 unboxing, setup, TV content demo and 4K HDR demo footage. Dimensions of pedestal stand, TV and VESA mount dimensions. Credit to www.aegir.co.uk for the opportunity.
    https://www.youtube.com/watch?v=BtrUi4oX9gk&feature=youtu.be
  • StreamRolleR kullanıcısına yanıt

    Benim gönlümde oled'den yana ancak zamanla oluşabilecek bu sorunlar beni korkuyor açıkçası, çünkü ben TV'yi sadece oyun amaçlı değil uydu ve film için de kullanacağım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam gördüğüm kadarıyla forumda henüz genel bir kanıya varabileceğimiz kadar bir yanık vakası ortaya çıkmadı yeni serilerde. Tabii bu, riskin 0 olduğu anlamına gelmez. Dikkat edilmesi gereken hususlar vardır. Burada kullandığımız rodaj ayarlarından tutun, cihaz garanti süresinin bitimi için satın alınan ek korumalar (içerikleri iyi bilinmeli) ve kendi tavsiyem, içeriği iyi bilinen bir konut sigortası yaptırılması gibi... Burada gözlerimizi kapayıp uçurumdan aşağı atlamıyoruz OLED alarak, riskler var ama bilinçli davranmaya çalışıyoruz ama korkularınız anlaşılabilir bence de :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beygirbey -- 6 Temmuz 2021; 9:29:37 >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.