Şimdi Ara

LG TV ALANA LG G4 TELEFON HEDİYE (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
233
Cevap
11
Favori
16.428
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enkog

    http://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_lg-55uf950v-55-in%C3%A7-139-cm-ekran-ultra-hd-4k-3d-smart-led-tv-1138531.html

    mediamarkt telefonuda fiyata eklemiş herhalde şaşırmış bu adamlar yahu , bide telefon kendi kampanyaları gibi yazmışlar

    ne tutturursak işte. ben bunların kafalarını anlamıyorum. mahallede çakal abiler vardı bunları yapardı ama para sonuçta cebine giderdi. bu fiyatı belirleyenlere giren ne acaba da almanyadaki patronlarını sevindiriyorlar.




  • ya arkadaşlar benim merak ettiğim bu kampanya stoklarla sınırlı demiş. peki biz nerden bileceğiz stoğu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nirvanha

    HDMI 2.0a giriş desteği yokmuş vazcaydım :D


    https://www.avforums.com/review/lg-55uf950v-uf950-review.11300#sectionAnchor40732

    Doğru bu tv de hdmi 2.0 var 2.0a yok, ne işe yarar 2.0a ? 2.0 dan farklı olarak? Ayrıca köşeden led aydınlatmalı ve local dimming(yerel aydınlatma) noktaları sadece 15 adet, samsunglarda 150 adet civarı.
    Bu fiyat efsane fiyat olduğu için alma gücü olup almayanların kesinlikle üzülecekleri kalitede bir tv. 4 çekirdek işlemci ve 3gb ram var.Renkler müthiş, oyun performansı çok iyi, bugün lg mağazasında gözattım,tasarımı da çok iyi.İhtiyacı olan kaçırmasın

    Gittigidiyorda stok bitti ama bitmeden önce sanırım en iyi fiyattı 5011 tl-100 tl çippara=4911 tl -1500 tl G4 ün satılabilir makul fiyatı=3411 tl !!!
    n11 devam ediyor 5250 tl -çek v.s.....cardfinans 111 tl
    Yıl sonu stok tüketme kampanyaları başladı sanırım yeni kampanyalar da göreceğiz.

    Tabi henüz g4 alıp nasıl bişey gönderdikleri konusunda yorum yok, beklenti 32 gb 3gb ramli normal g4 yönünde.




  • artemisbd kullanıcısına yanıt
    yamulmuyorsam ileride çıkcak olan HDR destekli 4k bluray takıp oynatamazsınız buna.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nirvanha -- 29 Kasım 2015; 1:26:36 >
  • nirvanha kullanıcısına yanıt
    "Standardın güzel yanlarından biri de 2.0'dan 2.0a'ya yapılacak yazılım/firmware güncellemeleriyle geçilebilecek olması gösteriliyor."

    KAYNAK:http://www.donanimhaber.com/televizyonlar/haberleri/HDMi-20a-standardi-HDR-destegine-kavustu.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: apollonx

    "Standardın güzel yanlarından biri de 2.0'dan 2.0a'ya yapılacak yazılım/firmware güncellemeleriyle geçilebilecek olması gösteriliyor."

    KAYNAK:http://www.donanimhaber.com/televizyonlar/haberleri/HDMi-20a-standardi-HDR-destegine-kavustu.htm

    Buna gerçekten de inanıyormusnuz?

    http://www.cnet.com/news/ultra-hd-4k-blu-ray-what-we-know/




  • TV kurulumunu yaptırdım ancak telefon için kusursuzsiyah sitesine 2 gündür kayıt yaptıramıyorum, geçersiz seri numarası diyor. LG ile görüştüm pazar olduğu için yarın bilgi bekliyorum. Benzer sorun ile karşılaşan oldu mu?
  • Kurulum yapılıp yapılmadığı tespit edebiliyorlarmı ?
  • manyax M kullanıcısına yanıt
    Evet tespit ediliyor, kurulumu görüyor LG, Teyit ettirdim ve daha öncede işlem olmuş bir seri numarası değilmiş.
  • Kayıt ekranında bütün bilgileri giriyorum daha sonra onaylıyorum butonuna basınca lütfen bekleyiniz yazıyor ve öyle kalıyor.
    Aynısı olan var mı?

    Edit: Chrome da mozillada olmadı en son yandex browser da oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi georgess -- 30 Kasım 2015; 21:40:45 >
  • Kayıt işlemi için son gün 15 Aralık'mış. Birkaç kişi sorun yaşamış kayıtta da inşallah firma bir hinlik yapmayıp da siteyi 15ine kadar kitlemezler...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lig Tv diye okudum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan9x

    Evet tespit ediliyor, kurulumu görüyor LG, Teyit ettirdim ve daha öncede işlem olmuş bir seri numarası değilmiş.

    hocam aynı sorun bende de var, nasıl çözdünüz?
  • hayırlı olsun arkadaslar gulegule kullanın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B1sey -- 1 Aralık 2015; 10:44:33 >
  • Salak gibi kaçırdık bu kampanyayı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysahin2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkan9x

    Evet tespit ediliyor, kurulumu görüyor LG, Teyit ettirdim ve daha öncede işlem olmuş bir seri numarası değilmiş.

    hocam aynı sorun bende de var, nasıl çözdünüz?

    Sorun Kurulum yapan servisin Seri Numarasındaki 0'ı O harfi yazması yüzündenmiş, Kaç kez telefon görüşmesi yapıp LGye ve Servis'e seri numarasını teyit ettirmiştim, sonra sonuç çıkmayınca 0ları O yazdım sistem kabul etti :) Sonra durumu servise ve LGye bildirdim, özür dilediler ve sorunu düzelteceklerini söylediler.3 gün sonunda başvurum böylelikle kabul oldu.

    Sizinde 2 sorununuz olmuş olabilir servis kurulumu sisteme girmemiş veya yanlış girmiş olabilir. Seri numarasının daha önce bu kampanyada kullanılmadığını da teyit ettirin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan9x

    quote:

    Orijinalden alıntı: ysahin2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkan9x

    Evet tespit ediliyor, kurulumu görüyor LG, Teyit ettirdim ve daha öncede işlem olmuş bir seri numarası değilmiş.

    hocam aynı sorun bende de var, nasıl çözdünüz?

    Sorun Kurulum yapan servisin Seri Numarasındaki 0'ı O harfi yazması yüzündenmiş, Kaç kez telefon görüşmesi yapıp LGye ve Servis'e seri numarasını teyit ettirmiştim, sonra sonuç çıkmayınca 0ları O yazdım sistem kabul etti :) Sonra durumu servise ve LGye bildirdim, özür dilediler ve sorunu düzelteceklerini söylediler.3 gün sonunda başvurum böylelikle kabul oldu.

    Sizinde 2 sorununuz olmuş olabilir servis kurulumu sisteme girmemiş veya yanlış girmiş olabilir. Seri numarasının daha önce bu kampanyada kullanılmadığını da teyit ettirin.

    allah razı olsun hocam, aklıma gelmişti sıfırı "o" olarak girmek ama cesaret edememiştim. şimdi ben de "o" olarak girdim sistem kaul etti. ama lg yi arayıp durumu anlattığımda müşt temsilcisi bir türlü sistemlerinde sıfırın "o" olarak yer aldığını kabul etmiyor, kampanya departmanına aktardı sorunu bakalım bekliyoruz. tekrar teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysahin2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkan9x

    quote:

    Orijinalden alıntı: ysahin2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkan9x

    Evet tespit ediliyor, kurulumu görüyor LG, Teyit ettirdim ve daha öncede işlem olmuş bir seri numarası değilmiş.

    hocam aynı sorun bende de var, nasıl çözdünüz?

    Sorun Kurulum yapan servisin Seri Numarasındaki 0'ı O harfi yazması yüzündenmiş, Kaç kez telefon görüşmesi yapıp LGye ve Servis'e seri numarasını teyit ettirmiştim, sonra sonuç çıkmayınca 0ları O yazdım sistem kabul etti :) Sonra durumu servise ve LGye bildirdim, özür dilediler ve sorunu düzelteceklerini söylediler.3 gün sonunda başvurum böylelikle kabul oldu.

    Sizinde 2 sorununuz olmuş olabilir servis kurulumu sisteme girmemiş veya yanlış girmiş olabilir. Seri numarasının daha önce bu kampanyada kullanılmadığını da teyit ettirin.

    allah razı olsun hocam, aklıma gelmişti sıfırı "o" olarak girmek ama cesaret edememiştim. şimdi ben de "o" olarak girdim sistem kaul etti. ama lg yi arayıp durumu anlattığımda müşt temsilcisi bir türlü sistemlerinde sıfırın "o" olarak yer aldığını kabul etmiyor, kampanya departmanına aktardı sorunu bakalım bekliyoruz. tekrar teşekkürler

    Az önce müşteri hizmetleri arayıp bilgilerinizi ve faturanızı info@kusursuzsiyah.com adresine gönderin dedi.Bence konuyu özetleyip, bilgilerinizi gönderip sizde mail atın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan9x

    quote:

    Orijinalden alıntı: ysahin2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkan9x

    quote:

    Orijinalden alıntı: ysahin2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkan9x

    Evet tespit ediliyor, kurulumu görüyor LG, Teyit ettirdim ve daha öncede işlem olmuş bir seri numarası değilmiş.

    hocam aynı sorun bende de var, nasıl çözdünüz?

    Sorun Kurulum yapan servisin Seri Numarasındaki 0'ı O harfi yazması yüzündenmiş, Kaç kez telefon görüşmesi yapıp LGye ve Servis'e seri numarasını teyit ettirmiştim, sonra sonuç çıkmayınca 0ları O yazdım sistem kabul etti :) Sonra durumu servise ve LGye bildirdim, özür dilediler ve sorunu düzelteceklerini söylediler.3 gün sonunda başvurum böylelikle kabul oldu.

    Sizinde 2 sorununuz olmuş olabilir servis kurulumu sisteme girmemiş veya yanlış girmiş olabilir. Seri numarasının daha önce bu kampanyada kullanılmadığını da teyit ettirin.

    allah razı olsun hocam, aklıma gelmişti sıfırı "o" olarak girmek ama cesaret edememiştim. şimdi ben de "o" olarak girdim sistem kaul etti. ama lg yi arayıp durumu anlattığımda müşt temsilcisi bir türlü sistemlerinde sıfırın "o" olarak yer aldığını kabul etmiyor, kampanya departmanına aktardı sorunu bakalım bekliyoruz. tekrar teşekkürler

    Az önce müşteri hizmetleri arayıp bilgilerinizi ve faturanızı info@kusursuzsiyah.com adresine gönderin dedi.Bence konuyu özetleyip, bilgilerinizi gönderip sizde mail atın.

    sağolun hocam, sağ salim gelir inşallah tlflar, tv alacağımdan değildi aslında tersten gitmiş olduk




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.