Şimdi Ara

Linea Vs Fluence

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
1.744
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar diyelim sıfır araba alacaz. Fiata bakıyoruz line var 27.950 tl baz versiyon
    Renaulta bakıyoruz Fluence var o da 36.950 TL baz versiyon
    ikisi de C sınıf araç değilmi arkadaş ben mi yanlış biliyorum arada 9.000 tl fark var

    nedir bu fark? mantıklı acıklaması varmı?



     Linea Vs Fluence



  • linea sözde c sınıfı iki aracada binin farkı anlarsınız
  • Linea, Fiat'ın B segmenti platformunun uzatılıp biraz da donanım serpiştirilerek C segmenti haline gelmiştir
    bu yüzden maliyeti diğer C segmeni araçlarına göre daha az.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jac0B0 -- 16 Şubat 2013; 19:12:10 >
  • fluence goruntu olarak daha kaslı hoşuma gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    Linea, Fiat'ın B segmenti platformunun uzatılıp biraz da donanım serpiştirilerek C segmenti haline gelmiştir
    bu yüzden maliyeti diğer C segmeni araçlarına göre daha az.

    o zaman fluence kalitesinde fiat arabası hakgisi? sedan olacak ama?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cosef

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    Linea, Fiat'ın B segmenti platformunun uzatılıp biraz da donanım serpiştirilerek C segmenti haline gelmiştir
    bu yüzden maliyeti diğer C segmeni araçlarına göre daha az.

    o zaman fluence kalitesinde fiat arabası hakgisi? sedan olacak ama?

    Fluence kalitesinde sedan yok Fiatta :/
    Bravo var o da HB
    Freemont, Fluence dan daha kaliteli ancak o da MPV-SUV.
  • Linea , symbol ile fluence arası birşey

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Corolla vs Megane
    2 yıl önce açıldı
    Civic vs Octavia
    8 yıl önce açıldı
    Civic vs corolla
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Linea , symbol ile fluence arası birşey


    Doğru bir tespit.Geniş olsun ayağımı yerden kessin sorunsuz kullanayım diyorsan linea en iyi seçenektir o fiyata bunu tartışmam.Fakat fluence de fiyatının arabası değil.İç malzeme kalitesi ve yol tutuşundan herkes şikayetçi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theblackside -- 16 Şubat 2013; 22:02:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theblackside

    quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Linea , symbol ile fluence arası birşey


    Doğru bir tespit.Geniş olsun ayağımı yerden kessin sorunsuz kullanayım diyorsan linea en iyi seçenektir o fiyata bunu tartışmam.Fakat fluence de fiyatının arabası değil.İç malzeme kalitesi ve yol tutuşundan herkes şikayetçi

    hocam renault alanlar fanatik olmadığı için öyle,
    jetta alanlar genelde fanatik kesim olduğu için şikayet olmuyor.
    halbuki al birini vur ötekini, ikisnde de benzer sorunları var.
    ikisi de c sınıfının en dip arabaları

    edit: jetta nerden girdi araya diyceksiniz, benzer bir araçdan örnek düşününce aklıma ilk jetta geld.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jac0B0 -- 16 Şubat 2013; 22:13:34 >




  • Yine başlayacak linea segment tartışmaları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metegungor55

    Yine başlayacak linea segment tartışmaları.

    Linea 2007 den beri büyük değişiklik görmeyen bir C segmenti, insanlar bunu anlamak istemiyor.
    üretildiği ilk yıllarda gerçek bir C segmentiydi ancak diğer modeller ciddi değişimlere uğrayınca Linea geride kaldı bu nedenle C ile B segmenti arasına sıkıştı kaldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: theblackside

    quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Linea , symbol ile fluence arası birşey


    Doğru bir tespit.Geniş olsun ayağımı yerden kessin sorunsuz kullanayım diyorsan linea en iyi seçenektir o fiyata bunu tartışmam.Fakat fluence de fiyatının arabası değil.İç malzeme kalitesi ve yol tutuşundan herkes şikayetçi

    hocam renault alanlar fanatik olmadığı için öyle,
    jetta alanlar genelde fanatik kesim olduğu için şikayet olmuyor.
    halbuki al birini vur ötekini, ikisnde de benzer sorunları var.
    ikisi de c sınıfının en dip arabaları

    edit: jetta nerden girdi araya diyceksiniz, benzer bir araçdan örnek düşününce aklıma ilk jetta geld.


    Jetta konusunda haklılık payın var.Babamda mevcut aynı araçtan ve gerçekten iç mekanı çok kalitesiz.Ancak güvenlik ve yol tutuş konularında falan fluence ile de kıyaslanmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: theblackside

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: theblackside

    quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Linea , symbol ile fluence arası birşey


    Doğru bir tespit.Geniş olsun ayağımı yerden kessin sorunsuz kullanayım diyorsan linea en iyi seçenektir o fiyata bunu tartışmam.Fakat fluence de fiyatının arabası değil.İç malzeme kalitesi ve yol tutuşundan herkes şikayetçi

    hocam renault alanlar fanatik olmadığı için öyle,
    jetta alanlar genelde fanatik kesim olduğu için şikayet olmuyor.
    halbuki al birini vur ötekini, ikisnde de benzer sorunları var.
    ikisi de c sınıfının en dip arabaları

    edit: jetta nerden girdi araya diyceksiniz, benzer bir araçdan örnek düşününce aklıma ilk jetta geld.


    Jetta konusunda haklılık payın var.Babamda mevcut aynı araçtan ve gerçekten iç mekanı çok kalitesiz.Ancak güvenlik ve yol tutuş konularında falan fluence ile de kıyaslanmaz.

    Güvenlik olarak artık arabalar arasında uçurum fark yok hepsi hemen hemen aynı,
    Fluence'in yol tutuşunun zayıf olmasının nedeni yerden yüksek olmasıdır, Jetta daha alçak olduğundan daha iyi yol tutar,
    ancak alçak arabanın da Türkiye koşullarında dezavantajı var bol çukurlu yollarımızda arabanın altı haşat oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: theblackside

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: theblackside

    quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Linea , symbol ile fluence arası birşey


    Doğru bir tespit.Geniş olsun ayağımı yerden kessin sorunsuz kullanayım diyorsan linea en iyi seçenektir o fiyata bunu tartışmam.Fakat fluence de fiyatının arabası değil.İç malzeme kalitesi ve yol tutuşundan herkes şikayetçi

    hocam renault alanlar fanatik olmadığı için öyle,
    jetta alanlar genelde fanatik kesim olduğu için şikayet olmuyor.
    halbuki al birini vur ötekini, ikisnde de benzer sorunları var.
    ikisi de c sınıfının en dip arabaları

    edit: jetta nerden girdi araya diyceksiniz, benzer bir araçdan örnek düşününce aklıma ilk jetta geld.


    Jetta konusunda haklılık payın var.Babamda mevcut aynı araçtan ve gerçekten iç mekanı çok kalitesiz.Ancak güvenlik ve yol tutuş konularında falan fluence ile de kıyaslanmaz.

    Güvenlik olarak artık arabalar arasında uçurum fark yok hepsi hemen hemen aynı,
    Fluence'in yol tutuşunun zayıf olmasının nedeni yerden yüksek olmasıdır, Jetta daha alçak olduğundan daha iyi yol tutar,
    ancak alçak arabanın da Türkiye koşullarında dezavantajı var bol çukurlu yollarımızda arabanın altı haşat oluyor.

    Güvenlik konusunda aradaki farkın kapandığı doğru fakat ne yazıkki hala istenilen noktada değiliz.Fluence konusunda aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Heleki fluence in sadece arka tamponunun içeri göçücek kadar şiddette gerçekleşen bir kazada yolcu koltuklarının yamulduğunu (arkaya ve sağa doğru.Beli bile kırılabilir insanın yani) gözümle gördükten sonra güvenlik konusunda hala çok gerilerdeyiz maalesef.Gerçek c segmenti (focus jetta civic vb.) araçlara çok uzağız ülke olarak.

    Yol tutuşa yüksekliğinde etkisi var tabi ama sadece yükseklikle alakası yok.Fluence i alçalttığımızda süper yol tutar diyemeyiz herhalde

    Bu tartışma uzar gider.O nedenle daha fazla yorum yapmıyacağım.Araç alacak olanlar kendi akıl ve kriterlerine göre değerlendirirler zaten gerektiği gibi




  • pek bi fark iki araç arasında.
  • keşke marea(kasa geliştirilip) ile devam edilseydi en azından c segmentinin hakkını veriyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Linea nin en ful modeli 46-47 alinabilir fluence ise 60 bin civari aradaki fark cok fazla! Bu farka reno degmez en mantiklisi linea gibi !!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence de linea aradaki fiyat farkından dolayı tercih edilebilir... fluence daha kaliteli olsada 9000 tllik bi kalite farkı varmı tartışılır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lineanın baz fiyatı 1.4 8v benzinli 77 bg motor.

    Fluence baz fiyatı 1.6 16v benzinli 110 bg motor. Lineada olmayan artıları: Yan hava yastıkları, elektrikli arka camlar, gövde rengi kapı kolları, bluetooth telefon, direksiyondan teyp kontrolü.
  • C sınıf düşünüyordum taa ki Linea taksiye binene kadar. Arkaya oturdum, arka 3 kişi dolu olunca cam tarafındaki yere oturdum. Kafam tavana değdiriyordu. Plastik malzemesini inceledim, idare eder. Bu nedenle bana göre kesinlikle Linea B sınıftır. Sadece gösterge paneli ve konsol tasarımı C sınıf hissettiriyor, geri kalan heşey B sınıflık yapmişlar bence.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.