Şimdi Ara

Lityum-metal ile bataryalar iki kat daha fazla kapasite sunabilecek (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
428
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yıllardır böyle onlarca farklı batarya teknolojisi ile ilgili haber okuyorum. Hepsi güya dehşet, olağanüstü falan filan... Ama nedense hep haberde kalıyorlar. Üretime geçenini görmek bir türlü kısmet olmuyor.

  • 5 yil surer

  • direk civa kullanın 10x ile 100x fark yapar !

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ygultekin82

    Lityum metal ne ya, lityum zaten metal! Lityum ile hangi metal kullanılmış?

    hahaha
    iyi güldürdün beni, hakkaten ya
  • Çünkü ne yazık ki daha başlangıç aşamasında firmalar yatırım bulabilmek için reklam şu bu yapıyorlar ama gel gör ki maliyet, üretim süreci, güvenlik, ömür gibi özellikleri geliştirmiyorlar ve bir yerden sorun olunca Li-ion gibi oturmuş bir teknolojiyi değiştirmeye yetecek kazanım olmayınca hayata geçemiyorlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şu an Tesla'ds kullanılan bir bataryanın maliyeti 10 bin dolar yani standart arabadan pahalı ve zaten yıllardır araç seri üretimde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kronin K kullanıcısına yanıt
    Zamanla yenilebilir enerjiye geçmek mümkün olacak ama.

    Zira ülkeler petrol üretmiyorsa dışardan almak istemiyorlar ve kendileri üretmek istiyorlar enerjiyi buda dünyanın çoğunluğu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu teknoloji patladı patlayacak. Yıllar sonra gelip bu mesajı hortlatıcam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arel.gr

    yıllardır amaçlanan hedefi tutturamayan batarya heberlerinden "yılan hikayesi" nin yerini 21ci yüzyıla uyumlu "batarya hikayesi" alacak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xtrud

    Bu tarz pil haberleri neden gerçeğe dönüşmüyor???

    Genelde bu haberler hep laboratuvar ortamında yapılmış pillerin haberi oluyor ve çoğu seri üretime geçirilemeyecek kadar soruna sahip oluyor (maliyet, güvenlik, vs.).
    Fakat bu teknolojiler kendinden sonraki ve belki de son kullanıcıya ulaşacak teknolojilerin geliştirilmesine ışık tutuyor. Yani yapılan bu çalışmaların hepsinin amacı seri üretime geçmek değil.
  • Batarya teknolojisini İphone'na nasıl bağladın ?
    Aynı kasa oranına zaten 3500mah batarya koyuyorlar.
  • gun kullanıcısına yanıt
    Seri üretim dediğin araç 100 000 ancak satmış. Otomobil üretiminde

    Arge +Sabit gider + Düşük satış rakamı nedeniyle yüksek kar = Bütün giderler / satış rakamı.


    Ayrıca Tesla nin bataryası 10 bin olsun. Üstüne standart bir aracın Motorsuz, Sansizimansiz maliyetini ekle.

    Örneğin 14000 Euro ya satılan Polo. Motorlu haline 10 000 ekle

    24 bin Motor, Sanziman maliyetini çıkar

    En fazla 18 bin. 18 bine satsinlar alt sınıf donanıma ait bir elektrikli aracı bak nasıl oluyor.


    Tesla 3 gibi Lüx araç bile 33 bin dolara satılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan hala e auto lar illaki full donanım olmalı algısı var.

    Arkadaş mitsubishi space star 8000 euro ya satılıyor ise. Çıkar yakıt motorunu +şansızimani 3000 fiyatı düşsün diyelim.

    5000 koy batarya ve elektro motoru sat

    10000 hatta 15000 e.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artık günümüzde seri araç çok satmayabiliyor zaten çok üretemiyorlar iki katı üretseler satarlardı yine.


    Tesla Model S çok lüks bir araç o yüzden üst sınıf araçla karşılaştırmak gerek.

    Zamanla düşer o yüzdende mega fabrika kurdular pil üretim için kendileri bile üretmiyordu şimdiye kadar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BatuhanXxX

    Elektrikli araçlar eğer seri üretime geçerse yakıtlı araçlardan çok çok daha ucuz olur aslında.


    Motor yok

    Sanziman yok

    Egzoz sistemi yok.

    Ön komple boş.

    Tek sorun batarya onunda seri üretimde fiyatı ucuzlar



    Motor yoksa araç nasıl hareket ediyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aazam

    Bu teknoloji patladı patlayacak. Yıllar sonra gelip bu mesajı hortlatıcam.

    Ne zaman patlayacak?

    3 yıl önceki bu habere heyacanlanmıştım en son.

    http://www.donanimhaber.com/cep-telefonu-diger/haberleri/Yeni-bir-Lityum-iyon-pil-teknolojisi-sayesinde-1000-kat-daha-hizli-sarj-olabilen-piller-uretilebilecek.htm




  • Yıllardır aynı terane. Kaldiki herşey kapasite değil o kapasiteyi kaç döngü boyunca koruyabildiği

  • Batarya ile ilgili bir gelişme olmuş :D Dünyanın sonu yakındır :D

  • İçten yanmalı motor....

    Arka tekerleklerin yanına elektro motor geliyor. Bildiğim kadarıyla teslanin elektro motorları 2000 dolar civariydi. 100ps elektro motor 300-400 Euro maliyeti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her donanım gelişiyor ama piller yıllardır yerinde sayıyor.cok geciken bir gelişme.su cpu'lara gpu'lara harcanan yatirimin yarisini pillere harcasaniz nolurdu sanki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.