Şimdi Ara

LOGAN MCV HAYIRLI OLSUN ?(2006 TOROSU) (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
335
Cevap
0
Favori
117.069
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bak şimdi ben ne dedim sen ne anlıyorsun reklamında etkisi vardır tanıtımında bu da bir etkendir. dediğim gibi zaman meselesi doblo pahalı bir araç diğer aynı segment hafif ticari araçlara göre ama tek seçenek değil ilk zamanlar bu sınıfın lideri reault kangoo idi ama zamanla fiatın dobloya verdiği önemi vermeyince liderliği katırdı bir araç ford connect bı sınıfın lideriydi. Tabi şunuda unutmamak gerekir bu sınıfta en son makyajlanan doblo olduğu için bu yüzdende son yenilikçi olduğu için satış rakamları büyük ama bir ford coneccte de ileriki yıllarda bunu yapacak ve o zaman yine liderlik el değiştirecek bu böyle olmuştur böylede olacak tüm markalar değişiyor ve gelişiyor.
  • Doblo çıktığından beri senelik satışlarda lider.connect daha yeni makyajlandı.

    1.8 110 hp çıktı.

    connect belki bir iki ay daha fazla satmıştır hepsi bu.

    liderlik bu saatten sonra değişmez

    ben mcv nin reklamını çok izledim.

    gazete ve dergilerde de çok reklamı vardı daha ne yapsınlar.

    arada yine dacia reklamları görüyorum.

    reklam tabiki etkendir ama dacia da pek işe yaramıyor.
  • Dacia da yaramamasının sebebi marka imajıdır.

    ben makyaj derken sadece motor demedim görünüşü de kastettim asıl zaten önemli olan görüşnüşün cezzbetmesidir. Fiat doblo nun şu an en cezbedici tipli hafif ticari araç olduğunn inkar edemem ( Ne Dersin inandınmı Fiat düşmanı olmadığıma ) tip görünüş güzel derli toplu.
    liderlik görecelidir zamanla değişir.
    reklam vardı ama fazla değil yukarıda dediğim gibi marka imajının değişmesi yıllar alır neticede öyle her değişikliği kolay kolay kabullenmiyoruz ne yazıkki bu daci içinde geçerli diğer herşey içinde skoda ve seat da bunu yaşamıştı zamanında
  • Sen değilim diyorsan öyledir.

    ben seni yargılamıyorum ki.istediğin firmayı sevmemekte özgürsün.

    hikayeler uydurulmasın benim için gerisi problem değil.

    skoda ve seat zamanla imajlarını düzellti.dacia da düzeltir diyorsun buna katılıyorum .

    ama logan mcv nin hafif ticariler karşısında marka imajı da düzelse pek satış şansı değişmez diye düşünüyorum.arada kalmış bir izlenimi var.sw desen değil kangoo desen o da değil.

    bizim insanımız senin de bildiğin gibi tutucudur.araları sevmez.
  • Yok hani bir aralar fiata takmışsın gibi birşey demiştinde yani öyle bir durum yok benim açımdan. Belki bana diyorsundur belkide demiyorsundur ama hikaye de uydurmuyorum uydurmamda hem neden uydurayım ki

    Ticariler içerisinde belki fiyat avantajı ile şu an için bir satışı sözkonusu olabilir. Arada kalmış dersen bende bunu düşünüyorum zamanla değiştirirler belki ama uzun vadede sanırım

    Ama sunuda düşünüyorum SW ile Hafif Ticari Araç sınıfı arasında bir boşluk var bunuda palio van, fiesta van gibi araçlarla dolduruyorlar bu ara kitleye hitap ederse ve fiyat indirimi söskonus olursa satışları artar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nebituran -- 4 Mayıs 2007; 10:14:50 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nebituran

    Yok hani bir aralar fiata takmışsın gibi birşey demiştinde yani öyle bir durum yok benim açımdan. Belki bana diyorsundur belkide demiyorsundur ama hikaye de uydurmuyorum uydurmamda hem neden uydurayım ki

    Ticariler içerisinde belki fiyat avantajı ile şu an için bir satışı sözkonusu olabilir. Arada kalmış dersen bende bunu düşünüyorum zamanla değiştirirler belki ama uzun vadede sanırım

    Ama sunuda düşünüyorum SW ile Hafif Ticari Araç sınıfı arasında bir boşluk var bunuda palio van, fiesta van gibi araçlarla dolduruyorlar bu ara kitleye hitap ederse ve fiyat indirimi söskonus olursa satışları artar


    Ben genel konuştum.o konu kapanabilir.sen kuşlara bindim başka fiat a binmeye gerek yok yazdığın için sana tepki gösterdim.böyle bir mantık yok.

    arada boşluk olduğu mcv ye ihtiyaç olduğu doğru.

    sonbaharda tofaş da mcv çıkartıcak adı da minicargo.ancak sw ,hafif ticari arası değil.hafif ticariye yakın.

    doblonun biraz ufağı gibi .

    sw ler bizde yok oldu.hangi galericiye sorsam abi sw almayın çok zarar edersiniz diye anlatıyorlar.

    logan mcv de sanki sw ye daha yakın gibi .o yüzden de beklenen satışı bence yapamadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 4 Mayıs 2007; 10:33:47 >




  • bencede 2007 toros diyebiliriz amna güzell araba valla
  • bende sw lerin tutmadığı kanaatindeyim logan mcv ninde ilk çıktığı zamanlar bir dacia kullanıcısı olarak sempetim var dır gerçi hala var doğal olarak. diyarbakır Renault plazada inceleme fırsatı buldum iki defa ilk gittiğimde gördüğüm modellerde hayal kırıklığına ugramıştım fakat her nedense ikinci gittiğimde gördüğüm model sanırım full olan modeldi ve rengi de kum beji idi çok yakışmıştı stop lambaları, yeni ön tampon, yeni sis lambaları, tavan barları (gerçi bu da sw lerde var) daha bir hoş göükmüştü gözüme. o zaman gözüme sw olarak gözükmedi daha yüksek ve tavanındaki boydan boya uzun dalgalanmalar (adını hatılayamadığım için böyle dedim ) genel hafif ticari araçları hatırlattı bana ve sw ye göre tavan oldukça yüksekti yani uzaktan sw olarak gözüktüğü doğru ama yakından inceleyince Hafi ticari araç olduğunu farkedebiliyor insan.




  • satmiyacağini düsünüyorum ben hala... zaten ikinci eli kotu olacak doblo alip sıkışınca 2 günde satmak yerine dacia mcv yi satmak icin aylarca ugrasabilirsin...

    sana bir örnek enistemin seat toledosu 3 aydir satilik ayni ayarda bora daha dusuk donanimli 24 e rahat satilirken enisteme 20.000 bile vermiyorlar oda ihtiyaci yok satmiyor kullaniyor......
    bu yuzden zor işi dacianin
  • bu dediğin sadece daciada değil ki sende örnek vermişsin zaten üç beş marka dışında bu dediğin olayı diğer tüm markalar yaşıyor ama aslında doğrumu dersin bu yanlış mı bence yanlış ama bunun sebebinide diğer etkenler oluşturuyormalum su an piyasada en fazla araç tüm modelleriyle renault ve fiat diğerleri peşinden geliyor bunların neden bu kadar yanyın oldugunu anlamak için allamicihan bir akla gerek yok belli başlı nedenler servis yedek parça yan sanayi ucuzluk bir de yıllardır olmalarının meyvelerini topluyorlar tabi. Hyundai ilk Türkiye piyasasına girdiği zamanda böyle olmuştur biz daha o zaman çocuktuk excel ler vardı 92-93 modellerden başladı Türkiyede yanılmıyorsm kaç yıl geçti aradan daha üç beş sene oldu hyundai piyasaya tutulalı işte zaman meselesi derken ben bunu kastediyorum. dediklerinde de haklısın ama işi olupta satmak için almayan yada uzun vadede binmek için araç arayan bir şahıs içinde fena sayılmaz tüm full donanımıyla 28.000 ytl ki diğer markaların bu özellikteki araçları yine yukarıda bahsettiğimiz gibi sıfırları yaklaşık 34.000 ytl den başlıyor




  • Selam Akincl arkadaşım ne kadar inkar etsende sen bir fiat fanatiğisin.Bunda yadırganacak bişey yok hiç olmazsa diğer markalarda da bilgi sahibisin.Nebituran kardeşin daha önce logan steppe nin logan mcv olduğunu anlayamadığını logan steppe concept yazısından biliyoruz.Nebi kardeş sana tavsiyem dacia dışındaki haberleri de oku yararlı olur.

    Akincl şimdi logan kuş serisindende bravo,brava hatta fiat gurubundaki alfa 147 den bile sağlam gövdeye sahip euro ncap testlerinde önceki modellerde sadece puntonun 4 yıldızı vardı.Brava nın hali içler acısı yani olmasında bi loganla brava çarpışsa brava ikiye bölünür.Herkes Fiat ın kalitesiz araba yaptığını bilir.Ferrari de fiat grubunda ve onunda işçilik hatalarıyla dolu olduğunu herkes bilir,motor ve yoltutuşu iyi ama şişirme .porshe dan iki kat fazla fiyata sahip olmasına rağmen daha fazla veremediğini testlerden okuyoruz.
    Gelelim güncel modellere Fiatın iflas dan döndüğünü biliyosun.GP dışında tutan bir modeli yok.GP Clio 3 den az satıyo,ikisinide kulandım konfor,malzeme kalitesi olarak Fiat yine Renault gurubunun gerisinde.Şimdi loganı GP ile karşılaştıracak diiliz onun rakibi Clio 3.Clio da GP den üstün olduğunu satışlarla kanıtladı.GP mi logan mı dersen tabiki GP ABS standart 5 yıldız güvenlik,ama dedim ya loganın rakibi Albea.Şimdi albea yla loganı karşılaştıralım.Albea nın ncap testi bile yok palio gibi.İç hacim Albea loganın yarısı kadar:))yol tutuş aynıdır.Ama motorlarda Renault un üstünlüğü tartışılmaz bile.Belki dizelde 1.3 vergi avantajı vardır.

    Logan MCV için tutmaz diyosun orda da yanlışsın.Satışların düşük olması fabrikanın yeterince araç gönderememesi.Loganın Almanyda satışlarını %280 civarı artırdığını Renault.comdan öğrenebilirsin.Aracın Türkiye lansmanı niye gecikti sanıyosun.Ayrıca logan MCV ye station demek bilgisizlik.Nerdeyse Doblo kadar yüksek doblo ticari logan bineğe daha yakın bu yüzden daha iyi yol tutuyo.Ama ülkede marka fanatikliği var şahin alan doblo,toros alan kangoo,polo alan caddy alıyo.
    Logan mcv nin doblodan üstünlüğü,çok daha iyi yol tutuş,daha konforlu iç mekan,daha seri 1.3 lerden.Daha az yakıt tüketimi.Daha güvenli.Doblo nun çarpışma testi yok.Doblonun üstünlüğü daha ağır yük taşıma,tanınmış marka servis,yüksek tavan.daha az motor sesi.Ama bu fiyat farkına değermi herkes işine göre araç alıyo zamanla tutup tutmadığını görücez.
    Ama doblonun rakibi Kangoo.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 5 Mayıs 2007; 19:36:40 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: alfa-x

    Selam Akincl arkadaşım ne kadar inkar etsende sen bir fiat fanatiğisin.Bunda yadırganacak bişey yok hiç olmazsa diğer markalarda da bilgi sahibisin.Nebituran kardeşin daha önce logan steppe nin logan mcv olduğunu anlayamadığını logan steppe concept yazısından biliyoruz.Nebi kardeş sana tavsiyem dacia dışındaki haberleri de oku yararlı olur.

    Akincl şimdi logan kuş serisindende bravo,brava hatta fiat gurubundaki alfa 147 den bile sağlam gövdeye sahip euro ncap testlerinde önceki modellerde sadece puntonun 4 yıldızı vardı.Brava nın hali içler acısı yani olmasında bi loganla brava çarpışsa brava ikiye bölünür.Herkes Fiat ın kalitesiz araba yaptığını bilir.Ferrari de fiat grubunda ve onunda işçilik hatalarıyla dolu olduğunu herkes bilir,motor ve yoltutuşu iyi ama şişirme .porshe dan iki kat fazla fiyata sahip olmasına rağmen daha fazla veremediğini testlerden okuyoruz.
    Gelelim güncel modellere Fiatın iflas dan döndüğünü biliyosun.GP dışında tutan bir modeli yok.GP Clio 3 den az satıyo,ikisinide kulandım konfor,malzeme kalitesi olarak Fiat yine Renault gurubunun gerisinde.Şimdi loganı GP ile karşılaştıracak diiliz onun rakibi Clio 3.Clio da GP den üstün olduğunu satışlarla kanıtladı.GP mi logan mı dersen tabiki GP ABS standart 5 yıldız güvenlik,ama dedim ya loganın rakibi Albea.Şimdi albea yla loganı karşılaştıralım.Albea nın ncap testi bile yok palio gibi.İç hacim Albea loganın yarısı kadar:))yol tutuş aynıdır.Ama motorlarda Renault un üstünlüğü tartışılmaz bile.Belki dizelde 1.3 vergi avantajı vardır.

    Logan MCV için tutmaz diyosun orda da yanlışsın.Satışların düşük olması fabrikanın yeterince araç gönderememesi.Loganın Almanyda satışlarını %280 civarı artırdığını Renault.comdan öğrenebilirsin.Aracın Türkiye lansmanı niye gecikti sanıyosun.Ayrıca logan MCV ye station demek bilgisizlik.Nerdeyse Doblo kadar yüksek doblo ticari logan bineğe daha yakın bu yüzden daha iyi yol tutuyo.Ama ülkede marka fanatikliği var şahin alan doblo,toros alan kangoo,polo alan caddy alıyo.
    Logan mcv nin doblodan üstünlüğü,çok daha iyi yol tutuş,daha konforlu iç mekan,daha seri 1.3 lerden.Daha az yakıt tüketimi.Daha güvenli.Doblo nun çarpışma testi yok.Doblonun üstünlüğü daha ağır yük taşıma,tanınmış marka servis,yüksek tavan.daha az motor sesi.Ama bu fiyat farkına değermi herkes işine göre araç alıyo zamanla tutup tutmadığını görücez.
    Ama doblonun rakibi Kangoo.



    Kişisel sohbete girmeye gerek yok.ama teşekkür ederim

    sen de belki reno fanatiğisindir.bence de bunda bir problem yok.

    ben yıllardır fiat kullandım .ister istemez bir bağ oluyor.memnun kalmasam bağ falan kalmazdı.yani fanatik değilim de fiat a ilgim diğer firmalardan daha fazla.


    logan çarpsa brava ikiye bölünür demişsin.farklı sınıftaki araçların yıldızlarının karşılaştırılamıyacağını ncap in de kafadan çarpışma yapmadığını biliyorsundur.

    yanlış anlama ama ben bu tip sohbetleri asılsız buluyorum.

    stilo da 4 yıldız.2007 model c segment bazı araçlarda 4 yıldız.

    yeni kasa bravo 5 yıldız aldı.bundan niçin bahsetmiyorsun da

    2000 yılında çıkmış araşlardan bahsediyorsun.

    gp den bahsetmen güzel de.

    geçen sene gp 10bini geçti.clio 3 den öndeydi.


    e36 kasa bmw 3 serisi 1.5 yıldız.birçok üretici kendini zamanla geliştiriyor.

    logan için 3 yıldız bence yetersiz.4 e çıkarmalı.bir geliştirme var mı?


    albea ,palio ncap e girmedi doğrudur.

    başka çarpışma testlerine girdi.

    http://www.otomobul.com/test/testbilgi.php?marka_id=30&model_id=139&test_id=225

    linkten okuyabilirsin



    mcv iyi satış beklenen ayda tutmadı.benim görüşüm bundan sonra da tutmaz.sen bekleyebilirsin.

    bayi garajlarıda mcv ler yatarken az gönderildi 3 ay sıra var demeyin dedim.yanlış mı.

    istesem alabilirdim yani.filo olsaydı.hepsi aynı renk ve tip olmazmıydı

    ben logan satmıyor demedim ki

    mcv doblo ile karşılaştırılmaz diyorsun.1.3 ün performansı kötü diyorsun.

    o motorun niçin ödül aldığından haberin vardır heralde.turbo açınca gayet iyi çekiyor.180Nm tork basıyor

    doblo da 1.9 motor da var.uzun şase de var yüksek tavan da var.

    vip de var premio da var.eski tip doblo da ncap ten 3 yıldız aldı.

    biraz araştıralım.doblo nun yol tutuşu kötü deyip geçmeyelim.bu sınıftaki araçların hepsi böyle .mcv yi toros sw ile birlikte test eden dergiler var.mcv station a daha yakın deyince ben niçin yanılmış oluyorum.

    ok tavan yüksek de bir kangoo değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 5 Mayıs 2007; 20:20:45 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: alfa-x

    GP dışında tutan bir modeli yok.GP Clio 3 den az satıyo,ikisinide kulandım konfor,malzeme kalitesi olarak Fiat yine Renault gurubunun gerisinde.Şimdi loganı GP ile karşılaştıracak diiliz onun rakibi Clio 3.Clio da GP den üstün olduğunu satışlarla kanıtladı.GP mi logan mı dersen tabiki GP ABS standart 5 yıldız güvenlik,ama dedim ya loganın rakibi Albea.Şimdi albea yla loganı karşılaştıralım.Albea nın ncap testi bile yok palio gibi.İç hacim Albea loganın yarısı kadar:))yol tutuş aynıdır.Ama motorlarda Renault un üstünlüğü tartışılmaz bile.Belki dizelde 1.3 vergi avantajı vardır.




    GP Clio IIIden fazla satıor. GP 2006da 10096, Clio 8225 adet sattı.
    Motor konusunda Fiat Renaulttan her kategoride iyidir.
    Renault Clioda 1.5 lt motordan 65 hp üretebilirken Fiat 1.3 ltden 90 hp elde ediyor. Üstelik daha az yakıyor ve daha uzun ömürlü. Hiç Clio symbol taksi görüyo musun piyasada? her taraf MJet Albea dolu.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan


    quote:

    Orjinalden alıntı: alfa-x

    GP dışında tutan bir modeli yok.GP Clio 3 den az satıyo,ikisinide kulandım konfor,malzeme kalitesi olarak Fiat yine Renault gurubunun gerisinde.Şimdi loganı GP ile karşılaştıracak diiliz onun rakibi Clio 3.Clio da GP den üstün olduğunu satışlarla kanıtladı.GP mi logan mı dersen tabiki GP ABS standart 5 yıldız güvenlik,ama dedim ya loganın rakibi Albea.Şimdi albea yla loganı karşılaştıralım.Albea nın ncap testi bile yok palio gibi.İç hacim Albea loganın yarısı kadar:))yol tutuş aynıdır.Ama motorlarda Renault un üstünlüğü tartışılmaz bile.Belki dizelde 1.3 vergi avantajı vardır.




    GP Clio IIIden fazla satıor. GP 2006da 10096, Clio 8225 adet sattı.
    Motor konusunda Fiat Renaulttan her kategoride iyidir.
    Renault Clioda 1.5 lt motordan 65 hp üretebilirken Fiat 1.3 ltden 90 hp elde ediyor. Üstelik daha az yakıyor ve daha uzun ömürlü. Hiç Clio symbol taksi görüyo musun piyasada? her taraf MJet Albea dolu.

    2 ay erken çıktı GP fazla satması nolrmal.. 2007 verilerine bakmak lazım

    Ben ankarada Megane Sedan, Clio Symbol ve Dacia Logan taksi çok görüyorum dCi dCi sakin kullanımda mj lerden az yakar çünkü devir-tork grafiği daha iyi..

    Benzinli motorlarda 1.4 16v 98hp lik motorda 95lik Fiat motorundan çok daha ateşli bunu karşılaştırmalardaki ezici performansıyla görüyoruz. Ki bu motor K4J kodlu 2000 yılında ilk kez Mégane Faz2 de kullanılan kaç yıllık bir motordur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 5 Mayıs 2007; 20:47:19 >




  • Çünkü sen hiç iki parça bagaj kapaklı sw gördün mü.Palio lar için verdiğin tesler araçların avrupa da satılabilmesi için geçmesi gereken kriter testler çin arabaları da aynısından geçti ve satış izni aldı ilk alan chery a5 modeli.1.3 mj motoru biliyorum güzel motor triger kayışı olmayıp zincir olmasıda güzel.Ama şuda bi gerçek dobloların tutamaklarının koptuğu plastiklerinin soyulduğu.Bunları soz makyajda biraz düzeltmişler.Ülkemizde doblo kangoo yu ikiye katlamış.Ama avrupa ticari araç pazarında Renault bu sene 2.liğe geriledi 1.VW.Yani yeni doblo kangoo dan yakışıklı ama güvenlikte yine de kangoo nun gerisinde.Artı 1.3 multijet kendini kanıtladı bu yüzden kangoo dan avantajı çok.Fiyatıda connect dan ucuz,servisi de o yüzden ülkede 1 numara.
    Logan mcv bence ülkede ki insanların ihtiyacına uygun büyük bagaj,uygun fiyat,koltuklu.Logan mcv sadece 5 -7 kişilik satılıyo bide van ı gelsin.Ama doblo kombi,van,maxi,vip bir sürü seçeneği var.Ben logan mcv yi test ettim bence tutar zaten bayiilerde de başı hep kalabalık.İleride logan ön görünüşüde düzeltsin yok satar,Şu anki MCV gayet başarılı araç.Bu fiyata 3 yıldız.




  • Güzel kardeşim

    ben logan mcv sw dir demedim.sw ye yakın özellikleri var dedim.

    başlık dahi 2006 torosu.

    sen o zaman başlığa da karşısın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    2 ay erken çıktı GP fazla satması nolrmal.. 2007 verilerine bakmak lazım

    Ben ankarada Megane Sedan, Clio Symbol ve Dacia Logan taksi çok görüyorum dCi dCi sakin kullanımda mj lerden az yakar çünkü devir-tork grafiği daha iyi..

    Benzinli motorlarda 1.4 16v 98hp lik motorda 95lik Fiat motorundan çok daha ateşli bunu karşılaştırmalardaki ezici performansıyla görüyoruz. Ki bu motor K4J kodlu 2000 yılında ilk kez Mégane Faz2 de kullanılan kaç yıllık bir motordur


    Fiat'ın 95 lik 1.4 motoru en az Reanultun ki kadar eski.
    Hatta eski Punto 1.4 lt kategorisinde dünyada 0-100'ü 10 sn nin altındaki tek araçtı.(9.9sn)
    Renaultun taksi amaçlı kullanılan modelleri vardır ama her aracın var ona bakarsan. Önemli olan taksicilerin genel eğilimi. Albea ve Accent(özellikle ankara'da) genel tercih. Tabi kuş serisi haricinde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kkvan -- 6 Mayıs 2007; 0:02:33 >




  • Başlığı zaten renault attı,niye çok satan bir modelin güncel yorumu.Yani ruh aynı;pratik kullanım,fazla bagaj hacmi,günlükte kullanılabilen,basit dayanıklı bir araç.Sen SW ler bizde tutmuyor bu araçda tutmaz dedin yani bu araç SW dedin.O yüzden neyse zamanla herşeyi görücez.
    Asilx e bende katılıyorum tork dağılım grafiğine bakarsan dci mj den daha iyi.MJ max torku dağıtamıyor çok kısa devir bandında veriyo düştüğndede yaklaşık dci ın performansına iniyo.Ama zincir kullanılması bakım masrafını azaltıyo,vergidende düşük dilimde olması onun az fazla tüketimini fazlasıyla dengeliyo.1.3 mj 1.5 dci 65 likden avantajlı ama 1.5 86 lıkdan diil.Renault 2.0 150 ve 175 hp dci üretti bunlarda zincirli ve piezo enjektörlü.Fiatın 1.4 tjet ine karşılık Renault da 1.2 100 hp lik turbo yaptı.Zaten bundan sonra motor teknolojisi Turbosuz olmıcak yoksa kimse benzinli almaz.
    Neyse Logan MCV nin Türkiye için doğru tercih olup olmadığını zaman gösterir.Ama avrupada doğru konumlama olduğu ilk satışlarda ıspatlandı.Şu konuda haklısın fiyatı bence dizel klimalı 5 kişilik 20-21 olmalıydı...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Güzel kardeşim

    ben logan mcv sw dir demedim.sw ye yakın özellikleri var dedim.

    başlık dahi 2006 torosu.

    sen o zaman başlığa da karşısın




    biz nisan da mcvnin en full olanının siparişini verdik.bize verdikleri tarih 15 haziran.madem her yer mcv dolu neden sıra var o zaman.adamlar manyak mı ki arabayı satmak istemiyorlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    2 ay erken çıktı GP fazla satması nolrmal.. 2007 verilerine bakmak lazım

    Ben ankarada Megane Sedan, Clio Symbol ve Dacia Logan taksi çok görüyorum dCi dCi sakin kullanımda mj lerden az yakar çünkü devir-tork grafiği daha iyi..

    Benzinli motorlarda 1.4 16v 98hp lik motorda 95lik Fiat motorundan çok daha ateşli bunu karşılaştırmalardaki ezici performansıyla görüyoruz. Ki bu motor K4J kodlu 2000 yılında ilk kez Mégane Faz2 de kullanılan kaç yıllık bir motordur


    Fiat'ın 95 lik 1.4 motoru en az Reanultun ki kadar eski.
    Hatta eski Punto 1.4 lt kategorisinde dünyada 0-100'ü 10 sn nin altındaki tek araçtı.(9.9sn)
    Renaultun taksi amaçlı kullanılan modelleri vardır ama her aracın var ona bakarsan. Önemli olan taksicilerin genel eğilimi. Albea ve Accent(özellikle ankara'da) genel tercih. Tabi kuş serisi haricinde.

    Valla benim çevremde Albea o kadar yok.. Accent Era ve Megane Sedan çok daha yaygın zaten Albea ilk çıktığı zaman kötü bir nam saldı eurodizel olayı yüzünden.. Bizim taksiciler Albela ünvanını taktılar bu arabaya




  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.