Şimdi Ara

Logitech G500 gıcırdama ses sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
5.014
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar geçen hafta darty'den aldığım mouseta dün itibariyle sol tuşu tıklarken çok rahatsız edici bir gıcırdama sesi geliyor. Bu ses her tıkladığımda deil ama çoğunlukla geliyor. İnternette sorunla ilgili pek bir bilgi bulamasamda aynı sorunu yaşayan bir kişinin bir süre sonra bu sesin geçtiği diğer bir kişininde halen devam ettiğini öğrendim. Konuyla ilgili bilgisi veya aynı sorunla karşılaşanlar oldu ise yardımcı olurlarsa sevinirim.

    Bir de farenin scroll tuşuna basarken çoğunlukla olmak üzere yanlışlıkla scroll sol tuşunada basıyorum. Bu benim elimin ayarsızlığından mıdır yoksa scroll tuşu çok mu hassas?



  • Aynı mouse la aynı sorunu yaşayan biri olarak şunu söyleyebilirimki, o ses geçmedi ve beni sinirlendirme başladı mouse'un için açtım muhtemelen tozdan falan olmuştur bende temizlerim diye düşündüm fakat mouse un içini açarken sol bölümdeki 3 adet tuşa bağlı olan kabloyu kopardım, tamir etmek için uğraşırken 4-5 saat harcadımı farkettim ve sonunda cinnet geçirerek mouse'u tamamen parçalayıp bir güzelde çöpe attım...

    not:Scroll tuşu problemeni yaşamadım.
  • Cihazı yeni aldığım için ürünü geri vermeyi veya servise vermeyi düşünüyorum 1-2 gün içerisinde sorun geçmezse. Peki darty'nin servis desteği hakkında bilgisi olan varmı veya logitech servisinin bu tür durumlarda (yeni satılmış cihazın arızalı olması) yaptığı işlem hakkında bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.
  • bence geri verin. ben 2 aydır g500 kullanıyorum, hiç bir gıcırdama sesi falan yok.
  • Aynı sorun bende de vardı ve şu an çok daha berbat bir hal aldı. Tıklayınca garip bir çıtlama sesi geliyor ve farklı bir tepki hissediyorum parmağımda. Yabancı bir forumda okuduğum bir yazıda bir serinin böyle hatalı üretildiği sonra ki üretimlerde bunun düzeltildiği yazıyordu ama tam bilgim yok . Bence servise verin kesinlikle.
  • Kesinlikle servise verin, zaten Logitech'in servisi iyidir.
  • mousu alalı 1 ay falan oldu. ilk aldığım günden beri bendede bu gıcırdama sesi geliyor. ilk zamanlar önemsemedim fakat çok pis birşey. servise götürcemde ne zaman bilmiyorum. inş. boş bir günümde götürürüm.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    JBL KULAKLIK SES SORUNU
    5 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 6 aydır kullanmaktayım, dediğiniz gibi bir sesle karşılaşmadım. Alımdan itibaren koşulsuz iade hakkınız var, uğraşmayın garanti ile falan paranızı geri alın, başka bir dükkandan/siteden alın.
  • Bende 3 aydır falan kullanıyorum bende de sıkıntı yok şuan için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: legionaire471

    Cihazı yeni aldığım için ürünü geri vermeyi veya servise vermeyi düşünüyorum 1-2 gün içerisinde sorun geçmezse. Peki darty'nin servis desteği hakkında bilgisi olan varmı veya logitech servisinin bu tür durumlarda (yeni satılmış cihazın arızalı olması) yaptığı işlem hakkında bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.

    ürünü dartye verecegine kır at daha iyi. 6 ay önce telefon aldım (iphone4) internete girmeme gibi bi sorun vardı. dartye geri verdim. ürün geldiginde hertarafı cizikti ekranda bile vardı. garantiden alırken farketmedim evde farkettim. gittim ertesi gün gösterdim. ilgilenmediler bile üstüne "sizin yapmadıgınızı nereden bilecegiz ürünü alırken baksaydınız ya" gibisinden cümle kullanıldı. apple ile baglantıya gectim. gerekli konusmaları yaptıktan 1 hafta sonra baska bir magaza ürünü aldı ve paramın tamamını geri gönderdiler. darty den nefret ettim. ürünü logitech e ver direk sana yenisini bile verirler. aman darty le ugrasma.

    NOT: darty e verdigim ürün 1 ay 5 gün sonra geri geldi. tam 29 iş günü tamamen kullanıldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YaHooTR

    quote:

    Orijinalden alıntı: legionaire471

    Cihazı yeni aldığım için ürünü geri vermeyi veya servise vermeyi düşünüyorum 1-2 gün içerisinde sorun geçmezse. Peki darty'nin servis desteği hakkında bilgisi olan varmı veya logitech servisinin bu tür durumlarda (yeni satılmış cihazın arızalı olması) yaptığı işlem hakkında bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.

    ürünü dartye verecegine kır at daha iyi. 6 ay önce telefon aldım (iphone4) internete girmeme gibi bi sorun vardı. dartye geri verdim. ürün geldiginde hertarafı cizikti ekranda bile vardı. garantiden alırken farketmedim evde farkettim. gittim ertesi gün gösterdim. ilgilenmediler bile üstüne "sizin yapmadıgınızı nereden bilecegiz ürünü alırken baksaydınız ya" gibisinden cümle kullanıldı. apple ile baglantıya gectim. gerekli konusmaları yaptıktan 1 hafta sonra baska bir magaza ürünü aldı ve paramın tamamını geri gönderdiler. darty den nefret ettim. ürünü logitech e ver direk sana yenisini bile verirler. aman darty le ugrasma.

    NOT: darty e verdigim ürün 1 ay 5 gün sonra geri geldi. tam 29 iş günü tamamen kullanıldı.

    darty benm telefonumu çizdi . laptop aldm. sol üstü açık. :S böyle kullanıorz yapacak bisi yok




  • Bende mouse almayı düşünüyorum ama ellerim biraz büyük en uygun olarak da bu mouse u buldum gibi bu gıcırdama üretim hatasımı yoksa acaba şans işimi büyük mouse önerileriniz varsa onlarıda bekliyorum
  • Konuyu hortlatmak zorundayim. Ben de haziran ayinda almis oldugum g500'te sag ve sol kliklerde bazen bir yerine iki kere basmis gibi algiliyor. Ornegin fps'lerde sniper durbununu actigim an kapaniyor. Su an faturasini bulamiyorum fakat garanti belgesi elimde mevcut. Garantiye verebilir miyim sizce? Bu arada bu sorunu yasayan oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aczmendi

    Konuyu hortlatmak zorundayim. Ben de haziran ayinda almis oldugum g500'te sag ve sol kliklerde bazen bir yerine iki kere basmis gibi algiliyor. Ornegin fps'lerde sniper durbununu actigim an kapaniyor. Su an faturasini bulamiyorum fakat garanti belgesi elimde mevcut. Garantiye verebilir miyim sizce? Bu arada bu sorunu yasayan oldu mu?

    Böyle bir sorun yaşamadım ben sizin mouse'dan olabilir problem. İlk önce bi yazılımı silip yeniden yüklemeyi deneyin. Eğer olmaz ise garanti belgesi ile aldığınız yere gidin ve faturayı kaybettiğinizi söyleyin onlar sistemden bulurlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Iron Maiden 

    Kesinlikle servise verin, zaten Logitech'in servisi iyidir.

    Bunu söylerken neye dayanıyorsun.Daha 9 aylık 200 liralık klavyenin yedek parçasını getirmiyoruz diyerek servis hizmeti alamayacağımı bizzat distrübitör teknikeri mail yoluyla bildirmiştir.Bu nasıl bir servis anlayışı.Bu güne kadar çok güvenip bir çok ekipmanını kullandığım bir markada ilk defa servise ihtiyaç duyuyorum ve aldığım cevap beni hayal kırıklığına uğratıyor.Logitechmi (olmayan servisinden dolayı) ASLAAAAA
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msolmaz38

    quote:

    Orijinalden alıntı: Iron Maiden 

    Kesinlikle servise verin, zaten Logitech'in servisi iyidir.

    Bunu söylerken neye dayanıyorsun.Daha 9 aylık 200 liralık klavyenin yedek parçasını getirmiyoruz diyerek servis hizmeti alamayacağımı bizzat distrübitör teknikeri mail yoluyla bildirmiştir.Bu nasıl bir servis anlayışı.Bu güne kadar çok güvenip bir çok ekipmanını kullandığım bir markada ilk defa servise ihtiyaç duyuyorum ve aldığım cevap beni hayal kırıklığına uğratıyor.Logitechmi (olmayan servisinden dolayı) ASLAAAAA

    Forumda konularına görüyorduk, G5 mousu bozulunca, kablosunu kesip resmini çekiyorlardı, resmi atıyorlardı. Logitech yenisini gönderiyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msolmaz38

    quote:

    Orijinalden alıntı: Iron Maiden 

    Kesinlikle servise verin, zaten Logitech'in servisi iyidir.

    Bunu söylerken neye dayanıyorsun.Daha 9 aylık 200 liralık klavyenin yedek parçasını getirmiyoruz diyerek servis hizmeti alamayacağımı bizzat distrübitör teknikeri mail yoluyla bildirmiştir.Bu nasıl bir servis anlayışı.Bu güne kadar çok güvenip bir çok ekipmanını kullandığım bir markada ilk defa servise ihtiyaç duyuyorum ve aldığım cevap beni hayal kırıklığına uğratıyor.Logitechmi (olmayan servisinden dolayı) ASLAAAAA

    distribütör yerine direk logitech in servisi ile görüş 0800 lü numarasından her türlü yardımcı olacaklardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: designr

    quote:

    Orijinalden alıntı: msolmaz38

    quote:

    Orijinalden alıntı: Iron Maiden 

    Kesinlikle servise verin, zaten Logitech'in servisi iyidir.

    Bunu söylerken neye dayanıyorsun.Daha 9 aylık 200 liralık klavyenin yedek parçasını getirmiyoruz diyerek servis hizmeti alamayacağımı bizzat distrübitör teknikeri mail yoluyla bildirmiştir.Bu nasıl bir servis anlayışı.Bu güne kadar çok güvenip bir çok ekipmanını kullandığım bir markada ilk defa servise ihtiyaç duyuyorum ve aldığım cevap beni hayal kırıklığına uğratıyor.Logitechmi (olmayan servisinden dolayı) ASLAAAAA

    distribütör yerine direk logitech in servisi ile görüş 0800 lü numarasından her türlü yardımcı olacaklardır.

    Deneyeceğim Teşekkürler.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.