Şimdi Ara

LoL'ün Dotadan Eksikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
140
Cevap
0
Favori
6.980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evet arkadaşlar yaklaşık 1 sene önce arkadaşlarımla beraber dota'ya başladık. 4 ay gibi bi süre oynadıktan sonra ezilmekten sıkılıp diğer arkadaşların da "kanka lol diye bi oyun varmış deny falan da yok grafikleri de daha iyi." (bunu diyen arkadaş forumdan aynı zamanda Jr.Smith, severim de keratayı :D) demesiyle hep beraber lol oynamaya başladık. yaklaşık 1200 maç falan atmıştım ki geçen hafta lol'den sıkılıp ( daha doğrusu feeder, leaver ve nooblardan) dota kurdum. oynadım ve baktım ki dota çok daha komple ve zevkli. farklı düşünüyor olabilirsiniz ama ben aşağıya lol'ün dotadan eksik gördüğüm yönlerini yazıcam. siz de fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

    1) Öncelikle bence deny olayı çok mantıklı. lol de op dediğimiz herolara "kastırma o zaman" diyen arkadaşlar bu sefer haklı. çünkü last hit olayını çözmüzseniz ve heronuz da buna müsait bi heroysa resmen kastırmıyosunuz karşıyı. üstüne kulelere yapıp karşıya az para gitmesini sağlamak gibi. kendi kreplerini öldürmek ne kadar saçma gibi bişeyler diye de savunma yapıyordu lol'ün yapımcıları ama iyi oynayanın daha çok para ve exp kasmasından daha doğal ne olabilir ki?

    2) Daha çok aktif item olması ve bunların çok yaratıcı olması. şimdi lolde de aktif item var demeyin. dotaya göre çok daha az ve hiç bir yaratıcılıkları yok. yani bir mecha, eul, dagon, urn , mom gibi itemlerle hem oyun başı ezilseniz bile anlık olarak avantaj sağlayıp takımınıza daha yararlı olabiliyorsunuz. üstelik tinker gibi herolarla da aktif itemler çok zevkli olabiliyor. üstelik shiva tarzı bi itemle kendinize resmen alana slow atan bi skille sahip oluyorsunuz.

    3) Str, int , agi sistemi. her ne kadar loldeki ap sistemi güzel olsada bence bu daha güzel. çünkü sadece hp kasmak yerine str kasıyorsunuz ve heronuz str herosuysa hem hp hem hp regen hem de dmg geliyor. böylece tanklar ve int heroları da düz vuruşla damage atabiliyor. (lolde de mageler düz vuruş atabiliyor demeyin. lich bane her heroya gitmez ve zaten vurana kadar ölüyorsunuz genelde. tamamen skille iş yapıyor çoğu.)

    4) Gece gündüz sistemi. Bence bu harika bi özellik. her ne kadar sadece bir heroda avantajlı bile olsa (balanar) gece heroların görüş alanının düşmesi gündüz artması gibi değişikliklerin yanı sıra balanar kullanıyorsanız oyunda luna varsa ulti attıgında sizin avantajınız oluyor ve karşıda balanar varsa daha dikkatli oluyorsunuz falan.

    5)Remake , feederları oyundan atıp itemlerini satma , surrender özelliği (lol de olduğunu biliyorum ama çoğu kişi dotada olduğunu bilmiyor), oyun kurarken balance atma ve türklerle oynama. her ne kadar öldüğünde küfür edip leave atanları olduğu gibi (ki bunlar her millette var) ortalama seviye oynayan ve muhabbeti güzel insanlar inanılmaz zevkli maçlar olabiliyor. herkes hosta derdini anlatabiliyor.

    6) Yan satıcı , item getirebilen hayvan (courier) , gizli satıcı ( herkes biliyor ama adı gizli satıcı :D) arkadaşına pot verebilme , runeları bottlea doldurup gerektiğinde kullanma, ağaç alıp furion gibi heronun skillini 90 goldluk ağaç itemiyle etkisiz hale getirebilme , dust gibi invisleri şaşırtıp kaçtıklarını sanıp kıvrandırarak öldürme , pudgenin kendi arkadaşını çekebilmesi , dost heronuzun canı azken onu denyleyip karşıya para gitmemesini sağlamak gibi çok yaratıcı yönleri olması ve takım arkadaşı heroların etkileşimin çok daha fazla olması.

    7) ap , ar , sd , wtf vb. modlarla oyunu istediğiniz gibi oynama özellikleri. bence bu çok önemli çünkü ar modu bazen dengesiz olabilse de en zevkli mod oluyor genelde.

    Evet gelelim eksilerine. Bunları hızlıca geçeceğim çünkü asıl konumuz değil. Öncelikle mh gibi bi problem var ve bunun önüne geçilemiyor. (battle.netten bahsediyorum.) sonra reconnect olayı tam olarak çözülebilmiş değil. summoner skilleri lol de olsada bence dota aktif item fazlalığıyla bu eksiğini kapatıyor.

    saygılı yorumlar için şimdiden teşekkür ederim.







  • Championlar dengeli değil.
    bkz : OP champs.
  • Lol asla Dota ile kapışamaz.Dota abi bi kere Warcraft 3 yani koskoca Blizzard.Çok güzel sıralamışsın özellikleri.Şimdi o zaman sorun abi bana bi ''Lan denyo ne işin var o zaman lol forumlarında ne şeyime lol oynuyosun ulan ?'' Bütün arkadaşlar grafikleri güzel diye lol oynuyorlar muhabbetleri sarıyor diye lol oynuyorum bende Açık ve net 2 sene dota oynadım 1 senedir lol oynuyorum kesinlikle dota ama bi yerden sonra sıkmışki şuan bilgisayarımda bile yüklü değil.Loldeki en çok ip kasıp hero rune alma olayları çok hoşuma gidiyor oyun için bi süreklilik yaratıyor her şeyi denemek için oynamanız gerekiyor.Dotada böyle bişey yok herşeyi deneyebildiğin için Bir süre sonra sıkıyor ama ne kadar sıksada bütün lol skilleri gelse bir tane mirananın oku yapmaz be abim ashe bacımızda kimmiş?Bi ara o oku atmak için Dotaya devam ediyordum.Uykusuzluktan geberiyorum noktasına virgülüne dikkat edemicem anlayan anladığıyla kalsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-13F3B3B59

    Championlar dengeli değil.
    bkz : OP champs.
    Bence bunlar eksiklik değil farklılıklar. İki oyun da benzer kesimlere kesimlere hitap ediyor ama bu kesimlerin istekleri farklı. O yüzden fanboyluklar oluşuyor, oyununu savunmak için çölen tipler oluşuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mirana Killswitch

    Lol asla Dota ile kapışamaz.Dota abi bi kere Warcraft 3 yani koskoca Blizzard.Çok güzel sıralamışsın özellikleri.Şimdi o zaman sorun abi bana bi ''Lan denyo ne işin var o zaman lol forumlarında ne şeyime lol oynuyosun ulan ?'' Bütün arkadaşlar grafikleri güzel diye lol oynuyorlar muhabbetleri sarıyor diye lol oynuyorum bende Açık ve net 2 sene dota oynadım 1 senedir lol oynuyorum kesinlikle dota ama bi yerden sonra sıkmışki şuan bilgisayarımda bile yüklü değil.Loldeki en çok ip kasıp hero rune alma olayları çok hoşuma gidiyor oyun için bi süreklilik yaratıyor her şeyi denemek için oynamanız gerekiyor.Dotada böyle bişey yok herşeyi deneyebildiğin için Bir süre sonra sıkıyor ama ne kadar sıksada bütün lol skilleri gelse bir tane mirananın oku yapmaz be abim ashe bacımızda kimmiş?Bi ara o oku atmak için Dotaya devam ediyordum.Uykusuzluktan geberiyorum noktasına virgülüne dikkat edemicem anlayan anladığıyla kalsın


    IP kasma, champion alma olmasa hayatta oynanmaz LOL, DoTA varken .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AkumaRaion

    Bence bunlar eksiklik değil farklılıklar. İki oyun da benzer kesimlere kesimlere hitap ediyor ama bu kesimlerin istekleri farklı. O yüzden fanboyluklar oluşuyor, oyununu savunmak için çölen tipler oluşuyor.


    dotayı ölümüne savunan fanboylardan değilim. ama bence daha komple bir oyun. lol yapımcıları farklılık yapıcam derken bazı güzel özellikleri es geçmişler. tamam hon gibi olmasında biraz daha benzerlikler olmasının lole çok daha yararı olucaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AkumaRai XIII

    Bence bunlar eksiklik değil farklılıklar. İki oyun da benzer kesimlere kesimlere hitap ediyor ama bu kesimlerin istekleri farklı. O yüzden fanboyluklar oluşuyor, oyununu savunmak için çölen tipler oluşuyor.

    Alıntıları Göster
    Bencede bunlar eksileri değil.O yönlerini sen tercih edebilirsin ama lol farklı bir oyun sonuçta.Sadece tarz olarak dotadan esinlenilmiş.Lolun yeri ayrı dotanın yeri ayrıdır benim için.2sini karşılaştırmam o nedenle.Meselam herkesin oyununa kimse karışamaz.O adam o şekıl oynar , bu adam bu şekıl.Herkesin özgürlüğü bidir.Benim yorumlamam bu kadar.Hadi hayırlı işler..




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    LOL eski LOL
    5 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali_emre

    Bencede bunlar eksileri değil.O yönlerini sen tercih edebilirsin ama lol farklı bir oyun sonuçta.Sadece tarz olarak dotadan esinlenilmiş.Lolun yeri ayrı dotanın yeri ayrıdır benim için.2sini karşılaştırmam o nedenle.Meselam herkesin oyununa kimse karışamaz.O adam o şekıl oynar , bu adam bu şekıl.Herkesin özgürlüğü bidir.Benim yorumlamam bu kadar.Hadi hayırlı işler..

    Alıntıları Göster
    item taşıyan hayvan istiyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ashandle

    item taşıyan hayvan istiyoruz

    Alıntıları Göster
    LoLde combat esnasındaki aksiyon dotadan 2 kat fazladır bence bu yüzden lol oynuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ashandle

    item taşıyan hayvan istiyoruz


    bence mordeyi champion sıfatından çıkarıp item taşıyan hayvan yapsak çok güzel olur. o haliyle bile double kill potansiyeli olur orası ayrı tabi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pilli_Dede

    quote:

    Orijinalden alıntı: AkumaRaion

    Bence bunlar eksiklik değil farklılıklar. İki oyun da benzer kesimlere kesimlere hitap ediyor ama bu kesimlerin istekleri farklı. O yüzden fanboyluklar oluşuyor, oyununu savunmak için çölen tipler oluşuyor.


    dotayı ölümüne savunan fanboylardan değilim. ama bence daha komple bir oyun. lol yapımcıları farklılık yapıcam derken bazı güzel özellikleri es geçmişler. tamam hon gibi olmasında biraz daha benzerlikler olmasının lole çok daha yararı olucaktır.

    Alıntıları Göster
    Lol'u bir adım öne çıkaran şey varyasyonların fazla olması.Dota 2 tane venge var karşı karşıya 2 si de aynı itemleri almış ve aynı leveldelar 1v1 girdiklerinde tamamen oyuncularını yeteneğine kalıyor herşey.Sadece seninde dediğin gibi gece gündüz ve yükseklik gibi kavramlar atağı etkiliyor ama lol de runelar masteriesler summ. speller birçok şey etki gösteriyor türlü türlü kombinasyonlar yapılabiliyor.Bunlardan sonra oyuncunun yeteneğine geliyor sıra.Dota da mortred vb birçok hero tek başına kasması zor olmayan itemlerle rahatlıkla oyunu domine edebiliyor ama lol da bu olay çok daha dengeli early ve midde adamlar oyunu domine ediyor siz def yaparak kasıyorsunuz ve latede oyunu alabiliyorsunuz.Dotada turret dibinde rahatlıkla birbirinizi kesebiliyorsunuz ama lol de 800 hp ile girip 100hp lik adamı kesemeden ölünebiliyor.Dotanın şuanda en belirgin özelliği heroları gerçekten özenle tasarlanmış.Lol de birbirini tekrar eden çok benzeer skillere sahip olan heroalr var ama dota orjinallik konsuunda çok sağlam herolar var.
    Lol basit arayüzü filan gerçekten insanı kendine bağlıyor ama dotada host olup oyun kurmayı özlemiyor değilim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miayke

    Lol'u bir adım öne çıkaran şey varyasyonların fazla olması.Dota 2 tane venge var karşı karşıya 2 si de aynı itemleri almış ve aynı leveldelar 1v1 girdiklerinde tamamen oyuncularını yeteneğine kalıyor herşey.Sadece seninde dediğin gibi gece gündüz ve yükseklik gibi kavramlar atağı etkiliyor ama lol de runelar masteriesler summ. speller birçok şey etki gösteriyor türlü türlü kombinasyonlar yapılabiliyor.Bunlardan sonra oyuncunun yeteneğine geliyor sıra.Dota da mortred vb birçok hero tek başına kasması zor olmayan itemlerle rahatlıkla oyunu domine edebiliyor ama lol da bu olay çok daha dengeli early ve midde adamlar oyunu domine ediyor siz def yaparak kasıyorsunuz ve latede oyunu alabiliyorsunuz.Dotada turret dibinde rahatlıkla birbirinizi kesebiliyorsunuz ama lol de 800 hp ile girip 100hp lik adamı kesemeden ölünebiliyor.Dotanın şuanda en belirgin özelliği heroları gerçekten özenle tasarlanmış.Lol de birbirini tekrar eden çok benzeer skillere sahip olan heroalr var ama dota orjinallik konsuunda çok sağlam herolar var.
    Lol basit arayüzü filan gerçekten insanı kendine bağlıyor ama dotada host olup oyun kurmayı özlemiyor değilim.


    turret dibi olayı adamları biraz oyalayabilirseniz dotada da gayet çok vuruyor kuleler. bugün axe'la mesela 200 canla full canlı naix kestim kuleye dövdüre dövdüre. lol de ki varyasyon olayı doğru ama bu dotada da var. rune masteries olarak değilde agi str olarak var. yani 2 agi herosu kapışşa agilityleri eşit olsa ama mesela biri potla başlasa diğeri bütün özelliklere +2 veren yüzükle başlasa strsi fazla olduğundan kazanan o olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pilli_Dede

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ashandle

    item taşıyan hayvan istiyoruz


    bence mordeyi champion sıfatından çıkarıp item taşıyan hayvan yapsak çok güzel olur. o haliyle bile double kill potansiyeli olur orası ayrı tabi.

    Alıntıları Göster
    Her madddeyi tek tek ,kısa kısa yorumlamak istiyorum:

    1)Birsürü Dota vs LoL karşılaştırılmasında ünlü Dota oyuncularından bir alıntı yapmak istiyorum:''Deny ve ölünce para gitmesi oyunu yavaşlatıyor,earlyde ezilen adam nerdeyse hiç veya çok zor şekilde late e gidiyor.Oyunun yavaşlamasını tercih etmem(LOL 1-0 Dota)

    2)Dotada Ap oranları olmadığı için İnt'lerin late'inin zayıf olduğunu biliriz,hex,eul,dagon zaten bunun için yapılmış.Öte yandan Bkb türü bir item LoL'e gelirse ve düşündüğüm kadar deli edici olursa itemin çıkışından 1 hafta sonra burda görmezsiniz beni.Ayrıca Q-W-E-R olatı da var.Yani Dotadaki basmalı itemlerin fazlalığı bu açıda ve yine bana göre (LoL 2-0 Dota)

    3)Dotadaki agi int str sistemi tamamen heroyu farklı yönde oynanmasını imkansız hale getiriyor.Örnek vereyim:Master Yi hem Ad hem Ap oynanıp çok iyi iş yapabilir,hatta tank yi ile çok rahat bd yapılır.Dotada olsa ''master yi agi'' derdik kasardık pt sy flyımızı adam keserdik(LoL 3-0 Dota)

    4)2 hero için avantajı olan bir sistemin olup olmaması beni pek etkilemez,ancak görsellik açısından çok iyi olurdu,güya lol'ün de çalılığı var(LoL 3 -1Dota)

    5)Remake ve kick olayını gerçekten istiyorum,bu konuda yorum yok(LoL 3-2Dota)

    6)Recall varken,combat pot varken,potlar dotadakinin 1/3 fiyatında iken satıcıya pot basmaya falan bakmam şahsen,runelara gelince ise zaten summoner skillerinin bunu hallettiğini düşünüyorum,söylediğin kombinasyonları gerçekten haklı buldum ama lol itemlerinde çok fazla early aura olduğu için ve takım arkadaşlarına yardım etmek için exhaust heal vb atabilmen hoşuma gidiyor,ama haksız değilsin tabi.ancak item alırken lol'ün 10 kat daha kolay olduğunu söylemeden geçemiyeceğim(LoL 4-2Dota)

    7)lol de ar modu var ama sd gibi modların lol mekaniğine girmesine ikan yok,öte yandan daha akıllı modlar ve wtf isterim(LoL 4-3Dota)

    Bana katılan arkadaş varsa okuyup yorum yapmaları beni mutlu eder

    Edit:imla & ekleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Batkay -- 2 Eylül 2011; 2:53:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batkay

    Her madddeyi tek tek ,kısa kısa yorumlamak istiyorum:

    1)Birsürü Dota vs LoL karşılaştırılmasında ünlü Dota oyuncularından bir alıntı yapmak istiyorum:''Deny ve ölünce para gitmesi oyunu yavaşlatıyor,earlyde ezilen adam nerdeyse hiç veya çok zor şekilde late e gidiyor.Oyunun yavaşlamasını tercih etmem(LOL 1-0 Dota)

    2)Dotada Ap oranları olmadığı için İnt'lerin late'inin zayıf olduğunu biliriz,hex,eul,dagon zaten bunun için yapılmış.Öte yandan Bkb türü bir item LoL'e gelirse ve düşündüğüm kadar deli edici olursa 1 itemin çıkışından 1 hafta sonra burda görmezsiniz beni.Yani Dotadaki basmalı itemlerin fazlalığı bu açıda ve yine bana göre (LoL 2-0 Dota)

    3)Dotadaki agi int str sistemi tamamen heroyu farklı yönde oynanmasını imkansı hale getiriyor.Örnek vereyim:Master Yi hem Ad hem Ap oynanıp çok iyi iş yapabilir,hatta tank yi ile çok rahat bd yapılır.Dotada olsa ''master yi int'' derdik kasardık pt sy flyımızı adam keserdik(LoL 3-0 Dota)

    4)2 hero için avantajı olan bir sistemin olup olmaması beni pek etkilemez,ancak görsellik açısından çok iyi olurdu(LoL 3 -1Dota)

    5)Remake ve kick olayını gerçekten istiyorum,bu konuda yorum yok(LoL 3-2Dota)

    6)Recall varken,combat pot varken,potlar dotadakinin 1/3 fiyatında iken satıcıya pot basmaya falan bakmam şahsen,runelara gelince ise zaten summoner skillerinin bunu hallettiğini düşünüyorum(LoL 4-2Dota)

    7)lol de ar modu var ama sd gibi modların lol mekaniğine girmesine ikan yok,öte yandan daha akıllı modlar ve wtf isterim(LoL 4-3Dota)

    Bana katılan arkadaş varsa okuyup yorum yapmaları beni mutlu eder


    yorumlarına saygı duyuyorum ama 6. maddede katılmıyorum. dost herolar arası iletişim çok az dotadakine göre. mesela tinynin centauru karşı takımın arasına atıp stun atmasını saglamak veya pudgeyle çekmek. lanede hp regen ringini ona verip yardım etmek gibi. bence bu konuda dota her türlü önde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pilli_Dede

    quote:

    Orijinalden alıntı: Batkay

    Her madddeyi tek tek ,kısa kısa yorumlamak istiyorum:

    1)Birsürü Dota vs LoL karşılaştırılmasında ünlü Dota oyuncularından bir alıntı yapmak istiyorum:''Deny ve ölünce para gitmesi oyunu yavaşlatıyor,earlyde ezilen adam nerdeyse hiç veya çok zor şekilde late e gidiyor.Oyunun yavaşlamasını tercih etmem(LOL 1-0 Dota)

    2)Dotada Ap oranları olmadığı için İnt'lerin late'inin zayıf olduğunu biliriz,hex,eul,dagon zaten bunun için yapılmış.Öte yandan Bkb türü bir item LoL'e gelirse ve düşündüğüm kadar deli edici olursa 1 itemin çıkışından 1 hafta sonra burda görmezsiniz beni.Yani Dotadaki basmalı itemlerin fazlalığı bu açıda ve yine bana göre (LoL 2-0 Dota)

    3)Dotadaki agi int str sistemi tamamen heroyu farklı yönde oynanmasını imkansı hale getiriyor.Örnek vereyim:Master Yi hem Ad hem Ap oynanıp çok iyi iş yapabilir,hatta tank yi ile çok rahat bd yapılır.Dotada olsa ''master yi int'' derdik kasardık pt sy flyımızı adam keserdik(LoL 3-0 Dota)

    4)2 hero için avantajı olan bir sistemin olup olmaması beni pek etkilemez,ancak görsellik açısından çok iyi olurdu(LoL 3 -1Dota)

    5)Remake ve kick olayını gerçekten istiyorum,bu konuda yorum yok(LoL 3-2Dota)

    6)Recall varken,combat pot varken,potlar dotadakinin 1/3 fiyatında iken satıcıya pot basmaya falan bakmam şahsen,runelara gelince ise zaten summoner skillerinin bunu hallettiğini düşünüyorum(LoL 4-2Dota)

    7)lol de ar modu var ama sd gibi modların lol mekaniğine girmesine ikan yok,öte yandan daha akıllı modlar ve wtf isterim(LoL 4-3Dota)

    Bana katılan arkadaş varsa okuyup yorum yapmaları beni mutlu eder


    yorumlarına saygı duyuyorum ama 6. maddede katılmıyorum. dost herolar arası iletişim çok az dotadakine göre. mesela tinynin centauru karşı takımın arasına atıp stun atmasını saglamak veya pudgeyle çekmek. lanede hp regen ringini ona verip yardım etmek gibi. bence bu konuda dota her türlü önde.

    Alıntıları Göster
    Konuyu okumadım.Biz lol oynuyoruz dota değil.İsterse dota loldan bin kat daha iyi olsun yinede lol oynarım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-13F3B3B59

    Championlar dengeli değil.
    bkz : OP champs.
    Item sistemi çok karışık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lugi@

    Konuyu okumadım.Biz lol oynuyoruz dota değil.İsterse dota loldan bin kat daha iyi olsun yinede lol oynarım


    evet ben de dotayı ölümüne savunan fanboylardan değilim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ally_snare

    Item sistemi çok karışık.


    -lere yazabiliriz aslında ama alışınca eksi olmaktan çıkıyor sonuçta. başta ben de çok zorlanırdım ama alışınca problem olmaktan çıkıyor ve gizli satıcıya ward koyarak kill falan alınabilmesi artı bişey sonuçta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pilli_Dede


    quote:

    Orijinalden alıntı: Batkay

    Her madddeyi tek tek ,kısa kısa yorumlamak istiyorum:

    1)Birsürü Dota vs LoL karşılaştırılmasında ünlü Dota oyuncularından bir alıntı yapmak istiyorum:''Deny ve ölünce para gitmesi oyunu yavaşlatıyor,earlyde ezilen adam nerdeyse hiç veya çok zor şekilde late e gidiyor.Oyunun yavaşlamasını tercih etmem(LOL 1-0 Dota)

    2)Dotada Ap oranları olmadığı için İnt'lerin late'inin zayıf olduğunu biliriz,hex,eul,dagon zaten bunun için yapılmış.Öte yandan Bkb türü bir item LoL'e gelirse ve düşündüğüm kadar deli edici olursa 1 itemin çıkışından 1 hafta sonra burda görmezsiniz beni.Yani Dotadaki basmalı itemlerin fazlalığı bu açıda ve yine bana göre (LoL 2-0 Dota)

    3)Dotadaki agi int str sistemi tamamen heroyu farklı yönde oynanmasını imkansı hale getiriyor.Örnek vereyim:Master Yi hem Ad hem Ap oynanıp çok iyi iş yapabilir,hatta tank yi ile çok rahat bd yapılır.Dotada olsa ''master yi int'' derdik kasardık pt sy flyımızı adam keserdik(LoL 3-0 Dota)

    4)2 hero için avantajı olan bir sistemin olup olmaması beni pek etkilemez,ancak görsellik açısından çok iyi olurdu(LoL 3 -1Dota)

    5)Remake ve kick olayını gerçekten istiyorum,bu konuda yorum yok(LoL 3-2Dota)

    6)Recall varken,combat pot varken,potlar dotadakinin 1/3 fiyatında iken satıcıya pot basmaya falan bakmam şahsen,runelara gelince ise zaten summoner skillerinin bunu hallettiğini düşünüyorum(LoL 4-2Dota)

    7)lol de ar modu var ama sd gibi modların lol mekaniğine girmesine ikan yok,öte yandan daha akıllı modlar ve wtf isterim(LoL 4-3Dota)

    Bana katılan arkadaş varsa okuyup yorum yapmaları beni mutlu eder


    yorumlarına saygı duyuyorum ama 6. maddede katılmıyorum. dost herolar arası iletişim çok az dotadakine göre. mesela tinynin centauru karşı takımın arasına atıp stun atmasını saglamak veya pudgeyle çekmek. lanede hp regen ringini ona verip yardım etmek gibi. bence bu konuda dota her türlü önde.


    Ben o maddeye rune ve mastery olayını da ekledim sanıyordum,o yüzden LoL'e vermiştim orda puan'ı,söylediğin kombinasyonları gerçekten haklı buldum ama lol itemlerinde çok fazla early aura olduğu için ve takım arkadaşlarına yardım etmek için exhaust heal vb atabilmen hooşuma gidiyor,ama haksız değilsin tabi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batkay


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pilli_Dede


    quote:

    Orijinalden alıntı: Batkay

    Her madddeyi tek tek ,kısa kısa yorumlamak istiyorum:

    1)Birsürü Dota vs LoL karşılaştırılmasında ünlü Dota oyuncularından bir alıntı yapmak istiyorum:''Deny ve ölünce para gitmesi oyunu yavaşlatıyor,earlyde ezilen adam nerdeyse hiç veya çok zor şekilde late e gidiyor.Oyunun yavaşlamasını tercih etmem(LOL 1-0 Dota)

    2)Dotada Ap oranları olmadığı için İnt'lerin late'inin zayıf olduğunu biliriz,hex,eul,dagon zaten bunun için yapılmış.Öte yandan Bkb türü bir item LoL'e gelirse ve düşündüğüm kadar deli edici olursa 1 itemin çıkışından 1 hafta sonra burda görmezsiniz beni.Yani Dotadaki basmalı itemlerin fazlalığı bu açıda ve yine bana göre (LoL 2-0 Dota)

    3)Dotadaki agi int str sistemi tamamen heroyu farklı yönde oynanmasını imkansı hale getiriyor.Örnek vereyim:Master Yi hem Ad hem Ap oynanıp çok iyi iş yapabilir,hatta tank yi ile çok rahat bd yapılır.Dotada olsa ''master yi int'' derdik kasardık pt sy flyımızı adam keserdik(LoL 3-0 Dota)

    4)2 hero için avantajı olan bir sistemin olup olmaması beni pek etkilemez,ancak görsellik açısından çok iyi olurdu(LoL 3 -1Dota)

    5)Remake ve kick olayını gerçekten istiyorum,bu konuda yorum yok(LoL 3-2Dota)

    6)Recall varken,combat pot varken,potlar dotadakinin 1/3 fiyatında iken satıcıya pot basmaya falan bakmam şahsen,runelara gelince ise zaten summoner skillerinin bunu hallettiğini düşünüyorum(LoL 4-2Dota)

    7)lol de ar modu var ama sd gibi modların lol mekaniğine girmesine ikan yok,öte yandan daha akıllı modlar ve wtf isterim(LoL 4-3Dota)

    Bana katılan arkadaş varsa okuyup yorum yapmaları beni mutlu eder


    yorumlarına saygı duyuyorum ama 6. maddede katılmıyorum. dost herolar arası iletişim çok az dotadakine göre. mesela tinynin centauru karşı takımın arasına atıp stun atmasını saglamak veya pudgeyle çekmek. lanede hp regen ringini ona verip yardım etmek gibi. bence bu konuda dota her türlü önde.


    Ben o maddeye rune ve mastery olayını da ekledim sanıyordum,o yüzden LoL'e vermiştim orda puan'ı,söylediğin kombinasyonları gerçekten haklı buldum ama lol itemlerinde çok fazla early aura olduğu için ve takım arkadaşlarına yardım etmek için exhaust heal vb atabilmen hooşuma gidiyor,ama haksız değilsin tabi.


    exhaust ve heali dotada itemlerle çözebilirsin. heal=mechanism exhaust=shiva/eul ama speller dotanın eksiği yani bunun çok tartışılcak bi yanı da yok.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.