Şimdi Ara

LoL'ün Dotadan Eksikleri (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
140
Cevap
0
Favori
6.980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aceleye gerek yok bence gençler çıksın görelim. Yine koreliler basarsa dotayı gg der çıkarız. loldeki maç bulma sistemini daha çok beğeniyorum
  • Deny oalyının olmaması bence daha iyi; şöyleki deny oalyı olsa range dpsler kimseye creep bırakmazlardı. Ya da diyelim ki adam 3-4 kere öldü lanede karşısındakinden geride. Creep keserek açığını tamamlayıp tekrar oyuna aktif bi şekilde dönebilir. Bu da oyunun sonucunun 15-20 dakikada belirlenmemesini sağlar. Oyun içi hareketlendirmeyi sağladığı için deny'in olmaması bence çok daha iyi
  • Dota eskilerden lol yeni patchler vs ile fark yaratmaya çalışıyo 1 aydır girmiyorum 1.2 gb patch indirdim.
  • Dotanın devri bitti artık bi kere 10 yıl oncesinin oyunu eksi yanları çok lol ile karşılaştırınca o yüzden zaten dota 2 cıkarıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapper

    Dotanın devri bitti artık bi kere 10 yıl oncesinin oyunu eksi yanları çok lol ile karşılaştırınca o yüzden zaten dota 2 cıkarıyorlar.


    dota 2nin çıkması oyunun grafiklerini geliştirmek, oyunculara daha kolay oynanış sunmak (q,w,e,r-1,2,3,4,5,6 olayları;) ve para kapısı olması diye düşünüyorum zira dota 2 dotayla aynı hero ve item sistemine sahip
  • Senin yazdıkların dışında birşey okumadım konuda, o yüzden yazacaklarım benzerlik gösterebilir ama pek zamanım da yok açıkcası. Ben de LoL'un artılarını yazayım bakalım. Aslında onların da bunların da eksiklik olmadığını, FARKLILIK olduğunu anlayabil. Tavrım agresif olacak çünkü böyleken böyle. -"Because **** you" diye kalıp var, Türkçesi abest kaçar burda.-

    -LoL'da çok daha kullanışlı bir jungle route var, combat potionları var, türlü türlü buff var. Neredeyse tüm melee şampiyonlar -kimi rangedler de yapıyor tamam tamam- jungle yapabiliyor ve bu oyunun seyrini tamamen etkiliyor. DotA'da 2 Neutral Creep kesip roamlamayan adamların olduğu, 6 level rush yapabilecekleri bir dünya yok mağlesef :(

    -DotA'da support diye bir olay yok. Bu nedenle oyun mekaniklerini karşılaştırmak imkansız. Mekalı Chen'e support demeyin, güldürmeyin beni bu saatte -yanda bebek var-.

    -DotA'da 3 kill alan adam oyunu domine edebiliyor saniyeler içerisinde -bkz. Void/Morted/Slark/Troll-, LoL'da ise her zaman bir şans daha var, evet solo top sıçsa da. Daha az önce ölesiye verdiğimiz oyunu arkası kalkan rakibin tek gezmesi ve yakalaya yakalaya kesmemiz, son kombatta ace almamız ile bitirdik mesela.

    -DotA'da ezber önemli. Ufak kağıtlar alıp hangi item hangi kahramana alınır yazmakta fayda var. Bana "abi karşıdaki agi kastıysa buildi bozar BM alırım :)" deme çünkü arada 2. maddeyi düşünüp gülüyorum kendi kendime yeterince -bebek uyanmadı, yerim :)-

    -AP/AD ratio sistemi yepyeni bir özellik, "AGI kastım AS ve DMG geldi xD" den çok daha zekice. Bu kadar yeter bence bu maddeye.

    -Çalı olayı çok eğlenceli bir sistem, doğru wardlanmış bir oyunda çılgın kombatlara sahne oluyor. Halbuki DotA'das yaşanabilecek en büyük aksiyon sana daggerla zıplayan Enigma'nın nuke atması. Off yine öldük :/

    -Kahraman sinerjilerinden bahsetmişsin. Şampiyonların sinerjileri hakkında fikir sahibi olmadan. Çok komple -kanka komple değil o kompleks- kombolardan bahsetmiyim, mazallah fanboy damarlarına basarım. Blitz adamı çekse, Alistar koysa kafayı ne olur? Gol olmaz çünkü top patlar. LeBlanc zıplasa, Kata da ona Shunpolasa ne olur? 2 girls 1 cup.

    -DotA hammalık be abi ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AkumaRai XIII -- 2 Eylül 2011; 20:50:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mnomer


    quote:

    Orijinalden alıntı: sapper

    Dotanın devri bitti artık bi kere 10 yıl oncesinin oyunu eksi yanları çok lol ile karşılaştırınca o yüzden zaten dota 2 cıkarıyorlar.


    dota 2nin çıkması oyunun grafiklerini geliştirmek, oyunculara daha kolay oynanış sunmak (q,w,e,r-1,2,3,4,5,6 olayları;) ve para kapısı olması diye düşünüyorum zira dota 2 dotayla aynı hero ve item sistemine sahip


    O zaman dota 2 den de pek fazla birşey beklememek gerek.
  • str agility dediğiniz, mesela agility kasıyorum hem ad'm hem hp'm artıyor yada hem ad hem as öyle mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GhilleintheMist

    str agility dediğiniz, mesela agility kasıyorum hem ad'm hem hp'm artıyor yada hem ad hem as öyle mi?


    agi tek başına as, armor arttırır primary attribute denilen olayda agi hero mesela trax her agi +1 için hasarıda +1 artar

    str health ve health regen verir aynı şekilde bi heronun primary attribute olayı str ise her kazandığı str için hasarı +1 artar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mnomer


    quote:

    Orijinalden alıntı: GhilleintheMist

    str agility dediğiniz, mesela agility kasıyorum hem ad'm hem hp'm artıyor yada hem ad hem as öyle mi?


    agi tek başına as, armor arttırır primary attribute denilen olayda agi hero mesela trax her agi +1 için hasarıda +1 artar

    str health ve health regen verir aynı şekilde bi heronun primary attribute olayı str ise her kazandığı str için hasarı +1 artar


    rpglerdeki gibi yani? (runes of magic de öyleydi en aızndan :D)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AkumaRaion

    Senin yazdıkların dışında birşey okumadım konuda, o yüzden yazacaklarım benzerlik gösterebilir ama pek zamanım da yok açıkcası. Ben de LoL'un artılarını yazayım bakalım. Aslında onların da bunların da eksiklik olmadığını, FARKLILIK olduğunu anlayabil. Tavrım agresif olacak çünkü böyleken böyle. -"Because **** you" diye kalıp var, Türkçesi abest kaçar burda.-

    -LoL'da çok daha kullanışlı bir jungle route var, combat potionları var, türlü türlü buff var. Neredeyse tüm melee şampiyonlar -kimi rangedler de yapıyor tamam tamam- jungle yapabiliyor ve bu oyunun seyrini tamamen etkiliyor. DotA'da 2 Neutral Creep kesip roamlamayan adamların olduğu, 6 level rush yapabilecekleri bir dünya yok mağlesef :(

    -DotA'da support diye bir olay yok. Bu nedenle oyun mekaniklerini karşılaştırmak imkansız. Mekalı Chen'e support demeyin, güldürmeyin beni bu saatte -yanda bebek var-.

    -DotA'da 3 kill alan adam oyunu domine edebiliyor saniyeler içerisinde -bkz. Void/Morted/Slark/Troll-, LoL'da ise her zaman bir şans daha var, evet solo top sıçsa da. Daha az önce ölesiye verdiğimiz oyunu arkası kalkan rakibin tek gezmesi ve yakalaya yakalaya kesmemiz, son kombatta ace almamız ile bitirdik mesela.

    -DotA'da ezber önemli. Ufak kağıtlar alıp hangi item hangi kahramana alınır yazmakta fayda var. Bana "abi karşıdaki agi kastıysa buildi bozar BM alırım :)" deme çünkü arada 2. maddeyi düşünüp gülüyorum kendi kendime yeterince -bebek uyanmadı, yerim :)-

    -AP/AD ratio sistemi yepyeni bir özellik, "AGI kastım AS ve DMG geldi xD" den çok daha zekice. Bu kadar yeter bence bu maddeye.

    -Çalı olayı çok eğlenceli bir sistem, doğru wardlanmış bir oyunda çılgın kombatlara sahne oluyor. Halbuki DotA'das yaşanabilecek en büyük aksiyon sana daggerla zıplayan Enigma'nın nuke atması. Off yine öldük :/

    -Kahraman sinerjilerinden bahsetmişsin. Şampiyonların sinerjileri hakkında fikir sahibi olmadan. Çok komple -kanka komple değil o kompleks- kombolardan bahsetmiyim, mazallah fanboy damarlarına basarım. Blitz adamı çekse, Alistar koysa kafayı ne olur? Gol olmaz çünkü top patlar. LeBlanc zıplasa, Kata da ona Shunpolasa ne olur? 2 girls 1 cup.

    -DotA hammalık be abi ;)


    Malphite ulti+ katarina ulti :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AkumaRaion

    Senin yazdıkların dışında birşey okumadım konuda, o yüzden yazacaklarım benzerlik gösterebilir ama pek zamanım da yok açıkcası. Ben de LoL'un artılarını yazayım bakalım. Aslında onların da bunların da eksiklik olmadığını, FARKLILIK olduğunu anlayabil. Tavrım agresif olacak çünkü böyleken böyle. -"Because **** you" diye kalıp var, Türkçesi abest kaçar burda.-

    -LoL'da çok daha kullanışlı bir jungle route var, combat potionları var, türlü türlü buff var. Neredeyse tüm melee şampiyonlar -kimi rangedler de yapıyor tamam tamam- jungle yapabiliyor ve bu oyunun seyrini tamamen etkiliyor. DotA'da 2 Neutral Creep kesip roamlamayan adamların olduğu, 6 level rush yapabilecekleri bir dünya yok mağlesef :(

    -DotA'da support diye bir olay yok. Bu nedenle oyun mekaniklerini karşılaştırmak imkansız. Mekalı Chen'e support demeyin, güldürmeyin beni bu saatte -yanda bebek var-.

    -DotA'da 3 kill alan adam oyunu domine edebiliyor saniyeler içerisinde -bkz. Void/Morted/Slark/Troll-, LoL'da ise her zaman bir şans daha var, evet solo top sıçsa da. Daha az önce ölesiye verdiğimiz oyunu arkası kalkan rakibin tek gezmesi ve yakalaya yakalaya kesmemiz, son kombatta ace almamız ile bitirdik mesela.

    -DotA'da ezber önemli. Ufak kağıtlar alıp hangi item hangi kahramana alınır yazmakta fayda var. Bana "abi karşıdaki agi kastıysa buildi bozar BM alırım :)" deme çünkü arada 2. maddeyi düşünüp gülüyorum kendi kendime yeterince -bebek uyanmadı, yerim :)-

    -AP/AD ratio sistemi yepyeni bir özellik, "AGI kastım AS ve DMG geldi xD" den çok daha zekice. Bu kadar yeter bence bu maddeye.

    -Çalı olayı çok eğlenceli bir sistem, doğru wardlanmış bir oyunda çılgın kombatlara sahne oluyor. Halbuki DotA'das yaşanabilecek en büyük aksiyon sana daggerla zıplayan Enigma'nın nuke atması. Off yine öldük :/

    -Kahraman sinerjilerinden bahsetmişsin. Şampiyonların sinerjileri hakkında fikir sahibi olmadan. Çok komple -kanka komple değil o kompleks- kombolardan bahsetmiyim, mazallah fanboy damarlarına basarım. Blitz adamı çekse, Alistar koysa kafayı ne olur? Gol olmaz çünkü top patlar. LeBlanc zıplasa, Kata da ona Shunpolasa ne olur? 2 girls 1 cup.

    -DotA hammalık be abi ;)


    Öncelikle yorumun için sağol. Yorumunu agresif yapman değil doğru yapman önemli benim için. Bazı maddelerde haksız olduğunu düşünüyorum.
    2.) Dota'da support var. Mekalı chen'in soraka'dan ne farkı var? Üstüne yani ezalor, dark seer, wisp vb. gibi çoğu skilli support üzerine olan herolar var derken support yok demen çok saçma.
    3.) Bu dediğinin Dota ve ya Lol'le alakası yok. Sen oyun başında tryna 3 kill ver sonra izle. Yok exhausttu stundu deme bana trollün bashinden , voidin ultisinden korkuyosan bkb cıkar basar gidersin yani. Ki Dota'da da adamlar bizim basede dolaşırken çevirdiğimiz oyunları hatırlarım.
    5.) Sana combo yapan olmadı heralde. Yani çok çok zekice kombolar var dota'da. En basitinden Jr.Smith'le yaptığımız techi-venge ultileri vardı. pudge bloodsecker , amiralin geri getiren skilliyle yapılabilcek kombolar vs. Ki en basiti bile senin için çok zevkli olabiliyor. Kombo yiyenin ben zevk aldığını görmedim zaten.
    6.) Dediğin çok saçma. Yani Dota'da dost heroların yapabildiklerinin yanında Lol gerçekten çok kötü kalır. En basitinden yani furion istediği yere teleport atıyor sonra ezalor geri getiriyor falan. (gerçi bunu direk skilliyle yapabilen wisp var ama sadece örnek) shunpo zıplama falan çok basit kalır.

    Hamallık olup olmadığı da kişiden kişiye göre değişir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erayyirik

    Dotayi 2.5 sene lol u 1.5 sene oynayan biri olarak yorum yapacagim.Oncelikle lol hon gibi degil , yani dota nin degisik versiyonundan ziyade direk farkli bur oyun gibi , o yuzden eksiklik diyemeyiz.Elestiri kabul ettigini yazmissin o yuzden senin maddelerinide goz onunde bulundurarak kendi fikirlerimi belirtecegim.
    Dotadaki skiller ve itemlar kesinlikle daha yaratici ve eglenceli , ama 1-3-5. Maddelere pek katildigimi soyleyemeyecegim.Bir kere suan sitede varmi bilmiyorum ama lol un kendi sitesinde eski dota oyunculari diye bir bolum vardi.Orada deny sacma demiyorlardi , deny i kaldirdik onun yerine yuksek mana regen , spammable dusuk costlu skiller koyduk ve bir suru heroya bunlardan dagittik diyordu.Yani deny burada da var , ama kendi minion ini kesmek yerine karsidakinin kesmesini onluyorsun.Bu da bana koklu bir dota oyuncusu olmama ragmen daha zevkli geldi.
    Leaver olayinada katilmiyorum , dotada asiri cok leaver vardi , leaversiz biten oyun sayisi tam bitenden fazlaydi, ve switch sistemide cok sacmaydi.Benim takimimdaki carry ye killerimi birakiyordum kassin diye , karsidan bir noob cikinca bizim carry onlara geciyordu.Oyun asiri random di boyle kimse yenmeye oynamiyor gibi , takimlar degisiyor falan.Ayrica ranked olmamasi , win sayisi olmamasi , match making olmamasi , reconnect olmamasi buyuk bir eksiydi benim icin.
    Ve beni ceken en onemli ozellikte lol un dinamikligi oldu.Soyleki lolde bir suru skillshot var ve iyi oynayipta skilleri dodgelayip karsidakilere tutturunca avantaj sagliyorsun.Yani dotadakinin aksine mekanigi iyi ogrenip el-oyun koordinasyonuylada iyi seyler yapabiliyorsun.
    Butun bunlari goz onunde bulundurunca lol bana daha zevkli geldi , herkesin kendi tercihi tabi.


    Öncelikle sağol yorumun için. Deny olayına başka bi mesajda cevap yazmıştım ama zaten kendine göre haklısın yani bu biraz ortada bi konu ona bişey diyemiyorum. Ranked olayına gelince Lol'de elo hell mağduruysan morde, tryn gibi herolar almadıktan sonra imkanı yok noob,leaver,feederdan kurtulamıyorsun. hadi diyorum yetenekli hero alarak yapayım falan olmuyor. Ve dotada da webla ve garena da elo'n var ve ona göre eşleştirme yapıyor. Yani bu dediğin Dota'nın tam olarak eksiği değil. Son dediğin ise senin de söylediğin gibi aynen ve bence Dota daha dinamik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pilli_Dede


    quote:

    Orijinalden alıntı: AkumaRaion

    Senin yazdıkların dışında birşey okumadım konuda, o yüzden yazacaklarım benzerlik gösterebilir ama pek zamanım da yok açıkcası. Ben de LoL'un artılarını yazayım bakalım. Aslında onların da bunların da eksiklik olmadığını, FARKLILIK olduğunu anlayabil. Tavrım agresif olacak çünkü böyleken böyle. -"Because **** you" diye kalıp var, Türkçesi abest kaçar burda.-

    -LoL'da çok daha kullanışlı bir jungle route var, combat potionları var, türlü türlü buff var. Neredeyse tüm melee şampiyonlar -kimi rangedler de yapıyor tamam tamam- jungle yapabiliyor ve bu oyunun seyrini tamamen etkiliyor. DotA'da 2 Neutral Creep kesip roamlamayan adamların olduğu, 6 level rush yapabilecekleri bir dünya yok mağlesef :(

    -DotA'da support diye bir olay yok. Bu nedenle oyun mekaniklerini karşılaştırmak imkansız. Mekalı Chen'e support demeyin, güldürmeyin beni bu saatte -yanda bebek var-.

    -DotA'da 3 kill alan adam oyunu domine edebiliyor saniyeler içerisinde -bkz. Void/Morted/Slark/Troll-, LoL'da ise her zaman bir şans daha var, evet solo top sıçsa da. Daha az önce ölesiye verdiğimiz oyunu arkası kalkan rakibin tek gezmesi ve yakalaya yakalaya kesmemiz, son kombatta ace almamız ile bitirdik mesela.

    -DotA'da ezber önemli. Ufak kağıtlar alıp hangi item hangi kahramana alınır yazmakta fayda var. Bana "abi karşıdaki agi kastıysa buildi bozar BM alırım :)" deme çünkü arada 2. maddeyi düşünüp gülüyorum kendi kendime yeterince -bebek uyanmadı, yerim :)-

    -AP/AD ratio sistemi yepyeni bir özellik, "AGI kastım AS ve DMG geldi xD" den çok daha zekice. Bu kadar yeter bence bu maddeye.

    -Çalı olayı çok eğlenceli bir sistem, doğru wardlanmış bir oyunda çılgın kombatlara sahne oluyor. Halbuki DotA'das yaşanabilecek en büyük aksiyon sana daggerla zıplayan Enigma'nın nuke atması. Off yine öldük :/

    -Kahraman sinerjilerinden bahsetmişsin. Şampiyonların sinerjileri hakkında fikir sahibi olmadan. Çok komple -kanka komple değil o kompleks- kombolardan bahsetmiyim, mazallah fanboy damarlarına basarım. Blitz adamı çekse, Alistar koysa kafayı ne olur? Gol olmaz çünkü top patlar. LeBlanc zıplasa, Kata da ona Shunpolasa ne olur? 2 girls 1 cup.

    -DotA hammalık be abi ;)


    Öncelikle yorumun için sağol. Yorumunu agresif yapman değil doğru yapman önemli benim için. Bazı maddelerde haksız olduğunu düşünüyorum.
    2.) Dota'da support var. Mekalı chen'in soraka'dan ne farkı var? Üstüne yani ezalor, dark seer, wisp vb. gibi çoğu skilli support üzerine olan herolar var derken support yok demen çok saçma.
    3.) Bu dediğinin Dota ve ya Lol'le alakası yok. Sen oyun başında tryna 3 kill ver sonra izle. Yok exhausttu stundu deme bana trollün bashinden , voidin ultisinden korkuyosan bkb cıkar basar gidersin yani. Ki Dota'da da adamlar bizim basede dolaşırken çevirdiğimiz oyunları hatırlarım.
    5.) Sana combo yapan olmadı heralde. Yani çok çok zekice kombolar var dota'da. En basitinden Jr.Smith'le yaptığımız techi-venge ultileri vardı. pudge bloodsecker , amiralin geri getiren skilliyle yapılabilcek kombolar vs. Ki en basiti bile senin için çok zevkli olabiliyor. Kombo yiyenin ben zevk aldığını görmedim zaten.
    6.) Dediğin çok saçma. Yani Dota'da dost heroların yapabildiklerinin yanında Lol gerçekten çok kötü kalır. En basitinden yani furion istediği yere teleport atıyor sonra ezalor geri getiriyor falan. (gerçi bunu direk skilliyle yapabilen wisp var ama sadece örnek) shunpo zıplama falan çok basit kalır.

    Hamallık olup olmadığı da kişiden kişiye göre değişir.


    Yazının basşında da belirttiğim gibi bunlar artılar değil farklılıklar aslında. Kimi esprileri ciddiye almışsın sanırım -özellikle sonuncusu-. İyi güzel yazmışsın da burası LoL bölümü, sen bunu yazdın diye kimse "DotA süpermiş ya" demeyecek bence. Ben LoL oynamaya sen de DotA oynamaya devam edeceksin. Fark iyidir, kopya kötüdür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pilli_Dede


    quote:

    Orijinalden alıntı: AkumaRaion

    Senin yazdıkların dışında birşey okumadım konuda, o yüzden yazacaklarım benzerlik gösterebilir ama pek zamanım da yok açıkcası. Ben de LoL'un artılarını yazayım bakalım. Aslında onların da bunların da eksiklik olmadığını, FARKLILIK olduğunu anlayabil. Tavrım agresif olacak çünkü böyleken böyle. -"Because **** you" diye kalıp var, Türkçesi abest kaçar burda.-

    -LoL'da çok daha kullanışlı bir jungle route var, combat potionları var, türlü türlü buff var. Neredeyse tüm melee şampiyonlar -kimi rangedler de yapıyor tamam tamam- jungle yapabiliyor ve bu oyunun seyrini tamamen etkiliyor. DotA'da 2 Neutral Creep kesip roamlamayan adamların olduğu, 6 level rush yapabilecekleri bir dünya yok mağlesef :(

    -DotA'da support diye bir olay yok. Bu nedenle oyun mekaniklerini karşılaştırmak imkansız. Mekalı Chen'e support demeyin, güldürmeyin beni bu saatte -yanda bebek var-.

    -DotA'da 3 kill alan adam oyunu domine edebiliyor saniyeler içerisinde -bkz. Void/Morted/Slark/Troll-, LoL'da ise her zaman bir şans daha var, evet solo top sıçsa da. Daha az önce ölesiye verdiğimiz oyunu arkası kalkan rakibin tek gezmesi ve yakalaya yakalaya kesmemiz, son kombatta ace almamız ile bitirdik mesela.

    -DotA'da ezber önemli. Ufak kağıtlar alıp hangi item hangi kahramana alınır yazmakta fayda var. Bana "abi karşıdaki agi kastıysa buildi bozar BM alırım :)" deme çünkü arada 2. maddeyi düşünüp gülüyorum kendi kendime yeterince -bebek uyanmadı, yerim :)-

    -AP/AD ratio sistemi yepyeni bir özellik, "AGI kastım AS ve DMG geldi xD" den çok daha zekice. Bu kadar yeter bence bu maddeye.

    -Çalı olayı çok eğlenceli bir sistem, doğru wardlanmış bir oyunda çılgın kombatlara sahne oluyor. Halbuki DotA'das yaşanabilecek en büyük aksiyon sana daggerla zıplayan Enigma'nın nuke atması. Off yine öldük :/

    -Kahraman sinerjilerinden bahsetmişsin. Şampiyonların sinerjileri hakkında fikir sahibi olmadan. Çok komple -kanka komple değil o kompleks- kombolardan bahsetmiyim, mazallah fanboy damarlarına basarım. Blitz adamı çekse, Alistar koysa kafayı ne olur? Gol olmaz çünkü top patlar. LeBlanc zıplasa, Kata da ona Shunpolasa ne olur? 2 girls 1 cup.

    -DotA hammalık be abi ;)


    Öncelikle yorumun için sağol. Yorumunu agresif yapman değil doğru yapman önemli benim için. Bazı maddelerde haksız olduğunu düşünüyorum.
    2.) Dota'da support var. Mekalı chen'in soraka'dan ne farkı var? Üstüne yani ezalor, dark seer, wisp vb. gibi çoğu skilli support üzerine olan herolar var derken support yok demen çok saçma.
    3.) Bu dediğinin Dota ve ya Lol'le alakası yok. Sen oyun başında tryna 3 kill ver sonra izle. Yok exhausttu stundu deme bana trollün bashinden , voidin ultisinden korkuyosan bkb cıkar basar gidersin yani. Ki Dota'da da adamlar bizim basede dolaşırken çevirdiğimiz oyunları hatırlarım.
    5.) Sana combo yapan olmadı heralde. Yani çok çok zekice kombolar var dota'da. En basitinden Jr.Smith'le yaptığımız techi-venge ultileri vardı. pudge bloodsecker , amiralin geri getiren skilliyle yapılabilcek kombolar vs. Ki en basiti bile senin için çok zevkli olabiliyor. Kombo yiyenin ben zevk aldığını görmedim zaten.
    6.) Dediğin çok saçma. Yani Dota'da dost heroların yapabildiklerinin yanında Lol gerçekten çok kötü kalır. En basitinden yani furion istediği yere teleport atıyor sonra ezalor geri getiriyor falan. (gerçi bunu direk skilliyle yapabilen wisp var ama sadece örnek) shunpo zıplama falan çok basit kalır.

    Hamallık olup olmadığı da kişiden kişiye göre değişir.


    aynen katılıyorum dotada gördüğüm olayları lol de göremedim. ama ikisi farklı oyunlar sonuçta. dota daha büyülü lol daha heycanlı ( teamfight açısından)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pilli_Dede


    quote:

    Orijinalden alıntı: AkumaRaion

    Senin yazdıkların dışında birşey okumadım konuda, o yüzden yazacaklarım benzerlik gösterebilir ama pek zamanım da yok açıkcası. Ben de LoL'un artılarını yazayım bakalım. Aslında onların da bunların da eksiklik olmadığını, FARKLILIK olduğunu anlayabil. Tavrım agresif olacak çünkü böyleken böyle. -"Because **** you" diye kalıp var, Türkçesi abest kaçar burda.-

    -LoL'da çok daha kullanışlı bir jungle route var, combat potionları var, türlü türlü buff var. Neredeyse tüm melee şampiyonlar -kimi rangedler de yapıyor tamam tamam- jungle yapabiliyor ve bu oyunun seyrini tamamen etkiliyor. DotA'da 2 Neutral Creep kesip roamlamayan adamların olduğu, 6 level rush yapabilecekleri bir dünya yok mağlesef :(

    -DotA'da support diye bir olay yok. Bu nedenle oyun mekaniklerini karşılaştırmak imkansız. Mekalı Chen'e support demeyin, güldürmeyin beni bu saatte -yanda bebek var-.

    -DotA'da 3 kill alan adam oyunu domine edebiliyor saniyeler içerisinde -bkz. Void/Morted/Slark/Troll-, LoL'da ise her zaman bir şans daha var, evet solo top sıçsa da. Daha az önce ölesiye verdiğimiz oyunu arkası kalkan rakibin tek gezmesi ve yakalaya yakalaya kesmemiz, son kombatta ace almamız ile bitirdik mesela.

    -DotA'da ezber önemli. Ufak kağıtlar alıp hangi item hangi kahramana alınır yazmakta fayda var. Bana "abi karşıdaki agi kastıysa buildi bozar BM alırım :)" deme çünkü arada 2. maddeyi düşünüp gülüyorum kendi kendime yeterince -bebek uyanmadı, yerim :)-

    -AP/AD ratio sistemi yepyeni bir özellik, "AGI kastım AS ve DMG geldi xD" den çok daha zekice. Bu kadar yeter bence bu maddeye.

    -Çalı olayı çok eğlenceli bir sistem, doğru wardlanmış bir oyunda çılgın kombatlara sahne oluyor. Halbuki DotA'das yaşanabilecek en büyük aksiyon sana daggerla zıplayan Enigma'nın nuke atması. Off yine öldük :/

    -Kahraman sinerjilerinden bahsetmişsin. Şampiyonların sinerjileri hakkında fikir sahibi olmadan. Çok komple -kanka komple değil o kompleks- kombolardan bahsetmiyim, mazallah fanboy damarlarına basarım. Blitz adamı çekse, Alistar koysa kafayı ne olur? Gol olmaz çünkü top patlar. LeBlanc zıplasa, Kata da ona Shunpolasa ne olur? 2 girls 1 cup.

    -DotA hammalık be abi ;)


    Öncelikle yorumun için sağol. Yorumunu agresif yapman değil doğru yapman önemli benim için. Bazı maddelerde haksız olduğunu düşünüyorum.
    2.) Dota'da support var. Mekalı chen'in soraka'dan ne farkı var? Üstüne yani ezalor, dark seer, wisp vb. gibi çoğu skilli support üzerine olan herolar var derken support yok demen çok saçma.
    3.) Bu dediğinin Dota ve ya Lol'le alakası yok. Sen oyun başında tryna 3 kill ver sonra izle. Yok exhausttu stundu deme bana trollün bashinden , voidin ultisinden korkuyosan bkb cıkar basar gidersin yani. Ki Dota'da da adamlar bizim basede dolaşırken çevirdiğimiz oyunları hatırlarım.
    5.) Sana combo yapan olmadı heralde. Yani çok çok zekice kombolar var dota'da. En basitinden Jr.Smith'le yaptığımız techi-venge ultileri vardı. pudge bloodsecker , amiralin geri getiren skilliyle yapılabilcek kombolar vs. Ki en basiti bile senin için çok zevkli olabiliyor. Kombo yiyenin ben zevk aldığını görmedim zaten.
    6.) Dediğin çok saçma. Yani Dota'da dost heroların yapabildiklerinin yanında Lol gerçekten çok kötü kalır. En basitinden yani furion istediği yere teleport atıyor sonra ezalor geri getiriyor falan. (gerçi bunu direk skilliyle yapabilen wisp var ama sadece örnek) shunpo zıplama falan çok basit kalır.

    Hamallık olup olmadığı da kişiden kişiye göre değişir.


    bi thornmail çık adam sana vurabiliyo mu bakalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertblade


    quote:

    Orijinalden alıntı: GhilleintheMist


    quote:

    Orijinalden alıntı: mertblade

    çok güzel yazmışsın kardeş. bir sorum olacak sonra yorum yapacam bu saydığın özelliklerin hepsi dota 2 de olacak mı?

    bence lolde herolar arası denge pek yok neden derseniz bugün geldi bir tryn turret altında daldı full candım (miss fortune) dedimki vay salak kesin ölecek ama adam bana 1 vuruşta 150+ can ekliyordu kendisine. deli gibi kastırmışlar adama şimdi burada insan deny sistemini arıyor. şu hero op bunu nerflesinler falan diye ağlamam, ama riot forumdan bakıyor herhalde şu hero op diye ağlayanlar ne kadar çoksa basıyo ona nerfi. örnek vayne ilk çıktığı zaman süperdi şimdi öyle bir nerf yamişki fasulyeden gibi takılıyor. nerflerden sonra iş yapan vayne çok az gördüm. twitchte aynı o ne hale gelmiş öyle. rakip akıllıysa tek başına gitmiyorsa o oyun twitch için bitmiştir. daha bir sürü hero var böyle.

    başka lolde mesela heroların skilleri çok birbirine benziyor yaratıcı zevkli skill çok az. mesela son gelen herolara bakarsanız fazla oynanmadığını görürsünüz. wukong-skarner-talon bunlara çıktıkları ilk 1-2 denk geldim sonra çok nadir. niye çünkü değişik bir zevk aldırtmıyor adama ama wukongun güzel skilleri var.

    dotada bildiğim kadarıyla scale sistemi yok yani kastığın ability power itemleri ile vuruş gücün artmıyor bence bu bir eksik dota için. çok zayıf bırakır büyücüleri diye düşünüyorum. ama tek atan veigarlarıda engeller herhalde bu sistem


    kendin diyosun deli gibi kastırmışlar diye. o adam o kadar kastıktan sonra sen onu vs de yenebilirsen bu mu dengeli olcak? adam kasmış illaki senden önde olması lazım


    hayır adama ölerek kastırmamışlar 2 kere falan ölmüşler tryna ama adam artık jungledamı kastı lanedemi kastı bilmiyorum çok fazla munion öldürmüş tam sayıyı hatırlamıyorum ama en fazla öldüren oydu düşün mid deki adamdan bile fazla öldürmüş.

    birde alanın dışında nasıl tutacaksın hep tek taraflı düşünüyorsunuz. tamam adamı alanın dışında tut exp alamasın bu adamın aynı lanedeki arkadaşı ne yapacak. sadece bu oyun için değil. tamam diyelim ezdin trynı creep bile kesemiyor adam gidiyo junglea bu sefer ne yapacaksın? adam jungleda kasıyor rahat rahat.

    neyse bu sefer biraz daha mantıklı yorunlar var bir exahusta bakar bir stun yeter diye yorumlar yok


    burda bi mantık hatası var lanede kastırmadın adam gider jungle diyorsan o zaman deny yapmanında bi mantığı yok adam zatn jungle da ve yine kasıyor.




  • Adam kastırmamak dediğiniz şey, kasmasını yavaşlatmaktır aslında. 0 olcak hiç bişey yapamıcak diye bir şey söz konusu değil LoL için. Ki bence bu güzel bir özellik. Çünkü becerebilen insanlar gerçekten item level farkını açıp oyunu bitirebiliyor -public oyunlardan bahsediyorum-.

    Tabi ki dota'nın daha iyi birbirine yardım eden karakterleri falan vardır da -tam bilmeden yok demek saçmalık zaten-. Alistarın flash pulv headbutt yapması benim için ayrı yere sahiptir yani. Ya da singed'in attığı adamın içeri girip çıkamadan erimesi falan. Ya da son saniye de gelen bir amumu bandage'ın hayat kurtarması falan. Yani, LoL'ün teamwork kısmı aslında çoğu champion takıma yardım edebiliyo, ve etmeli. Ama "solo" dediğiniz zaman orda biraz kim kime yardım etmek istesin ki dersin yani.

    Sonuçta ben daha iyi ikililer varsa da bunu oyunun yaşına ve geliştirmesinde geçen yıllara veririm. Tabi ki yaşlanan her oyun iyiye gitmez de bu tarz bir oyun için yaşlandıkça kötüleşmesi -Dengenin bozulması yeni karakterlerin çöp olması falan- baya uzun sürer diye düşünüyorum.




  • 2 yıl garenada dota oyandım zamanında, bireysel oyun çok fazla ön planda dotada, axe alıp dagger ile 5 kişinin ortasına atladıktan sonra taunt atıp fır fır dönerek triple atan adam mı dersin, 1 mom 2 BF yapmış darkterror'ün 5 kişiyi silip geçmesi mi dersin, bir türlü durdurlamayan broodmother'in push'ı mı dersin, bunlardan sıkılıyor insan bir süre sonra.
    lol'ün en büyük artısı bence takım savaşı, çok önemli lol'de bu, ben sırf bunun için oynuyorum desem yeridir.
    hon'da Zephyr ile turret dive yapıp 3 4 kişi alan adam var, mekanizma aynı dota ile.

    edit : unutmuşum, mortred var yahu bir kere ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tristan The 2 -- 3 Eylül 2011; 16:27:58 >
  • mortred spectre troll warrior rikimaru void gibi herolar gercekten guzel

    dota da en cok begendigim ozellik oyun basında gucsuz olan heroların oyun sonunda cok guclenmesi

    lol de op olan champler oyun basında da guclu sayılır

    oyun bulma sistemi dotanın daha ii oldugunu dusunuyorum

    ama champ ve rune masteries ile lol daha zevkli bir hale getirilmis

    dota da mh olmasa rune champ gibi seyler olsa daha ii olabilirdi

    ama hero olarak bakarsak dota daki heroların daha ii oldugunu soleyebilirim
    ayrıca oyun basında ki rekabet dota da daha ust duzeyde

    active itemlere bakarsak ordaki active ozellikleri daha kullanıslı mesela

    ama sole bir olay var
    orda da op olan herolar var ama en azından bu heroların oyun basında gucsuz olması saglanarak ve oyun bası rekabetin daha ust seviyede olmasıyla biraz daha dengeli (op olan heroların oyun bası dezavantajı olması guzel)

    ayrıca kule olayı dotanın daha ii
    lol de kule alarak buyuk ustunluk saglanması oyun farkını hemen acan faktorlerden

    mesela dotada ilk once 6 level olan hero avantaj sagliyor ama lol de o kadar da avantaj saglamıyor sonucta kacma spelleri olması lol icin kotu




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.