Şimdi Ara

LPG Interface Kablosu / LPG Ayar Kablosu / LPG Bağlantı Kablosu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
6
Favori
18.968
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şimdilik;

    Atiker SafeFast
    Atiker Fast
    Atiker MultiFast
    Lovato Fast
    Lovato FastCom
    Lovato EasyFast
    Milano Fast
    WentGas
    KME Diego G3
    StarLux
    EkoGaz
    EcoTech
    Emmegaz
    Autronic
    Mimgas
    Fema
    AG Gaz
    Longas
    FBR
    Platinca
    EasyJet
    AG-Gas

    Ayrıntılı bilgi için :http://truvaelektronik.wix.com/truvaelektronik
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-elektronik-oto-arac-lpg-interface-pc-laptop-baglanti-kablosu-trv-usb-0101-102316391/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-elektronik-oto-arac-lpg-interface-pc-laptop-baglanti-kablosu-trv-usb-0102-102320014/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-elektronik-oto-arac-lpg-interface-pc-laptop-baglanti-kablosu-trv-usb-0103-102320308/detay

    LPG INTERFACE PC LAPTOP BAĞLANTI KABLOSU Genel Özellikleri

    Kablo PC/LAPTOP bağlantısı USB'dir. Seri USB dönüştürücü kullanmanız gerekmez. Direk "Tak-Kullan" çalışır.

    Kablo, hem EMI problemi olmaması hem de rahat çalışmaya olanak vermesi için optimum değer olan 2 metredir.

    Ürün güç ihtiyacını PC/LAPTOP USB portu üzerinden sağlamaktadır. LPG ECU'süyle sinyal dışında bir bağlantısı yoktur. Dolayısıyla herhangi bir nedenle otomobile yada LPG tesisatına zarar vermesi söz konusu değildir.

    Ürünün tasarımı ve üretimi tamamen tarafımıza aittir. %100 yerli malıdır.

    Çin malı ucuz ve adi modüller kesinlikle kullanılmamıştır.

    Ürünler tek tek kontrol edilmiştir. Üretim hatası kesinlikle söz konusu değildir.

    Ürüne Has Özellikler

    TRV-USB-0101

    Kutu boyutu 88.5mmx63mmx27.5mm'dir.

    Ürünün üzerinde power, tx, rx ledleri yoktur.

    TRV-USB-0102

    Kutu boyutu 69.5mmx50.5mmx21mm'dir.

    Ürünün üzerinde power, tx, rx ledleri vardır.

    Kırmızı LED: Ürün aktif ve çalışıyor.

    Sarı LED: PC/LAPTOP'tan LPG ECU'süne veri gönderiliyor.

    Yeşil LED: LPG ECU'sünden PC/LAPTOP'a veri gönderiliyor.

    TRV-USB-0103

    Kutu boyutu 50mmx35mmx15mm'dir.

    Ürünün üzerinde power, tx, rx ledleri vardır.

    Kırmızı LED: Ürün aktif ve çalışıyor.

    Sarı LED: PC/LAPTOP'tan LPG ECU'süne veri gönderiliyor.

    Yeşil LED: LPG ECU'sünden PC/LAPTOP'a veri gönderiliyor.

    PC/LAPTOP USB portu tarafında TVS diyot önlemi alınmıştır. PC/LAPTOP USB portunuzun herhangi bir nedenle zarar görmesi kesinlikle söz konusu değildir.


    Her türlü merak ettikleriniz ve sorularınız için buradan yada özelden bana ulaşabilirsiniz.

     LPG Interface Kablosu / LPG Ayar Kablosu / LPG Bağlantı Kablosu







  • atiker safe fast modeline hangi model kablonuz uygundur.
    3 ayrı model görülüyor,aralarındaki fark ledli-ledsiz şeklindemidir?
    Elinizde uygun program varmı??

    Büyük şehirlerin merkezlerindeki lpg servislerine lafım yok.Geri kalan ilçelerin birçoğundaki servisler,PC yazılımlarından bi-haber iş yapıyorlar.
    Herne kadar iyi niyetli ustalar olsada herkesin kapasitesi belli.İllaki ince ayarlar gerekiyor.Devir ekonomi zamanı,LPGde ucuz değil artık.Ama şimdilik başka alternatif yok.
    Performans-ekonomi çizgisini tam olarak oturtabilmek gerekiyor. 1 ayar ücreti parasına kablo alıp elimizden neler geliyormuş bakmak lazım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurtelefon

    atiker safe fast modeline hangi model kablonuz uygundur.
    3 ayrı model görülüyor,aralarındaki fark ledli-ledsiz şeklindemidir?
    Elinizde uygun program varmı??

    Büyük şehirlerin merkezlerindeki lpg servislerine lafım yok.Geri kalan ilçelerin birçoğundaki servisler,PC yazılımlarından bi-haber iş yapıyorlar.
    Herne kadar iyi niyetli ustalar olsada herkesin kapasitesi belli.İllaki ince ayarlar gerekiyor.Devir ekonomi zamanı,LPGde ucuz değil artık.Ama şimdilik başka alternatif yok.
    Performans-ekonomi çizgisini tam olarak oturtabilmek gerekiyor. 1 ayar ücreti parasına kablo alıp elimizden neler geliyormuş bakmak lazım..

    kesinlikle katılıyorum Uğur bey. aynı durumdayım. kendimiz halledeceğiz bakalım arkadaş iş çıkışı kargoya verebileceğini söyledi. bakalım artık. ayrıca ben de cevabı merakettim ve hesap nosunu da almak lazım.




  • @ugurtelefon

    sorularınıza sırayla cevap vereyim. konu ilgisini çeken arkadaşlar da daha detaylı bilgi sahibi olurlar böylece.

    1. 3 modelin 3ü de atiker safefast için uygundur. aynı kiti kendi aracımda kullanıyorum. o an elime hangi kablo geçerse onunla bağlanıyorum safefast ecuye.

    2. öncelikle şunu netleştireyim. 3 kablonun 3ü de farklı tasarımlardır, bu işin detayı. fakat kullanıcı için 3ü de birbirinin eşdeğeridir. TRV-USB-0101 ile TRV-USB-0102 nin ortak noktası aynı ICyi kullanıyor olmaları. farkları ise sizinde değindiğiniz gibi LEDleri ve kutu boyutları. TRV-USB-0102 ile TRV-USB-0103 ün ortak noktası LEDlerinin olması. farkları ise farklı ICler kullanmaları ve kutu boyutları.

    3. elimdeki imkanlar doğrultusunda kablo alan arkadaşlara yardımcı oluyorum. en son kablo alan arkadaş programı zaten bulmuş, lazım olabilir diye bana da bir kopyasını verdi. bazen de tam tersi olur.

    büyükşehirlerde de bazen durum pek farklı olmuyor emin olun. bence önemli olan mekanik anlamda montajın hatasız olması. kablonuz varsa zaten geri kalanı illaki hallediyorsunuz. montajımı yapan yer mekanik anlamda 10 numara iş çıkardı, montajdan sonra tekleme, rölantide dalgalanma, boşa alınca stop etme gibi hiç problem yaşamadım ama ayar konusunda önemli hatalar yaptılar. enjektör tipinin hatalı seçilmesi gibi. ince ayarla da kimse kolay kolay uğraşmaz. tamam bu olmuş der geçer. adamın elinden laptopu alayım kendi işimi kendim halledeyim dersiniz ama adamın mekanında yakışı kalmaz.

    kendimden örnek vereyim. enjektör seçimini düzelttikten sonra ş.içinde fix 10lt lpg yakan araç aynı güzergahta 9.2ltye kadar düştü. yanlış ayarla ş.arası 7.6lt gaz yakan araç ayarı düzelttikten sonra kurban bayramında ş.arası değil ama ankarada %90 istanbul yolu üzerinde kullanımda 7.2ltye düştü. bunu okuyan arkadaşlar acaba fakirde kalmış olabilir mi derse kesinlikle fakirde değil. fakirde olsa MIL yakar. lftyi pozitif değere çekmesin diye bir miktar da zenginde bırakıyorum.

    hocam son cümlenizde çok haklısınız. ayar deseniz hemen 20-30 tl istiyorlar. ben bu rakamları tespit ederken biraz araştırdım. sanayide 2 yer buldum. biri, orjinal atiker kablo usb olmazsa 75tl usb olursa 80tl. diğeri orjinal atiker olmayan yan sanayi usb kablo 75tl. netten bulduklarım 50tl ve çinden ithal modüller.

    kişisel kanaatim LEDli tasarımlar çok şık oldu. piyasada bu tip ürün hiç görmedim. sadece 1 üründe power LEDi vardı. 3 LED ne ki diyebilirsiniz şöyleki ekstra komponent extra maliyet demek. pcb alanı kısıtlı olunca 1 kat iş görmez 2 katlı tasarım gerekir bu da ekstra üretim maliyeti demek. pcbde katlar lineer artar 1-2-4 diye ama üretim maliyetleri logaritmik artar 5-15-75 diye. işin içindeki arkadaşlar beni çok iyi anlamıştır.

    LEDli tasarım yapmamın nedeni, bazen ecü kalibrasyon yada başka bir iş yaparken PC/laptop ekranında görsel anlamda bir değişiklik olmuyor. acaba program mı kitlendi diye 1-2 kere tereddütte kaldım. halbuki öyle bişey yok kalibrasyon yaparken göreceksiniz. ekranda bir değişiklik olmadan bir süre bekleyeceksiniz. ecu o esnada çarpanları hesaplıyor oluyor. LEDli kablo kullanınca veri alışverişini LEDlerden canlı olarak görebiliyorsunuz, görsel olarak o esnada bir değişim olmasa da biliyorsunuz ki sistem işlemeye devam ediyor.

    durum böyle olunca rigid bi tasarıma sahip ürünlerime biçtiğim 30-40-50 tllik fiyatlar gayet makul. sizin de dediğiniz gibi 1 ayar parasına kablo alıp araca tamamen hükmedebilirsiniz.

    gördüğüm kadarıyla konuya meraklı birisisiniz. 1-2 denemeden sonra arayüze tamamen hakim olursunuz.


    @esginmurat

    hocam bende baktım montajcıya derdimi anlatamıyorum, en sonunda kendi göbeğimi kendim kestim. şimdi kafam rahat.

    şöyle bir not düşeyim. fonksiyonel anlamda kablolar eşdeğer ama bir markanın ecusü için uygun olan diğer markanın ecusü için uygun olmayabilir. irtibata geçecek arkadaşlar kullandıkları ecuyü belirtirlerse iyi olur.

    yukarıdaki linklerden ürünlerin detaylı fotoğraflarına erişebilirsiniz.




  • Bedini sıralı sıstem lpg kıt bagli aracımda bunun ıcın kablonunuz var mı
  • atiker'in yazılımını indirdim ancak akl'nin yazılımına hiç benzemiyor kabloyu alsam bile yazılım olmayınca bir işe yaramayacak
  • Kabloyla beraber yazılım kullanımla ilgili cd vb. yok mu bu işlere yabancıyım ancak bende kendim halletmek istiyorum bu tür işleri
  • hangi kiti kullanıyorsunuz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: truvaelektronik

    hangi kiti kullanıyorsunuz ?

    Emin değilim ama Atiker Fast olması lazım bir ara lpg servisinde bunların programları güncelleniyormuş yaparmısınız dediğimde senin ki Atikerin en basit modeli fast o yüzden bunlarda güncelleme olmaz standarttır dediğinden biliyorum...Ama bu işlerden pek anlamam eğer cd vb. anlatımı felan varsa en azından denemek istiyorum...
  • firmware güncelleme işinin her zaman riski vardır.
    riski göze alıyorsanız deneyebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: remurat

    Kabloyla beraber yazılım kullanımla ilgili cd vb. yok mu bu işlere yabancıyım ancak bende kendim halletmek istiyorum bu tür işleri

    remurat;
    atiker ve akl farklı yazılımlara sahipler akl italyan yazılımı ve ecu sunu kullanıyor bu yüzden atikerden farklı ve daha iyi. zavol.i ile hemen hemen aynı yazlıma sahip. zavol.i kablo işini görecektir tabi yazılıma sahipsen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FURKAN_OTOGAZ_ADANA -- 17 Kasım 2012; 4:30:22 >
  • Lovato'nun yazılımını nasıl temin edebiliriz acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FURKAN_OTOGAZ_ADANA

    quote:

    Orijinalden alıntı: remurat

    Kabloyla beraber yazılım kullanımla ilgili cd vb. yok mu bu işlere yabancıyım ancak bende kendim halletmek istiyorum bu tür işleri

    remurat;
    atiker ve akl farklı yazılımlara sahipler akl italyan yazılımı ve ecu sunu kullanıyor bu yüzden atikerden farklı ve daha iyi. zavol.i ile hemen hemen aynı yazlıma sahip. zavol.i kablo işini görecektir tabi yazılıma sahipsen

    Bende ne yazılım var ne de kablo pek bilgim de yok şuan araştırıyorum yapabileceğim bir şey ise temin edeceğim. Bende Atiker Fast varsa AKL nedir aynı sistemler midir?




  • lovato-milano-kme-atiker yazılımları için link birazdan vereceğim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sendomi -- 17 Kasım 2012; 16:06:33 >
  • güzel paylaşım.
    teşekkürler...
  • merhabalar. truva elektronik den 3 nolu kabloyu satın aldım. kablo sorunsuz ve on numara çalışıyor. teşekkürler.
  • Truva Elektroniği tercih ettiğiniz için ben teşekkür ederim Murat bey.
  • ürünlerimiz artık,

    LandiRenzo Omegas
    LandiRenzo Omegas Plus
    LandiRenzo Blue
    Landi LES+
    UltraGas
    Hedef Gas

    kitleri de desteklemektedir.
  • kablo dün elime geçti.Ben 1 nolu kabloyu aldım.Aracımda Atiker Safefast sistem var.Kullandığım PCde XP yüklü.
    Truva arkadaşın gönderdiği driver ve programı kurdum.Kablo gayet başarılı bir şekilde iletişim kurdu.LPG ecuya bağlandı.

    Gelelim ayar işlerine;Birkaç sorum var.

    İlk bağlantıyı kurdum.Tüm değerleri ekranda görebildim.Depoda 1 lamba yanarken baktım Basınç1,10,sonra gidip LPG aldım fulledim bu kez değer 1,15 oldu.
    Araç benzinde çalışırken benzin ms 3,30 LPGye geçince değer bir anda 4,60mS oluyordu.Forumdan öğrendiğim kadar bu yanlış bir ayar olduğunu gösteriyor.
    Nozzle ölçüsüde DOĞRU değerini gösteriyordu.

    Aracımı sıksık benzinlede kullandığımdan benzin haritası düzgündür diye kalibrasyon yapayım dedim.Kalibrasyon sekmesine girip başla dedim.Araç o an LPG ile çalışırken
    Benzine geçti.Ekranda motor devrini 2500-3100 aralığında tutmamı söyledi.Bende ortalamasını alıp 2.700 devirde tuttum.Kalibrasyon başladı.
    Aracın devri zaman zaman azaldı yada çoğaldı,gaz pedalının seviyesini değiştirmedim.2-3 dakika sonra ''Kalibrasyon tamamlandı'' dedi.
    Altında da şöyle bir yazı vardı ''Kontak anahtarını çıkarın,lamba sönünceye kadar bekleyin.Sonra devam edin''
    Kontak anahtarını çıkartıp biraz bekledim.Tekrar marşa bastım.Baktım ki araba Benzin konumuna geçmiş.Düğmeye basıp Gaza aldım.Araç gaza epey bi sarsıntılı geçince stop etti.Tekrar denedim yine aynısı oldu.Devam edin diyor neye devam edeceğimi anlamadım.Ya kalibrasyonda atladığım bişeyler var yada aracın benzin haritası düzgün değildi diye düşündüm.
    Map haritasına baktığımda önceden 172 olan değerler 220lere çıkmış.Map üzerinde değişikliklere başladım.3mS ile 10mS arasındaki değerleri değiştire değiştire ortalama bir ayar buldum.Aracın Stop etmesini engelledim.Şu an eskisinden yakın bir durumda.
    Değerleride değştirirken dikkat ettiğim husus benzin Msleriydi.Son durumda Benzin değeri 3,60,lpgye geçince 4,30 gibi bir değer yakaladım.
    Anlamadığım şey ise aracın Nozzle durumu ''Doğru'' gösterirken,kalibrasyondan sonra ''Çok Küçük'' değerine geldi.

    Sorularım şunlar;
    1-Şimdi şu kalibrasyon işini tam olarak anlatacak bir arkadaş var mı?
    2-Map haritasındaki değerleri arttırınca zengin karışımmı oluyor fakir karışımmı?




  • Biraz önce araştırırken farkettim.Programda enjektör tipini 3 ohm olarak seçmişim.Benim araçtaki enjektörler bobinler kırmızı renk ve kütüğü siyah renkli olanlardan.
    Bu model sanırım AHC 3 OHM diye geçiyor. Programda çok fark edermi acaba.Yanlış milisaniye okuma falan??
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.