Şimdi Ara

Telefon Kablosu Veya Ethernet Kablosu Takılı Degil.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
2.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar uzun süredir Adsl hat kullanıyordum ama Ocak itibariyle vdsl hat kullanmaya başladım. Asus Ac750 modem kullanıyorum ve sürekli güncellemelerini kontrol ediyorum. Aşağıda ki hatayı günde en az 10 defa alıyorum ve 1 - 2 dakika internetim gittikten sonra kendiliğinden geliyor. Türk Telekomdan 4 defa arıza kaydı oluşturdum sorun yok diyorlar. Evde ki kabloları değiştirdim. Yine olmadı.


    Asus servisini aradım Türk Telekom altyapısında son güncelleme çalışmıyor size güncelleme dosyası gondericez mail ile onu manuel kurun sorununuz düzelecek dediler. 2 farklı güncelleme dosyası geldi ikisini de denedim sorunum duzelmedi. Bu sorun neyden kaynaklanıyor sizce?

    Telefon Kablosu Veya Ethernet Kablosu Takılı Degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Telefon Kablosu veya Ethernet Kablosu Takılı Değil

    Bir "telefon kablosu veya ethernet kablosu takılı değil" hatasıyla karşılaştığında, bu, cihazının bir ağa bağlanamadığı anlamına gelir. Bu sorun, aşağıdakiler de dahil olmak üzere çeşitli nedenlerden kaynaklanabilir:

    • Gerçekten de fiziksel bir kablo bağlantısı yok.
    • Kablo gevşek veya hasarlı olabilir.
    • Ağ arayüz kartı (NIC) arızalı olabilir.
    • Ağ sürücüleri güncel değil olabilir.
    • Ağ yapılandırması hatalı olabilir.

    Telefon Kablosu Sorun Giderme:

    • Telefon kablosunun her iki ucunda da sıkıca takıldığından emin ol.
    • Kabloyu farklı bir telefonda veya prize takmayı dene.
    • Kabloyu hasar açısından incele.

    Ethernet Kablosu Sorun Giderme:

    • Ethernet kablosunun her iki ucunda da sıkıca takıldığından emin ol.
    • Kabloyu farklı bir bilgisayarda veya ağ anahtarında dene.
    • Kabloyu hasar açısından incele.
    • Ağ sürücülerinin güncel olduğundan emin ol.
    • Ağ yapılandırmasını kontrol et ve doğru olduğundan emin ol.

    Yukarıdaki adımları uyguladıktan sonra hala "ethernet kablosu takılı değil" hatası alıyorsan, sorun NIC kaynaklı olabilir. Bu durumda, üreticinin web sitesinden en son sürücüleri indirmeyi ve yüklemeyi denemelisin.

    Sorunun devam etmesi halinde, profesyonel bir teknisyenden yardım alman gerekebilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Not ; 50 mbit 115 TL paket
  • Kablonuzda sorun olabilir, işini bilen birinin hat değerlerinize bakması lazım, bu işlerden anlayan bi arkadaşınız var mı ?

  • miskindvd kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım yok lâkin kablomu 2 defa değiştirdim. Bina içinde sorun var dicem ama. Kuruluma gelenler hat değerlerine baktılar. Hem sorun olsa sürekli gitmesi lazım ben de değişkenlik gösteriyor. Bazen 10 dakikada 2 3 kez giderken bazen 7 8 saat hiç gitmiyor.
  • Alternatif modemle deneme şansınız var mı?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Evim de bir adet daha modem var lakin adsl modem VDSL hat desteklemiyor. Garantisi devam ediyor modemin ama evden çalıştığım ve kardeşimin okulu v.s olduğu için garantiye de gönderemiyorum. Müşteri hizmetleri uzaktan kontrol ettiklerinde sorun olmadığını söylediler.
  • Bir komşunuzdan deneme amaçlı modem alıp bir süre denerseniz problemin nerede olduğunu daha iyi anlayabilirsiniz hocam.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    USB HDD Uzatma Kablosu Sorunu
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Düşündüm ama ne yazık ki bulamadım modem. Daha önce böyle bi sorunla karşılaşan kimse de görmedim internette o kadar araştırma yaptım.
  • Ufukizm kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam. İşletmeci tarafında bağlantı kopmaları gözüküyor mu?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom altyapıdan bir sorun olmadığını söyledi 4 defa arıza kaydı olusturduk hepsinde aynı. Asus modemin son güncellemesinden dolayı olduğunu söyledi ve mail adresime iki güncelleme dosyası gönderdiler ama onlarda kar etmedi ne yazık ki
  • Ufukizm kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam. Forumumuzda aynı modemi kullanan kişilere ulaşabildiniz mi? Benzer sorun yaşayanlar var mı?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Araştırma yaptım ama ne yazık ki bulamadım.
  • Ufukizm kullanıcısına yanıt

    Hocam üzülmenizi istemem ama, eğer sorun modemde ise size yeni bir modem yolu gözüküyor gibi. Yeni bir modem alıp elinizdekini servise gönderebilirsiniz dilerseniz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    İlginiz için teşekkür ederim. Modemim çok eski değil ama modem arızası olabilir elbette. Acaba asus bana tamir süresince kullanabileceğim geçici bir modem tahsis eder mi?
  • Ufukizm kullanıcısına yanıt

    Hocam selamlar. Ne demek rica ederim. Hiç bilmiyorum hocam inanın ki. İkinci el vdsl2 modemlere bakabilirsiniz, 100-150 civarına yedek bir modem alabilirsiniz hocam bu gibi durumlar için.

  • Ufak bı güncelleme. Asus müşteri hizmetleri son bı ayar daha yaptırdı o da olmazsa servise gönderin dediler. 14 iş günü ortalama tamir süresi varmış. Yedek modem de vermiyorlar. Şuan modem alacak durumum yok ki modemim de yeni tekrar para vermek istemiyorum. Bence modem arızalı değil bı ayarı v.s var ama ne bilmiyorum. Ağ konusunda uzman biri yokmudur burda acaba ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.