Şimdi Ara

lpg ısıtıcısı ve faydaları (easy starter) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
168
Cevap
0
Favori
15.058
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tayfun bey sektörde birçok konuda aktif ve sevilen bir şahsiyet olması sebebiyle yaptığı çalışmanın onay aşamasında sorun yaşamayacağını umud ediyorum.

    Ön ısıtma (Preheating) Japonyada ve avrupada daha önce kullanılmış bir sistemdir, ancak bu ülkelerde LPG ye devlet teşvik verdiği için insanlar bu ön ısıtmalı sistemleri tercih sebebi olarak takmaktadır.(Kitin içinde standart aksesuar olarak)

    Bizim Ülkemizde bu sistemleri ithal etseniz dahi maliyet açısından satışta zorlanırsınız,

    Tayfun bey bu ürünü inşallah ilerleyen zamanlarda belgeli ve uygun fiyata tüm kit üreticilerine satmayı başarır.
    Kendisine başarılar diliyorum,
    Asım bey sizede Tayfun beye verdiğiniz destekten ötürü teşekkürler.
    Saygılarımla.
  • Ben teşekkür edrim ilginize ;

    Fiyat avrupalı benzerlerinden çok ucuz. parakende satış fiyatı 150 tl...
  • Takipteyim.
    Türk müteşebbisine başarılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    quote:

    Orijinalden alıntı: doenitz

    nedir ne değildir fiyatı nedir hangi marka kitlerle uyumludu

    Her kite uyumlu aslında markayla çok bağlantısı yok. Buharlaştırıcıdan önce takılıyor likit olan lpgyi buharlaştırıçıdan önce gaz fazına geçiriyor. sabahları 1 dakika sürüyor gaza geçmesi.

    sayın şafak otogaz.edepsizin biri biraz terslenmiş.Hadim bey çok değerli bir kişidir.illaki test etmiştir.yalnız sizden ricam bu ısıtma işlemi nasıl gerçekleşiyor ?.kore malı regülatörlerde elektrik enerjisi ile çalışan bir müşir vardı.motor ısındıktan sonra devreden çıkıyordu.bunun da çalışma prensibini açıklarsanız memnun olurum.saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    quote:

    Orijinalden alıntı: doenitz

    nedir ne değildir fiyatı nedir hangi marka kitlerle uyumludu

    Her kite uyumlu aslında markayla çok bağlantısı yok. Buharlaştırıcıdan önce takılıyor likit olan lpgyi buharlaştırıçıdan önce gaz fazına geçiriyor. sabahları 1 dakika sürüyor gaza geçmesi.

    ustam zaten araç benzinde de çalışsa 1 dakika sonra lpg.ye geçiyor. bunun 30 saniyesini mecburen olduğu yerde rolantide çalıştırıyoruz malum yağın içeride her yere dolaşması açısından şart.

    elektirikle çalışan bu sistemi taktıktan sonra ortaya çıkabilecek en büyük sorun ise araç sürekli lpg ile çalışacağından benzin hortumları kuruyup çatlayacak ve araca alınan yada deposunda kalan benzin bu çatlaklardan motor veya eksoz manifolduna damlaması neticesinde de yangın çıkacaktır.

    bir çok lpg.li araçta da yangın çıkmasının sebebi lpg. değil benzindir buna sebebte çatlayan benzin hortumlarıdır.

    bu aracımdan önceki lada samara aracımda başıma geldi eğer erken fark etmeseydim şimdi o aracım yanmış olacaktı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin_er_26 -- 6 Ocak 2012; 11:17:37 >




  • Enjeksiyonlu araçlarda benzin daima hortumlardadır ve devirdaim içerisindedir, çatlama v.s. söz konusu değil.
  • Şimdi aracım 2.5 kmde lpg ye geçiyor sabahları e. starterin sitesinde geçme mesafesini %10 'a düşürüyor deniyor yani 250 -300 mtde lpg geçiyormu gerçekte
    Birde motor motor sıcaklığı belli bir dereceye ulaştıktan sonra bu alet devreden çıkıyormu elektrik tesissatına bir olumsuz bir yanı varmı
    ?
    ?
    ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okis -- 6 Ocak 2012; 9:35:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26


    ustam zaten araç benzinde de çalışsa 1 dakika sonra lpg.ye geçiyor. bunun 30 saniyesini mecburen olduğu yerde rolantide çalıştırıyoruz malum yağın içeride her yere dolaşması açısından şart.

    elektirikle çalışan bu sistemi taktıktan sonra ortaya çıkabilecek en büyük sorun ise araç sürekli lpg ile çalışacağından benzin hortumları kuruyup çatlayacak ve araca alınan yada deposunda kalan benzin bu çatlaklardan motor veya eksoz manifolduna damlaması neticesinde de yangın çıkacaktır.

    bir çok lpg.li araçta da yangın çıkmasının sebebi lpg. değil benzindir buna sebebte çatlayan benzin hortumlarıdır.

    bu aracımdan önceki lada samara aracımda başıma geldi eğer erken fark etmeseydim şimdi o aracım yanmış olacaktı.

    1 dak. geçiyor demişsiniz ama çok sıcak yaz günleri dışında aracım hiçbir zaman 1 dak. gaza geçmedi, hatta derecesini düşürdüğümüz halde.
    hele ki bu günlerde soğuklardan dolayı epey geç geçiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26


    ustam zaten araç benzinde de çalışsa 1 dakika sonra lpg.ye geçiyor. bunun 30 saniyesini mecburen olduğu yerde rolantide çalıştırıyoruz malum yağın içeride her yere dolaşması açısından şart.

    elektirikle çalışan bu sistemi taktıktan sonra ortaya çıkabilecek en büyük sorun ise araç sürekli lpg ile çalışacağından benzin hortumları kuruyup çatlayacak ve araca alınan yada deposunda kalan benzin bu çatlaklardan motor veya eksoz manifolduna damlaması neticesinde de yangın çıkacaktır.

    bir çok lpg.li araçta da yangın çıkmasının sebebi lpg. değil benzindir buna sebebte çatlayan benzin hortumlarıdır.

    bu aracımdan önceki lada samara aracımda başıma geldi eğer erken fark etmeseydim şimdi o aracım yanmış olacaktı.

    1 dak. geçiyor demişsiniz ama çok sıcak yaz günleri dışında aracım hiçbir zaman 1 dak. gaza geçmedi, hatta derecesini düşürdüğümüz halde.
    hele ki bu günlerde soğuklardan dolayı epey geç geçiyor.

    onu ben demedim, yukarıda ŞAFAK OTOGAZ söylemiş bende ona istinaden yazdım, benim aracımda orijinal ayarlarında yani 40 derecede ayarlı yaz günü sıcaklarda 15-20 sn de lpg ye geçiyor, ancak kış günü soğukların etkisi ile bu süre uzuyor 30 sn kadar rolantide çalıştırdığım aracım (ışıklara kadar 500-600 metre var,) trafik ışığında ışıklarda gaza geçiyor, yani 500-600 metre sonra geçmiş oluyor.
    bu sistemin faydası olmaz mı evet olur. çünkü Tayfun beyin ve şafak otogazın anlattığı sistemi az çok tahmin ediyorum Gaz regülatörüne gelen sıvı LPG yi ön ısıtma ile buharlaştırarak regülatöre veriyor ve buharlaşmış olan lpg.de motor ısınana kadar benzin sarfiyatını düşürmüş oluyor, ve yaklaşık 40 derece civarına geldiğinde de sistem devreden çıkıyor




  • cok basit bir sistem, marifet dusunmek ve uygulamakta, yani o kadar basitki bunu elektronikten biraz anlayan birisi bile yapabilir, elektronik alaninda kullanilan peltier diye bir kompanent var, asagidaki resimde goruyorsunuz, gerilim verildiginde bir yuzu isinirken diger yuzu sogumaya baslar, bize lazim olan tarafi isinan kenari, iste bunu regulatore guzel bir sekilde entegre ettigimizde mesele regulatorun duz ve genis bir yuzeyine isi geciren bir pastayla uygulayarak tipki dizel araclarda uygulanan isitma bujisi gibi kontagi acar acmaz devreye girecek sekilde bagladigimizda, regulatoru isitmaya baslar ve saniyeler icinde uygun dereceye getirerek minimum belkide hic benzin kullanmadan (uygun sure mars yapmadan bekleyerek ) direkt LPG ile start vermeyi basarabiliriz, termostat yardimiylada atiyorum 50 dereceye ulasinca devreden cikar ve sorunsuzca yola devam edilir,

    EK bilgi olarak 4 X 4 cm boyutlarinda bir peltiere, araba calisirken saglanan yaklasik 15.4 volt ile 6 amper gibi bir arac icin son derece kucuk bir akimla,
    70 C derece isi aciga cikar, buda bize rahat rahat yeter, akimla oynayarak daha yuksek sicakliklarda elde edilebilir, kisaca sunu diyim, mevcut sirali sistemlerde, araci sartinisiz sikintisiz bir sekilde LPG ile calistirip surmek hayal degil, hele bunun bedeli 150 TL hic degil .....
     lpg ısıtıcısı ve faydaları (easy starter)




  • Peltier'li su ısıtma denemesini ben geçen sene yaptım, peltier bu konuda verimli değil. Çok yüksek güçte peltier kullanmak gerekiyor, o zamanda ekonomik olmuyor, ayrıa kısa mesafede aküyü tekrar tam şarj edemiyorsunuz. Bu sene üzerinde çalıştığım konu indüksiyon ısıtıcısı, verim ve hız olarak diğer sistemlerden çok daha iyi. Araştırmanızı tavsiye ederim.
  • +1 Fiyatı bencede yüksek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okis -- 7 Ocak 2012; 12:54:02 >
  • Hoca(ları)m LPG kitleri hakkında, okuduklarımdan ziyade bilgisi olmayan hatta senelerdir arabama hiç LPG dahi taktırmamış sade bir vatandaşım. Ha son zamanlarda LPG taktırmak gibi bir düşünce kafamdan geçince konuyu araştırmaya başladım.
    Bugüne LPG kadar taktırmadım çünkü, uygulatan arkadaşlardan gördüğüm kadarıyla LPG kiti taktırmak demek defalarca sanaiye gitmek demek, ikide bir lpg ayarını yaptırmak demek, kapalı garajlara girememek demek, her yıl muayene yaptırmak demek, muayene de sızdırmazlık vb fazladan işlemler yapmak demek..... ve hem kendi işyerimin hem eşimin işyerinin çok yakın olması hasebiyle, günlük 2 çalıştırma ile rutinde 4,5 km yol yapan birisi olarak sıralı sistem lpg kitinin doğası gereği, ancak motor suyunun belirli bir sıcaklığa erişimini müteakip LPG ye geçmesi prensibi neticesinde benim gibi kısa mesafe seyahat eden kullanıcılar için LPG uygulaması hiç mantıklı değildi.
    Ama benzin parası ailenin üniversitede okuyan bir ferdi gibi olmaya başlayınca konuyu biraz araştırayım dedim. İlk düşüncem ve araştırmam Sıralı sistemin çalışma prensibi üzerine oldu. Neden motor suyunun ısınması bekleniyordu? Ve gördüm ki; ısıtma mevzusu sadece LPG nin Likit halden gaz hale geçmesi için gerekli bir husus.
    Ve aklıma şu soru geldi neden sadece motor soğutma sistemindeki kullanılıyor bu ısıtma işlemi için. Başka bir şekilde bu ısınma, ön ısıtma sağlanamaz mı'yı araştırmaya çalıştım. Aslında sadece motor soğutma sisteminin kullanılmadığını gördüm, başkaca ön ısıtma sistemlerinin de kullanıldığını gördüm. Sanırım şu anda Türkiye'de uygulayan/getiren tek bir firma (CGS) ve getirecek olan bir firma daha (Teleflex) var;

    Şimdi Faruk Sevgili hocamın yönlendirmesiyle bir Türk girişimcinin de böyle bir uygulama çalışması içerisinde olması beni memnun etti.
    -Lütfen bu kısmı ukalalık olarak algılamayın, zira bu konuda ne bir eğitimim ne de bir uygulama görmüşlüğüm var- Benim araştırmalarım sonucunda bence olması gereken sistem şöyle çalışmalı;

    -Motor benzin ile çalışmalı,
    -Likit durumda olan LPG'nin gaz haline geçebileceği kadar ısıyı stabil olarak üretebilecek bir ön ısıtıcı, motorun çalışmasını müteakip devreye girmeli.
    -Ama bu ürün çalışma anında aküye ekstra yük bindirmemek için kesinlikle ilk kontakta devreye girmemeli sonradan devreye girmeli,
    -Ön ısıtıcı, ısıyı stabil olarak üretebilecek ısıya ulaştığında araç benzinden LPG ye geçmeli,
    -Ancak LPG'yi ısıtmak için sadece bu ısıtıcı kullanılmamalı, bu araç sadece bir ÖN ISITICI olarak kullanılmalı ve Motor suyu ısısı 40 dereceye ulaştığında ön ısıtıcı devreden çıkarak klasik sistemdeki gibi motor suyu sıcaklığı kullanılmalı,

    Tabi sistem böyle olunca sanki sadece ön ısıtıcı üretmek yeterli olmaz gibi bir sonuç çıkıyor. Çünkü gerek ön ısıtıcının ilk devreye giriş zamanı, gerek LPG'ye geçme zamanın ayarlanması, gerek ise motor suyu ısısına bağlı olarak ön ısıtıcının devreden çıkması işlevlerini yapacak bir sistem gerektiriyor ki bu sadece ön ısıtıcı ile olmaz gibi. Bunun komple bir LPG kiti ile (en azından LPG nin beyin dediğimiz kısmı ile entegre çalışan bir ön ısıtma ile) sağlanabileceği gibi bir sonuç var.

    Dediğim gibi bunlar benim çıkarımlarım. Doğru olduğuna dair hiçbir iddiam yok ama inancım var ve eğer öyle olmaz deniyor ise neden sorusunun açıklanmasını beklerim. Doğrusu bu sistemin hayata geçirilmesini istediğimi hele ki bir Türk tarafından geliştirlmesinin de beni onore edeceğinin bilinmesini isterim. Aslında benim fikirlerimi doğru yada yanlış belirtme sebebiminde en doğru sistemin oluşturulmasına yönelik bir beyin fırtınası yaratmak olduğunu belirtmek isterim.

    Bu fikirlerim neticesinde şu sorularım olacak (sorularımın bir ksımı ya da tamamı çok cahilce olabilir lütfen kusura bakmayın, zira dediğim gibi bu koularda bilgim ve eğitimim yok);

    quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....
    Her kite uyumlu aslında markayla çok bağlantısı yok. Buharlaştırıcıdan önce takılıyor likit olan lpgyi buharlaştırıçıdan önce gaz fazına geçiriyor. sabahları 1 dakika sürüyor gaza geçmesi.


    1 dakika dediğiniz süre standart bir süre midir? Yani her şartta ısıtıcı 1 dakikada likit LPGyi gaz haline çevirebilecek ısıya ulaştığı için mi 1 dakikadır yoksa çevre ısısı gibi değişkenlere bağlı olarak bu süre değişebilir mi?
    Buharlaştırıcıdan önce bağlandığına göre ve marka ile bağlantısı olmadığına göre: araç çalıştığı sürece bu ısıtıcı devrede kalıyor anlamına mı geliyor? Bu ısıtıcı sürekli devrede kalıyor ise elektrik sistemine sürekli ve ekstra bir yük bindirmiş olmuyor mu?

    quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....
    Enerjisini aküden alıyor ançak kontak açılıp araç çalışmaya başladıktan sonra çalışıyor. dolayısıyla bir sorun teşkil etmiyor.


    Bunu nasıl ve hangi bağlantıyla sağlıyorsunuz.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....
    Fiyatı 150 tl olaçağını sanıyorum. ben şu anda deniyorum.


    Bu çalışmanızı gönülden destekliyorum. Ancak ürettiniz ve satmaya başladınız sevis hizmetleriniz nasıl olacak. Bunu şunun için soruyorum; Teleflex ile yaptığım görüşmede benzer bir ürünü kısa sürede getireceklerini ve fiyatının +200 lira olacağını beyan ettiler. Yani diyelim siz bu ürünü ürettiniz ve çok sayıda sattınız (inşallah öyle olur) 150 lira verdik problem çıktığında bir teleflex kadar servis hizmeti verebilecek misiniz? Kendi adıma aldığım ürünlerde kalite aynı ise servis kalitesine bakar ona göre tercih yaparım. Ya da aralarında büyük bir fiyat farkı olmalı. Bu anlamda 150 liranın bir miktar yüksek olduğu kanaatindeyim. Tabi maliyetler çok etkili bu konuda onunda farkındayım. Ve insanın kendi emeğine paha biçilmesi de çok çok güç.
    Takip edeceğim bu konuyu, Umarım başarılı olursunuz. Ve bizleri gururlandırırsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stranger0609

    Hoca(ları)m LPG kitleri hakkında, okuduklarımdan ziyade bilgisi olmayan hatta senelerdir arabama hiç LPG dahi taktırmamış sade bir vatandaşım. Ha son zamanlarda LPG taktırmak gibi bir düşünce kafamdan geçince konuyu araştırmaya başladım.
    Bugüne LPG kadar taktırmadım çünkü, uygulatan arkadaşlardan gördüğüm kadarıyla LPG kiti taktırmak demek defalarca sanaiye gitmek demek, ikide bir lpg ayarını yaptırmak demek, kapalı garajlara girememek demek, her yıl muayene yaptırmak demek, muayene de sızdırmazlık vb fazladan işlemler yapmak demek..... ve hem kendi işyerimin hem eşimin işyerinin çok yakın olması hasebiyle, günlük 2 çalıştırma ile rutinde 4,5 km yol yapan birisi olarak sıralı sistem lpg kitinin doğası gereği, ancak motor suyunun belirli bir sıcaklığa erişimini müteakip LPG ye geçmesi prensibi neticesinde benim gibi kısa mesafe seyahat eden kullanıcılar için LPG uygulaması hiç mantıklı değildi.
    Ama benzin parası ailenin üniversitede okuyan bir ferdi gibi olmaya başlayınca konuyu biraz araştırayım dedim. İlk düşüncem ve araştırmam Sıralı sistemin çalışma prensibi üzerine oldu. Neden motor suyunun ısınması bekleniyordu? Ve gördüm ki; ısıtma mevzusu sadece LPG nin Likit halden gaz hale geçmesi için gerekli bir husus.
    Ve aklıma şu soru geldi neden sadece motor soğutma sistemindeki kullanılıyor bu ısıtma işlemi için. Başka bir şekilde bu ısınma, ön ısıtma sağlanamaz mı'yı araştırmaya çalıştım. Aslında sadece motor soğutma sisteminin kullanılmadığını gördüm, başkaca ön ısıtma sistemlerinin de kullanıldığını gördüm. Sanırım şu anda Türkiye'de uygulayan/getiren tek bir firma (CGS) ve getirecek olan bir firma daha (Teleflex) var;

    Şimdi Faruk Sevgili hocamın yönlendirmesiyle bir Türk girişimcinin de böyle bir uygulama çalışması içerisinde olması beni memnun etti.
    -Lütfen bu kısmı ukalalık olarak algılamayın, zira bu konuda ne bir eğitimim ne de bir uygulama görmüşlüğüm var- Benim araştırmalarım sonucunda bence olması gereken sistem şöyle çalışmalı;

    -Motor benzin ile çalışmalı,
    -Likit durumda olan LPG'nin gaz haline geçebileceği kadar ısıyı stabil olarak üretebilecek bir ön ısıtıcı, motorun çalışmasını müteakip devreye girmeli.
    -Ama bu ürün çalışma anında aküye ekstra yük bindirmemek için kesinlikle ilk kontakta devreye girmemeli sonradan devreye girmeli,
    -Ön ısıtıcı, ısıyı stabil olarak üretebilecek ısıya ulaştığında araç benzinden LPG ye geçmeli,
    -Ancak LPG'yi ısıtmak için sadece bu ısıtıcı kullanılmamalı, bu araç sadece bir ÖN ISITICI olarak kullanılmalı ve Motor suyu ısısı 40 dereceye ulaştığında ön ısıtıcı devreden çıkarak klasik sistemdeki gibi motor suyu sıcaklığı kullanılmalı,

    Tabi sistem böyle olunca sanki sadece ön ısıtıcı üretmek yeterli olmaz gibi bir sonuç çıkıyor. Çünkü gerek ön ısıtıcının ilk devreye giriş zamanı, gerek LPG'ye geçme zamanın ayarlanması, gerek ise motor suyu ısısına bağlı olarak ön ısıtıcının devreden çıkması işlevlerini yapacak bir sistem gerektiriyor ki bu sadece ön ısıtıcı ile olmaz gibi. Bunun komple bir LPG kiti ile (en azından LPG nin beyin dediğimiz kısmı ile entegre çalışan bir ön ısıtma ile) sağlanabileceği gibi bir sonuç var.

    Dediğim gibi bunlar benim çıkarımlarım. Doğru olduğuna dair hiçbir iddiam yok ama inancım var ve eğer öyle olmaz deniyor ise neden sorusunun açıklanmasını beklerim. Doğrusu bu sistemin hayata geçirilmesini istediğimi hele ki bir Türk tarafından geliştirlmesinin de beni onore edeceğinin bilinmesini isterim. Aslında benim fikirlerimi doğru yada yanlış belirtme sebebiminde en doğru sistemin oluşturulmasına yönelik bir beyin fırtınası yaratmak olduğunu belirtmek isterim.

    Bu fikirlerim neticesinde şu sorularım olacak (sorularımın bir ksımı ya da tamamı çok cahilce olabilir lütfen kusura bakmayın, zira dediğim gibi bu koularda bilgim ve eğitimim yok);

    quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....
    Her kite uyumlu aslında markayla çok bağlantısı yok. Buharlaştırıcıdan önce takılıyor likit olan lpgyi buharlaştırıçıdan önce gaz fazına geçiriyor. sabahları 1 dakika sürüyor gaza geçmesi.


    1 dakika dediğiniz süre standart bir süre midir? Yani her şartta ısıtıcı 1 dakikada likit LPGyi gaz haline çevirebilecek ısıya ulaştığı için mi 1 dakikadır yoksa çevre ısısı gibi değişkenlere bağlı olarak bu süre değişebilir mi?
    Buharlaştırıcıdan önce bağlandığına göre ve marka ile bağlantısı olmadığına göre: araç çalıştığı sürece bu ısıtıcı devrede kalıyor anlamına mı geliyor? Bu ısıtıcı sürekli devrede kalıyor ise elektrik sistemine sürekli ve ekstra bir yük bindirmiş olmuyor mu?

    quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....
    Enerjisini aküden alıyor ançak kontak açılıp araç çalışmaya başladıktan sonra çalışıyor. dolayısıyla bir sorun teşkil etmiyor.


    Bunu nasıl ve hangi bağlantıyla sağlıyorsunuz.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....
    Fiyatı 150 tl olaçağını sanıyorum. ben şu anda deniyorum.


    Bu çalışmanızı gönülden destekliyorum. Ancak ürettiniz ve satmaya başladınız sevis hizmetleriniz nasıl olacak. Bunu şunun için soruyorum; Teleflex ile yaptığım görüşmede benzer bir ürünü kısa sürede getireceklerini ve fiyatının +200 lira olacağını beyan ettiler. Yani diyelim siz bu ürünü ürettiniz ve çok sayıda sattınız (inşallah öyle olur) 150 lira verdik problem çıktığında bir teleflex kadar servis hizmeti verebilecek misiniz? Kendi adıma aldığım ürünlerde kalite aynı ise servis kalitesine bakar ona göre tercih yaparım. Ya da aralarında büyük bir fiyat farkı olmalı. Bu anlamda 150 liranın bir miktar yüksek olduğu kanaatindeyim. Tabi maliyetler çok etkili bu konuda onunda farkındayım. Ve insanın kendi emeğine paha biçilmesi de çok çok güç.
    Takip edeceğim bu konuyu, Umarım başarılı olursunuz. Ve bizleri gururlandırırsınız.

    sayın stranger 0609.1994-2010 sonuna kadar lpg sektöründe idim.lpg piyasası bir deniz.bu denizin içinde de çok bol sazan var.çok şükür.sizin gibi araştırıcı bir kişiye rastladım.onore yani onur duyarım diyorsunuz.eğer sizler gibi tüketiciler olsa idi yani yerli malı diye düşünmüş,düşünen kişiler olsa idi bundan çok sene önce telefex ile yola çıkıp sonra 100 de 100 yerli yapımı,imali olan üç yıldız firmasının imalatı olan VOGAZ-(voltran değil,)kitini kullanırlardı.AR-GE hizmetinde bulunan çok kıymetli müh.GÜRKAN beyin katkıları çok büyüktür.bunun yanı sıra ustaların ustası olan NURETTİN ustanın emekllerini de göz ardı edemeyiz.VOGAZ lpg kiti tüm yerli ve yabancı kitlerin içinde - itta ediyorum,çünkü çalışma prensibini çok iyi biliyorum,- % 10/15 daha az yakıt tüketerek daha fazla performans sağlamaktadır.yalnız,dedim ya,bu lpg denizindeki çakal balıkçılar,hazıra konmaya alıştıkları için bu markaya gereken saygıyı ve hizmeti kasti olarak vermediler,veremediler.çünkü kazançları fazla değildi.elimden geldiğince rızkımın bir kısmını bu bu markadan sağladığım için elimden geldiğince ve en iyi bir şekilde hizmet verdim.kaliteyi ucuza alamıyacağınız gibi kalitesiz ,ucuz ürünler de hesapladığınız vakit size daha pahallıya mal olmaktadır.şu anki bir çok servise gittiğiniz vakit ilk önce hemen gaz filitre değişimi,peşinden de enjektör değişimine para kazanmak için gitmektedirler.çalıştığım süre içerisinde de çok kaliteli iki lpg markası ile de çalıştım.bunların 4 ad.enjektör tamir takımı değişip ayar edilmesi,yerine takılması ve ayarı 75.00 tl idi.400000 km ticari araçlarda kullanılıyordu.ticari araç ki ayda 10000/15000 KM yol ve değişik şöförler tarafından kullanılırdı.peki ya şimdi ?.sazan geldi,değiştir lpg filitresini,değiştir lpg enjektörünü !.ondan sonra ticari araçlar geçsin dizele.eğer her mal kaliteli olsa idi her köşe başında bir lpg montajcısı açılmazdı.1000 cıvarı lpg -o da karışık başka işler de yapıyorlar - montajcısı var,bunların içinden kanuni vecibelerini yerine getirip,borcu olmayıp para kazanan 90/100 servisi geçmez.neden yalnız ve yalnız lpg işi ile uğraşan servis çok az ?.hem de yok denecek kadar az.çünlü kazançları o kadar az ki.onun için çok çok iyi araştırın.iyi bir markaya,servis ağı iyi olan ve bunların arasında da ciddi çalışan olanlarda montaj yaptırın.sonraki bir pişmanlık sizlere bir şey kazandırmaz.bu lpg ısıtma işini de uzak doğulu firmalar regülatörün üzerinde zaten çözdüler.saygılarımla.




  • Arkadaşlar Yukarıda okuduklarıma tek tek cevap vermek yerine inçelemelerimi anlatmak daha iyi olacak kanaatindeyim.

    Lpg ısıtıcısı akuden aldığı 12 volt ile calışıyor. kontak sonrasından alınan 2. bir 12 volt ta kontak açtıktan sonra çalışmaya başlıyor. bir dakikası ısınma süresi eğer kontaği açar ve ısınmayı sağladıktan sonra çalışırsa bu bir dakikalık süre kısalabilir benim gördüğüm ortalama 1 dakikada lpg ye geçiyor.

    *Benzin sarfiyatını minimum a indiriyor.
    *ortalama %3 ile %12 arası yakıt tasarrufu sağlıyor.
    *Lpg ısısını 65 derecede tutuyor. 65 derecenin üzerinde ısıtmıyor.

    Kanaatim kullanılması faydalı....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    Arkadaşlar Yukarıda okuduklarıma tek tek cevap vermek yerine inçelemelerimi anlatmak daha iyi olacak kanaatindeyim.

    Lpg ısıtıcısı akuden aldığı 12 volt ile calışıyor. kontak sonrasından alınan 2. bir 12 volt ta kontak açtıktan sonra çalışmaya başlıyor. bir dakikası ısınma süresi eğer kontaği açar ve ısınmayı sağladıktan sonra çalışırsa bu bir dakikalık süre kısalabilir benim gördüğüm ortalama 1 dakikada lpg ye geçiyor.

    *Benzin sarfiyatını minimum a indiriyor.
    *ortalama %3 ile %12 arası yakıt tasarrufu sağlıyor.
    *Lpg ısısını 65 derecede tutuyor. 65 derecenin üzerinde ısıtmıyor.

    Kanaatim kullanılması faydalı....

    sayın SAFAK OTOGAZ.iyi çalışmalar bol kazançlar.sizden istirhamım:ki siz eski T O M D E R başkanı idiniz.bu lpg denizindeki sazanlara fırsatlar vermeyiniz.3 krş kazanç için sazanların kafalarını karıştırmayın.koreliler regülatör üzerine ısı kontrollu ısıtıcıyı seneler önce takmışlardı.bizim saygı değer yerli üreticileri ve yabancı üreticilerin hiç mi kafası çalışmıyor ?.TÜRKİYE'de 7 farklı bölgede farklı iklimler var.bunun ortalamasını sağlamak kolay mı ?.onun için her şeyin orijinali iyidir.araç 35/40 dereceye kadar ısınır,sonra lpg konumunda çalışmaya başlar.bu koşulları yerine getirmek istemeyenler oluşacak zararları da göz önüne alırlar.paraları çok kıymetliyse araç kullanmasınlar şeker yesinler.biraz da lpg sektöründeki ustaları saysınlar,dinlesinler.öyle 1 araç sahibi olup lpg taktırıp usta olunmaz.neden hep kafalarını ayarlara takıyorlar,kendileri ayar yapmaya çalışıyorlar ?.bunlar ustalardan daha mı ustalar ?.o zaman girsinler lpg sektörüne,dükkan açsınlar,topluma faydalı olsunlar.sayın eski başkanım.biraz kullanıcılara bilgi aşılayın.boşuna çabalamasınlar.saygılarımla.




  • Üreticiler her lpg sisteminin içine bu özelliği ekleseler nasıl model değişikliği oluyor bu da onun gibi olsa ve fabrikasyon olarak bu özelliği satın alsak daha iyi olurdu.
    Kullanıcılar için süper bir iş olurdu.
    Saygılar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pavel usta
    sayın stranger 0609.1994-2010 sonuna kadar lpg sektöründe idim.lpg piyasası bir deniz.bu denizin içinde de çok bol sazan var.çok şükür.sizin gibi araştırıcı bir kişiye rastladım.onore yani onur duyarım diyorsunuz.eğer sizler gibi tüketiciler olsa idi yani yerli malı diye düşünmüş,düşünen kişiler olsa idi bundan çok sene önce telefex ile yola çıkıp sonra 100 de 100 yerli yapımı,imali olan üç yıldız firmasının imalatı olan VOGAZ-(voltran değil,)kitini kullanırlardı.AR-GE hizmetinde bulunan çok kıymetli müh.GÜRKAN beyin katkıları çok büyüktür.bunun yanı sıra ustaların ustası olan NURETTİN ustanın emekllerini de göz ardı edemeyiz.VOGAZ lpg kiti tüm yerli ve yabancı kitlerin içinde - itta ediyorum,çünkü çalışma prensibini çok iyi biliyorum,- % 10/15 daha az yakıt tüketerek daha fazla performans sağlamaktadır.yalnız,dedim ya,bu lpg denizindeki çakal balıkçılar,hazıra konmaya alıştıkları için bu markaya gereken saygıyı ve hizmeti kasti olarak vermediler,veremediler.çünkü kazançları fazla değildi.elimden geldiğince rızkımın bir kısmını bu bu markadan sağladığım için elimden geldiğince ve en iyi bir şekilde hizmet verdim.kaliteyi ucuza alamıyacağınız gibi kalitesiz ,ucuz ürünler de hesapladığınız vakit size daha pahallıya mal olmaktadır.şu anki bir çok servise gittiğiniz vakit ilk önce hemen gaz filitre değişimi,peşinden de enjektör değişimine para kazanmak için gitmektedirler.çalıştığım süre içerisinde de çok kaliteli iki lpg markası ile de çalıştım.bunların 4 ad.enjektör tamir takımı değişip ayar edilmesi,yerine takılması ve ayarı 75.00 tl idi.400000 km ticari araçlarda kullanılıyordu.ticari araç ki ayda 10000/15000 KM yol ve değişik şöförler tarafından kullanılırdı.peki ya şimdi ?.sazan geldi,değiştir lpg filitresini,değiştir lpg enjektörünü !.ondan sonra ticari araçlar geçsin dizele.eğer her mal kaliteli olsa idi her köşe başında bir lpg montajcısı açılmazdı.1000 cıvarı lpg -o da karışık başka işler de yapıyorlar - montajcısı var,bunların içinden kanuni vecibelerini yerine getirip,borcu olmayıp para kazanan 90/100 servisi geçmez.neden yalnız ve yalnız lpg işi ile uğraşan servis çok az ?.hem de yok denecek kadar az.çünlü kazançları o kadar az ki.onun için çok çok iyi araştırın.iyi bir markaya,servis ağı iyi olan ve bunların arasında da ciddi çalışan olanlarda montaj yaptırın.sonraki bir pişmanlık sizlere bir şey kazandırmaz.bu lpg ısıtma işini de uzak doğulu firmalar regülatörün üzerinde zaten çözdüler.saygılarımla.

    İlginize teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    Arkadaşlar Yukarıda okuduklarıma tek tek cevap vermek yerine inçelemelerimi anlatmak daha iyi olacak kanaatindeyim.

    Lpg ısıtıcısı akuden aldığı 12 volt ile calışıyor. kontak sonrasından alınan 2. bir 12 volt ta kontak açtıktan sonra çalışmaya başlıyor. bir dakikası ısınma süresi eğer kontaği açar ve ısınmayı sağladıktan sonra çalışırsa bu bir dakikalık süre kısalabilir benim gördüğüm ortalama 1 dakikada lpg ye geçiyor.

    *Benzin sarfiyatını minimum a indiriyor.
    *ortalama %3 ile %12 arası yakıt tasarrufu sağlıyor.
    *Lpg ısısını 65 derecede tutuyor. 65 derecenin üzerinde ısıtmıyor.

    Kanaatim kullanılması faydalı....

    ilginize teşekkürler ama birçok sorum hala kafamda soru olarak duruyor. Sanırım benzine devam en azından teleflex in getireceği ısıtıcı uygulamasını görene ve/veya BRC'nin LPi nı görene kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okis

    +1 Fiyatı bencede yüksek

    katılıyorum . iyi para
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.