Şimdi Ara

LPG li araçların ateşleme bobini yakma sorunsalı (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
171
Cevap
4
Favori
140.023
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet0761

    quote:

    Orijinalden alıntı: atartutar

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet0761

    50000 km oldu LPGli aracım(Astra H).
    45000.km 'de bobin yaktı.

    Merhaba,

    aracınızın km si mi 50000 yoksa lpg demi 50000 yaptınız?

    Saygılar

    Arabam 97000 km'de.50500 km'de LPG taktırdım.

    10 000 km de sanırım bu sorun olası oluyor zaten. Gerçi bu sorunu hiç yaşamayanlarda var ama..
  • Benim oto da bobini bozdu.Yeni taktırmıştım, vialle kitini aynen tekleme ve bozuldu.Servis çekiciyle aldı tümünü değiştirdi. Bana günü gelmiştir dediler ama lpg den sonra mı bozulur bunlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: POLMEN

    Benim oto da bobini bozdu.Yeni taktırmıştım, vialle kitini aynen tekleme ve bozuldu.Servis çekiciyle aldı tümünü değiştirdi. Bana günü gelmiştir dediler ama lpg den sonra mı bozulur bunlar...

    Sizin aracınız nedir?

    Saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zanos

    quote:

    Orijinalden alıntı: POLMEN

    Benim oto da bobini bozdu.Yeni taktırmıştım, vialle kitini aynen tekleme ve bozuldu.Servis çekiciyle aldı tümünü değiştirdi. Bana günü gelmiştir dediler ama lpg den sonra mı bozulur bunlar...

    Sizin aracınız nedir?

    Saygılar

    Alıntıları Göster
    passat 1.8 T 2003

    eyvallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: POLMEN

    passat 1.8 T 2003

    eyvallah.

    mehaba sayın polmen
    lpg dönüşümü sonrası devir kablosu bağlamak gerektirir vialle hariç tüm lpg dönüşümleri için bu gerekli çünkü bu devir kablosu bağlantı sonrası lpg çalışır bağlanmazsa çalışmaz.bu devirde bazı lpg markalarında güçlü devir gerektiği için bobinden alınırsa eğer bu kablo bağlantısı zaman içersinde bobin bozabilir ancak bu bazı araçlar için sözkonusu hepsinde değil.
    ancak vialle lpg dönüşüm sistemlerinde bu durum söz konusu değil çünkü devir kablosu kesinlikle yoktur.sistem benzin enjektörleri üzerinden devir okuduğu için buna gerek olmaz dolayısıyla bobin arızasıda kesinlikle yaşanmaz.sizin aracınızın bobinleri zamanla yıpranmadan kaynaklanmıştır buda yine olabilen bir durumdur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdalmar
    lpg dönüşümü sonrası devir kablosu bağlamak gerektirir vialle hariç tüm lpg dönüşümleri için bu gerekli çünkü bu devir kablosu bağlantı sonrası lpg çalışır bağlanmazsa çalışmaz.bu devirde bazı lpg markalarında güçlü devir gerektiği için bobinden alınırsa eğer bu kablo bağlantısı zaman içersinde bobin bozabilir ancak bu bazı araçlar için sözkonusu hepsinde değil.
    ancak vialle lpg dönüşüm sistemlerinde bu durum söz konusu değil çünkü devir kablosu kesinlikle yoktur.sistem benzin enjektörleri üzerinden devir okuduğu için buna gerek olmaz dolayısıyla bobin arızasıda kesinlikle yaşanmaz.sizin aracınızın bobinleri zamanla yıpranmadan kaynaklanmıştır buda yine olabilen bir durumdur.

    Sizde bazı bayiilerin yaptığı gibi tanımadığınız ve teknik detaylarına hakim olmadığınız diğer kitler hakkında yorum yaparsanız yanlış olur. Örneğin aracımda takılı olan KitMTM EcoDrive ECU devir sinyali bağlantısına ihtiyaç duymuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MSC Elektronik -- 19 Aralık 2011; 17:30:54 >




  • Merhaba;
    BRC Montajlarında da devır baglantısı yapılmayabılır.Servısımızde donusum yapılan bır cok aracta devır baglantısı yerıne OEM Map ıslemı yapıyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    Merhaba;
    BRC Montajlarında da devır baglantısı yapılmayabılır.Servısımızde donusum yapılan bır cok aracta devır baglantısı yerıne OEM Map ıslemı yapıyoruz.
    Cumartesi günü istanbuldan birkaç servisle telefonda görüştüm. Bitanesi atiker save fast sistemin enjektörlerinin şu anki brc den daha iyi olduğunu söyledi. Bunun doğruluğu nedir acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atartutar

    Cumartesi günü istanbuldan birkaç servisle telefonda görüştüm. Bitanesi atiker save fast sistemin enjektörlerinin şu anki brc den daha iyi olduğunu söyledi. Bunun doğruluğu nedir acaba?

    Merhaba;
    Tamamen tıcarı kazanc elde etmek amacıyla soylenmıs YALAN bır cumle olmus.Teknık konularda para kazanmak ıcın yalan soyleyen bır fırma ılerde her konuda sıze yalanlar soyleyebılır.Selenoıd valflı enektorler ıle BRC gıbı elektronık enjektorlerı aynı kefeye koymak cahıllıkten ote bır sey degıldır.Bılgılerınıze...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: atartutar

    Cumartesi günü istanbuldan birkaç servisle telefonda görüştüm. Bitanesi atiker save fast sistemin enjektörlerinin şu anki brc den daha iyi olduğunu söyledi. Bunun doğruluğu nedir acaba?

    Merhaba;
    Tamamen tıcarı kazanc elde etmek amacıyla soylenmıs YALAN bır cumle olmus.Teknık konularda para kazanmak ıcın yalan soyleyen bır fırma ılerde her konuda sıze yalanlar soyleyebılır.Selenoıd valflı enektorler ıle BRC gıbı elektronık enjektorlerı aynı kefeye koymak cahıllıkten ote bır sey degıldır.Bılgılerınıze...





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zanos

    quote:

    Orijinalden alıntı: POLMEN

    Benim oto da bobini bozdu.Yeni taktırmıştım, vialle kitini aynen tekleme ve bozuldu.Servis çekiciyle aldı tümünü değiştirdi. Bana günü gelmiştir dediler ama lpg den sonra mı bozulur bunlar...

    Sizin aracınız nedir?

    Saygılar

    Alıntıları Göster
    passat 1.8 T 2003

    eyvallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: POLMEN

    passat 1.8 T 2003

    eyvallah.

    Alıntıları Göster
    devir sinyalini bobinden almak rölanti dalgalanmasına neden olurmu??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sx full

    devir sinyalini bobinden almak rölanti dalgalanmasına neden olurmu??

    bobin sağlıklı görev görmüyorsa yada lpg programında devir doğru tanıtılmamışsa dalgalanma yapabilir demek yanlış olmaz .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    quote:

    Orijinalden alıntı: erdalmar
    lpg dönüşümü sonrası devir kablosu bağlamak gerektirir vialle hariç tüm lpg dönüşümleri için bu gerekli çünkü bu devir kablosu bağlantı sonrası lpg çalışır bağlanmazsa çalışmaz.bu devirde bazı lpg markalarında güçlü devir gerektiği için bobinden alınırsa eğer bu kablo bağlantısı zaman içersinde bobin bozabilir ancak bu bazı araçlar için sözkonusu hepsinde değil.
    ancak vialle lpg dönüşüm sistemlerinde bu durum söz konusu değil çünkü devir kablosu kesinlikle yoktur.sistem benzin enjektörleri üzerinden devir okuduğu için buna gerek olmaz dolayısıyla bobin arızasıda kesinlikle yaşanmaz.sizin aracınızın bobinleri zamanla yıpranmadan kaynaklanmıştır buda yine olabilen bir durumdur.

    Sizde bazı bayiilerin yaptığı gibi tanımadığınız ve teknik detaylarına hakim olmadığınız diğer kitler hakkında yorum yaparsanız yanlış olur. Örneğin aracımda takılı olan KitMTM EcoDrive ECU devir sinyali bağlantısına ihtiyaç duymuyor.

    ben tüm kitleri kapsayan bir yorum yapmışım bu konuda haklısınız özür dilerim ben vialleden anlatım için örnek verdim dalgınlıktan yorumu genele yaydım artık sistemlerin birçoğu kendini geliştirdi map üzerindende okutan var yada araya bazı parçalar kullanıp benzin enjektörü üzerinden kullananda var bunlar artık yeni nesillerde daha sorunsuz bu konuda haklısınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdalmar

    quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    quote:

    Orijinalden alıntı: erdalmar
    lpg dönüşümü sonrası devir kablosu bağlamak gerektirir vialle hariç tüm lpg dönüşümleri için bu gerekli çünkü bu devir kablosu bağlantı sonrası lpg çalışır bağlanmazsa çalışmaz.bu devirde bazı lpg markalarında güçlü devir gerektiği için bobinden alınırsa eğer bu kablo bağlantısı zaman içersinde bobin bozabilir ancak bu bazı araçlar için sözkonusu hepsinde değil.
    ancak vialle lpg dönüşüm sistemlerinde bu durum söz konusu değil çünkü devir kablosu kesinlikle yoktur.sistem benzin enjektörleri üzerinden devir okuduğu için buna gerek olmaz dolayısıyla bobin arızasıda kesinlikle yaşanmaz.sizin aracınızın bobinleri zamanla yıpranmadan kaynaklanmıştır buda yine olabilen bir durumdur.

    Sizde bazı bayiilerin yaptığı gibi tanımadığınız ve teknik detaylarına hakim olmadığınız diğer kitler hakkında yorum yaparsanız yanlış olur. Örneğin aracımda takılı olan KitMTM EcoDrive ECU devir sinyali bağlantısına ihtiyaç duymuyor.

    ben tüm kitleri kapsayan bir yorum yapmışım bu konuda haklısınız özür dilerim ben vialleden anlatım için örnek verdim dalgınlıktan yorumu genele yaydım artık sistemlerin birçoğu kendini geliştirdi map üzerindende okutan var yada araya bazı parçalar kullanıp benzin enjektörü üzerinden kullananda var bunlar artık yeni nesillerde daha sorunsuz bu konuda haklısınız.

    Alıntıları Göster




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez yıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: sx full

    devir sinyalini bobinden almak rölanti dalgalanmasına neden olurmu??

    bobin sağlıklı görev görmüyorsa yada lpg programında devir doğru tanıtılmamışsa dalgalanma yapabilir demek yanlış olmaz .

    lpg programında devirin doğru tanıtılması nasıl oluyor genel olarak soyleyebilirmisiniz?birde yapılan montajda kesilip eklenen kabloların lehimlenmemeside rölantide dalgalanmaya neden olabilirmi? özellikle bobinden alınan sinyalde..şimdiden teşekkürler.
  • doğru tanıtmamaktan kastım piyasadaki bir çok lpg programında lpg parametreleri ecü ye kayıt yapılırken rpm de tanıtılır progamın sağlıklı işleyebilmesi için önemli.lehim konusuna gelince çok önemli bi konu kesinlikle lehim yapılmalı yoksa silkeleme yada dalgalama yapacaktır hemen olmasa bile ilerde ek kısımlar iletkenliğini kaybedecek sağlıklı direnç göstermeyeceklerdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez yıldız

    doğru tanıtmamaktan kastım piyasadaki bir çok lpg programında lpg parametreleri ecü ye kayıt yapılırken rpm de tanıtılır progamın sağlıklı işleyebilmesi için önemli.lehim konusuna gelince çok önemli bi konu kesinlikle lehim yapılmalı yoksa silkeleme yada dalgalama yapacaktır hemen olmasa bile ilerde ek kısımlar iletkenliğini kaybedecek sağlıklı direnç göstermeyeceklerdir.

    devir olayını tam anlayamadım.benım lpg kitinde hiç biryerinde lehim yok. sanırım lehim işini kendim helledeceğim. okadar baştan savma bir iş yapılmışki. devir sinyali alınan bobindeki kabloyu oylesine tutturmuşki kablo gevşemiş ve araç lpgye geçmiyodu.ben önce bir lehimleme işlemini gerçekleştireyim sonra birdaha bakayım dalgalanma işine.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sx full

    quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez yıldız

    doğru tanıtmamaktan kastım piyasadaki bir çok lpg programında lpg parametreleri ecü ye kayıt yapılırken rpm de tanıtılır progamın sağlıklı işleyebilmesi için önemli.lehim konusuna gelince çok önemli bi konu kesinlikle lehim yapılmalı yoksa silkeleme yada dalgalama yapacaktır hemen olmasa bile ilerde ek kısımlar iletkenliğini kaybedecek sağlıklı direnç göstermeyeceklerdir.

    devir olayını tam anlayamadım.benım lpg kitinde hiç biryerinde lehim yok. sanırım lehim işini kendim helledeceğim. okadar baştan savma bir iş yapılmışki. devir sinyali alınan bobindeki kabloyu oylesine tutturmuşki kablo gevşemiş ve araç lpgye geçmiyodu.ben önce bir lehimleme işlemini gerçekleştireyim sonra birdaha bakayım dalgalanma işine.

    sadece devir sinyal kablosunu değil enjektör ek noktalarınıda lehimlemeniz gerekir asıl sıkıntı orda olabilir .
    hayırlı günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez yıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: sx full

    quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez yıldız

    doğru tanıtmamaktan kastım piyasadaki bir çok lpg programında lpg parametreleri ecü ye kayıt yapılırken rpm de tanıtılır progamın sağlıklı işleyebilmesi için önemli.lehim konusuna gelince çok önemli bi konu kesinlikle lehim yapılmalı yoksa silkeleme yada dalgalama yapacaktır hemen olmasa bile ilerde ek kısımlar iletkenliğini kaybedecek sağlıklı direnç göstermeyeceklerdir.

    devir olayını tam anlayamadım.benım lpg kitinde hiç biryerinde lehim yok. sanırım lehim işini kendim helledeceğim. okadar baştan savma bir iş yapılmışki. devir sinyali alınan bobindeki kabloyu oylesine tutturmuşki kablo gevşemiş ve araç lpgye geçmiyodu.ben önce bir lehimleme işlemini gerçekleştireyim sonra birdaha bakayım dalgalanma işine.

    sadece devir sinyal kablosunu değil enjektör ek noktalarınıda lehimlemeniz gerekir asıl sıkıntı orda olabilir .
    hayırlı günler

    yardımlarınız için teşekkür ederim... lehim işlerini yapıp tekrar bir gözlemleme yapacağım..




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.