Şimdi Ara

lpg li honda civic aracım (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
138
Cevap
0
Favori
36.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar bende şu aralar araba almaya çalışıyorum. 2005 model 45000 km de açılır tavanlı otomatik vites Honda Civic marka bir araç var arabada sıralı sistem var. Size sormak istediğim soru otomotik vites ile Sıralı sistem nasıl performans gösteriri. Herhangi bir sıkıntı çıkarır mı? Teşekkürler

    Koray Turbalıoğlu
  • Benzine, motorine ve LPG'ye veda mı?
    İsveçliler, 2020 itibariyle yakıta para ödemeyecek. İsveç otomotiv sanayisi 2020 yılında tüm araçların ücretsiz biyo yakıtla çalışmasını sağlayacak yeni bir proje için kolları sıvadı.
    02 Ekim 2006 13:01
    Yazı boyutunu büyütmek için

    Fransa’nın başkenti Paris’te düzenlenen otomobil fuarında dizayn, alternatif yakıtlar ve güç öne çıkarken, en büyük ilgiyi Türk mühendislerin konseptleri görüyor.

    Tokyo Motorshow’dan sonra dünyada en fazla ziyaretçi çeken otomobil fuarı Paris Motorshow, 15 ekime kadar gezilebilecek.

    İki yılda bir düzenlenen Paris Motorshow’u 2004’te 1,5 milyon kişi ziyaret etmişti. Giriş biletlerinin 12 avro olduğu fuarda, bu yıl ziyaretçi rekoru kırılması bekleniyor.

    Ziyaretçilerin en fazla ilgi gösterdiği otomobillerse gelecekte seri üretimi yapılacak model hakkında ip uçları veren ilginç dizaynlı konsept otomobiller oldu.

    Özellikle dünyada petrol fiyatlarının artması üzerine, alternatif yakıtla çalışan modeller üzerinde duran otomobil firmaları, fuarda yeni modellerini sergiliyor.

    Alternatif yakıtlı otomobiller arasındaysa çevre kirliliğine neden olmayan, bitkisel yağlarla çalışan biyo enerjili otomobillerin öne çıktığı görüldü.

    İSVEÇ’TE 2020’DE TÜM ARAÇLAR ÜCRETSİZ BİYO YAKITLI
    Çevre kirliliğini en aza indiren otomobil üretimleri için başta Japonya ve Avrupa hükümetleri çeşitli önlemler alırken, en çarpıcısı 2020 yılında tüm araçların ücretsiz biyo yakıtla çalışması kararını alan İsveç’ten geldi.

    Birçok Avrupa ülkesi de çevreyi kirleten daha güçlü motora sahip araçlardan daha fazla vergi alıyor.

    İsveç hükümeti, ülkede 2020 yılı itibariyle bütün araçların biyo yakıtla çalışmasını ve yakıt giderlerini devletin karşılamasını kararlaştırdı.

    İsveçliler, 2020 itibariyle yakıta para ödemeyecek. Bu nedenle İsveç yollarında daha şimdiden özellikle birçok özel otomobilin biyo yakıtla çalışır hale dönüştürüldüğü bildirilirdi.

    Diğer Avrupa ülkelerinde de biyo yakıtın yaygınlaşması için özendirici kararlar alınması bekleniyor.

    Bu çerçevede otomobil firmaları da biyo yakıtla çalışan motorlar geliştirmeleri için AR-GE’lerine ağırlık verdi.

    Paris Motorshow’da Ford, Saab, Renault, Peugeot ve Citroen’in standlarında bio yakıtla çalışan modeller yer alıyor.

    PARİS MOTORSHOW’UN TEK TÜRK TEMSİLCİSİ TRAKYA CAM
    Paris Motorshow’da Turkiye’de üretilen modeller ve Türk tasarımcılar olmasına rağmen, fuar girişinde Türk bayrağının asılmasına neden olan tek firma Şişe Cama bağlı Trakya Cam Sanayii oldu.

    Otomobil camlarını üreten Trakya Cam, yurt içinde Renault’un tüm modellerinin cam ihtiyaçlarının yüzde 100’ünü, Toyota, Ford, Hyundai’nin camlarının da büyük bir kısmını karşılıyor.

    Paris Motorshow’da ilgi gördüklerini belirten pazarlama ve satış temsilcisi Gürcan Gürçay, yurt dışında Romanya’da Dacia’nın cam ihtiyaçlarının yüzde 100’ünü, İtalya’da da Fiat Idea’nın camlarının yüzde 40’ını Trakya Camın karşıladığını söyledi.

    İKİ TÜRK MÜHENDİSİN MODELLERİ BÜYÜK İLGİ GÖRÜYOR
    Paris Motorshow’un en büyük ilgi gören iki konsept modeli de Türk mühendislerin imzasını taşıyor.

    Ford standında 2008 yılında piyasaya sunulacak ve aynı zamanda Ford’un ilk spor amaçlı arazi aracı (SUV) modeli Iosis X’in dış dizaynının tamamını Murat Güler tasarladı.

    Fuarın en ilgi gören diğer konsept modeliyse Volkswagen standında.

    Rengi ve hatlarıyla gençlerin büyük ilgisini çeken Iroc modelinin yaratıcısı da Türk Murat Günak.

    GÜLE GÜLE COROLLA HOŞ GELDİN AURIS
    40 yıl boyunca 9 kez değişime uğrayarak aynı ismi taşıyan Toyota’nın Corolla modelinin yerini, Avrupa’da artık Auris modelinin alacağı bildirildi.

    Toyota yetkilileri, Corolla’nın adının Asya’da devam edeceğini belirtti.

    Paris Motorshow’da Auris, Toyota’nın öne çıkan modeli oldu.

    SKODA’DAN "FB" OTOMOBİLİ
    Paris Motorshow’da ilk kez görücüye çıkan bir başka konsept otomobil de Skoda’dan geldi.

    Tavanının tamamı camdan oluşan Joyster modelinin fuarda sergilenen konseptinin en ilginç yönü rengi.

    Sarı-lacivert renklere kaplanan Joyster’in bagajı istendiğinde iki kişilik rahat bir koltuğa dönüşüyor.

    Joyster’ın piyasaya ne zaman çıkacağı açıklanmadı, ancak bu renklerle bir gün Türkiye’ye ithal edilmesi halinde, Fenerbahçeli taraftarlardan yoğun ilgi görmesinin beklendiği belirtildi.

    HONDA’DAN GÜLEN MODEL
    İlk kez 2005 yılında Tokyo Motorshow’da ortaya çıkan Honda’nın konsept modeli Fcx’in kullandığı yakıt kadar, dizaynı da büyük ilgi çekiyor.

    Hidrojenle çalışan Fcx, önden bakıldığında gülen bir insan yüzünü andırıyor.

    2008 yılında seri üretimine başlanacak Fcx’in yaratıcıları, Honda’nın yeni modeliyle ilgili olarak şunları kaydetti:

    "Günümüzde bu tür yakıtla çalışan otomobillerin en büyük sorunu kullanılan pillerin ömrünün kısa olması.

    Honda olarak yeni geliştirdiğimiz lityum iyon teknolojisine sahip piller, şu anda var olan bu modellerde kullanılan pillere göre ömrü yüzde 30 daha fazla ve bir o kadar da motoru güçlü."

    TEKNOLOJİ CASUSLARI İŞ BAŞINDA
    Otomobil fuarlarında ilk kez ortaya çıkan araçlarda yenilikleri yakından incelemek için rakip firmaların, konularında uzman çalışanlarını özel olarak göndererek bilgi topladığı bildirildi.

    Teknoloji casusu adı verilen bu kişilerin, fuardaki rakip firma modellerinin neredeyse her santiminin fotoğrafını çekip gördüklerini bir cihaza kaydettiği belirtildi.

    Paris Motorshow’da da bu tür insanlara sıkça rastlandığı kaydedildi.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kturbalioglu

    Merhabalar bende şu aralar araba almaya çalışıyorum. 2005 model 45000 km de açılır tavanlı otomatik vites Honda Civic marka bir araç var arabada sıralı sistem var. Size sormak istediğim soru otomotik vites ile Sıralı sistem nasıl performans gösteriri. Herhangi bir sıkıntı çıkarır mı? Teşekkürler

    Koray Turbalıoğlu



    Otomatik vites ile LPG sisteminin bir alakası yoktur.

    Yani hiç bir problem olmaz, yani problem varsa da otomatik vites sistemi ile bir alakası yoktur.

    Selamlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: murtis

    Öncelikle herkese merhaba diyorum.

    Benim 2002 model bir civic aracım var. Ben buna lpg taktırmadan önce çok düşündüm araca zarar verirmi yada performansta bi kayıp olurmu diye ama şimdilik çok şükür bişey yok. Ben brc fast model sıralı sistem taktırdım ankara da şimşek otogazda ve memnunum. Tek sorunum herkesin bahsettiği arıza lambasının bendede yanması.

    Bu sorunla ilgili ankara bora honda nın acil servisini aradım ve bana lpg takılan araçlarda oksijen sensörünün böyle yanıp arıza verdiğini ve aracın çalışmasında ve gidişinde bi problem yoksa da sorun olmıyacağı şeklindeydi.
    Eğer lambanın sönmesini isterseniz kutup başını söküp 10 dakika bekleyin dediler. Bende dediklerini yaptım ve lamba söndü fakat 100-150 km arası gidince gene yandı. Eğer bu lamba yanarken epeyce bi km yapanlar varsa ve bi sorunla karşılaşmadılarsa haber verirlerse sevinirim.

    Şimdiden teşekkürler. Herkese iyi günler...



    Keşke Sequent 24 taktırsaydın, 10-12bin km oldu bir kere bile arıza lambası yanmadı.

    Taktırdığın yerle de alakası olabilir, yapan usta yapıyor sonuçta.

    Benim taktırdığım yerde arıza lambası yanarsa bir sorun vardır dendi bana, ayarlamalarla düzeltilir diye söylendi.

    Bir de motora gelen karışım fazla fakir olarak algılandığı için lamba yanıyor, ayarlamalar la değer yükseltilince lamba sönüyor diye bir açıklama vardı forumda.

    Selamlar.




  • Selam Cemsultan ben lpg taktıracağım zaman servis bana en son çıkan model bu bunda sorun yaşamazsın dedi ve onu önerdi ve bütün araçlarada brc fast modeli takıyorlardı. Önceden aldığım gaz yerini değiştirdim ve artık arıza lambası yanmıyor. Ben şimdi gazı shell den alıyorum senin önereceğin bir yer yada bir marka varmı?. Bu arada ben Ankara'dayım. Yada Ankara'dan bana kaliteli gaz satan biryer önerecek kimse varmı. Şimdiden teşekkürler.
  • Dedikodu merhaba.

    Benim aracımdada herkesteki gibi motor arıza lambasının yanması sorunu var. Sen bu kadar ayar yaptırdıktan sonra sendede bu lamba yandımı yoksa sende böyle bir sorun yokmu? Birde senin aracındaki lpg sistemi ne marka? Bendeki 2002 model civic brc fast modeli. Şimdiden teşekkürler.
  • Merhaba
    2005 es sahibiyim. Temmuz başında sivasta sq 24 dönüşümü yaptırdım. İlk uzun yol sırasında (200 km) mola verdim . Mola sonrası kontak açtım motor arıza ışığı sönmedi. Konuyla alakam yeteri seviyede olduğumdan fakir karışım arızası olduğuna kanaat gertirerek yola devam ettim. Ankarada Yaldızlar servisine gittim. Ayar yaptılar. Fakat 5 km sonra eve geldiğide motoru stop edip kontağı tekrar açtığımda motor arıza ışığı yine yandı. Ertesi gün tekrar gittim. Regülatörden manifolda gelen vakum hortumunun bağlantı noktasını 4. silindirden regülatöre daha yakın olan 1. silindire aldılar. Tekrar motor tam yükte (bütün alıcıların açık olması durumu) iken proğram yüklendi. 2. uzun yolu ardahana yaptım 1000 km de iken yolculuk sırasında yine yandı ama yine yolculuk sırasında 100km sonra kendiliğinden söndü. Daha sonra 7000 km oldu Allah'a şükür bir dahada yanmadı. Konuyla ilgili sorularını 2A'nın sitesinde forum bölümünde daha kolay halladersin.
    Faydalı olması dileğiyle..




  • selam cemsultan...
    2000 1.6 ies için lpg konusu açmştım,dediğin gibi buradan devam edelim.Öncelikle ilgin ve tecrübelerini paylaştığın için teşekkürler.Konuya dönersek; bana eski sistem taktırmamamı söylemiştin (taktıran arkadaşların manifolt patlattığını iletmiştin.)Bugün niğdedeki yetkili brc servisine (2a da listede mevcut olan)uğradım.Bana eski sistem olabileceğini (manifolt döküm,bunlar lpg ye en uyumlu motor olan toyota ile aynı) dedi.Sıralıya gerek yok dedi.Yani senin bahsettiğin plastik manifolt benimkinden sonra çıkan kasada mı var yoksa?ben artık bu eski sisteme karar verdim gibi yani....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cemsultan

    Vtec olması bir problem yaratmaz. LPG nin vtec'le bir alakası yok.

    7. kasa yani 2001-2006 arası olan kasaların 1.6 motorlarının hepsi vtec, benim aracım da dahil.

    Selamlar.


    5. ve 6. kasa bile vtec
  • quote:

    Orjinalden alıntı: civic 1.6 ies

    selam cemsultan...
    2000 1.6 ies için lpg konusu açmştım,dediğin gibi buradan devam edelim.Öncelikle ilgin ve tecrübelerini paylaştığın için teşekkürler.Konuya dönersek; bana eski sistem taktırmamamı söylemiştin (taktıran arkadaşların manifolt patlattığını iletmiştin.)Bugün niğdedeki yetkili brc servisine (2a da listede mevcut olan)uğradım.Bana eski sistem olabileceğini (manifolt döküm,bunlar lpg ye en uyumlu motor olan toyota ile aynı) dedi.Sıralıya gerek yok dedi.Yani senin bahsettiğin plastik manifolt benimkinden sonra çıkan kasada mı var yoksa?ben artık bu eski sisteme karar verdim gibi yani....

    Döküm manifoltlu ise olabilir diye biliyorum ama yine bu forumdan okuduğum kadarıyla başka sorunlar yaşayanlar vardı. Ama hiç sorun yaşamayanlarda var.

    Kıyaslama yaparsak

    1-Sıralı sistemde güç kaybı yok denecek kadar az ama eski sistemlerde bayağı hissedilir derecede güç kaybı var.

    2-Sıralı sistemde kesinlikle gaz kokusu duyamazsın, eski sistemlerde iyi ayar yapılınca koku olmadığı söyleniyor ama ayar mutlaka kaçıyor ki insanımız işte o koku yüzünden lpg'den korkuyor.

    3-Sıralı sistemde sistem takıldıkdan sonra ayar yapmaya gerek duymuyor, eski sistemlerde belli aralıklarda ayar yapmak istiyor.

    4-Sıralı sistem her çalışmada benzinle çalıştığı için aracın benzin sistemi çalışmamakdan dolayı arıza yapmıyor ve gaz benzin geçişleri otomatik olarak yapılıyor.

    5-Sıralı sistemlerin lpg tüketimi, eski tip mikserli sistemlere göre daha az.



    Sonuç olarak karar ve para senin, ama şahsi görüşümü sorarsan kesinlikle sıralı sistem taktırmalısın.

    Şimdiden hayırlı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemsultan -- 25 Kasım 2006; 1:05:06 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R


    quote:

    Orjinalden alıntı: cemsultan

    Vtec olması bir problem yaratmaz. LPG nin vtec'le bir alakası yok.

    7. kasa yani 2001-2006 arası olan kasaların 1.6 motorlarının hepsi vtec, benim aracım da dahil.

    Selamlar.


    5. ve 6. kasa bile vtec


    160 HP'lik makinaları kasdediyorsan onları ayrı bir kefeye koy.

    Ben standart sedan modellerden bahsediyorum. Gerçi 6. kasada onun da 160 HP'lik vtec'i vardı ama onuda ayrı tut.




  • Arkadaşlar herkese selam bu brc fast ve 24 arasındaki farklar nedir bilen bir arkadaş bilgi verirse sevinirim.
    Birde bu fast sistem takılan araçlarda fakir karışım zengin karışım ayarlarını nasıl yapıpta aracı normal ayarlarına getirip lamda sensörünün sönmesini sağlıyabiliriz Ankara'da bu ayarları yapan bir yer varmı. Bilgi verirseniz sevinirim.
    Şimdiden teşekkürler...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: murtis

    Dedikodu merhaba.

    Benim aracımdada herkesteki gibi motor arıza lambasının yanması sorunu var. Sen bu kadar ayar yaptırdıktan sonra sendede bu lamba yandımı yoksa sende böyle bir sorun yokmu? Birde senin aracındaki lpg sistemi ne marka? Bendeki 2002 model civic brc fast modeli. Şimdiden teşekkürler.


    Hocam selam,
    geç farkettim mesajını kusura bakma... Bende 2004 Elantra + BRC Seq24 var. Bugüne kadar bir kere bile arıza ışığı yanmadı ama başka problemlerim oldu. Ama sonunda herşey düzeldi. Yine de montaj yaptırdığım yere bir miktar git-gel yaptım.
    Yaşadığım sorun arabanın sabahları çalışmaması ve çalıştıktan sonra henüz gaza geçmeden sürekli silkeleyip stop etmesi ve gaz yememesi sorunuydu. bu sorun markadan bağımsız olarak birçok insanın yaşadığı bir problemdi (aynı arıza ışığı yanması problemi gibi).
    Uzman değilim ama sorunumun çözümü aşamasında yaşadıklarımdan ve tecrübe edinerek öğrendiklerimden yola çıkarak şunu söyleyebiliyorum: Arıza ışığı yakanlar da sabahları stop edenler de LPG sistemi ayarsız olduğundan bu sorunları çıkarıyorlar ve kabul etmek gerekir ki bunların hepsi de sorundur. Yani bişey olmaz diyerek geçiştirilemez.
    Öncelikle şunu bilmemiz gerekiyor; yeni nesil enjeksiyonlu arabaların hepsi bilgisayar kontrollü. yani arabanın beyni dediğimiz şey aslında bir bilgisayar düzeneği. Sıralı sistemlerde de arabanın kendi bilgisayarı sürekli devrede, yani eskiden olduğu gibi uyutulmuyor.
    Şimdi gaz sisteminiz (arabanın bilgisayarının bakış açısına göre yakıt sisteminiz) ayarsız ise (ki gerçekte çoğu araba ince ayar yapılmadan, ayarsız geziyor) bu arabanın bilgisayarına değişik sensörler vasıtasıyla sorun olarak gelir. Arabanızın bilgisayarı sorunu gidermek için bazı alternatif program döngülerini çalıştırır. yani yakıt sistemindeki ayarsızlığa göre kendince tedbir almaya çalışır. Eğer bu düzeltici programın toleransı fazla değilse, ya da bir başka deyişle aracın bilgisayarının fabrika ayarlarının çok dışına çıkmasına müsade edilmemişse bu durumda aracın bilgisayarı yakıt sistemindeki sorunu düzeltemez (elinden geleni, kendine izin verildiği kadarıyla yapmış olmasına rağmen) ve mecburen "servise git sorunu düzelttir!" anlamına gelen arıza ışığını yakar ve soruna ilişkin hata kodunu hafızasına kaydeder. Arıza ışığına neden olan hata kodunu serviste sorun, ya fakir karışım, ya da zengin karışım olarak karşınıza çıkacaktır.
    Eğer arabanızın bilgisayarı (benim arabamda olduğu gibi) her türlü düzeltici yetkiye sahip biçimde, gerekirse fabrika ayarlarının çok dışına da çıkabilecek şekilde programlandıysa, bu sefer yakıt sistemindeki ayarsızlığı (yani zamanın çoğunu gazda çalıştığından gazdaki ayarsızlığı) düzeltmek için ne gerekyirosa yapıyor ve arabayı düzgün çalışır şekilde tutuyor. Ama bu değişiklikler neticesinde fabrika programının (bir başka değişle benzindeyken çalıştığı ideal programının) çok dışına çıkmış olduğundan bu sefer özellikle sabahları buz gibi motorla ve ayarlı yakıt sistemi olan benzinle çalışırken, çalışmama, stop etme, aptallaşma, silkeleme gibi sorunlarla karşılaşıyor.

    O nedenle benim hem arıza ışığı problemi için hem de stop etme problemi için ortak görüşüm, arabanın benzinde ideal olarak nasıl çalışıyorsa gazda da harfiyen aynı şekilde çalışmasını sağlayacak şekilde ince ayarının yapılması şeklinde. montajcılar bu ince ayarı hep atlıyorlar. ince ayarı yaparken kıstas alınacak bütün değerler ise aracın fabrika verilerinde çalışan bilgisayarı (ECU'su, beyni) olmalıdır. Bilgisayarın da fabrika verilerinde çalışıyor olması için de ayarsız gezilmemesi gerekir, yoksa bilgisayar fabrika ayarının dışında çalışmaya başlar. Bu nedenle hemen montajı takiben ince ayarın yapılması gerekir. montajcılar bu noktayı genelde atlıyorlar ve montaj tamamlanır tamamlanmaz adamı evine gönderiyorlar. Olmaz! Çok büyük hata!

    Eğer (arıza ışığı yakma veya stop etme şeklinde) aracınız ayarsız gezdiğiniz için fabrika çalışma düzeninin dışına çıktıysa, bu durumda yaptıracağınız ince ayar pek fayda vermeyecektir. Bu durumda aracınızın bilgisayarını tekrar fabrika çalışma değerlerine döndürmeniz gerekmektedir ki ince ayar yapılabilsin. Bunun en pratik yolu yaklaşık 1000km civarında aracınızı sürekli benzinde kullanmak ve kesinlikle gaza almadan doğruca ince ayara gitmektir.
    ince ayar sırasında yanıyorsa arıza ışığınız söndürülecek ve benzindeki (doğru) lambda ve diğer parametre değerleri kaydedilip, gazdayken de aynı bu değerleri elde edecek şekilde gaz programına ince ayar yapılacaktır. bu ayar hem rölanti ve hem de muhtelif devirler için yapılmalıdır.

    Daha sonra laptop takılıp yol testine çıkılacak ve bu ayarların pratikte kullanım sırasında da korunduğu test edilecektir.

    montajcılar bu işlemi atlamasa ne arıza ışığı yanar, ne de stop etme problemleri yaşanır.

    bilginize...




  • 98 honda civic 1.6 ies ot.vit. aracıma dün lovato fast marka tür taktırdım.Şu ana kadar benzinle bi farkı yok.Hissetmiyorsunuz.Herşey güzel fakat arıza lambam dünden beri sürekli yanıyor.Ustaya sorduğumda montaj esnasında enjektör kablolarını kestiğimiz için yanıyordur dedi ve servise götürmemi söyledi.Orakiler söndürüyorlarmış.Forumdaki ceveplara baktığımda genelde bir çok kişinin sorunu bu.Acaba ustanın verdiği cevaptan bir şey anlayan var mı?Enjektör kablosu kesmek diye bir şey var mı?
  • Benim aracımdaki arıza lambasının yanma sebebi fakir karışımmış. Bu sorunu nasıl düzelteceğim hakkında bilgisi olan varsa ve bilgi verirse sevinirim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: murtis

    Benim aracımdaki arıza lambasının yanma sebebi fakir karışımmış. Bu sorunu nasıl düzelteceğim hakkında bilgisi olan varsa ve bilgi verirse sevinirim.


    murtis kardeş sana ankara bayimizin adres ve nosunu yazıyorum kendileriyle görüşürsen sana yardımcı olacaklardır dağ-cey oto lpg başkent san.sit.51 sk.no:14 ergazi 0312 278 15 36 erdal bey.saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kahveciogluotogaz -- 26 Aralık 2006; 18:16:49 >
  • slm aracım 2002 vtec otomatik 1 ay kadar önce landirenzo sıralı sistem takıldı aracıma çok memnunum.artık benzin göstergesine bakmadan aracımı kullanıyorum çok güzel bir duyguymuş:)şehirler arası 110 bin şehir içi 140 bin tl yakıyor gaz burada 1.420
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kahveciogluotogaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: murtis

    Benim aracımdaki arıza lambasının yanma sebebi fakir karışımmış. Bu sorunu nasıl düzelteceğim hakkında bilgisi olan varsa ve bilgi verirse sevinirim.


    murtis kardeş sana ankara bayimizin adres ve nosunu yazıyorum kendileriyle görüşürsen sana yardımcı olacaklardır dağ-cey oto lpg başkent san.sit.51 sk.no:14 ergazi 0312 278 40 53 erdal bey.saygılar.




    Kahvecioğlu oto gaz yardımın için sağol ama verdiğin numara fax numarası telefon numarasınıda eklersen ankaradakilere lazım olabilir.
  • LPG dönüşümü yapılan araçlarda kalibrasyon yapılırken ilk kalibrasyon sadece aracı çalıştırmaya ve benzin parametre değerlerini kopyalayıp gaz ecüsünü buna uyarlamak içindir.dolayısıyla yeni yapılan montajlarda eksoz lamda sondası yakıtı algılamayabilir ancak 1,2 depo sonra yeniden kalibrasyona gittiğinizde aracınıza aktif uyumluluk kalibrasyonu atılırsa bu sorun ortadan kalkar.eğer izmir de ikamet ediyorsanız sizi ağırlamaktan onur duyarız .saygılarımızla...ANI OTOGAZ
  • quote:

    Orjinalden alıntı: murtis


    quote:

    Orjinalden alıntı: kahveciogluotogaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: murtis

    Benim aracımdaki arıza lambasının yanma sebebi fakir karışımmış. Bu sorunu nasıl düzelteceğim hakkında bilgisi olan varsa ve bilgi verirse sevinirim.


    murtis kardeş sana ankara bayimizin adres ve nosunu yazıyorum kendileriyle görüşürsen sana yardımcı olacaklardır dağ-cey oto lpg başkent san.sit.51 sk.no:14 ergazi 0312 278 40 53 erdal bey.saygılar.




    Kahvecioğlu oto gaz yardımın için sağol ama verdiğin numara fax numarası telefon numarasınıda eklersen ankaradakilere lazım olabilir.


    kusura bakma (ve bakmayın) düzeltiyorum dağ-cey oto lpg 0312 278 15 36 erdal bey



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kahveciogluotogaz -- 26 Aralık 2006; 18:34:08 >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.