Şimdi Ara

LPG' YE NİTRO KARIŞTIRILIR MI? Fikri olan ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.333
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar lpg tankına nitro basılırmı hiç fikri olan varmı? Yani kasıt lpg nin kalitesini arttırmak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafacec -- 1 Şubat 2009; 2:41:20 >



  • Basılırmı !
    Evet basılır

    Kullanışlımıdır!
    Kesinlikle hayır

    Neden!
    Çünki nitro sürekli kullanıldığında motora zararlıdır.
    Gerektiğinde kullanılabilmek için özel düzeneklerle aracınıza uygulaması yapılmaktadır.
    Sürekli kullanamazsınız.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    Basılırmı !
    Evet basılır

    Kullanışlımıdır!
    Kesinlikle hayır

    Neden!
    Çünki nitro sürekli kullanıldığında motora zararlıdır.
    Gerektiğinde kullanılabilmek için özel düzeneklerle aracınıza uygulaması yapılmaktadır.
    Sürekli kullanamazsınız.

    Herhangi bir araştırma yapmadan yazdım yanılma payı varsa bilenler düzeltebilir :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    Herhangi bir araştırma yapmadan yazdım yanılma payı varsa bilenler düzeltebilir :)

    Alıntıları Göster
    nitro yanıcı bir gaz degildir.
    nitro motora giren havayı hızlı bir şekilde sogutarak motora daha fazla hava girmesini saglar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pitagora

    nitro yanıcı bir gaz degildir.
    nitro motora giren havayı hızlı bir şekilde sogutarak motora daha fazla hava girmesini saglar

    Alıntıları Göster
    Yani havanın kütlesel hacmini küçültür öylemi !
    Aynı zamandada (Özel düzenekten bahsetmiştim) yakıt miktarını arttırır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    Yani havanın kütlesel hacmini küçültür öylemi !
    Aynı zamandada (Özel düzenekten bahsetmiştim) yakıt miktarını arttırır.

    Alıntıları Göster
    tabiki aracın üzerindeki hava sensörü bu işlemi otomatik olarak yapacak tabiki bu motoru ne kadar zorlamak istediginize baglıdır biliyırsunuz 1400cc motordan nerdeyse 250 bg güçler alınıyor işin aslı paranız coksa motor patlatmak çokta zor degil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pitagora

    tabiki aracın üzerindeki hava sensörü bu işlemi otomatik olarak yapacak tabiki bu motoru ne kadar zorlamak istediginize baglıdır biliyırsunuz 1400cc motordan nerdeyse 250 bg güçler alınıyor işin aslı paranız coksa motor patlatmak çokta zor degil

    Alıntıları Göster
    ben nitroyu yanıcı olarak düşlemiştim yani lpg karıştırdığımızda hayal tabi benimki
    89 oktandan 95 oktana yani benzine eşit bir değeri yakalamak için düşünmüştüm.
    hal böyle olunca ekonomi yerine masraf olur. yani benim fikir hiçde parlak değilmiş.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafacec

    ben nitroyu yanıcı olarak düşlemiştim yani lpg karıştırdığımızda hayal tabi benimki
    89 oktandan 95 oktana yani benzine eşit bir değeri yakalamak için düşünmüştüm.
    hal böyle olunca ekonomi yerine masraf olur. yani benim fikir hiçde parlak değilmiş.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    ben nitroyu yanıcı olarak düşlemiştim yani lpg karıştırdığımızda hayal tabi benimki
    89 oktandan 95 oktana yani benzine eşit bir değeri yakalamak için düşünmüştüm.
    hal böyle olunca ekonomi yerine masraf olur. yani benim fikir hiçde parlak değilmiş.


    Ha-ha-ha Yanıldınız
    @mustafacec

    LPG 110 oktan zaten
    (firmalar arası +/- %5 değişebiliyor)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    ben nitroyu yanıcı olarak düşlemiştim yani lpg karıştırdığımızda hayal tabi benimki
    89 oktandan 95 oktana yani benzine eşit bir değeri yakalamak için düşünmüştüm.
    hal böyle olunca ekonomi yerine masraf olur. yani benim fikir hiçde parlak değilmiş.


    Ha-ha-ha Yanıldınız
    @mustafacec

    LPG 110 oktan zaten
    (firmalar arası +/- %5 değişebiliyor)

    Alıntıları Göster
    110 oktan mı Motora zarar vermiyor mu bukadar yüksek yanma gücü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    ben nitroyu yanıcı olarak düşlemiştim yani lpg karıştırdığımızda hayal tabi benimki
    89 oktandan 95 oktana yani benzine eşit bir değeri yakalamak için düşünmüştüm.
    hal böyle olunca ekonomi yerine masraf olur. yani benim fikir hiçde parlak değilmiş.


    Ha-ha-ha Yanıldınız
    @mustafacec

    LPG 110 oktan zaten
    (firmalar arası +/- %5 değişebiliyor)

    Alıntıları Göster
    Nasıl yani neden kimi 89 kimi 93 oktan diyor peki 110 oktan ise çekiş niye düşüyor hocam bir bilginiz varmı?
    quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    ben nitroyu yanıcı olarak düşlemiştim yani lpg karıştırdığımızda hayal tabi benimki
    89 oktandan 95 oktana yani benzine eşit bir değeri yakalamak için düşünmüştüm.
    hal böyle olunca ekonomi yerine masraf olur. yani benim fikir hiçde parlak değilmiş.


    Ha-ha-ha Yanıldınız
    @mustafacec

    LPG 110 oktan zaten
    (firmalar arası +/- %5 değişebiliyor)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    ben nitroyu yanıcı olarak düşlemiştim yani lpg karıştırdığımızda hayal tabi benimki
    89 oktandan 95 oktana yani benzine eşit bir değeri yakalamak için düşünmüştüm.
    hal böyle olunca ekonomi yerine masraf olur. yani benim fikir hiçde parlak değilmiş.


    Ha-ha-ha Yanıldınız
    @mustafacec

    LPG 110 oktan zaten
    (firmalar arası +/- %5 değişebiliyor)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    ben nitroyu yanıcı olarak düşlemiştim yani lpg karıştırdığımızda hayal tabi benimki
    89 oktandan 95 oktana yani benzine eşit bir değeri yakalamak için düşünmüştüm.
    hal böyle olunca ekonomi yerine masraf olur. yani benim fikir hiçde parlak değilmiş.


    Ha-ha-ha Yanıldınız
    @mustafacec

    LPG 110 oktan zaten
    (firmalar arası +/- %5 değişebiliyor)



    Benim bildiğim de 89 oktan,Aygaz da sene boyu 93 oktana fixleniyor.



    110 nasıl oluyor?Benzinden fazla yanma gücü verse neden 1.2 kat yakılsın?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reason666

    quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    ben nitroyu yanıcı olarak düşlemiştim yani lpg karıştırdığımızda hayal tabi benimki
    89 oktandan 95 oktana yani benzine eşit bir değeri yakalamak için düşünmüştüm.
    hal böyle olunca ekonomi yerine masraf olur. yani benim fikir hiçde parlak değilmiş.


    Ha-ha-ha Yanıldınız
    @mustafacec

    LPG 110 oktan zaten
    (firmalar arası +/- %5 değişebiliyor)



    Benim bildiğim de 89 oktan,Aygaz da sene boyu 93 oktana fixleniyor.



    110 nasıl oluyor?Benzinden fazla yanma gücü verse neden 1.2 kat yakılsın?

    Alıntıları Göster
    Benzinli motorlarda sıkıştırma zamanında silindir içerisindeki yakıt + hava karışımının sıcaklığı sıkıştırmadan dolayı artar. Bu sıcaklık artışından dolayı, karışımın zamanından (buji ateşlenmeden) önce tutuşması vuruntuya neden olur. Vuruntu motorun performansını düşüren ve de ömrünü azaltan bir durumdur.

    Vuruntunun olmaması için benzinin daha zor tutuşması sağlanmalıdır. Benzinin "oktan sayısı" ne kadar fazla ise o benzin o kadar zor tutuşur. Bu yüzden yüksek oktanlı benzin vuruntuya karşı daha dirençlidir.

    Aynı zamanda benzinin zor tutuşması (yani oktan sayısının gereğinden fazla olması) da istenmeyen bir durumdur. Çünkü bujinin ateşlendiği anda benzinin tutuşması istenir. Oktan sayısı ne kadar fazla ise benzinin gerektiği anda tutuşması o kadar zor ya da geç olur. Bu da motorun performansını düşüren bir durumdur.

    Örneğin araçların kitaplarında şöyle bir şey yazar "minimum 95 oktanlı, kurşunsuz benzin kullanılmalıdır". Bu, o aracın 95 oktanlı benzin ile vuruntusuz çalışmaya başladığını ifade eder. O arabada 98 oktanlı benzin de kullanabilirsiniz ama motorun performansı 95 oktana göre daha düşük olacaktır.

    Piyasada "ne kadar yüksek oktanlı benzin kullanılırsa motorun peformansı o kadar artar" gibi yanlış bir düşünce var. Sayının artması insanlarda psikolojik olarak performansın da artacağı düşüncesini uyandırıyor. Aksine düşük oktanlı benzin daha performanslıdır ama vuruntuya neden olduğu için motorun performansı düşmektedir.

    Sonuç itibariyle, araçların kitabında minimum 95 oktanlı benzin kullanın yazıyorsa 95 oktanlı benzin kullanılmalı. Bundan daha düşüğü ya da fazlası yukarıda belirtilen sebeplerden ötürü motorun performansını düşürmektedir.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Oktan_(yak%C4%B1tlar)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: talfar

    Benzinli motorlarda sıkıştırma zamanında silindir içerisindeki yakıt + hava karışımının sıcaklığı sıkıştırmadan dolayı artar. Bu sıcaklık artışından dolayı, karışımın zamanından (buji ateşlenmeden) önce tutuşması vuruntuya neden olur. Vuruntu motorun performansını düşüren ve de ömrünü azaltan bir durumdur.

    Vuruntunun olmaması için benzinin daha zor tutuşması sağlanmalıdır. Benzinin "oktan sayısı" ne kadar fazla ise o benzin o kadar zor tutuşur. Bu yüzden yüksek oktanlı benzin vuruntuya karşı daha dirençlidir.

    Aynı zamanda benzinin zor tutuşması (yani oktan sayısının gereğinden fazla olması) da istenmeyen bir durumdur. Çünkü bujinin ateşlendiği anda benzinin tutuşması istenir. Oktan sayısı ne kadar fazla ise benzinin gerektiği anda tutuşması o kadar zor ya da geç olur. Bu da motorun performansını düşüren bir durumdur.

    Örneğin araçların kitaplarında şöyle bir şey yazar "minimum 95 oktanlı, kurşunsuz benzin kullanılmalıdır". Bu, o aracın 95 oktanlı benzin ile vuruntusuz çalışmaya başladığını ifade eder. O arabada 98 oktanlı benzin de kullanabilirsiniz ama motorun performansı 95 oktana göre daha düşük olacaktır.

    Piyasada "ne kadar yüksek oktanlı benzin kullanılırsa motorun peformansı o kadar artar" gibi yanlış bir düşünce var. Sayının artması insanlarda psikolojik olarak performansın da artacağı düşüncesini uyandırıyor. Aksine düşük oktanlı benzin daha performanslıdır ama vuruntuya neden olduğu için motorun performansı düşmektedir.

    Sonuç itibariyle, araçların kitabında minimum 95 oktanlı benzin kullanın yazıyorsa 95 oktanlı benzin kullanılmalı. Bundan daha düşüğü ya da fazlası yukarıda belirtilen sebeplerden ötürü motorun performansını düşürmektedir.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Oktan_(yak%C4%B1tlar)

    Alıntıları Göster
    o zaman madem lpg 110 oktan ateşlemeyi güçlendirelim uçalım . olmazmı ?


    quote:

    Orjinalden alıntı: talfar

    Benzinli motorlarda sıkıştırma zamanında silindir içerisindeki yakıt + hava karışımının sıcaklığı sıkıştırmadan dolayı artar. Bu sıcaklık artışından dolayı, karışımın zamanından (buji ateşlenmeden) önce tutuşması vuruntuya neden olur. Vuruntu motorun performansını düşüren ve de ömrünü azaltan bir durumdur.

    Vuruntunun olmaması için benzinin daha zor tutuşması sağlanmalıdır. Benzinin "oktan sayısı" ne kadar fazla ise o benzin o kadar zor tutuşur. Bu yüzden yüksek oktanlı benzin vuruntuya karşı daha dirençlidir.

    Aynı zamanda benzinin zor tutuşması (yani oktan sayısının gereğinden fazla olması) da istenmeyen bir durumdur. Çünkü bujinin ateşlendiği anda benzinin tutuşması istenir. Oktan sayısı ne kadar fazla ise benzinin gerektiği anda tutuşması o kadar zor ya da geç olur. Bu da motorun performansını düşüren bir durumdur.

    Örneğin araçların kitaplarında şöyle bir şey yazar "minimum 95 oktanlı, kurşunsuz benzin kullanılmalıdır". Bu, o aracın 95 oktanlı benzin ile vuruntusuz çalışmaya başladığını ifade eder. O arabada 98 oktanlı benzin de kullanabilirsiniz ama motorun performansı 95 oktana göre daha düşük olacaktır.

    Piyasada "ne kadar yüksek oktanlı benzin kullanılırsa motorun peformansı o kadar artar" gibi yanlış bir düşünce var. Sayının artması insanlarda psikolojik olarak performansın da artacağı düşüncesini uyandırıyor. Aksine düşük oktanlı benzin daha performanslıdır ama vuruntuya neden olduğu için motorun performansı düşmektedir.

    Sonuç itibariyle, araçların kitabında minimum 95 oktanlı benzin kullanın yazıyorsa 95 oktanlı benzin kullanılmalı. Bundan daha düşüğü ya da fazlası yukarıda belirtilen sebeplerden ötürü motorun performansını düşürmektedir.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Oktan_(yak%C4%B1tlar)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafacec

    Nasıl yani neden kimi 89 kimi 93 oktan diyor peki 110 oktan ise çekiş niye düşüyor hocam bir bilginiz varmı?
    quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    ben nitroyu yanıcı olarak düşlemiştim yani lpg karıştırdığımızda hayal tabi benimki
    89 oktandan 95 oktana yani benzine eşit bir değeri yakalamak için düşünmüştüm.
    hal böyle olunca ekonomi yerine masraf olur. yani benim fikir hiçde parlak değilmiş.


    Ha-ha-ha Yanıldınız
    @mustafacec

    LPG 110 oktan zaten
    (firmalar arası +/- %5 değişebiliyor)


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    Nasıl yani neden kimi 89 kimi 93 oktan diyor peki 110 oktan ise çekiş niye düşüyor hocam bir bilginiz varmı?
    quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    ben nitroyu yanıcı olarak düşlemiştim yani lpg karıştırdığımızda hayal tabi benimki
    89 oktandan 95 oktana yani benzine eşit bir değeri yakalamak için düşünmüştüm.
    hal böyle olunca ekonomi yerine masraf olur. yani benim fikir hiçde parlak değilmiş.


    Ha-ha-ha Yanıldınız
    @mustafacec

    LPG 110 oktan zaten
    (firmalar arası +/- %5 değişebiliyor)



    Nasıl
    nerede
    kimin çekişi düşmüş
    Bu bir şakamı ?

    Sadece yanma konusunda biraz tembel bir yakıt olduğu için zaten biz ayar yaparken 1.2 oranında LPG yi biraz fazla göndermek zorunda kalıyoruz :)
    Benzine göre biraz zor tutuşur :)

    Bu yüzdende çekişiniz düşmez hatta bazı araçlarda 2 HP kadar artar bile (Alman araçlarda özellikle)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    Nasıl yani neden kimi 89 kimi 93 oktan diyor peki 110 oktan ise çekiş niye düşüyor hocam bir bilginiz varmı?
    quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    ben nitroyu yanıcı olarak düşlemiştim yani lpg karıştırdığımızda hayal tabi benimki
    89 oktandan 95 oktana yani benzine eşit bir değeri yakalamak için düşünmüştüm.
    hal böyle olunca ekonomi yerine masraf olur. yani benim fikir hiçde parlak değilmiş.


    Ha-ha-ha Yanıldınız
    @mustafacec

    LPG 110 oktan zaten
    (firmalar arası +/- %5 değişebiliyor)



    Nasıl
    nerede
    kimin çekişi düşmüş
    Bu bir şakamı ?

    Sadece yanma konusunda biraz tembel bir yakıt olduğu için zaten biz ayar yaparken 1.2 oranında LPG yi biraz fazla göndermek zorunda kalıyoruz :)
    Benzine göre biraz zor tutuşur :)

    Bu yüzdende çekişiniz düşmez hatta bazı araçlarda 2 HP kadar artar bile (Alman araçlarda özellikle)

    Alıntıları Göster
    Konu yine döndü dolaştı BEDEVI'ye geldi . Ah Bedevi ah..
    Nalet olsun içimdeki bu para sevgisine .... (olmasa hemen brc taktırırdım.)



    quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    Nasıl yani neden kimi 89 kimi 93 oktan diyor peki 110 oktan ise çekiş niye düşüyor hocam bir bilginiz varmı?
    quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    ben nitroyu yanıcı olarak düşlemiştim yani lpg karıştırdığımızda hayal tabi benimki
    89 oktandan 95 oktana yani benzine eşit bir değeri yakalamak için düşünmüştüm.
    hal böyle olunca ekonomi yerine masraf olur. yani benim fikir hiçde parlak değilmiş.


    Ha-ha-ha Yanıldınız
    @mustafacec

    LPG 110 oktan zaten
    (firmalar arası +/- %5 değişebiliyor)



    Nasıl
    nerede
    kimin çekişi düşmüş
    Bu bir şakamı ?

    Sadece yanma konusunda biraz tembel bir yakıt olduğu için zaten biz ayar yaparken 1.2 oranında LPG yi biraz fazla göndermek zorunda kalıyoruz :)
    Benzine göre biraz zor tutuşur :)

    Bu yüzdende çekişiniz düşmez hatta bazı araçlarda 2 HP kadar artar bile (Alman araçlarda özellikle)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafacec

    Konu yine döndü dolaştı BEDEVI'ye geldi . Ah Bedevi ah..
    Nalet olsun içimdeki bu para sevgisine .... (olmasa hemen brc taktırırdım.)



    quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    Nasıl yani neden kimi 89 kimi 93 oktan diyor peki 110 oktan ise çekiş niye düşüyor hocam bir bilginiz varmı?
    quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    ben nitroyu yanıcı olarak düşlemiştim yani lpg karıştırdığımızda hayal tabi benimki
    89 oktandan 95 oktana yani benzine eşit bir değeri yakalamak için düşünmüştüm.
    hal böyle olunca ekonomi yerine masraf olur. yani benim fikir hiçde parlak değilmiş.


    Ha-ha-ha Yanıldınız
    @mustafacec

    LPG 110 oktan zaten
    (firmalar arası +/- %5 değişebiliyor)



    Nasıl
    nerede
    kimin çekişi düşmüş
    Bu bir şakamı ?

    Sadece yanma konusunda biraz tembel bir yakıt olduğu için zaten biz ayar yaparken 1.2 oranında LPG yi biraz fazla göndermek zorunda kalıyoruz :)
    Benzine göre biraz zor tutuşur :)

    Bu yüzdende çekişiniz düşmez hatta bazı araçlarda 2 HP kadar artar bile (Alman araçlarda özellikle)


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    Konu yine döndü dolaştı BEDEVI'ye geldi . Ah Bedevi ah..
    Nalet olsun içimdeki bu para sevgisine .... (olmasa hemen brc taktırırdım.)





    Hocam para dedigin nedir ki? Elinin kiri. Hemen taktır. Denizde kum sende para.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mprivateturun

    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    Konu yine döndü dolaştı BEDEVI'ye geldi . Ah Bedevi ah..
    Nalet olsun içimdeki bu para sevgisine .... (olmasa hemen brc taktırırdım.)





    Hocam para dedigin nedir ki? Elinin kiri. Hemen taktır. Denizde kum sende para.

    Alıntıları Göster
    Denizin kum olmayan yerleride olabilir.
    quote:

    Orjinalden alıntı: mprivateturun


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    Konu yine döndü dolaştı BEDEVI'ye geldi . Ah Bedevi ah..
    Nalet olsun içimdeki bu para sevgisine .... (olmasa hemen brc taktırırdım.)





    Hocam para dedigin nedir ki? Elinin kiri. Hemen taktır. Denizde kum sende para.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: talfar

    Denizin kum olmayan yerleride olabilir.
    quote:

    Orjinalden alıntı: mprivateturun


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    Konu yine döndü dolaştı BEDEVI'ye geldi . Ah Bedevi ah..
    Nalet olsun içimdeki bu para sevgisine .... (olmasa hemen brc taktırırdım.)





    Hocam para dedigin nedir ki? Elinin kiri. Hemen taktır. Denizde kum sende para.


    Alıntıları Göster
    yalnız 2 aydır u bedeci ile uğraşıyorum eğer kaza ile ayarı tutturursam
    servisi bile beni çağırabilir ayar için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafacec

    yalnız 2 aydır u bedeci ile uğraşıyorum eğer kaza ile ayarı tutturursam
    servisi bile beni çağırabilir ayar için.

    Alıntıları Göster
    İnşallah zaten bu işin sonu o tarafa doğru gidiyor gibi
    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    yalnız 2 aydır u bedeci ile uğraşıyorum eğer kaza ile ayarı tutturursam
    servisi bile beni çağırabilir ayar için.




  • Konu sahibi cok filim izlemis sanirim

    Nitroyu ucak yakiti falan mi zannetmisler. Nitronun on gramina verecegin parayla 2 litre lpg alirsin . Hem az yaksin diye lpg hemde nitro.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.