Şimdi Ara

Macbook Air Telefonu Görmüyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
4.421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İki gündür kablo ile telefonu macbook air cihazina bağlamayi deniyorum olmuyor verdiği hataları ve uyarıları resim olarak ekleyeceğim sorunu çözemediğim için müşteri hizmetlerini aradım onlarda bi çözüm bulamadılar klasık sorular sorup görüşme sonlandırdık cihaz son sürüm mü telefon son sürüm mü vs.. gibi..

    Daha önce başına böyle bir şey gelen oldu mu ? Macbook ile telefonu usb ile bağlayip hata alan varsa yadımını rica edicem..

    Görseller

    	 Macbook Air Telefonu Görmüyor


    	 Macbook Air Telefonu Görmüyor




    Bu arada Macbook ve IPhone güncel son sürüm ikiside..







  • kabloda sıkıntı olabilir sağlam bi orjinal kabloyla deneyin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • leyla281 L kullanıcısına yanıt
    iPhone kutusundan çıkan orijinal kablo ile denedim olmadı başka kablo ile denedim olmadı başka cihaz taktım gene olmadı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • benim bildiğim sağlam orjinal kablo istiyor 1 2 daha deneyin bence 2 tane orj kablom vardı kabul etmiyordu yenisini aldım çalışdı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kablosuz dene bide wifi üzerinden

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun hala devam ediyor ne yaptımsa çözemedim Apple müşteri hizmetlerini aradım çözemedik servise bıraktım cihazı çözemediler daha önce başına böyle bir şey gelen var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Macda yüklü gelen bir program vardı, oradan cihazdaki değişimleri takip edebiliyorduk. Bulursam yazarım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Cihazı 2.kez servise verdim aynı sorundan eğer bu seferde düzelmezse yenisini talep edeceğim.
  • bende denedim şimdi pc görmüyor, 2015 macbook pro kullanıyorum önceki telefonum 7plus'ı görmüyordu, şimdi xs max a geçtim bunuda görmüyor, itunes güncelleme yapacak söylüyor ama yok, sırf bu yüzden 50 gb icloud aldım.
  • tunlab T kullanıcısına yanıt
    3 aydır aynı sorunu yaşiyorum defalarca apple müşteri temsilcileri ile görüştüm cihazı 2 ayrı apple mühendisi inceledi (cihaz içindeki bilgileri çekerek baktılar) ankara kızılayda'daki bireysel iletişime bıraktım cihazın hiç bir sorunu yok dediler cihazı teslim aldım tekrar apple müşteri hizmetlerini aradım siz cihazınızı usb sorunu için vermemişsiniz adaptör değişimi için vermişsiniz dedi

    Bende elimde olan evrakları gönderdim apple firma hakkında gerekli işlemi yapacaklarını söyledir cihazı dün Ankara K.V.K servisine teslim ettim istanbula göndereceklerini cihaza orada bakacaklarını söylediler bekliyorum eğer çözülmezse bilmiyorum ne yapacağım...

    Ama cihazımı bir daha asla kvk genpa dışında bir yere bırakmayı düşünmüyorum hele ki bireysel iletişime asla bırakmayacağım!
  • SpyMasterr kullanıcısına yanıt
    bende anlamadım hocam neden böyle yapıyor, kablodan olacağını sanmıyorum, muhtemelen ya mac yada telefon kıllık yapıyor, sorsan mükemmel ekosistem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunlab

    bende anlamadım hocam neden böyle yapıyor, kablodan olacağını sanmıyorum, muhtemelen ya mac yada telefon kıllık yapıyor, sorsan mükemmel ekosistem
    Ekosistemleri işliyor ben donanımsal bir sorun oldugunu düşünüyorum cıhazı sıfır aldım ben kutudan çıktıgı günden beri aynı problem telefonu windows pc'ye bağliyorum aynı kablo ile görüyor.

    Mac'e başka cihaz bağliyorum aynı problemi veriyor farklı kablo denedim gene aynı %80 donanımsal.

    bir de sen ara apple müşteri hizmetlerini ne diyecekler bakalım.
  • SpyMasterr kullanıcısına yanıt
    zorlu apple da çalışan arkadaşım var, ona sorayım bi ara ama ben halen sorunun mac den kaynaklandığını düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunlab

    zorlu apple da çalışan arkadaşım var, ona sorayım bi ara ama ben halen sorunun mac den kaynaklandığını düşünüyorum.
    Hocam bir sorun benide bilgilendirin lütfen bu seferde olmazsa cihazı satacağım...

    Sorun zaten mac'te bağladıgım cihazda sıfır xs max ..
  • SpyMasterr kullanıcısına yanıt
    tamamdır hocam.
  • iPhone'un sarji %100 iken bir dener misiniz?

    safe mode'da oluyor mu onu dener misiniz?

    biliyorum bu sorunu... sadece mbook airlerde oluyor. (hepsinde degil)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pandistanbul

    iPhone'un sarji %100 iken bir dener misiniz?

    safe mode'da oluyor mu onu dener misiniz?

    biliyorum bu sorunu... sadece mbook airlerde oluyor. (hepsinde degil)
    Safe mode'da denedim
    Full şarj ile de denedim
    Hem telefona hem macbookair'e format attım tekrar denedim.
    Macbook'a başka bir cihaz başka bir kablo bağlayarak denedim

    En sonunda garantiye verdim bugun kvk'nin ürün takip sistemine girdiğimde şöyle bir bildirilme var çok komik doğrusu..

    	 Macbook Air Telefonu Görmüyor


    Garanti dahilinde verdiğim cihaz 2021 yılına kadar garantisi mevcut ne yaptılar acabada Garanti dışı işlem uygulandı ?

    Bu işleme ücret ödeyecekmiyim ?

    konu ile ilgili bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim.




  • resmi gormuyorum herhalde hizliresim koydunuz.

    kvk sacma bir servis, sizden onay almadan herhangi bir islem yapamazlar zaten endise etmeyin. orada oyle yaziyor olabilir. yepyeniymis. cihazinizda hasar yoktur diye tahmin ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pandistanbul

    resmi gormuyorum herhalde hizliresim koydunuz.

    kvk sacma bir servis, sizden onay almadan herhangi bir islem yapamazlar zaten endise etmeyin. orada oyle yaziyor olabilir. yepyeniymis. cihazinizda hasar yoktur diye tahmin ediyorum.
    Cihaz çok yeni pil devri 15 falan olması lazımdı resimyükle’den yükledim resmî forumlarda çok fena şeyler okudum insan ister istemez korkuyor Pazartesi günü arayıp ögrenicem benim korkum garantili ürünü içinden parça değiştirip garantisiz hale getirmeleri bu konuda ucu bucağı olmayan örnekler var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SpyMasterr kullanıcısına yanıt
    yok o kadar da degil. onu yaparsa apple hesap sorar. zaten onlar yapmiyor genelde merkeze gonderiyor.

    benim soylemek istedigim cihazda donanimsal hicbir sorun olmayabilir. zira mbair'lerde vardi bu sorun.

    bi daha servise vereceksen aklinda olsun, EFOR, WIT, ProMC guzel servisler.


    bu arada gorseli simdi gordum. hic korkacak bir sey yok. o garanti harici jenerik zaten. altta 0 yaziyor ve en altta mekanik donanimsal bir prblem gormemisler. sistemi yeniden yuklemislerdir. aldiktan sonra yaz sana ispatliycam donanimsal sorun olmadigini ve bir cozum bulcaz.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.