Şimdi Ara

Mağazadan alınan ürünün ayıplı çıkması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
647
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • A101 den kablosuz kulaklık aldım bir tanesi kutusuna tam oturmuyor şarj olmuyor. Şimdi 30 gün içinde iade hakkım var biliyorum yasal olarak servis raporu isteniyor değişim veya iade için. Servise ben mi göndereceğim yoksa onlar mı gönderecek. Kargo ücretini kim karşılayacak teknik servis İstanbul'da.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 30 gün diye bir süre yok. Servise siz kendiniz de gönderebilirsiniz. Teknik servise karşı ödemeli gönderebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kulaklığı aldığınız yere iade edin. Onların problemi.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.