< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
TÜRK TELEKOM Sınırsız 4.5G Magnet Tarifeleri (Sabit internet altyapısı olmayanlara) (11. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Hocam bende konyadayım yurttayım ama konyada magnet mevcut değil listede denizliyi görmedim siz nasıl bağlattınız acaba
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-184304AE9 -- 1 Kasım 2021; 19:14:36 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Selam Arkadaşlar, ttnet magnet limitsiz kullanan var mı? Ben 200GB kotalı kullanıyorum ama yetmiyor ona göre limitsize geçeceğim ama limitsiz magnet te hız sınırı varmış 14 mbit e sabitliyorlarmış diye duydum ama doğru mudur onu kullanan arkadaşlardan öğrenmek istiyorum.
-
sitesinde 4.5g hızında olduğu yazıyor bölgende ne kadar destekli ise o kadar hıza yakın hız alacaksın yada tamamını alacaksın öyle bir şey yok.
-
Merhaba arkadaşlar Apartmanda ALTYAPI YOK.... MAGNET ALMAK ISTIYORUM ARKASLAR... 179 dan SINIRSIZ ALABILIR MIYIM?
-
Merhaba, uğradığım şubelerde sadece 100 gb 179 lira olan paket vardı, ne 200 gb ne sınırsız paketi alamadım. Siz her yere sorunuz, illa takip eden bir yer vardır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar benim zaten çok kaliteli bir 4G+ modemim var, TP-Link MR600. Turktelekom'un vereceği ZTE modem'den daha iyidir muhtemelen. Elimde böyle pahalı bir modem varken boşu boşuna modem kiralamış olmak istemiyorum.
Ancak bazı arkadaşlar demiş ki "Türktelekom'un kendi modemi kullanılmazsa hızını düşürürler, limitlerler." Bunu gerçekten test edip de deneyimleyen biri var mı? Aynı konumdan hem TT modeminde hem de başka bir modemde veya cep telefonunda speedtest yapıp karşılaştırdınız mı?
Ayrıca şunu merak ediyorum, bu tarifede taahhüt yok ama iptal etmem durumunda cayma bedeli öder miyim? Normalde ödemeyeceğimi düşünürdüm de konu Türktelekom olunca insan çekiniyor. Birkaç ay önce bana "kullandığınız 12mbit adsl'in kampanyasız fiyatı 280 liradır" diyerek astronomik bir cayma bedeli çıkartmışlardı. Bunda da aynı duruma düşmeyiz umarım.
Müşteri hizmetlerinden de hiç doğru dürüst bilgi alamıyorum. Kimsenin bilgisi yok. Onlar beni doğru birime aktarana kadar zaten 15 dakika geçmiş oluyor, teknik elemana tam sorumu sorarken de hattan düşüyorum.
-
Arkadaşlar merhaba, modem kullanımında hızlarınız nedir ve modemi istediğimiz konumda kullanabiliyor muyuz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaslar bu magnet olayında modemi istediğimiz lokasyon da kullanabiliyor muyuz?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam hala kullanıyor musun
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Faydalanmanız için Magnet tecrübelerimi aktarıyorum.
Müşteri hizmetleri magnet tarifesi hakkında bilgi sahibi değil, magnet hakkında bilgi almak istediğinizde sizi en az 4 defa farklı kişilere yönlendiriyor, her konuşan da farklı bir şey söylüyor. Müşteri temsilcilerinden aldığım farklı cevapları yazıyorum:
1. Müş Temsilcisi: Magnet'i her bölgeden alabilirsiniz, o konuda bir sınırlama yok.
Ben: İnternet sitesinde sadece belirli bölgelerde alınabileceği yazıyordu, o sınırlama kalktı herhalde.
1. Müş Temsilcisi: Hayır öyle bir sınırlama yok efendim. Mobil internet olduğu için 4G kapsama alanı içinde her yerde kullanılabilir.
Ben: hmm...
Ona güvenemeyip tekrar aradım.
2. Müş Temsilcisi: 100gb'lık tarifenin 24 ay taahhütlü fiyatı 99 lira, taahütsüz fiyatı 150 lira...
Ben: İnternet sayfasında üstüne basa basa "Üstelik Taahhütsüz!" yazıyor, Ücretlendirme tablosunda da açık açık taahhütsüzdür diyor.
2. Müş Temsilcisi: Hayır efendim. bıdı bıdı bıdı...
Ben: Bir google'a aratıp magnet tarifeleri sayfasına baksan?
2. Müş Temsilcisi: Bıdı, bıdıdı bıdıddı bıdı...
3. Müş Temsilcisi: Adresinizi alayım... Tamam siz magnet kullanabilirsiniz, başvurmak için bağlı olduğunuz Türktelekom müdürlüğüne gidiniz.
O lanet olası müdürlüğe gitim. Çakal olmuşlar, düpedüz dolandırmaya çalışıyorlar.
Ben: Taahhütsüz 130 liralık 200gb magnet tarifesini istiyorum.
Çakal: Yok o kalmadı.
Ben: Gelmeden önce müşteri temsilcisiyle konuştum, adresime sorgu yaptı, var dedi. Beni de buraya o yönlendirdi.
Çakal: Dün vardı, bugün bitti.
Ben: 4G modem almayacağım, bana sadece simkart verin yeter.
Çakal: Yok öyle de veremiyorum, sistem vermiyor. Ben sana onun yerine 24 ay Taahhütlü 150 liralık 100gb vereyim, istersen 40 liraya 50gb paketten 2 tane alıp 200gb yaparsın. (200gb 210 lira yapıyor yani, bir de taahhütlü...)
Ben: Taahütlü tarifeleri hiç düşünmüyorum bile, birkaç ay sonra altyapı gelirse ne yapacağım? Magnet tarifesinin güzelliği altyapı gelince otomatik olarak kapanmasıydı.
Çakal: Altyapı gelirse bunu iptal edersin ne olacak?
Ben: Cayma bedeli?
Çakal: Pek birşey çıkmaz ya...
Ben içimden: (Ulan ben senin...)
Daha geçen ay kayınbabam 1 ay bile kullanmadığı dandik 12mbit'lik tarifesini iptal etmek istediğinde 400 lira cayma bedeli çıkartmışlardı. Ben onun önerdiği tarifeyi birkaç ay kullanıp iptal etmek istesem kim bilir kaç bin lira cayma bedeli çıkarırlardı. O yüzden hiç güven olmaz bunlara.
Ben dışımdan: Peki bu magnetler bir daha ne zaman gelir?
Çakal: Ara ara geliyor. Sen sürekli müşteri hizmetlerini ara, var mı yok mu sor. Var dedikleri zaman hemen koş gel.
Yarım saat sonra müşteri hizmetlerini aradım.
3. Müş temsilcisi: Pilot bölgelerden birinde olmadığınız için magnet alamazsınız.
Ben: E ama az önce gittiğim müdürlük satıyormuş, hatta ben oraya gittiğimde daha önceden alan biri magnet hakkında şikayette bulunuyordu. Dün konuştuğum müşteri temsilcisi alabileceğimi söylemişti....
*karşıklıklı tekrar eden cümleler ve kapanış*
4. Müş temsilcisi: Pilot bölgelerden birinde olmadığınız için magnet alamazsınız...
Özetle, Türktelekom pişmanlıktır.
-
Twitter destekten yazın
sorun yaşadığınızı konu hakkında bilgisi olan yetkili ile görüşmek istediğinizi belirtin
geçmek istediğiniz tarifeyi yazın ararlar yardımcı olurlar .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yazdım, aradılar konuştum. Farklı hiçbir şey söylemiyorlar. Hiç yardımları olmadı. Müdürlüğün bana birden fazla konuda yalan söylediğini belirtmeme rağmen, "bizim bilgimiz yok, müdürlükle görüşün" diyorlar. "Pilot bölgede değilsiniz, magnet alamazsınız, yanlış bilgilendirilmişsiniz" diyor.
Arayan kişiye magnet'in ne zaman tüm Türkiye'ye yayılacağını ya da pilot bölgelerin genişleyip genişlemeyeceğini sordum, bilgisi yokmuş. Hadi ona eyvallah da tarifenin fiyatını sordum, taahhütü sordum, o konu hakkında dahi hiçbir bilgisi yok. Yani rastgele bir müşteri temsilcisiyle görüştürüldüm yine, twitter'dan yazacağıma 444 0 375'i arasam aynı şey olurdu.
Apartmanda abonelik ön başvurusunda bulunan 2 kişi var, ben geçen yıl bizzat müdürlüğü gidip altyapı konusunda üst birimlerle görüşüp talep oluşturmuştum. Tüm bunlara rağmen şimdi müdürlük diyor ki "Apartmanda kimse altyapı talebinde bulunmamış".
Yav adam bana Magnet alternatifi olarak öyle akıllara zarar bir tarife öneriyor ki, hem taahhütlü hem de Evimde Mobil Wifi tarifesinden bile daha pahalı. Bir de altyapı gelene kadar kullanırsın sonra iptal edersin diyor pişkin pişkin. Cayma bedeli yok mu, iptal edersem ne kadar öderim, bu tarifenin kampanyasız fiyatı nedir söyleyin hesaplayalım diyorum, kem küm ediyor. "Ödersin yaa noolcak..."
Caymak istesem sanki Starlink kullanmışım gibi para isterler tabi.
-
Arkadaşlar bu olay kesinlikle lokasyon kısıtlamalı mı? Yani modemi istediğimiz yere taşıyıp kullanamıyor muyuz?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bugun Agvadaki ev icin Siledeki telekom a gittim. Bu paketi sordum. Gorevli altyapi olmayan yerlere veriyoruz dedi. Alyapi talebinde bulunmusmuyum kontrol etti, evet bulunmusunuz alabilirsiniz dedi ilkten, sevindim bende, sonra bakalim sizim bolgenizi destekliyormu dedi, gene bir yerlere benim adresi girdi malesef desteklemiyor veremeyiz dediler. Verin ben deneyim dedim, adres giriyoruz desteklemeyen yeri onaylamiyor dedi. Oylece kaldim ortada yani. Yil 2022 olucak istanbulun ilcelerinde ne altyapi ne mobil yapi var daha. Istanbul disindaki arkadaslarin isleri cok daha zor yani bu durumda.
Desteklenmeyen bolgede alan arkadas varmi hic acaba. Bunu bir sekilde birilerine ulasip almamiz mumkunmu acaba.
-
bende lokasyon kıstlaması yoksa almak istiyorum bilgisi olan var mıdır??? alabilir miyim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Önceden sayfasında pilot bölge yazıyordu şimdi göremedim. Acaba altyapısı hiç olmayanlar yararlanabiliyor mu ,merak ettim bende.
-
Merhaba arkadaşlar magnet sahibiyim... Online işlemlere nasıl girebilirim? Başka TT hattım yok...
Kendi kendine güvenli internet oluşturmuş iptal etmek istiyorum.
-
192.168.0.1 den modem içerisine girip oradaki ayarlardan açılıp kapatılabiliyor diye hatırlıyorum. kullanıcı adı ve şifresi modemin arkasında yazıyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X