mako marş dinamosu kömür yuvası
-
-
Biri diğerinden daha performanslı oluyordu bu mako marşlardaki kömür sayısı. 3 kömürlü marşlar oluyor ve eski marşlar aynı gibi.
Ancak neden değiştirdiniz ki? Bu kısım direk bağlı olduğundan sorun bağlantılardadır. Çektiği akım yüksek olduğundan vida ile sıkılmış pabuçlar vb tüm bağlantılar yetersiz kalabiliyor korozyon yaptığında. KOmple bağlantılar temizlenmeli. AKüden gelen kablosu da kutup başında korozyon yapabiliyor. Bu marş nötrünü motora bağlandığı yerden itibaren alıp kendi üzerinde iletiyor. Marş motor dağıtılınca iç içe geçen kapak gibi olan bünye temas noktaları silinmeli ve boydan boya vidalar ile diğer fırça tablasını tutan vidalar marş motoru bünyesine elektriği iletecek temizlikte bağlanmalı. Yani temas noktaları zımparalanmalı.
Eski tabladaki kömür fırçası yuvasıyla beraber yenisine takılabilir mi diye de düşündürmüyor değil. Puntalanarak olur belki.
-
eskisinin kömür yuvalarının bağlantı kısımları yıpranmış bu sebepten ötürü takılan kömürleri kırmış fotoda mevcut yenisiyle kıyaslama yapıldığında belli oluyor fotoda. orjinali zaten 4 kömürlü yanlışlıkla satıcı aynı ebatlarda bana 3 kömürlü kömür yuvası göndermiş fotoda mevcut ve şaseye bağlanan 2 değil de sadece 1 kömür yuvası mevcut fotoda var. iadeyle uğraşmak istemiyom taksam mars motorunun çalışmasında bir sorun olur mu merak ettiğim bu. zaten montajından önce zımpara atıcam bağlantı kısımlarına.
-
Bir tane kömürün kenarı kırılmış ki daha köötü halde çalışmaya devam edenler var. Ama değiştirmişsiniz sonucu konuşalım.
2 ve 4 kömürlü olanlar var bu marş motorlarında ve fazla kömür daha fazla performans oluyor. Muhtemelen performans düşecektir. Normalde elektrik motor fırçaları için bu şekil kabuller olmaz ama marş motorlarında oluyor. Kullanmaya karar verirseniz zaten motoru toplayınca yerine takmadan önce denersiniz. Fazla akım çektiğinden ince kablo ile denediğinizde kablo da temas noktası da ısınır. AKü gibi yüksek akım veremeyen bir kaynak bu motoru çalıştırmaz. En önemlisi hariçte boştayken çalışası değil motora bağlı ve yük altındayken olan çalışmasıdır.
Belki ufak bir farkla yakınlarınızdaki parçacılar da değiştirir.
Eski yuvalardan sağlam olan bir tanesini yeni tablaya puntalamak da akla geliyor.
Araç neydi? Kolay yerde ise değişim düşündürmez fazla. Dendikten sonra geri iade edebiliyorsanız zaten deneyeceksinizdir.
EN doğru bilgi marş motoru tamiri yapan oto elektrikçi tipi yerler. Bazıları sırf marş motoruna odaklanıyor ve b bilgileri tecrübe ile deneme ile bilirler. Tabi oto elektrik parçası satanları da arayabilirsiniz. ANcak bir kişinin sözüne bağlanmayın araştırın.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X