Şimdi Ara

Makyajlı 2021 Volkswagen Polo GTI, yenilenen yüzü ve teknolojileriyle karşınızda

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
3.244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Makyajlı 2021 Volkswagen Polo GTI, yenilenen yüzü ve teknolojileriyle karşınızda



    Volkswagen, makyajlı 2021 Polo GTI'a ilişkin ilk paylaşımını geçtiğimiz ay gösterdiği çizimlerle yapmıştı. Şimdiyse makyajlı 2021 Volkswagen Polo GTI'ın tüm detayları ortaya çıktı.



    2021 Polo GTI tasarımı ve özellikleri



    2021 Polo GTI'ın ön bölümünde, çizimlerden aşina olduğumuz değişiklikler dikkat çekiyor. Tıpkı büyük kardeşi Golf GTI'da olduğu gibi Polo GTI'da da tampon kısmında boydan boya petek desenlere yer verilmiş ve tampon kenarlarındaki aydınlatmalar bu peteklerin içine entegre edilmiş. Üst panjurda ve çamurluklarda kırmızı GTI rozetlerinin de yer aldığı modeldeki ışık şeridinin üzerine eklenen kırmızı çizgi de göze çarpan detaylardan.



    Yeni farlar ve stoplarla donatılan makyajlı Polo GTI'da önde IQ.Light LED matrix farlar, arkadaysa dinamik sinyaller ve animasyonlu fren lambası dikkat çekiyor. 2021 Volkswagen Polo GTI'ın göze çarpan diğer tasarım unsurları arasında GTI'a özel tamponlar, çift renkli alaşım jantlar, kırmızı kaliperler, çift egzoz çıkışı, arka spoyler ve arkadaki logonun altında model yazısının yerini alan 'GTI' yazısı bulunuyor.



    Makyajlı 2021 Volkswagen Polo GTI, yenilenen yüzü ve teknolojileriyle karşınızda



    2021 Volkswagen Polo GTI'ın dış tasarımındaki kırmızı detaylar, mat krom dokunuşlarla birlikte iç mekanda da karşımıza çıkıyor. Bu alandaki en önemli değişimlerden biri 8 inç yüksek çözünürlüklü dokunmatik ekranın standart olarak sunulduğu yeni multimedya sistemi oluyor. Müşteriler dilerse 9.2 inçlik 'Discover Pro' isimli sistemi de tercih edebiliyor. Kompakt modelin bagaj hacmiyse 351 litre.



    Ayrıca Bkz.Porsche Cayenne Turbo GT, markanın en hızlı SUV modeli olmaya geldi



    Bu yeni sistemlerin özellikleri arasında kablosuz Android Auto ve Apple CarPlay desteğinin yanı sıra sürücü profillerini buluta kaydetme gibi özellikler yer alıyor. Makyajlı Polo GTI'da ayrıca markanın IQ.Drive adı verilen, sezgisel adaptif hız sabitleyici ve şerit takip asistanı gibi özellikleri bir araya getiren yarı otonom sürüş sistemi de mevcut.



    Kompakt modelin kaputu altında herhangi bir değişim yok. 2.0 litre dört silindirli turbo motor 207 beygir güç ve 320 Nm tork üretiyor. 7 ileri DSG ile kombine edilen ünite, otomobilin 0-100 km/s hızlanmasını 6.5 saniyede tamamlamasını sağlıyor. Azami hız ise 240 km/s. Alçaltılmış süspansiyon ve elektronik diferansiyel ile gelen makyajlı Polo GTI'da 'Sport Select' süspansiyon da opsiyon listesinde.



    Makyajlı Polo GTI'ın önümüzdeki aylarda Avrupa'da satışa sunulması bekleniyor fakat net tarih ve fiyat bilgisi henüz açıklanmadı.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Makyajlı 2021 Volkswagen Polo GTI, yenilenen yüzü ve teknolojileriyle karşınızda
    Makyajlı 2021 Volkswagen Polo GTI, yenilenen yüzü ve teknolojileriyle karşınızda
    Makyajlı 2021 Volkswagen Polo GTI, yenilenen yüzü ve teknolojileriyle karşınızda
    Makyajlı 2021 Volkswagen Polo GTI, yenilenen yüzü ve teknolojileriyle karşınızda
    Makyajlı 2021 Volkswagen Polo GTI, yenilenen yüzü ve teknolojileriyle karşınızda
    Makyajlı 2021 Volkswagen Polo GTI, yenilenen yüzü ve teknolojileriyle karşınızda
    Makyajlı 2021 Volkswagen Polo GTI, yenilenen yüzü ve teknolojileriyle karşınızda
    Makyajlı 2021 Volkswagen Polo GTI, yenilenen yüzü ve teknolojileriyle karşınızda
    Makyajlı 2021 Volkswagen Polo GTI, yenilenen yüzü ve teknolojileriyle karşınızda
    Makyajlı 2021 Volkswagen Polo GTI, yenilenen yüzü ve teknolojileriyle karşınızda
    Makyajlı 2021 Volkswagen Polo GTI, yenilenen yüzü ve teknolojileriyle karşınızda
    Makyajlı 2021 Volkswagen Polo GTI, yenilenen yüzü ve teknolojileriyle karşınızda
    Makyajlı 2021 Volkswagen Polo GTI, yenilenen yüzü ve teknolojileriyle karşınızda
    Makyajlı 2021 Volkswagen Polo GTI, yenilenen yüzü ve teknolojileriyle karşınızda
    Makyajlı 2021 Volkswagen Polo GTI, yenilenen yüzü ve teknolojileriyle karşınızda
    Makyajlı 2021 Volkswagen Polo GTI, yenilenen yüzü ve teknolojileriyle karşınızda
    Makyajlı 2021 Volkswagen Polo GTI, yenilenen yüzü ve teknolojileriyle karşınızda








  • GTİ GSİ RS gibi performans serisi hothatch alacak adama mekanik el freni koymazsan o aracı zaten tercih etmez. elektronik el freni bu aracın tabiatına uymaz. yoksa emin olun bu üreticinin aklına gelmiştir. gti kullanan biri el frenini sadece park ederken kullanır sanıyorsan yanılıyorsun :))) koltuk desenleri de geçmişten bu güne tüm gti larda kullanılır ve herkes tarafından cok beğenildiği için bu şekilde devam eder.

  • O koltuğu, o el frenini koyarken utanmadınız mı....

  • sanatairum kullanıcısına yanıt
    Koltuk gti efsanesine uygun ama hakkaten o el freni nedir ya

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FaBeRgE

    Koltuk gti efsanesine uygun ama hakkaten o el freni nedir ya

    El freni de hot hatch araçlarda böyle olmalı.

  • El freni mübarek değişik sekili falan.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • onkuba kullanıcısına yanıt
    Üstadım inan camaro ya da bindim, el freni arap şeysi gibiydi hiç hoş olmuyor :) tabiki s class gibi otomatik olması da hoş olmaz. Biraz daha orta şekerli olabilirmiş.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu kadar iyi ön tasarım bu kadar kötü arka tasarımı sadece Volvo S90'da görmüştüm. Nedense arka tasarım onu andırıyor.


    Böyle araçlar hızlı araçlara yeni başlayanlar 18-20 yaş arası için ideal. VW araçları zaten çok özgürlük tanımıyor. Belirli çerçevede gazlayacaksın buna alıştıktan sonra arkadan itişli bir araca geçeceksin.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • kırmızı iç tasarım güzel olmuş.

  • sanatairum kullanıcısına yanıt

    GTİ GSİ RS gibi performans serisi hothatch alacak adama mekanik el freni koymazsan o aracı zaten tercih etmez. elektronik el freni bu aracın tabiatına uymaz. yoksa emin olun bu üreticinin aklına gelmiştir. gti kullanan biri el frenini sadece park ederken kullanır sanıyorsan yanılıyorsun :))) koltuk desenleri de geçmişten bu güne tüm gti larda kullanılır ve herkes tarafından cok beğenildiği için bu şekilde devam eder.

  • 500bin TL ye yakın fiyatıyla yeni vw POLO vatanımıza milletimize ohh, pardon hayırlı olsun...................

  • ZeroDisquiet kullanıcısına yanıt
    üreticinin aklına gelmiştir ama koyamamıştır :D zira normal makyajlı polo'da da mevcut değil. troc ve ford tarafında fiesta/puma ikilisinde de mevcut değil. platform/altyapıda değişiklik yapmaları lazım yoksa direkt ekleyemiyorlar.
    gti için sırıtmaz ancak geri kalmış bir iç tasarım var bence. fransızların b sınıfı atağını tahmin edememişler. yeni kasa çıkarana kadar fazla iddialı olmaz.

  • 2.0 motordan 207 beygir az artık bence günümüzde

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Güncel hali daha güzel bence

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByGalaxyS3

    2.0 motordan 207 beygir az artık bence günümüzde

    Bu motorun 320hp versiyonu da var ki zaten yazılımla o güçlere çıkabiliyorsun ama önden çekişte 320 beygiri nabacan? Sarmaktan yürüyemez


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ön tasarım görece güzel. Pololarda GTI tasarımını önden beğeniyorum. O panjurdaki kırmızı şerit araca değişik bir hava katıyor. Özellikle siyah renkte hep hoşuma gider. Fakat o boydan boya uzanan gündüz ledi (tabiri caizse) apaçi işi olmamış mı? Özellikle normal gündüz ledleri ile aynı şiddette yanması bana biraz aşırı geldi. Ambiyans ışıklandırması tarzı kısık bir beyaz olsa belki daha hoş gelebilirdi gözüme.


    Aracın geri kalanı ise bence aşırı kötü. Tavandaki kambur sırt görüntüsü, arka taraftaki ortak tasarım dilinin getirdiği stopların kısaltılmasıyla oluşan iğrenç görüntü aracı dıştan çok kötü göstermiş. Sadece karşımdan gelirken gözüm takılır araca, o derece. Hele iç mekandaki sanayide ucuza kaplama yapan yerlerin işi gibi duran kırmızı detaylar ve özellikle o kapı kolunun yeri aracın içini hiç mi düşünmediniz dedirtiyor insana. İç kısımda da yeni araçların çoğunun kapıldığı konsola entegre olmayan, sonradan eklenmiş gibi durmayan ekranı kullanmayıp bütünlük gösteren ekran tasarımı benim hoşuma gitti. Keşke her üretici ekranlarını bu şekilde üretse.


    Tarafsız eleştiri adı altında forumda bıdı bıdı öten arkadaştan da keşke böyle eleştiriler görsek diye de yazıyorum. Her ne kadar konu dışı gibi olsa da yorumum nasıl olsa buraya gelecek o arkadaş. Görüp kendisini sorgulamasına vesile olursam diye dursun bu son eklenti.





  • Tahminim 690bin lira

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Şunu araba diye alanlara Allah kolaylık versin. Kendi segmentinin en pahalı modellerinden biri ama iç malzemesi Dacia Sandero kıvamında bir araç.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Mekanik el freni Polo GTI da olmak zorundadır. Elektronik el freni böyle bir hothatch e yakışmaz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bazı ünvanlar vardır tek kelimesiyle çok şey anlatır.

    GTI’ da o ünvanlardan birisi, mühendisliğin yüksek performansla çığır açan bir yorumu.

    Polo GTI ağabeyi Golf GTI gibi yola çıktığında büyük bir çağında başlangıcı oldu. GTI felsefesi diğer araç üreticilerine de ilham kaynağı oldu.

    Corolla GR, civic typr gibi araçlar bugün her ne kadar GTI’ın gerisinde de olsa piyasada var ise bunun müsebbibi GTI’ dır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu kadar sıkıcı bir marka olamaz. Dünya düzeni değişti, uzaya fırlatılan roket kendi gelip iniş yapıyor, VW aynı tasarım devam.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.