|
Makyajlı 2021 Volkswagen Polo GTI, yenilenen yüzü ve teknolojileriyle karşınızda
-
-
O koltuğu, o el frenini koyarken utanmadınız mı....
-
Koltuk gti efsanesine uygun ama hakkaten o el freni nedir ya
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: FaBeRgE
Koltuk gti efsanesine uygun ama hakkaten o el freni nedir yaEl freni de hot hatch araçlarda böyle olmalı.
-
El freni mübarek değişik sekili falan.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Üstadım inan camaro ya da bindim, el freni arap şeysi gibiydi hiç hoş olmuyor :) tabiki s class gibi otomatik olması da hoş olmaz. Biraz daha orta şekerli olabilirmiş.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu kadar iyi ön tasarım bu kadar kötü arka tasarımı sadece Volvo S90'da görmüştüm. Nedense arka tasarım onu andırıyor.
Böyle araçlar hızlı araçlara yeni başlayanlar 18-20 yaş arası için ideal. VW araçları zaten çok özgürlük tanımıyor. Belirli çerçevede gazlayacaksın buna alıştıktan sonra arkadan itişli bir araca geçeceksin.
-
kırmızı iç tasarım güzel olmuş.
-
GTİ GSİ RS gibi performans serisi hothatch alacak adama mekanik el freni koymazsan o aracı zaten tercih etmez. elektronik el freni bu aracın tabiatına uymaz. yoksa emin olun bu üreticinin aklına gelmiştir. gti kullanan biri el frenini sadece park ederken kullanır sanıyorsan yanılıyorsun :))) koltuk desenleri de geçmişten bu güne tüm gti larda kullanılır ve herkes tarafından cok beğenildiği için bu şekilde devam eder.
-
500bin TL ye yakın fiyatıyla yeni vw POLO vatanımıza milletimize ohh, pardon hayırlı olsun...................
-
üreticinin aklına gelmiştir ama koyamamıştır :D zira normal makyajlı polo'da da mevcut değil. troc ve ford tarafında fiesta/puma ikilisinde de mevcut değil. platform/altyapıda değişiklik yapmaları lazım yoksa direkt ekleyemiyorlar.
gti için sırıtmaz ancak geri kalmış bir iç tasarım var bence. fransızların b sınıfı atağını tahmin edememişler. yeni kasa çıkarana kadar fazla iddialı olmaz.
-
2.0 motordan 207 beygir az artık bence günümüzde
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Güncel hali daha güzel bence
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: ByGalaxyS3
2.0 motordan 207 beygir az artık bence günümüzdeBu motorun 320hp versiyonu da var ki zaten yazılımla o güçlere çıkabiliyorsun ama önden çekişte 320 beygiri nabacan? Sarmaktan yürüyemez
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ön tasarım görece güzel. Pololarda GTI tasarımını önden beğeniyorum. O panjurdaki kırmızı şerit araca değişik bir hava katıyor. Özellikle siyah renkte hep hoşuma gider. Fakat o boydan boya uzanan gündüz ledi (tabiri caizse) apaçi işi olmamış mı? Özellikle normal gündüz ledleri ile aynı şiddette yanması bana biraz aşırı geldi. Ambiyans ışıklandırması tarzı kısık bir beyaz olsa belki daha hoş gelebilirdi gözüme.
Aracın geri kalanı ise bence aşırı kötü. Tavandaki kambur sırt görüntüsü, arka taraftaki ortak tasarım dilinin getirdiği stopların kısaltılmasıyla oluşan iğrenç görüntü aracı dıştan çok kötü göstermiş. Sadece karşımdan gelirken gözüm takılır araca, o derece. Hele iç mekandaki sanayide ucuza kaplama yapan yerlerin işi gibi duran kırmızı detaylar ve özellikle o kapı kolunun yeri aracın içini hiç mi düşünmediniz dedirtiyor insana. İç kısımda da yeni araçların çoğunun kapıldığı konsola entegre olmayan, sonradan eklenmiş gibi durmayan ekranı kullanmayıp bütünlük gösteren ekran tasarımı benim hoşuma gitti. Keşke her üretici ekranlarını bu şekilde üretse.
Tarafsız eleştiri adı altında forumda bıdı bıdı öten arkadaştan da keşke böyle eleştiriler görsek diye de yazıyorum. Her ne kadar konu dışı gibi olsa da yorumum nasıl olsa buraya gelecek o arkadaş. Görüp kendisini sorgulamasına vesile olursam diye dursun bu son eklenti.
-
Tahminim 690bin lira
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Şunu araba diye alanlara Allah kolaylık versin. Kendi segmentinin en pahalı modellerinden biri ama iç malzemesi Dacia Sandero kıvamında bir araç.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Mekanik el freni Polo GTI da olmak zorundadır. Elektronik el freni böyle bir hothatch e yakışmaz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bazı ünvanlar vardır tek kelimesiyle çok şey anlatır.
GTI’ da o ünvanlardan birisi, mühendisliğin yüksek performansla çığır açan bir yorumu.
Polo GTI ağabeyi Golf GTI gibi yola çıktığında büyük bir çağında başlangıcı oldu. GTI felsefesi diğer araç üreticilerine de ilham kaynağı oldu.
Corolla GR, civic typr gibi araçlar bugün her ne kadar GTI’ın gerisinde de olsa piyasada var ise bunun müsebbibi GTI’ dır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu kadar sıkıcı bir marka olamaz. Dünya düzeni değişti, uzaya fırlatılan roket kendi gelip iniş yapıyor, VW aynı tasarım devam.
GTİ GSİ RS gibi performans serisi hothatch alacak adama mekanik el freni koymazsan o aracı zaten tercih etmez. elektronik el freni bu aracın tabiatına uymaz. yoksa emin olun bu üreticinin aklına gelmiştir. gti kullanan biri el frenini sadece park ederken kullanır sanıyorsan yanılıyorsun :))) koltuk desenleri de geçmişten bu güne tüm gti larda kullanılır ve herkes tarafından cok beğenildiği için bu şekilde devam eder. |
O koltuğu, o el frenini koyarken utanmadınız mı.... |
El freni de hot hatch araçlarda böyle olmalı. |
El freni mübarek değişik sekili falan.
|
500bin TL ye yakın fiyatıyla yeni vw POLO vatanımıza milletimize ohh, pardon hayırlı olsun...................
|
Bu kadar sıkıcı bir marka olamaz. Dünya düzeni değişti, uzaya fırlatılan roket kendi gelip iniş yapıyor, VW aynı tasarım devam.
|
Benzer içerikler
- whatsapp bildirim gelmiyor
- spotify jam nasıl
- netflix oyunları ücretli mi
- whatsapp ekran görüntüsü alma engelleme
- whatsapp sohbet teması
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X