Şimdi Ara

makyajlı megane dci 100bg test sürüşü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
1.790
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • test sürüşümün değerlendirmesini şöyle özetliyeyim aracımı satılığa çıkattım en kısa sürede Privilege dci almayı düşünüyorum fiyat belki eskiye göre biraz yüksek kalmış ancak kesinlikle eskisinden daha iyi
    auto showun test sürüşü izlenimi...(kesinlikle bende katılıyorum)
    Yeni Megane ailesi dışarıdan bakıldığında artık daha kaliteli bir görünüme ve kullanım özelliklerine sahip olduğunu açıkça ortaya koyuyor. Otomobilin dışında yapılan değişiklikler görünüme olumlu bir etki sağlarken, iç mekanda yapılan bazı değişiklikler kullanım sırasında sürücü ve yolcuların kendilerini bir üst sınıf bir otomobilin içinde hissetmelerini sağlamış. Özellikle iç mekandaki butonlarda ve göstergelerde kullanılan amber rengindeki aydınlatmadan vazgeçilerek beyaz rengin seçilmesi, kaliteli görünümün daha iyi ortaya çıkmasını sağlamış. Gösterge panelinin yenilenmesi de son derece yerinde bir karar olmuş. Ayrıca gösterge panelinin üzerinde duran ve yerinden çıkarılabiliyormuş hissi uyandıran parçanın değiştirilmesi de son derece iyi bir karar.
    Megane'ın direksiyon sisteminde de önemli iyileştirmeye gidilmiş. Yeni sistemde, daha hassas bir bilgi akışı sağladığı söylenen "tube in tube" tipinde bir bağlantı kullanılmış ve elektrik destekli direksiyon sisteminin hassasiyeti artırılmış. Bu değişiklik direksiyonun daha iyi hissedilmesine ve yol tutuşa olumlu bir katkı sağlamış. Ayrıca yürüyen aksamında titreşim ve ses filtrelemesi de iyileştirilen bölümler arasında. Ön bölümde kullanılan pseudo-McPherson tipinde dörtgen alt salıncaklı sistem ve arkada kullanılan helezon yaylı esnek dingil yol tutuş ve konforu artıran özelliklerden. Ayrıca araçta savrulma anında daha iyi hakimiyet için viraj denge çubuğu da görev yapıyor.







  • renault megane işte bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muribbi -- 19 Haziran 2006; 17:26:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muribbi

    renault megane işte bu
    Megane dizel 2-3 ay önce kullanmıştım. İzlenimlerimi farklı bir başlık altında yazdım 100 bg. olması oldukça iyi olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cela Soylu

    Megane dizel 2-3 ay önce kullanmıştım. İzlenimlerimi farklı bir başlık altında yazdım 100 bg. olması oldukça iyi olmuş.

    Alıntıları Göster
    Eğer direksiyon hissizliğini gidermeyi başarmışlarsa çok iyi olmuş. Çünkü 80 pslik versiyonda ha 30 km hızla

    gitmiş ha 160 km hızla gitmiş, direksiyon inanılmaz tepkisizdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    Eğer direksiyon hissizliğini gidermeyi başarmışlarsa çok iyi olmuş. Çünkü 80 pslik versiyonda ha 30 km hızla

    gitmiş ha 160 km hızla gitmiş, direksiyon inanılmaz tepkisizdi.

    Alıntıları Göster
    Yol tutuş problemi yaşanabilir

    Kompakt segmente hareket getiren Megane rakipleri için ciddi bir tehtid oluşturuyor. Daha önce testini

    gerçekleştirdiğimiz 1.6 litrelik versiyona göre belirgin bir yol tutuş problemi yaşayan araç uzun virajlarda

    arkasını kolayca bırakabiliyor. Bu test otomobilimizden kaynaklanan bir problem de olabilir. Megane'ın iç

    mekanındaki kullanışlı gözler işlevsel ve geniş. Klima tarafından soğutulabilen torpido gözünün 17 litrelik, kol

    dayanağının ise 6 litrelik hacmi bunun en büyük göstergesi. Megane'ın fren sistemi ani frenajda biraz öne

    doğru dalma yaşatmasa da genelde güven verdi.

    Ancak bu noktada otomobilin direksiyon sistemine bir eleştiride bulunmamız gerekiyor. Normal kullanımda sorunsuz olan direksiyon ani manevralarda hissizleşiyor ve ters tepkiler verebiliyor.Alıntı.Autoshow-arabam test



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 18 Haziran 2006; 12:13:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    Eğer direksiyon hissizliğini gidermeyi başarmışlarsa çok iyi olmuş. Çünkü 80 pslik versiyonda ha 30 km hızla

    gitmiş ha 160 km hızla gitmiş, direksiyon inanılmaz tepkisizdi.

    Alıntıları Göster
    Arka da bağımsız salıncak yokmuş...


    Eski Megane gerçekten yaşlı adam arabasıydı, viraja miraja yavaş gircen, inşallah direksiyon iyileştirilmiştir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antiochos

    Arka da bağımsız salıncak yokmuş...


    Eski Megane gerçekten yaşlı adam arabasıydı, viraja miraja yavaş gircen, inşallah direksiyon iyileştirilmiştir...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    Arka da bağımsız salıncak yokmuş...


    Eski Megane gerçekten yaşlı adam arabasıydı, viraja miraja yavaş gircen, inşallah direksiyon iyileştirilmiştir...


    Arkada bağımsız salıncak var. Eğilip bakarsan görürsün. Yazıdan yanlış anlaşılıyor.

    Bence gençlik, 740 la viraja girmekten çok, clioyla veya 106 ila viraja girmek demek
    Çok çok teknolojik arabalarda yolu ve yusufu iyi hissedemiyorsun.. Zevk alamıyosun doğal olarak. Önemli olan kaçla gittiğin değil, bence yolun ve aracın sana hissetdirdikleri. 300 le viraja girsen nolucak kahveni içerek giriyorsan. Ama bir springle 80 ile viraja gir işte spor ter burada akmaya başlıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bsd

    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    Arka da bağımsız salıncak yokmuş...


    Eski Megane gerçekten yaşlı adam arabasıydı, viraja miraja yavaş gircen, inşallah direksiyon iyileştirilmiştir...


    Arkada bağımsız salıncak var. Eğilip bakarsan görürsün. Yazıdan yanlış anlaşılıyor.

    Bence gençlik, 740 la viraja girmekten çok, clioyla veya 106 ila viraja girmek demek
    Çok çok teknolojik arabalarda yolu ve yusufu iyi hissedemiyorsun.. Zevk alamıyosun doğal olarak. Önemli olan kaçla gittiğin değil, bence yolun ve aracın sana hissetdirdikleri. 300 le viraja girsen nolucak kahveni içerek giriyorsan. Ama bir springle 80 ile viraja gir işte spor ter burada akmaya başlıyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Bu test otomobilimizden kaynaklanan bir problem de olabilir.


    Megane iyi, güzel de şu tabir artık çok ilgimi çekmeye başladı otomobil dergilerinde. Otohaber'de de neredeyse her testte karşılaşılabilen bir durum bu. Yok efendim 207'nin kolu gevşek, Clio'nun butonu basmıyor vs.. Hatta Mercedes R Serisi otomobilde bile bir sorun vardı, yine "Bu test otomobilimizden kaynaklanan bir problem de olabilir." tabiri kullanıldı.

    Ya firmalar dergilere bozuk araçları veriyorlar, ya da otomobiller eskisi kadar sorunsuz çıkmıyor fabrikadan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    quote:

    Bu test otomobilimizden kaynaklanan bir problem de olabilir.


    Megane iyi, güzel de şu tabir artık çok ilgimi çekmeye başladı otomobil dergilerinde. Otohaber'de de neredeyse her testte karşılaşılabilen bir durum bu. Yok efendim 207'nin kolu gevşek, Clio'nun butonu basmıyor vs.. Hatta Mercedes R Serisi otomobilde bile bir sorun vardı, yine "Bu test otomobilimizden kaynaklanan bir problem de olabilir." tabiri kullanıldı.

    Ya firmalar dergilere bozuk araçları veriyorlar, ya da otomobiller eskisi kadar sorunsuz çıkmıyor fabrikadan.

    Alıntıları Göster
    privillege içi bişey diyemiyorum ama alt donanımlarında plastik kalitesi inanılmaz kötü bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bsd

    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    Arka da bağımsız salıncak yokmuş...


    Eski Megane gerçekten yaşlı adam arabasıydı, viraja miraja yavaş gircen, inşallah direksiyon iyileştirilmiştir...


    Arkada bağımsız salıncak var. Eğilip bakarsan görürsün. Yazıdan yanlış anlaşılıyor.

    Bence gençlik, 740 la viraja girmekten çok, clioyla veya 106 ila viraja girmek demek
    Çok çok teknolojik arabalarda yolu ve yusufu iyi hissedemiyorsun.. Zevk alamıyosun doğal olarak. Önemli olan kaçla gittiğin değil, bence yolun ve aracın sana hissetdirdikleri. 300 le viraja girsen nolucak kahveni içerek giriyorsan. Ama bir springle 80 ile viraja gir işte spor ter burada akmaya başlıyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: bsd


    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos
    Arka da bağımsız salıncak yokmuş...
    Eski Megane gerçekten yaşlı adam arabasıydı, viraja miraja yavaş gircen, inşallah direksiyon iyileştirilmiştir...


    Arkada bağımsız salıncak var. Eğilip bakarsan görürsün. Yazıdan yanlış anlaşılıyor.

    Bence gençlik, 740 la viraja girmekten çok, clioyla veya 106 ila viraja girmek demek
    Çok çok teknolojik arabalarda yolu ve yusufu iyi hissedemiyorsun.. Zevk alamıyosun doğal olarak. Önemli olan kaçla gittiğin değil, bence yolun ve aracın sana hissetdirdikleri. 300 le viraja girsen nolucak kahveni içerek giriyorsan. Ama bir springle 80 ile viraja gir işte spor ter burada akmaya başlıyor.





    +1905




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muribbi

    renault megane işte bu
    zaten autobildde yapılan karşılaştırmada (autoshowda gördüm) megane jettanın 1 puan önünde 1. olmuştu.
    quote:

    Orjinalden alıntı: muribbi

    renault megane a kalitesiz diyenlere kapak olur.hemde alman dergisi.
  • RENAULT MEHANE ÇOK GÜZEL BİR ARAÇ AMA 1.5 DCİ 100 BG SIKIŞTIRILMIŞ BİR MOTOR.DOLAYISIYLA ÇABUK MOTOR İSTEYECEKTİR.BUNUN İÇİN DİKKATLI VE DÜZENLİ KULLANMAK GEREKİR.AMA ÇOK KISA ÖMÜRLÜ BİR MOTOR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eneskayatuzu

    RENAULT MEHANE ÇOK GÜZEL BİR ARAÇ AMA 1.5 DCİ 100 BG SIKIŞTIRILMIŞ BİR MOTOR.DOLAYISIYLA ÇABUK MOTOR İSTEYECEKTİR.BUNUN İÇİN DİKKATLI VE DÜZENLİ KULLANMAK GEREKİR.AMA ÇOK KISA ÖMÜRLÜ BİR MOTOR
    fransada da 86 ve 106 hp lik modelleri varmış renoda ayıp ediyor her yıl beygir arttırıyor gıdım gıdım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eneskayatuzu

    RENAULT MEHANE ÇOK GÜZEL BİR ARAÇ AMA 1.5 DCİ 100 BG SIKIŞTIRILMIŞ BİR MOTOR.DOLAYISIYLA ÇABUK MOTOR İSTEYECEKTİR.BUNUN İÇİN DİKKATLI VE DÜZENLİ KULLANMAK GEREKİR.AMA ÇOK KISA ÖMÜRLÜ BİR MOTOR
    quote:

    Orjinalden alıntı: araba hastası

    RENAULT MEHANE ÇOK GÜZEL BİR ARAÇ AMA 1.5 DCİ 100 BG SIKIŞTIRILMIŞ BİR MOTOR.DOLAYISIYLA ÇABUK MOTOR İSTEYECEKTİR.BUNUN İÇİN DİKKATLI VE DÜZENLİ KULLANMAK GEREKİR.AMA ÇOK KISA ÖMÜRLÜ BİR MOTOR

    Kusura bakmayan ama 100 beygir olarak daha yeni cikti sormasi ayiptir ama acaba kac bin km yaptinizda cok kisa omurlu bir motor diye yorum yapabiliyorsunuz Birakinda bu yargiya 150 200 bin kilometre devirdikten sonra deviren arkadaslar varsin ve yorum aypsin lutfen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    Yol tutuş problemi yaşanabilir

    Kompakt segmente hareket getiren Megane rakipleri için ciddi bir tehtid oluşturuyor. Daha önce testini

    gerçekleştirdiğimiz 1.6 litrelik versiyona göre belirgin bir yol tutuş problemi yaşayan araç uzun virajlarda

    arkasını kolayca bırakabiliyor. Bu test otomobilimizden kaynaklanan bir problem de olabilir. Megane'ın iç

    mekanındaki kullanışlı gözler işlevsel ve geniş. Klima tarafından soğutulabilen torpido gözünün 17 litrelik, kol

    dayanağının ise 6 litrelik hacmi bunun en büyük göstergesi. Megane'ın fren sistemi ani frenajda biraz öne

    doğru dalma yaşatmasa da genelde güven verdi.

    Ancak bu noktada otomobilin direksiyon sistemine bir eleştiride bulunmamız gerekiyor. Normal kullanımda sorunsuz olan direksiyon ani manevralarda hissizleşiyor ve ters tepkiler verebiliyor.Alıntı.Autoshow-arabam test

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Yol tutuş problemi yaşanabilir

    Kompakt segmente hareket getiren Megane rakipleri için ciddi bir tehtid oluşturuyor. Daha önce testini

    gerçekleştirdiğimiz 1.6 litrelik versiyona göre belirgin bir yol tutuş problemi yaşayan araç uzun virajlarda

    arkasını kolayca bırakabiliyor. Bu test otomobilimizden kaynaklanan bir problem de olabilir. Megane'ın iç

    mekanındaki kullanışlı gözler işlevsel ve geniş. Klima tarafından soğutulabilen torpido gözünün 17 litrelik, kol

    dayanağının ise 6 litrelik hacmi bunun en büyük göstergesi. Megane'ın fren sistemi ani frenajda biraz öne

    doğru dalma yaşatmasa da genelde güven verdi.

    Ancak bu noktada otomobilin direksiyon sistemine bir eleştiride bulunmamız gerekiyor. Normal kullanımda sorunsuz olan direksiyon ani manevralarda hissizleşiyor ve ters tepkiler verebiliyor.Alıntı.Autoshow-arabam test


    http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/renault_megane2_16_otm/renault_megane2_otm1.asp
    internet explorer'a aynen bu şekilde yapıştırın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi er9en -- 20 Haziran 2006; 21:59:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eneskayatuzu

    RENAULT MEHANE ÇOK GÜZEL BİR ARAÇ AMA 1.5 DCİ 100 BG SIKIŞTIRILMIŞ BİR MOTOR.DOLAYISIYLA ÇABUK MOTOR İSTEYECEKTİR.BUNUN İÇİN DİKKATLI VE DÜZENLİ KULLANMAK GEREKİR.AMA ÇOK KISA ÖMÜRLÜ BİR MOTOR
    quote:

    Orjinalden alıntı: araba hastası

    RENAULT MEHANE ÇOK GÜZEL BİR ARAÇ AMA 1.5 DCİ 100 BG SIKIŞTIRILMIŞ BİR MOTOR.DOLAYISIYLA ÇABUK MOTOR İSTEYECEKTİR.BUNUN İÇİN DİKKATLI VE DÜZENLİ KULLANMAK GEREKİR.AMA ÇOK KISA ÖMÜRLÜ BİR MOTOR

    Bu motorun sıkıştırıldığınıda nerden çıkardın.Rio ve Getzin 1.5 110 hplik vgt motoruna ne diyorsun peki.PSA grubunun motorlarıda 1.6 109-110 hp.Bence gayet güzel bir motor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar_39

    quote:

    Orjinalden alıntı: araba hastası

    RENAULT MEHANE ÇOK GÜZEL BİR ARAÇ AMA 1.5 DCİ 100 BG SIKIŞTIRILMIŞ BİR MOTOR.DOLAYISIYLA ÇABUK MOTOR İSTEYECEKTİR.BUNUN İÇİN DİKKATLI VE DÜZENLİ KULLANMAK GEREKİR.AMA ÇOK KISA ÖMÜRLÜ BİR MOTOR

    Bu motorun sıkıştırıldığınıda nerden çıkardın.Rio ve Getzin 1.5 110 hplik vgt motoruna ne diyorsun peki.PSA grubunun motorlarıda 1.6 109-110 hp.Bence gayet güzel bir motor...

    Alıntıları Göster
    sıkıştırtılmış motor ne demek allah aşkına?

    çabuk motor istermiş...kardeşim eğer teknik bilgilerle konuşacaksan konuş yoksa konuşma




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shamsheytani

    sıkıştırtılmış motor ne demek allah aşkına?

    çabuk motor istermiş...kardeşim eğer teknik bilgilerle konuşacaksan konuş yoksa konuşma

    Alıntıları Göster
    bir önceki megane göre fren dozlamasındaki sorun giderilebilmiş mi acaba..?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toyota67

    bir önceki megane göre fren dozlamasındaki sorun giderilebilmiş mi acaba..?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: toyota67

    bir önceki megane göre fren dozlamasındaki sorun giderilebilmiş mi acaba..?

    ne sorun vardı ki ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: er9en

    quote:

    Orjinalden alıntı: toyota67

    bir önceki megane göre fren dozlamasındaki sorun giderilebilmiş mi acaba..?

    ne sorun vardı ki ?

    Alıntıları Göster
    Dozlama sorununu şu şekilde anlatayım; frene basıyorsun ama sanki yetersiz basmışın gibi yavaşlamıyor, çok az daha basıyorsun bu sefer zınk diye öne yığılıyor araç ani fren yapmışın gibi. Yani yumuşak fren yapılmaması durumudur.

    Bu anlattıklarım benim başıma geldi ama fren balataları değişince normale döndü.

    Sorun yaşayan arkadaş balataları değiştirsin




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.