Şimdi Ara

Mass Effect 3 (2012) [ANA KONU] (95. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2.301
Cevap
7
Favori
109.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9394959697
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu oyunada 2. Oyun gibi Türkçe yama gelecek mi ? 2. Oyunu bitirdim tadı damağım da kaldı resmen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiradanDusunceler

    Arkadaşlar bu oyunada 2. Oyun gibi Türkçe yama gelecek mi ? 2. Oyunu bitirdim tadı damağım da kaldı resmen

    Evet gelicek şuan oyunçeviri de yama devam ediyor.http://www.oyunceviri.com/forum/threads/5419-Mass-Effect-3-T%C3%BCrk%C3%A7e-Yama-%C3%87al%C4%B1%C5%9Fmas%C4%B1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cosonic94

    quote:

    Orijinalden alıntı: SiradanDusunceler

    Arkadaşlar bu oyunada 2. Oyun gibi Türkçe yama gelecek mi ? 2. Oyunu bitirdim tadı damağım da kaldı resmen

    Evet gelicek şuan oyunçeviri de yama devam ediyor.http://www.oyunceviri.com/forum/threads/5419-Mass-Effect-3-T%C3%BCrk%C3%A7e-Yama-%C3%87al%C4%B1%C5%9Fmas%C4%B1


    Eyvallah kardeşim çok sağol. Sabırsızlıkla bekliyorum. İlkinin türkçe yaması mükemmeldi çevirenlerin eline sağlık
  • türkçe yamanın çıkmasına daha çok var büyük ihtimalle 2013 yaz ortasında görürüz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadow44

    quote:

    Orijinalden alıntı: faaty

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadow44

    quote:

    Orijinalden alıntı: faaty

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadow44


    quote:

    Orijinalden alıntı: faaty

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadow44

    quote:

    Orijinalden alıntı: GATIRCAN

    mass effect 2 yi biraz önce bitirdim
    valla çok sevdim oyunu. oynanış biraz sıktı ama hikayeye hayran kaldım.
    mass efect 3 e başlayacam ama türkçe yama yok. yamasız oynamanın bi anlamıda yok şimdi.
    oyunçevirininde ME 3 ile ilgili görünürde projesi yok şuan napcam şimdi ben

    üzüldüm senin adına kardeş ama yakında çıkar umarım. Son oyun öyle etkiliyor ki (Ana konuyu bilenler için )Mass effect 3'ü bitirdikten sonra hayata bakış açın değişiyor.

    Hani oyunun sonu kötüydü??

    Hangi dlcden sonra güzelleşiyor??

    Ben sıkılıp yarıda bıraktım me3ü

    Oyunun sonuna kôtü diyenlerden değilim aksine hiç beklenmedik bir sondu reapersları anlatinca hikaye degişti birden. Dlclerin birinde farklı bir son açılıyor sanırım.Şahsen son dlc hariç hepsini kurup öyle oynadığım için o farkı ben göremedim ama biowarenin dlcleri 2 tane yeni silah yada düşmandan ibaret değildir (bkz.Da:orgins witch hunt) eğer diğer serileri oynamadan yada hikayeyi bilmeden oynadıysan sıkılman normal

    1 de oynadım 2 de oynadım.

    hatta mass effect 3 başlamadan önce bir haftada 2'yi 2 kez bitirdim. o yüzden 3üncü oyun baydı beni :) grafikler şahaneydi ama 2nciye bayılmıştım, 3 çok yavan geldi. sıkıldım bıraktım.

    şimdi sen sonu iyi falan diyince yeniden başlayıp çabucak bitiresim geldi ama bilemiyorum şimdi.

    Bence bitir hiç pişman olmayacaksın.

    dlc çıkınca ne değişti sonunda? sonu tamamen mi değişti, yoksa seçimlerimize göre son değişiyormu?

    Seçimlerine göre ayrıca sonunu beğenmeyen arkadaşlar neden sonunu beğenmediklerini yazabilirler mi? Çok merak ettimde

    bir kaç sayfa öncelere bak bence sonu için kim uğraşacak sıralamak için...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lucifer Roses


    bir kaç sayfa öncelere bak bence sonu için kim uğraşacak sıralamak için...

    Canım sıkkın bu sabah ben yazayım bir iki kelime bari (kaçın yazı duvarı geliyor)

    1- Öncelikle oyunun sonu derken, Cerberus üssüne saldırdığımız andan itibaren kapsatıyorum ben (ve çoğu arkadaşım) 3 oyundur nasıl rota izlerseniz izleyin, bu bölümden itibaren seçimlerimizi sadece dialoglar ile bize yansıtan, düz bir koridor shootera dönüyor oyun. ME2 de bu yöndeydi ama en azından oyun içinde yaptımız seçimler son "İntihar Görevi"nde çok güzel sonuçlar veriyordu ayrıca o görev içinde de gayet zorlu seçimler yapmak zorunda kalıyorduk. ME3 te bunların hiç biri yok ne yazık ki.

    2-Cerberus'u terlemeden kesip oyunun en gereksiz boss savaşlarında birine geliyoruz. Kai Leng... Zaten Asyalı Cyborg Uzay Ninjası olabildiğince klışe bir konsept üstüne gayet yüzeysel bir boss savaşı ile kesiyoruz elemanı.

    3-3 Oyun boyunca yaptığımız zorlu seçimler EMS adı altında geçiştiriliyor. Boşunamı Kroganları iyileştirdik, Gethler ile Quarianlar arası barış yaptık, Rachnileri 3 oyundur kayırdık,neredeyse her ırkı tek bir filoda birleştirdik. Hepsi 10 saniyelik bir uzay savaşı videosu için.

    4- Dünya savaşı kısmı belki en tek düze kısım, anca bir ara arkadaşlarımızla konuşuyoruz, kurtardığımız ırkları savaşa hazırlanırken görüyoruz. En son Harbinger'a kafa dalışı yapıyoruz. Uzayda o kadar filo var, 30 saniye ateşi yoğunlaştıramıyorlar mı o noktaya? Sadece Turianların gemileri ateş etse Harbingerdan kül kalmazdı geriye...

    5- Reaperların ilk hedefi hep Citadeldi, onu da bütün relayleri kapatmak ele geçirmek istiyorlardı. Niye kapatmadılar ele geçirince? Bir de üstüne bize iyilik yapıp yanlarında getirdiler dünyanın dibine. Koskoca Citadel ne ara düştü, nasıl düştü, içerdekiler ne oldu, hiç mi kurtulan yoktu? TİM oraya bizden önce geldiyse niye etrafta hiç bir Cerberus askeri görmedik, zaten asimile olmuş durumdaydılar.

    6-(niye madde madde yaptığımı bilmiyorum :)) Crucible nedir, yenir mi içilir mi, ya tuzaksa? Süper bir silah mı derken gayet sığ bir nesne olduğu çıkıyor ortaya ve bizim oğlanın(star child) dikkatini çekiyor sadece. Şunu yapacağımıza bütün filo için Thanix topları yapıp gayet güzel silerdik reaperları haritadan. Yok efendim Reaplerara karşı fiziksel zafet olamazmış. İlk oyunda koca Geth filosu ve en güçlü reaperlardan Soverign'i hazırlıksız yakalanmamıza rağmen yenen bizdik, 2 .oyunda kimsenin gidip dönemediği yere gidip, koca collecter üssünü 15-20 adamlar tarumar edip bir de oradan dönen de bizdik. 3. oyunda da 2-3 tane Reaperı gayet basit fiziksel metodlar ile yendik. Bir tanesi biraz gelişmiş bir kurtçuk öldürdü....

    7- "Sentetikler sizi yok etmesin diye, sizi yok edip DNAzı emecek bir sentetik ırkı yarattık." komedisine değinmek istemiyorum. EMS miz yüksek olunca, ne idüğü belirsiz "Star Child" bizden çekiniyor 3 tane seçenek sunuyor ama hiç birini seçmezsek(elemanı vurunca) gene bizi silecek kapasitedeler. Ama yok al sana seçenekler, çok çalıştın hakettin.
    *Beni vurursan ya da hiç bir şey seçmezsen bu döngüyüde biz kazanacağız ama sizden sonrakiler kesin yok edecek bizi. Liaranın kutusu sağolsun.
    *Bütün reaperları yok et, Crucible ne aletmiş be kardeş bütün galaksiyi etki ediyor, hiç mi çekim alanı dışında kalan reaper yok yani?
    *Kontrol, reaperlar köpeğin olsun. Hadi biraz daha mantıklı gibi, sisteme yazdırıp yönetimi ele geçiriyoruz. Gene çekim alanı huzursuzluğu devam ediyor.
    *Sentez ya da dananın kuyruğu nasıl kopar. Bütün galaksinin DNAsını değiştirecek bir ışın? Üstelik mutasyonda değil sağımızdan solumuzdan devre çıkacak.Sentetikler de etlenecek ?!? Shepard iyiki kendisi girdi o yeşil ışığa ya işeseydi? Herkes sidiklemi sentez olacaktı? Belki hamster yanındaydı onu attı ışığa? Al sana mekanik hamster ırkı!

    Dev gibi citadelin dünyaya düşme kısmı da var. Parça parça olsa bile mahveder dünyayı. Düştüğü yerde hayat mayat kalmaz zaten. Ama gel gör Shepard bunlardan sonra orada nefes aldığını ima eden bir video var. (ölümden döndüydü bir kere...)


    Son beş dakikayı o kadar dert etmedim ben. Yılların bilimkurgu fanı olarak bu tip gereksiz sonlara alışığım ve samimiyet hissettiğim oyunlarda/filmlerde bu tip şeyleri sorgulamam bile. Daha iyi olabilirmiş der geçerim. Ama ME3 yaptığı her şeyde samimiyetsiz buldum ben, iğrenç journalden, saçma tarama yan görevlerine ve ufak detayların sürekli es geçilmesine kadar. Yıllardır merak edilen Tali'nin suratıın ve sondaki ağaçlı sahneni internette ilk karşınıza çıkan resimlerden hacılanmış olması, 8 bit/2D iğrenç ötesi arka planlar ve EC gelmeden önce oyun bitince DLCler gelecek pamuk eller cebe denmesi gibi gayet özensizlikler var oyun boyunca.
  • @Siberarmi

    Yazdıklarınıza pek katılmıyorum. Oyunun ne hikayesi ne de sonu o kadar sıradan değil. Anlattığınız olaylarda;

    1-) Son oyunda verdiğimiz kararlar nasıl etki yapmıyor ?? Aklıma gelenlerin bir tanesini söyliyeyim mordini öldürmek veya öldürmemek tamamen size bağlı ki bu en basit karar vermelerden beri yani zincirleme diğer olaylara pek etkisi yok ama olanlarda var.

    2-) Kai leng olayına katılıyorum ama çoğu ünlü oyunda aynı sahneleri görmek mümkün

    3-) BeklentilerinizİN oyunun daha iyi olması yönünde anlıyorum ama siz ana senaryoyu tamamen değiştiremezsiniz değil mi? Sadece 10 sn'lik video için yapmadınız verdiğiniz kararlara göre ölmüş/ölmemiş karakterlere göre izlediğiniz cut-scene'lerde oyunun gidiş hattında sidequestlerde değişmeler mevcuttur.

    4-) Dünyanın dışında daha çetin bir savaş var zaten ayrıca oyuna tek bir çerçeveden bakmayın. Sizin baktığınız açıdan bakarsak gethlerin kendi ai'lerini geliştirmeleri ve Quarianların bunu izlemeleri saçma ama bunlar olmasa ne gerek kalıcak shaparda?

    5-) Reaperların asıl hedefi belirli bir gelişimi tamamlamış tüm canlılardır. Bunu star child dediğiniz hologram fazlasıyla nedenleriyle birlikte açıklıyor.

    6-) Aşırı gerçekçi yorumunuz üstüne sadece şunu söylicem; Crucible, Protheanların reaperlara karşı tamamen bitiremediği bir çeşit silah ve bu silahı yapanlar da Protheanlar. evrenin en eski ırklarından ve bunların varlıklarını bilen tek ırk asariler ve gethler 2. oyunda daha çok bahsediyor.

    7-) Reaperlar hikayeye göre ne geçmişi ne de geleceği belli olan bir ırk star child şöyle diyor; Reaperlar benim çözümüm. Yaratılanlar her zaman yaratanlarına ayaklanırlar biz yeni zamanların oluşması için gelişmiş türleri yok ederiz. Ama yeni türlere karışmayız tıpkı bir önceki seferde karışmadığımız gibi (!) onları yükseltiriz ve yeni bir hayat veririz. (Prothean==Collector==Reaper) Kendi türünüzü koruyamassınız çünkü biz durdurmassak tüm organik yaşam sentetikler tarafından yok edilir. Bunun olmaması için bu döngüyü yarattık.Ama buraya ulaşan ilk organik olarak kendini kanıtladın ve bizim çözümümüzün artık işe yaramadığını bize gösterdin. (Cruciblenın çözülmesi ve reaperın bile yenilebileceğinin anlaşılması) Sağımızdan solumuzdan devre çıkması olayı değil star child ilk seçeneği seçeceksen seninde bir parçanın sentetik olduğunu unutma diyor.Bu gayet açık bir msj 3. seçeneğin seçilmesi için ve bunu ilk defa kendileride deniyecekleri için ne gibi sonuçlar doğuracağını kendisi bile bilmemekte tek bildiği bu döngünün sona ereceği.

    Anlamadığım nokta şu eleştiri yaparken tam anlamıyla neye göre eleştiriyosunuz? Siz sevmemiş olabilirsiniz ama dünyada çokca hayranı var. Böyle alaycı tavırları ben GOW için veya MGS için yapsam topa tutarlar beni zaten yapmıyorumda çünkü kaliteli yapımlar. Bir oyun sever olarak bu gibi kaliteli yapımlara destek vermeliyiz ki insanların oyunlar hakkındaki düşüncesi basit olmasın Ben şu an kitaplarını okuyorum ve şu kadarını diyim biowarenin yapımları müthiş yazarlarının bu kadar kaliteli olması beni yeni Dragon Age için heycanlandırıyor.
  • Arkadaşlar bu oyunun başından sonuna kdar olan hikayesinin özetini yazabilecek olan var mı? Oynamayanlar için spoiler verebilirsiniz :)
  • 1.den başlayalım oynamaya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByDamage

    Arkadaşlar bu oyunun başından sonuna kdar olan hikayesinin özetini yazabilecek olan var mı? Oynamayanlar için spoiler verebilirsiniz :)

    Web sitemi güncelliyorum. Muhtemelen 1-2 hafta içinde Mass Effect Türkçe Kaynak sitem eskisinin neredeyse 2 katı büyüklüğünde içerikle yayında olacak.
  • 4. oyunun çıkma ihtimali var mıdır?
  • 4. oyun çıkacak. Şu an yapım aşamasının ön safhasında olduğu biliniyor. Henüz hangi hikayenin anlatılacağı belli değil. Belki Mass Effect öncesini, belki sonrasını anlatacak. Tahminimce 2014 baharı raflarda olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DavionVargas

    quote:

    Orijinalden alıntı: ByDamage

    Arkadaşlar bu oyunun başından sonuna kdar olan hikayesinin özetini yazabilecek olan var mı? Oynamayanlar için spoiler verebilirsiniz :)

    Web sitemi güncelliyorum. Muhtemelen 1-2 hafta içinde Mass Effect Türkçe Kaynak sitem eskisinin neredeyse 2 katı büyüklüğünde içerikle yayında olacak.

    Beklemedeyim :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadow44

    @Siberarmi

    Yazdıklarınıza pek katılmıyorum. Oyunun ne hikayesi ne de sonu o kadar sıradan değil. Anlattığınız olaylarda;

    1-) Son oyunda verdiğimiz kararlar nasıl etki yapmıyor ?? Aklıma gelenlerin bir tanesini söyliyeyim mordini öldürmek veya öldürmemek tamamen size bağlı ki bu en basit karar vermelerden beri yani zincirleme diğer olaylara pek etkisi yok ama olanlarda var.

    2-) Kai leng olayına katılıyorum ama çoğu ünlü oyunda aynı sahneleri görmek mümkün

    3-) BeklentilerinizİN oyunun daha iyi olması yönünde anlıyorum ama siz ana senaryoyu tamamen değiştiremezsiniz değil mi? Sadece 10 sn'lik video için yapmadınız verdiğiniz kararlara göre ölmüş/ölmemiş karakterlere göre izlediğiniz cut-scene'lerde oyunun gidiş hattında sidequestlerde değişmeler mevcuttur.

    4-) Dünyanın dışında daha çetin bir savaş var zaten ayrıca oyuna tek bir çerçeveden bakmayın. Sizin baktığınız açıdan bakarsak gethlerin kendi ai'lerini geliştirmeleri ve Quarianların bunu izlemeleri saçma ama bunlar olmasa ne gerek kalıcak shaparda?

    5-) Reaperların asıl hedefi belirli bir gelişimi tamamlamış tüm canlılardır. Bunu star child dediğiniz hologram fazlasıyla nedenleriyle birlikte açıklıyor.

    6-) Aşırı gerçekçi yorumunuz üstüne sadece şunu söylicem; Crucible, Protheanların reaperlara karşı tamamen bitiremediği bir çeşit silah ve bu silahı yapanlar da Protheanlar. evrenin en eski ırklarından ve bunların varlıklarını bilen tek ırk asariler ve gethler 2. oyunda daha çok bahsediyor.

    7-) Reaperlar hikayeye göre ne geçmişi ne de geleceği belli olan bir ırk star child şöyle diyor; Reaperlar benim çözümüm. Yaratılanlar her zaman yaratanlarına ayaklanırlar biz yeni zamanların oluşması için gelişmiş türleri yok ederiz. Ama yeni türlere karışmayız tıpkı bir önceki seferde karışmadığımız gibi (!) onları yükseltiriz ve yeni bir hayat veririz. (Prothean==Collector==Reaper) Kendi türünüzü koruyamassınız çünkü biz durdurmassak tüm organik yaşam sentetikler tarafından yok edilir. Bunun olmaması için bu döngüyü yarattık.Ama buraya ulaşan ilk organik olarak kendini kanıtladın ve bizim çözümümüzün artık işe yaramadığını bize gösterdin. (Cruciblenın çözülmesi ve reaperın bile yenilebileceğinin anlaşılması) Sağımızdan solumuzdan devre çıkması olayı değil star child ilk seçeneği seçeceksen seninde bir parçanın sentetik olduğunu unutma diyor.Bu gayet açık bir msj 3. seçeneğin seçilmesi için ve bunu ilk defa kendileride deniyecekleri için ne gibi sonuçlar doğuracağını kendisi bile bilmemekte tek bildiği bu döngünün sona ereceği.

    Anlamadığım nokta şu eleştiri yaparken tam anlamıyla neye göre eleştiriyosunuz? Siz sevmemiş olabilirsiniz ama dünyada çokca hayranı var. Böyle alaycı tavırları ben GOW için veya MGS için yapsam topa tutarlar beni zaten yapmıyorumda çünkü kaliteli yapımlar. Bir oyun sever olarak bu gibi kaliteli yapımlara destek vermeliyiz ki insanların oyunlar hakkındaki düşüncesi basit olmasın Ben şu an kitaplarını okuyorum ve şu kadarını diyim biowarenin yapımları müthiş yazarlarının bu kadar kaliteli olması beni yeni Dragon Age için heycanlandırıyor.




    Crucible protheanlar tarafından yapılmadı kimin başlattığı bilinmiyor ama her harvest zamanında bir eklenti eklendi diğer ırklar tarafından ama hiç bir zaman tamamlanamadı prothenalar da tamamlamaya çalıştı ama olmadı ayrıca protheanlar en eski ırk değiller onlar da kendilerinden önce gelen bir ırkın kalıntıları sayesinde gelişti..


    leviathan of dis dlc sinde reaperların nereden türediğini bir nebze de olsa anlatıyorlar organik reaperlara benzeyen bir ırk anlatılıyor hologramı onlar yapıyor ve hologram onlara karşı ilk reaper olan harvesterı yapıyor onlardan tabi orasınında ucu açık nasıl tek bir reaper öyle güclü bir ırkı yenebiliyor son sahnede bir reaperı patos ettiler çünkü..


    ölmüş ölmemiş karakterler sadece cut scene ler için birer eklenti daha doğrusu puanımız için birer eklenti o puanda sadece sentetik seçeneği ve fazladan 5 sn bir video için var puan düşükse uzay savaşı esnasında reaperlar sizi hoşaf ediyor yüksekse siz onları yoksa kırmızı ve mavi seçenek her zaman var ..

    sentetik tamamen oyunun doğasına aykırı bir seçenek tamam o makina reaper ve sentetikleri yokedebilir ya da reaperların kontrolünü alabilir ama yeni bir ırk yaratma gücü? tamamen deus ex machina konumuna geliyor her şey sarpa sarıyor ve tanrısal makine her şeyi düzeltiyor..ama makinayı tamamlayan bizim gibi ırklar böyle bir güçte makinayı yapabilecek kişi reaperlara yeniliyor ...

    ilk oyundan beri yaptıklarımıza çok ters düşen bir son ile bitirdiler oyunu hala da sıvıyorlar umarım devamından yapmazlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lucifer Roses

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadow44

    @Siberarmi

    Yazdıklarınıza pek katılmıyorum. Oyunun ne hikayesi ne de sonu o kadar sıradan değil. Anlattığınız olaylarda;

    1-) Son oyunda verdiğimiz kararlar nasıl etki yapmıyor ?? Aklıma gelenlerin bir tanesini söyliyeyim mordini öldürmek veya öldürmemek tamamen size bağlı ki bu en basit karar vermelerden beri yani zincirleme diğer olaylara pek etkisi yok ama olanlarda var.

    2-) Kai leng olayına katılıyorum ama çoğu ünlü oyunda aynı sahneleri görmek mümkün

    3-) BeklentilerinizİN oyunun daha iyi olması yönünde anlıyorum ama siz ana senaryoyu tamamen değiştiremezsiniz değil mi? Sadece 10 sn'lik video için yapmadınız verdiğiniz kararlara göre ölmüş/ölmemiş karakterlere göre izlediğiniz cut-scene'lerde oyunun gidiş hattında sidequestlerde değişmeler mevcuttur.

    4-) Dünyanın dışında daha çetin bir savaş var zaten ayrıca oyuna tek bir çerçeveden bakmayın. Sizin baktığınız açıdan bakarsak gethlerin kendi ai'lerini geliştirmeleri ve Quarianların bunu izlemeleri saçma ama bunlar olmasa ne gerek kalıcak shaparda?

    5-) Reaperların asıl hedefi belirli bir gelişimi tamamlamış tüm canlılardır. Bunu star child dediğiniz hologram fazlasıyla nedenleriyle birlikte açıklıyor.

    6-) Aşırı gerçekçi yorumunuz üstüne sadece şunu söylicem; Crucible, Protheanların reaperlara karşı tamamen bitiremediği bir çeşit silah ve bu silahı yapanlar da Protheanlar. evrenin en eski ırklarından ve bunların varlıklarını bilen tek ırk asariler ve gethler 2. oyunda daha çok bahsediyor.

    7-) Reaperlar hikayeye göre ne geçmişi ne de geleceği belli olan bir ırk star child şöyle diyor; Reaperlar benim çözümüm. Yaratılanlar her zaman yaratanlarına ayaklanırlar biz yeni zamanların oluşması için gelişmiş türleri yok ederiz. Ama yeni türlere karışmayız tıpkı bir önceki seferde karışmadığımız gibi (!) onları yükseltiriz ve yeni bir hayat veririz. (Prothean==Collector==Reaper) Kendi türünüzü koruyamassınız çünkü biz durdurmassak tüm organik yaşam sentetikler tarafından yok edilir. Bunun olmaması için bu döngüyü yarattık.Ama buraya ulaşan ilk organik olarak kendini kanıtladın ve bizim çözümümüzün artık işe yaramadığını bize gösterdin. (Cruciblenın çözülmesi ve reaperın bile yenilebileceğinin anlaşılması) Sağımızdan solumuzdan devre çıkması olayı değil star child ilk seçeneği seçeceksen seninde bir parçanın sentetik olduğunu unutma diyor.Bu gayet açık bir msj 3. seçeneğin seçilmesi için ve bunu ilk defa kendileride deniyecekleri için ne gibi sonuçlar doğuracağını kendisi bile bilmemekte tek bildiği bu döngünün sona ereceği.

    Anlamadığım nokta şu eleştiri yaparken tam anlamıyla neye göre eleştiriyosunuz? Siz sevmemiş olabilirsiniz ama dünyada çokca hayranı var. Böyle alaycı tavırları ben GOW için veya MGS için yapsam topa tutarlar beni zaten yapmıyorumda çünkü kaliteli yapımlar. Bir oyun sever olarak bu gibi kaliteli yapımlara destek vermeliyiz ki insanların oyunlar hakkındaki düşüncesi basit olmasın Ben şu an kitaplarını okuyorum ve şu kadarını diyim biowarenin yapımları müthiş yazarlarının bu kadar kaliteli olması beni yeni Dragon Age için heycanlandırıyor.




    Crucible protheanlar tarafından yapılmadı kimin başlattığı bilinmiyor ama her harvest zamanında bir eklenti eklendi diğer ırklar tarafından ama hiç bir zaman tamamlanamadı prothenalar da tamamlamaya çalıştı ama olmadı ayrıca protheanlar en eski ırk değiller onlar da kendilerinden önce gelen bir ırkın kalıntıları sayesinde gelişti..


    leviathan of dis dlc sinde reaperların nereden türediğini bir nebze de olsa anlatıyorlar organik reaperlara benzeyen bir ırk anlatılıyor hologramı onlar yapıyor ve hologram onlara karşı ilk reaper olan harvesterı yapıyor onlardan tabi orasınında ucu açık nasıl tek bir reaper öyle güclü bir ırkı yenebiliyor son sahnede bir reaperı patos ettiler çünkü..


    ölmüş ölmemiş karakterler sadece cut scene ler için birer eklenti daha doğrusu puanımız için birer eklenti o puanda sadece sentetik seçeneği ve fazladan 5 sn bir video için var puan düşükse uzay savaşı esnasında reaperlar sizi hoşaf ediyor yüksekse siz onları yoksa kırmızı ve mavi seçenek her zaman var ..

    sentetik tamamen oyunun doğasına aykırı bir seçenek tamam o makina reaper ve sentetikleri yokedebilir ya da reaperların kontrolünü alabilir ama yeni bir ırk yaratma gücü? tamamen deus ex machina konumuna geliyor her şey sarpa sarıyor ve tanrısal makine her şeyi düzeltiyor..ama makinayı tamamlayan bizim gibi ırklar böyle bir güçte makinayı yapabilecek kişi reaperlara yeniliyor ...

    ilk oyundan beri yaptıklarımıza çok ters düşen bir son ile bitirdiler oyunu hala da sıvıyorlar umarım devamından yapmazlar..

    Linkte yazıyor kimin başlattığıhttp://masseffect.wikia.com/wiki/Crucible

    Leviathan ve omega dlclerini oynamadım o yüzden fikrim yok ama zaten oyunun sonunda reaperlar tanrısal mekanizm olarak tasvir ediliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByDamage

    Arkadaşlar bu oyunun başından sonuna kdar olan hikayesinin özetini yazabilecek olan var mı? Oynamayanlar için spoiler verebilirsiniz :)

    Dostum eğer oynamaya vaktin varsa oyna çünkü anlatıldıktan sonra hiç bir değeri kalmaz oyunun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadow44

    quote:

    Orijinalden alıntı: ByDamage

    Arkadaşlar bu oyunun başından sonuna kdar olan hikayesinin özetini yazabilecek olan var mı? Oynamayanlar için spoiler verebilirsiniz :)

    Dostum eğer oynamaya vaktin varsa oyna çünkü anlatıldıktan sonra hiç bir değeri kalmaz oyunun

    Oyun yapısnı pek sevmedim hikayesini bilsem yeter bnm için :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadow44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lucifer Roses

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadow44

    @Siberarmi

    Yazdıklarınıza pek katılmıyorum. Oyunun ne hikayesi ne de sonu o kadar sıradan değil. Anlattığınız olaylarda;

    1-) Son oyunda verdiğimiz kararlar nasıl etki yapmıyor ?? Aklıma gelenlerin bir tanesini söyliyeyim mordini öldürmek veya öldürmemek tamamen size bağlı ki bu en basit karar vermelerden beri yani zincirleme diğer olaylara pek etkisi yok ama olanlarda var.

    2-) Kai leng olayına katılıyorum ama çoğu ünlü oyunda aynı sahneleri görmek mümkün

    3-) BeklentilerinizİN oyunun daha iyi olması yönünde anlıyorum ama siz ana senaryoyu tamamen değiştiremezsiniz değil mi? Sadece 10 sn'lik video için yapmadınız verdiğiniz kararlara göre ölmüş/ölmemiş karakterlere göre izlediğiniz cut-scene'lerde oyunun gidiş hattında sidequestlerde değişmeler mevcuttur.

    4-) Dünyanın dışında daha çetin bir savaş var zaten ayrıca oyuna tek bir çerçeveden bakmayın. Sizin baktığınız açıdan bakarsak gethlerin kendi ai'lerini geliştirmeleri ve Quarianların bunu izlemeleri saçma ama bunlar olmasa ne gerek kalıcak shaparda?

    5-) Reaperların asıl hedefi belirli bir gelişimi tamamlamış tüm canlılardır. Bunu star child dediğiniz hologram fazlasıyla nedenleriyle birlikte açıklıyor.

    6-) Aşırı gerçekçi yorumunuz üstüne sadece şunu söylicem; Crucible, Protheanların reaperlara karşı tamamen bitiremediği bir çeşit silah ve bu silahı yapanlar da Protheanlar. evrenin en eski ırklarından ve bunların varlıklarını bilen tek ırk asariler ve gethler 2. oyunda daha çok bahsediyor.

    7-) Reaperlar hikayeye göre ne geçmişi ne de geleceği belli olan bir ırk star child şöyle diyor; Reaperlar benim çözümüm. Yaratılanlar her zaman yaratanlarına ayaklanırlar biz yeni zamanların oluşması için gelişmiş türleri yok ederiz. Ama yeni türlere karışmayız tıpkı bir önceki seferde karışmadığımız gibi (!) onları yükseltiriz ve yeni bir hayat veririz. (Prothean==Collector==Reaper) Kendi türünüzü koruyamassınız çünkü biz durdurmassak tüm organik yaşam sentetikler tarafından yok edilir. Bunun olmaması için bu döngüyü yarattık.Ama buraya ulaşan ilk organik olarak kendini kanıtladın ve bizim çözümümüzün artık işe yaramadığını bize gösterdin. (Cruciblenın çözülmesi ve reaperın bile yenilebileceğinin anlaşılması) Sağımızdan solumuzdan devre çıkması olayı değil star child ilk seçeneği seçeceksen seninde bir parçanın sentetik olduğunu unutma diyor.Bu gayet açık bir msj 3. seçeneğin seçilmesi için ve bunu ilk defa kendileride deniyecekleri için ne gibi sonuçlar doğuracağını kendisi bile bilmemekte tek bildiği bu döngünün sona ereceği.

    Anlamadığım nokta şu eleştiri yaparken tam anlamıyla neye göre eleştiriyosunuz? Siz sevmemiş olabilirsiniz ama dünyada çokca hayranı var. Böyle alaycı tavırları ben GOW için veya MGS için yapsam topa tutarlar beni zaten yapmıyorumda çünkü kaliteli yapımlar. Bir oyun sever olarak bu gibi kaliteli yapımlara destek vermeliyiz ki insanların oyunlar hakkındaki düşüncesi basit olmasın Ben şu an kitaplarını okuyorum ve şu kadarını diyim biowarenin yapımları müthiş yazarlarının bu kadar kaliteli olması beni yeni Dragon Age için heycanlandırıyor.




    Crucible protheanlar tarafından yapılmadı kimin başlattığı bilinmiyor ama her harvest zamanında bir eklenti eklendi diğer ırklar tarafından ama hiç bir zaman tamamlanamadı prothenalar da tamamlamaya çalıştı ama olmadı ayrıca protheanlar en eski ırk değiller onlar da kendilerinden önce gelen bir ırkın kalıntıları sayesinde gelişti..


    leviathan of dis dlc sinde reaperların nereden türediğini bir nebze de olsa anlatıyorlar organik reaperlara benzeyen bir ırk anlatılıyor hologramı onlar yapıyor ve hologram onlara karşı ilk reaper olan harvesterı yapıyor onlardan tabi orasınında ucu açık nasıl tek bir reaper öyle güclü bir ırkı yenebiliyor son sahnede bir reaperı patos ettiler çünkü..


    ölmüş ölmemiş karakterler sadece cut scene ler için birer eklenti daha doğrusu puanımız için birer eklenti o puanda sadece sentetik seçeneği ve fazladan 5 sn bir video için var puan düşükse uzay savaşı esnasında reaperlar sizi hoşaf ediyor yüksekse siz onları yoksa kırmızı ve mavi seçenek her zaman var ..

    sentetik tamamen oyunun doğasına aykırı bir seçenek tamam o makina reaper ve sentetikleri yokedebilir ya da reaperların kontrolünü alabilir ama yeni bir ırk yaratma gücü? tamamen deus ex machina konumuna geliyor her şey sarpa sarıyor ve tanrısal makine her şeyi düzeltiyor..ama makinayı tamamlayan bizim gibi ırklar böyle bir güçte makinayı yapabilecek kişi reaperlara yeniliyor ...

    ilk oyundan beri yaptıklarımıza çok ters düşen bir son ile bitirdiler oyunu hala da sıvıyorlar umarım devamından yapmazlar..

    Linkte yazıyor kimin başlattığıhttp://masseffect.wikia.com/wiki/Crucible

    Leviathan ve omega dlclerini oynamadım o yüzden fikrim yok ama zaten oyunun sonunda reaperlar tanrısal mekanizm olarak tasvir ediliyor.

    It is unknown who initially began the development of the Crucible. Countless different species obtained and made contributions to the design over the course of millions of years, but none successfully deployed it before being wiped out by the Reapers. The latest species to try, the Protheans, were able to construct the Crucible, but before they could deploy it, infighting broke out between those who wanted to use it to destroy the Reapers and a faction that believed they could use it to control the Reapers; these separatists were later discovered to be indoctrinated. While the Protheans never had the chance to activate the Crucible, its schematics survived in a Prothean archive on Mars for the next 50,000 years.

    ne yazıyor burada oku bakalım..

    ayrıca leviathan dlc sini oyna reaperların nereden geldiğini anlarsın tüm bunları kimin başlattığını arkasında tanrısal birşeyin olmadığını..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nepennthe -- 16 Aralık 2012; 23:41:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lucifer Roses

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadow44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lucifer Roses

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadow44

    @Siberarmi

    Yazdıklarınıza pek katılmıyorum. Oyunun ne hikayesi ne de sonu o kadar sıradan değil. Anlattığınız olaylarda;

    1-) Son oyunda verdiğimiz kararlar nasıl etki yapmıyor ?? Aklıma gelenlerin bir tanesini söyliyeyim mordini öldürmek veya öldürmemek tamamen size bağlı ki bu en basit karar vermelerden beri yani zincirleme diğer olaylara pek etkisi yok ama olanlarda var.

    2-) Kai leng olayına katılıyorum ama çoğu ünlü oyunda aynı sahneleri görmek mümkün

    3-) BeklentilerinizİN oyunun daha iyi olması yönünde anlıyorum ama siz ana senaryoyu tamamen değiştiremezsiniz değil mi? Sadece 10 sn'lik video için yapmadınız verdiğiniz kararlara göre ölmüş/ölmemiş karakterlere göre izlediğiniz cut-scene'lerde oyunun gidiş hattında sidequestlerde değişmeler mevcuttur.

    4-) Dünyanın dışında daha çetin bir savaş var zaten ayrıca oyuna tek bir çerçeveden bakmayın. Sizin baktığınız açıdan bakarsak gethlerin kendi ai'lerini geliştirmeleri ve Quarianların bunu izlemeleri saçma ama bunlar olmasa ne gerek kalıcak shaparda?

    5-) Reaperların asıl hedefi belirli bir gelişimi tamamlamış tüm canlılardır. Bunu star child dediğiniz hologram fazlasıyla nedenleriyle birlikte açıklıyor.

    6-) Aşırı gerçekçi yorumunuz üstüne sadece şunu söylicem; Crucible, Protheanların reaperlara karşı tamamen bitiremediği bir çeşit silah ve bu silahı yapanlar da Protheanlar. evrenin en eski ırklarından ve bunların varlıklarını bilen tek ırk asariler ve gethler 2. oyunda daha çok bahsediyor.

    7-) Reaperlar hikayeye göre ne geçmişi ne de geleceği belli olan bir ırk star child şöyle diyor; Reaperlar benim çözümüm. Yaratılanlar her zaman yaratanlarına ayaklanırlar biz yeni zamanların oluşması için gelişmiş türleri yok ederiz. Ama yeni türlere karışmayız tıpkı bir önceki seferde karışmadığımız gibi (!) onları yükseltiriz ve yeni bir hayat veririz. (Prothean==Collector==Reaper) Kendi türünüzü koruyamassınız çünkü biz durdurmassak tüm organik yaşam sentetikler tarafından yok edilir. Bunun olmaması için bu döngüyü yarattık.Ama buraya ulaşan ilk organik olarak kendini kanıtladın ve bizim çözümümüzün artık işe yaramadığını bize gösterdin. (Cruciblenın çözülmesi ve reaperın bile yenilebileceğinin anlaşılması) Sağımızdan solumuzdan devre çıkması olayı değil star child ilk seçeneği seçeceksen seninde bir parçanın sentetik olduğunu unutma diyor.Bu gayet açık bir msj 3. seçeneğin seçilmesi için ve bunu ilk defa kendileride deniyecekleri için ne gibi sonuçlar doğuracağını kendisi bile bilmemekte tek bildiği bu döngünün sona ereceği.

    Anlamadığım nokta şu eleştiri yaparken tam anlamıyla neye göre eleştiriyosunuz? Siz sevmemiş olabilirsiniz ama dünyada çokca hayranı var. Böyle alaycı tavırları ben GOW için veya MGS için yapsam topa tutarlar beni zaten yapmıyorumda çünkü kaliteli yapımlar. Bir oyun sever olarak bu gibi kaliteli yapımlara destek vermeliyiz ki insanların oyunlar hakkındaki düşüncesi basit olmasın Ben şu an kitaplarını okuyorum ve şu kadarını diyim biowarenin yapımları müthiş yazarlarının bu kadar kaliteli olması beni yeni Dragon Age için heycanlandırıyor.




    Crucible protheanlar tarafından yapılmadı kimin başlattığı bilinmiyor ama her harvest zamanında bir eklenti eklendi diğer ırklar tarafından ama hiç bir zaman tamamlanamadı prothenalar da tamamlamaya çalıştı ama olmadı ayrıca protheanlar en eski ırk değiller onlar da kendilerinden önce gelen bir ırkın kalıntıları sayesinde gelişti..


    leviathan of dis dlc sinde reaperların nereden türediğini bir nebze de olsa anlatıyorlar organik reaperlara benzeyen bir ırk anlatılıyor hologramı onlar yapıyor ve hologram onlara karşı ilk reaper olan harvesterı yapıyor onlardan tabi orasınında ucu açık nasıl tek bir reaper öyle güclü bir ırkı yenebiliyor son sahnede bir reaperı patos ettiler çünkü..


    ölmüş ölmemiş karakterler sadece cut scene ler için birer eklenti daha doğrusu puanımız için birer eklenti o puanda sadece sentetik seçeneği ve fazladan 5 sn bir video için var puan düşükse uzay savaşı esnasında reaperlar sizi hoşaf ediyor yüksekse siz onları yoksa kırmızı ve mavi seçenek her zaman var ..

    sentetik tamamen oyunun doğasına aykırı bir seçenek tamam o makina reaper ve sentetikleri yokedebilir ya da reaperların kontrolünü alabilir ama yeni bir ırk yaratma gücü? tamamen deus ex machina konumuna geliyor her şey sarpa sarıyor ve tanrısal makine her şeyi düzeltiyor..ama makinayı tamamlayan bizim gibi ırklar böyle bir güçte makinayı yapabilecek kişi reaperlara yeniliyor ...

    ilk oyundan beri yaptıklarımıza çok ters düşen bir son ile bitirdiler oyunu hala da sıvıyorlar umarım devamından yapmazlar..

    Linkte yazıyor kimin başlattığıhttp://masseffect.wikia.com/wiki/Crucible

    Leviathan ve omega dlclerini oynamadım o yüzden fikrim yok ama zaten oyunun sonunda reaperlar tanrısal mekanizm olarak tasvir ediliyor.

    It is unknown who initially began the development of the Crucible. Countless different species obtained and made contributions to the design over the course of millions of years, but none successfully deployed it before being wiped out by the Reapers. The latest species to try, the Protheans, were able to construct the Crucible, but before they could deploy it, infighting broke out between those who wanted to use it to destroy the Reapers and a faction that believed they could use it to control the Reapers; these separatists were later discovered to be indoctrinated. While the Protheans never had the chance to activate the Crucible, its schematics survived in a Prothean archive on Mars for the next 50,000 years.

    ne yazıyor burada oku bakalım..

    ayrıca leviathan dlc sini oyna reaperların nereden geldiğini anlarsın tüm bunları kimin başlattığını arkasında tanrısal birşeyin olmadığını..

    senin paylaşımında da yazıyor zaten kimin yaptığı ayrıca merak ettim kim varmış arkasında?? Eğer birisi varsa oyunun sonunda neden reaperslardan star child öyle benim çözümümdü diye bahsetsin??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadow44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lucifer Roses

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadow44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lucifer Roses

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadow44

    @Siberarmi

    Yazdıklarınıza pek katılmıyorum. Oyunun ne hikayesi ne de sonu o kadar sıradan değil. Anlattığınız olaylarda;

    1-) Son oyunda verdiğimiz kararlar nasıl etki yapmıyor ?? Aklıma gelenlerin bir tanesini söyliyeyim mordini öldürmek veya öldürmemek tamamen size bağlı ki bu en basit karar vermelerden beri yani zincirleme diğer olaylara pek etkisi yok ama olanlarda var.

    2-) Kai leng olayına katılıyorum ama çoğu ünlü oyunda aynı sahneleri görmek mümkün

    3-) BeklentilerinizİN oyunun daha iyi olması yönünde anlıyorum ama siz ana senaryoyu tamamen değiştiremezsiniz değil mi? Sadece 10 sn'lik video için yapmadınız verdiğiniz kararlara göre ölmüş/ölmemiş karakterlere göre izlediğiniz cut-scene'lerde oyunun gidiş hattında sidequestlerde değişmeler mevcuttur.

    4-) Dünyanın dışında daha çetin bir savaş var zaten ayrıca oyuna tek bir çerçeveden bakmayın. Sizin baktığınız açıdan bakarsak gethlerin kendi ai'lerini geliştirmeleri ve Quarianların bunu izlemeleri saçma ama bunlar olmasa ne gerek kalıcak shaparda?

    5-) Reaperların asıl hedefi belirli bir gelişimi tamamlamış tüm canlılardır. Bunu star child dediğiniz hologram fazlasıyla nedenleriyle birlikte açıklıyor.

    6-) Aşırı gerçekçi yorumunuz üstüne sadece şunu söylicem; Crucible, Protheanların reaperlara karşı tamamen bitiremediği bir çeşit silah ve bu silahı yapanlar da Protheanlar. evrenin en eski ırklarından ve bunların varlıklarını bilen tek ırk asariler ve gethler 2. oyunda daha çok bahsediyor.

    7-) Reaperlar hikayeye göre ne geçmişi ne de geleceği belli olan bir ırk star child şöyle diyor; Reaperlar benim çözümüm. Yaratılanlar her zaman yaratanlarına ayaklanırlar biz yeni zamanların oluşması için gelişmiş türleri yok ederiz. Ama yeni türlere karışmayız tıpkı bir önceki seferde karışmadığımız gibi (!) onları yükseltiriz ve yeni bir hayat veririz. (Prothean==Collector==Reaper) Kendi türünüzü koruyamassınız çünkü biz durdurmassak tüm organik yaşam sentetikler tarafından yok edilir. Bunun olmaması için bu döngüyü yarattık.Ama buraya ulaşan ilk organik olarak kendini kanıtladın ve bizim çözümümüzün artık işe yaramadığını bize gösterdin. (Cruciblenın çözülmesi ve reaperın bile yenilebileceğinin anlaşılması) Sağımızdan solumuzdan devre çıkması olayı değil star child ilk seçeneği seçeceksen seninde bir parçanın sentetik olduğunu unutma diyor.Bu gayet açık bir msj 3. seçeneğin seçilmesi için ve bunu ilk defa kendileride deniyecekleri için ne gibi sonuçlar doğuracağını kendisi bile bilmemekte tek bildiği bu döngünün sona ereceği.

    Anlamadığım nokta şu eleştiri yaparken tam anlamıyla neye göre eleştiriyosunuz? Siz sevmemiş olabilirsiniz ama dünyada çokca hayranı var. Böyle alaycı tavırları ben GOW için veya MGS için yapsam topa tutarlar beni zaten yapmıyorumda çünkü kaliteli yapımlar. Bir oyun sever olarak bu gibi kaliteli yapımlara destek vermeliyiz ki insanların oyunlar hakkındaki düşüncesi basit olmasın Ben şu an kitaplarını okuyorum ve şu kadarını diyim biowarenin yapımları müthiş yazarlarının bu kadar kaliteli olması beni yeni Dragon Age için heycanlandırıyor.




    Crucible protheanlar tarafından yapılmadı kimin başlattığı bilinmiyor ama her harvest zamanında bir eklenti eklendi diğer ırklar tarafından ama hiç bir zaman tamamlanamadı prothenalar da tamamlamaya çalıştı ama olmadı ayrıca protheanlar en eski ırk değiller onlar da kendilerinden önce gelen bir ırkın kalıntıları sayesinde gelişti..


    leviathan of dis dlc sinde reaperların nereden türediğini bir nebze de olsa anlatıyorlar organik reaperlara benzeyen bir ırk anlatılıyor hologramı onlar yapıyor ve hologram onlara karşı ilk reaper olan harvesterı yapıyor onlardan tabi orasınında ucu açık nasıl tek bir reaper öyle güclü bir ırkı yenebiliyor son sahnede bir reaperı patos ettiler çünkü..


    ölmüş ölmemiş karakterler sadece cut scene ler için birer eklenti daha doğrusu puanımız için birer eklenti o puanda sadece sentetik seçeneği ve fazladan 5 sn bir video için var puan düşükse uzay savaşı esnasında reaperlar sizi hoşaf ediyor yüksekse siz onları yoksa kırmızı ve mavi seçenek her zaman var ..

    sentetik tamamen oyunun doğasına aykırı bir seçenek tamam o makina reaper ve sentetikleri yokedebilir ya da reaperların kontrolünü alabilir ama yeni bir ırk yaratma gücü? tamamen deus ex machina konumuna geliyor her şey sarpa sarıyor ve tanrısal makine her şeyi düzeltiyor..ama makinayı tamamlayan bizim gibi ırklar böyle bir güçte makinayı yapabilecek kişi reaperlara yeniliyor ...

    ilk oyundan beri yaptıklarımıza çok ters düşen bir son ile bitirdiler oyunu hala da sıvıyorlar umarım devamından yapmazlar..

    Linkte yazıyor kimin başlattığıhttp://masseffect.wikia.com/wiki/Crucible

    Leviathan ve omega dlclerini oynamadım o yüzden fikrim yok ama zaten oyunun sonunda reaperlar tanrısal mekanizm olarak tasvir ediliyor.

    It is unknown who initially began the development of the Crucible. Countless different species obtained and made contributions to the design over the course of millions of years, but none successfully deployed it before being wiped out by the Reapers. The latest species to try, the Protheans, were able to construct the Crucible, but before they could deploy it, infighting broke out between those who wanted to use it to destroy the Reapers and a faction that believed they could use it to control the Reapers; these separatists were later discovered to be indoctrinated. While the Protheans never had the chance to activate the Crucible, its schematics survived in a Prothean archive on Mars for the next 50,000 years.

    ne yazıyor burada oku bakalım..

    ayrıca leviathan dlc sini oyna reaperların nereden geldiğini anlarsın tüm bunları kimin başlattığını arkasında tanrısal birşeyin olmadığını..

    senin paylaşımında da yazıyor zaten kimin yaptığı ayrıca merak ettim kim varmış arkasında?? Eğer birisi varsa oyunun sonunda neden reaperslardan star child öyle benim çözümümdü diye bahsetsin??

    arkadaşım okumadan yapıştırıyorsun ama crucible projesinin kimin başlattığı belli değil sayısı bir çok türün eline geçti ve eklenti yaptı makinaya milyonlarca yıl boyunca ancak hiç biri tamamlayamadı.. en son deneyen ırk protheanlar oldu ancak onların da arasında çıkan ayrım ki bir taraf kontrol etmek istiyordu bunlar indoctrinated olanlar diğer taraf yoketmek, tamamladıkları halde bile sadece catalyst eksikti ve o yüzden ateşleyemeden yok oldular.. sen oyunu nasıl oynadın ben anlamadım hala crucible ı protheanlar buldu yaptı diyorsun ..

    bak bu spoiler içine yazacam leviathan of dis te ne bulunuyor diye


    oyunun sonunda leviathan diye ırk buluyoruz daha doğrusu öyle adlandırıyoruz mass effect wiki a da bak tiplerine harbinger şeklindeler ki harbinger ilk reaper onlarda yapılma.. bu ırkın kökeni bilinmiyor ama aynı zihin kontrolünü uygulayabiliyorlar ve daha güçlüler zamanlarında kendilerinden daha az gelişmiş ırkları kontrolleri altına alıyorlar işlerini onlara yaptırıp onların gelişmelerini sağlıyorlar ve koruyorlar..gelişen bu ırklar sentetik robotlar üretmeye başladıklarında ve sentetiklerin o ırklara karşı geldiklerini görüyorlar o yüzden star child ı üretiyorlar..tabi onun tehlikeli olduğuna inanmıyorlar çünkü onu bir araç olarak görüyorlar ama star child topladığı bilgiler ile asıl tehlikenin leviathan tarafından olduğunu varsayıp ilk reaper ı yapıyor harbinger ve onunla ilk harvest başlıyor onun çözümü tamamen bundan ibaret
  • 
Sayfa: önceki 9394959697
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.