Şimdi Ara

Mass Effect 3 (2012) [ANA KONU] (96. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.301
Cevap
7
Favori
109.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9495969798
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lucifer Roses

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadow44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lucifer Roses

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadow44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lucifer Roses

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadow44

    @Siberarmi

    Yazdıklarınıza pek katılmıyorum. Oyunun ne hikayesi ne de sonu o kadar sıradan değil. Anlattığınız olaylarda;

    1-) Son oyunda verdiğimiz kararlar nasıl etki yapmıyor ?? Aklıma gelenlerin bir tanesini söyliyeyim mordini öldürmek veya öldürmemek tamamen size bağlı ki bu en basit karar vermelerden beri yani zincirleme diğer olaylara pek etkisi yok ama olanlarda var.

    2-) Kai leng olayına katılıyorum ama çoğu ünlü oyunda aynı sahneleri görmek mümkün

    3-) BeklentilerinizİN oyunun daha iyi olması yönünde anlıyorum ama siz ana senaryoyu tamamen değiştiremezsiniz değil mi? Sadece 10 sn'lik video için yapmadınız verdiğiniz kararlara göre ölmüş/ölmemiş karakterlere göre izlediğiniz cut-scene'lerde oyunun gidiş hattında sidequestlerde değişmeler mevcuttur.

    4-) Dünyanın dışında daha çetin bir savaş var zaten ayrıca oyuna tek bir çerçeveden bakmayın. Sizin baktığınız açıdan bakarsak gethlerin kendi ai'lerini geliştirmeleri ve Quarianların bunu izlemeleri saçma ama bunlar olmasa ne gerek kalıcak shaparda?

    5-) Reaperların asıl hedefi belirli bir gelişimi tamamlamış tüm canlılardır. Bunu star child dediğiniz hologram fazlasıyla nedenleriyle birlikte açıklıyor.

    6-) Aşırı gerçekçi yorumunuz üstüne sadece şunu söylicem; Crucible, Protheanların reaperlara karşı tamamen bitiremediği bir çeşit silah ve bu silahı yapanlar da Protheanlar. evrenin en eski ırklarından ve bunların varlıklarını bilen tek ırk asariler ve gethler 2. oyunda daha çok bahsediyor.

    7-) Reaperlar hikayeye göre ne geçmişi ne de geleceği belli olan bir ırk star child şöyle diyor; Reaperlar benim çözümüm. Yaratılanlar her zaman yaratanlarına ayaklanırlar biz yeni zamanların oluşması için gelişmiş türleri yok ederiz. Ama yeni türlere karışmayız tıpkı bir önceki seferde karışmadığımız gibi (!) onları yükseltiriz ve yeni bir hayat veririz. (Prothean==Collector==Reaper) Kendi türünüzü koruyamassınız çünkü biz durdurmassak tüm organik yaşam sentetikler tarafından yok edilir. Bunun olmaması için bu döngüyü yarattık.Ama buraya ulaşan ilk organik olarak kendini kanıtladın ve bizim çözümümüzün artık işe yaramadığını bize gösterdin. (Cruciblenın çözülmesi ve reaperın bile yenilebileceğinin anlaşılması) Sağımızdan solumuzdan devre çıkması olayı değil star child ilk seçeneği seçeceksen seninde bir parçanın sentetik olduğunu unutma diyor.Bu gayet açık bir msj 3. seçeneğin seçilmesi için ve bunu ilk defa kendileride deniyecekleri için ne gibi sonuçlar doğuracağını kendisi bile bilmemekte tek bildiği bu döngünün sona ereceği.

    Anlamadığım nokta şu eleştiri yaparken tam anlamıyla neye göre eleştiriyosunuz? Siz sevmemiş olabilirsiniz ama dünyada çokca hayranı var. Böyle alaycı tavırları ben GOW için veya MGS için yapsam topa tutarlar beni zaten yapmıyorumda çünkü kaliteli yapımlar. Bir oyun sever olarak bu gibi kaliteli yapımlara destek vermeliyiz ki insanların oyunlar hakkındaki düşüncesi basit olmasın Ben şu an kitaplarını okuyorum ve şu kadarını diyim biowarenin yapımları müthiş yazarlarının bu kadar kaliteli olması beni yeni Dragon Age için heycanlandırıyor.




    Crucible protheanlar tarafından yapılmadı kimin başlattığı bilinmiyor ama her harvest zamanında bir eklenti eklendi diğer ırklar tarafından ama hiç bir zaman tamamlanamadı prothenalar da tamamlamaya çalıştı ama olmadı ayrıca protheanlar en eski ırk değiller onlar da kendilerinden önce gelen bir ırkın kalıntıları sayesinde gelişti..


    leviathan of dis dlc sinde reaperların nereden türediğini bir nebze de olsa anlatıyorlar organik reaperlara benzeyen bir ırk anlatılıyor hologramı onlar yapıyor ve hologram onlara karşı ilk reaper olan harvesterı yapıyor onlardan tabi orasınında ucu açık nasıl tek bir reaper öyle güclü bir ırkı yenebiliyor son sahnede bir reaperı patos ettiler çünkü..


    ölmüş ölmemiş karakterler sadece cut scene ler için birer eklenti daha doğrusu puanımız için birer eklenti o puanda sadece sentetik seçeneği ve fazladan 5 sn bir video için var puan düşükse uzay savaşı esnasında reaperlar sizi hoşaf ediyor yüksekse siz onları yoksa kırmızı ve mavi seçenek her zaman var ..

    sentetik tamamen oyunun doğasına aykırı bir seçenek tamam o makina reaper ve sentetikleri yokedebilir ya da reaperların kontrolünü alabilir ama yeni bir ırk yaratma gücü? tamamen deus ex machina konumuna geliyor her şey sarpa sarıyor ve tanrısal makine her şeyi düzeltiyor..ama makinayı tamamlayan bizim gibi ırklar böyle bir güçte makinayı yapabilecek kişi reaperlara yeniliyor ...

    ilk oyundan beri yaptıklarımıza çok ters düşen bir son ile bitirdiler oyunu hala da sıvıyorlar umarım devamından yapmazlar..

    Linkte yazıyor kimin başlattığıhttp://masseffect.wikia.com/wiki/Crucible

    Leviathan ve omega dlclerini oynamadım o yüzden fikrim yok ama zaten oyunun sonunda reaperlar tanrısal mekanizm olarak tasvir ediliyor.

    It is unknown who initially began the development of the Crucible. Countless different species obtained and made contributions to the design over the course of millions of years, but none successfully deployed it before being wiped out by the Reapers. The latest species to try, the Protheans, were able to construct the Crucible, but before they could deploy it, infighting broke out between those who wanted to use it to destroy the Reapers and a faction that believed they could use it to control the Reapers; these separatists were later discovered to be indoctrinated. While the Protheans never had the chance to activate the Crucible, its schematics survived in a Prothean archive on Mars for the next 50,000 years.

    ne yazıyor burada oku bakalım..

    ayrıca leviathan dlc sini oyna reaperların nereden geldiğini anlarsın tüm bunları kimin başlattığını arkasında tanrısal birşeyin olmadığını..

    senin paylaşımında da yazıyor zaten kimin yaptığı ayrıca merak ettim kim varmış arkasında?? Eğer birisi varsa oyunun sonunda neden reaperslardan star child öyle benim çözümümdü diye bahsetsin??

    arkadaşım okumadan yapıştırıyorsun ama crucible projesinin kimin başlattığı belli değil sayısı bir çok türün eline geçti ve eklenti yaptı makinaya milyonlarca yıl boyunca ancak hiç biri tamamlayamadı.. en son deneyen ırk protheanlar oldu ancak onların da arasında çıkan ayrım ki bir taraf kontrol etmek istiyordu bunlar indoctrinated olanlar diğer taraf yoketmek, tamamladıkları halde bile sadece catalyst eksikti ve o yüzden ateşleyemeden yok oldular.. sen oyunu nasıl oynadın ben anlamadım hala crucible ı protheanlar buldu yaptı diyorsun ..

    bak bu spoiler içine yazacam leviathan of dis te ne bulunuyor diye


    oyunun sonunda leviathan diye ırk buluyoruz daha doğrusu öyle adlandırıyoruz mass effect wiki a da bak tiplerine harbinger şeklindeler ki harbinger ilk reaper onlarda yapılma.. bu ırkın kökeni bilinmiyor ama aynı zihin kontrolünü uygulayabiliyorlar ve daha güçlüler zamanlarında kendilerinden daha az gelişmiş ırkları kontrolleri altına alıyorlar işlerini onlara yaptırıp onların gelişmelerini sağlıyorlar ve koruyorlar..gelişen bu ırklar sentetik robotlar üretmeye başladıklarında ve sentetiklerin o ırklara karşı geldiklerini görüyorlar o yüzden star child ı üretiyorlar..tabi onun tehlikeli olduğuna inanmıyorlar çünkü onu bir araç olarak görüyorlar ama star child topladığı bilgiler ile asıl tehlikenin leviathan tarafından olduğunu varsayıp ilk reaper ı yapıyor harbinger ve onunla ilk harvest başlıyor onun çözümü tamamen bundan ibaret




    Okumadım değil The latest species to try, the Protheans, were able to construct the Crucible, but before they could deploy it, bak burda en son kimin tarafından yapıldığı yazıyor

    Ayrıca senin dediğin gibiyse burda star child'ın görevi nedir? eğer öyleyse gethler ve onların kurucularının hikayesinin aynısı olmuş.
  • Yazıda teknik olarak "Crucible" adı altında yapılan silahı Protheanlar'ın yaptığı anlatılıyor. Daha önceki türlerin yaptığı silahlara ait bir isim verilmediği için ufak bir karmaşa yaşanmış sanırım.

    Ağır spoiler içerir --


    Starchild diye birşey yok bu arada. Halk arasında ismi böyle kaldı gibi birşey oldu... Orada gördüğünüz hologram Leviathanlar tarafından yapılan organik ve sentetik yaşam arasındaki dengeyi kurması düşünülen bir yapay zekâ olan Catalyst'tir. Gerçek ismi Catalyst değil, "Zekâ" dır. Fakat oyunda Crucible'ı çalıştırmak için gereken son parça olduğu için ona Catalyst denmiştir. Leviathanlar, Catalyst'i gelişmiş organik yaşamı yok etmesi için programlar. Bu sayede gelişmiş organikler, sonradan kendilerine baş kaldıracak sentetikler yapamayacaklardır. Temel düşünce bu. Leviathanlar, Catalyst'i galakside yaşayan ve yaşamayan herşeyden genetik materyal toplaması için programlamış. Bu sayede Catalyst, diğer türlerin ne kadar gelişebildiğini de ölçüm yapma yeteneğine sahip. Fakat Catalyst o kadar akıllıdır ki, yapıldığı dönemdeki en büyük tehditin kendi yaratıcıları olan Leviathanlar olduğuna karar vermiş. Bu yüzden onların genetik materyallerini toplayarak ilk yapılan REAPER, yani Harbinger'ı yaratmış. Anlayacağınız Reaperlar toplanılan genetik materyale göre şekillendiriliyor. İlk Leviathanlar hasat edilmeye başladığı için onların şeklindeler. Bu sayede Mass Effect 2'de Collectorlar'ın neden insan şeklinde bir Reaper yapma çabasında olduklarını da öğrenmiş oluyoruz. Shepard, Sovereign'i yok edebildiği için Catalyst'in gözünde insanoğlu gelişmiş olarak algılanıyor. Catalyst, Leviathanlar'ı hasat etmeye başladığında ise Leviathanlar çareyi kaçıp saklanmakta ve döngüyü uzaktan izlemek zorunda kalıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DavionVargas

    Yazıda teknik olarak "Crucible" adı altında yapılan silahı Protheanlar'ın yaptığı anlatılıyor. Daha önceki türlerin yaptığı silahlara ait bir isim verilmediği için ufak bir karmaşa yaşanmış sanırım.

    Ağır spoiler içerir --


    Starchild diye birşey yok bu arada. Halk arasında ismi böyle kaldı gibi birşey oldu... Orada gördüğünüz hologram Leviathanlar tarafından yapılan organik ve sentetik yaşam arasındaki dengeyi kurması düşünülen bir yapay zekâ olan Catalyst'tir. Gerçek ismi Catalyst değil, "Zekâ" dır. Fakat oyunda Crucible'ı çalıştırmak için gereken son parça olduğu için ona Catalyst denmiştir. Leviathanlar, Catalyst'i gelişmiş organik yaşamı yok etmesi için programlar. Bu sayede gelişmiş organikler, sonradan kendilerine baş kaldıracak sentetikler yapamayacaklardır. Temel düşünce bu. Leviathanlar, Catalyst'i galakside yaşayan ve yaşamayan herşeyden genetik materyal toplaması için programlamış. Bu sayede Catalyst, diğer türlerin ne kadar gelişebildiğini de ölçüm yapma yeteneğine sahip. Fakat Catalyst o kadar akıllıdır ki, yapıldığı dönemdeki en büyük tehditin kendi yaratıcıları olan Leviathanlar olduğuna karar vermiş. Bu yüzden onların genetik materyallerini toplayarak ilk yapılan REAPER, yani Harbinger'ı yaratmış. Anlayacağınız Reaperlar toplanılan genetik materyale göre şekillendiriliyor. İlk Leviathanlar hasat edilmeye başladığı için onların şeklindeler. Bu sayede Mass Effect 2'de Collectorlar'ın neden insan şeklinde bir Reaper yapma çabasında olduklarını da öğrenmiş oluyoruz. Shepard, Sovereign'i yok edebildiği için Catalyst'in gözünde insanoğlu gelişmiş olarak algılanıyor. Catalyst, Leviathanlar'ı hasat etmeye başladığında ise Leviathanlar çareyi kaçıp saklanmakta ve döngüyü uzaktan izlemek zorunda kalıyorlar.


    Detaylı yazı için teşekkürler. Leviathan dlc'sini oynamak şart oldu.
  • zaten crucible tek bir silah değil bir çok silahın birleşiminden yapılıyor ve her ırk yeni bir parça eklemiş o yüzden o yaptı bu yaptı denilemez ama birisi başlatmış işte ve ilk olarak protheanlar bitirmiş yani bir araya getirebilmiş ama tamamen değil çünkü catalyst eksikti silahı protheanlar yaptı diyemeyiz sadece bir parça hariç tamamlayabildiler ve evet biz silahı crucible diye adlandırdık ama belki ismi önceleri daha farklıydı..
  • ME2 hüsranından sonra ME3'e hiç bulaşmayacaktım. Bir haftadır X-Com EU takılıyorum. Bitirmek üzereyim. Yeni oyun arayışları içindeyken bu konuyu bugün sabahtan beri okudum. Açıkcası pek oynama isteğim yoktu. Fakat bir kaç arkadaşın iyi, güzel süper gibi yorumlarına binaen nasipse temin edip oynayacağız :) Bu arada X-Com EU herkese tavsiye ederim.
  • arkadaşlar sizlere birşey sormak istiyorum mass effect 3'ü yeniden oynayacağım ilk oyandığımda me2'den kayıt aktarmamıştım bu seferki oynadığımda me2 'den save aktardım

    extended cut,leviathan ve omega dlc'leri hiç oynama ve görme fırsatım olmadı ama oyunda yüklü özellikle bu leviathan ve omega dlc'leri nasıl başlıyor oynamış birisi söyleyebilirmi şimdi ana hikaye içinde iken gidip leviathan ve omega ile uğraşmak istemiyorum oyunun bittikten sonra bu iki dlc'yi oynayacağım citadel 'de meet dr. bryson ve meet ari tloak var acaba onlar mı?

    ayrıca extended cut dlc'si sinematik sahnelerden mi oluşuyor yoksa görevmi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aerosol 34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lucifer Roses

    quote:

    Orijinalden alıntı: Micro 1618

    sanki mass effect 2 daha uzundu yoksa banamı öyle geldi oyunda me2'de yanımda olan herkesi me3'te görmeyi umuyorudm olmadı nitekim thane,samara,jack,grunt bunları oyunda göremedim mordin öldü acaba kurtaramıyormuyduk diyede düşünmedim değil ,açıkcası şu oyunu bitirmeye gönlüm el vermiyor :)


    me2 de kurtuldularsa görebiliyorsun thane hastanede samara şu ardat yahkji görevinde jack grimson academy grunt rachni görevinde.


    hocam bu londra görevi uzun mu?

    hocam ben de mass effect 3ü yeni bitirdim. mass effect 2nin son görevinin sonunda tüm adamlarım hayattaydı ancak
    me3de thane ile karşılaşmadım. birde me2nin dlc(kasumi-zaaed) indirmemiştim. acaba save aktarmadan tekrar oynasam me3de bu adamlarla karşılaşılıyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aerosol 34

    arkadaşlar sizlere birşey sormak istiyorum mass effect 3'ü yeniden oynayacağım ilk oyandığımda me2'den kayıt aktarmamıştım bu seferki oynadığımda me2 'den save aktardım

    extended cut,leviathan ve omega dlc'leri hiç oynama ve görme fırsatım olmadı ama oyunda yüklü özellikle bu leviathan ve omega dlc'leri nasıl başlıyor oynamış birisi söyleyebilirmi şimdi ana hikaye içinde iken gidip leviathan ve omega ile uğraşmak istemiyorum oyunun bittikten sonra bu iki dlc'yi oynayacağım citadel 'de meet dr. bryson ve meet ari tloak var acaba onlar mı?

    ayrıca extended cut dlc'si sinematik sahnelerden mi oluşuyor yoksa görevmi

    Cevaplar sırayla
    Evet
    Evet
    Evet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jakabo1982

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aerosol 34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lucifer Roses

    quote:

    Orijinalden alıntı: Micro 1618

    sanki mass effect 2 daha uzundu yoksa banamı öyle geldi oyunda me2'de yanımda olan herkesi me3'te görmeyi umuyorudm olmadı nitekim thane,samara,jack,grunt bunları oyunda göremedim mordin öldü acaba kurtaramıyormuyduk diyede düşünmedim değil ,açıkcası şu oyunu bitirmeye gönlüm el vermiyor :)


    me2 de kurtuldularsa görebiliyorsun thane hastanede samara şu ardat yahkji görevinde jack grimson academy grunt rachni görevinde.


    hocam bu londra görevi uzun mu?

    hocam ben de mass effect 3ü yeni bitirdim. mass effect 2nin son görevinin sonunda tüm adamlarım hayattaydı ancak
    me3de thane ile karşılaşmadım. birde me2nin dlc(kasumi-zaaed) indirmemiştim. acaba save aktarmadan tekrar oynasam me3de bu adamlarla karşılaşılıyor mu?



    evet dostum eğer me2'de kasumi,zaeed dlc'sini indirdiysen ve son görevde hayata kalmışlarsa oyunun save aktarrdığın zaman karşılaşıyorsun tam emin değilim ama dün me3'te bir görevde kasumi yi benim ekibe kattım ve ciddi şekilde paragon kazanıyorsun ikna edersen ayrıca thane ilede karşılaştım o me2'den hatırlayacağınız üzere ölümcül hastalığı vardı o yüzden me3'de benle gelmedi.
  • Oyunu extended cut versiyonu yeni bitirdim. Sonunu beğendim.


    Herkes sentetik oldu, shephard öldü. bu son extended cut dlcdemi eklendi? ondan önce galiba renkler arasından seçim yapılıyormuş. doğru mu? eğer öyleyse kötü, ama benim bitirdiğim sonda catalys epeyce konustu ben de nasıl oldu anlamadım sentetiği seçtim.
  • Oyunu tüm DLC'ler kurulu oynuyorum. Yaklaşık bir haftadır 3-4 saat filan. Full paragon seçenekleri ile gidiyorum. Son dilime kadar çıktı paragon seviyem. Oyunun sonu geliyor anladığım kadarıyla. Şu ana kadar gördüğüm kadarıyla (sceneleri filan geçiyorum) oyun da oynanabilir içerik çok az (dialoglar olmasa oyunun içeriği resmen boş gibi duracakmış). Her ne kadar RPG'de olsa oynanabilir içerik az olduğu için benim gözümde hiç hoş olmamış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-B936BAF39 -- 28 Aralık 2012; 16:20:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faaty

    Oyunu extended cut versiyonu yeni bitirdim. Sonunu beğendim.


    Herkes sentetik oldu, shephard öldü. bu son extended cut dlcdemi eklendi? ondan önce galiba renkler arasından seçim yapılıyormuş. doğru mu? eğer öyleyse kötü, ama benim bitirdiğim sonda catalys epeyce konustu ben de nasıl oldu anlamadım sentetiği seçtim.



    Synthesis sonu orjinal Mass Effect 3'te de vardı. Fakat o sona ulaşabilmek için yüksek EMS puanına ihtiyaç duyuluyordu. Renklerden kasıt ise Synthesis seçiminde yeşil, Destroy'da kırmızı, Control'de ise mavi patlama gerçekleşiyordu ki hala öyle.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Goril1
    (sceneleri filan geçiyorum)


    Bu cümleden sonra Mass Effect 3'ü neden oynadığını anlayamadım desem yeridir. Mass Effect'i özel kılan en önemli şeyler; hikayesi, karakterlerin derinliği ve ara sahneleridir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Goril1

    Oyunu tüm DLC'ler kurulu oynuyorum. Yaklaşık bir haftadır 3-4 saat filan. Full paragon seçenekleri ile gidiyorum. Son dilime kadar çıktı paragon seviyem. Oyunun sonu geliyor anladığım kadarıyla. Şu ana kadar gördüğüm kadarıyla (sceneleri filan geçiyorum) oyun da oynanabilir içerik çok az (dialoglar olmasa oyunun içeriği resmen boş gibi duracakmış). Her ne kadar RPG'de olsa oynanabilir içerik az olduğu için benim gözümde hiç hoş olmamış.

    oyun seçimin yanlış. call of duty tavsiye ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DavionVargas

    quote:

    Orijinalden alıntı: faaty

    Oyunu extended cut versiyonu yeni bitirdim. Sonunu beğendim.


    Herkes sentetik oldu, shephard öldü. bu son extended cut dlcdemi eklendi? ondan önce galiba renkler arasından seçim yapılıyormuş. doğru mu? eğer öyleyse kötü, ama benim bitirdiğim sonda catalys epeyce konustu ben de nasıl oldu anlamadım sentetiği seçtim.



    Synthesis sonu orjinal Mass Effect 3'te de vardı. Fakat o sona ulaşabilmek için yüksek EMS puanına ihtiyaç duyuluyordu. Renklerden kasıt ise Synthesis seçiminde yeşil, Destroy'da kırmızı, Control'de ise mavi patlama gerçekleşiyordu ki hala öyle.



    yani orjinal ile extended cut arasındaki fark ems puan ihtiyacının azalması mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faaty

    quote:

    Orijinalden alıntı: DavionVargas

    quote:

    Orijinalden alıntı: faaty

    Oyunu extended cut versiyonu yeni bitirdim. Sonunu beğendim.


    Herkes sentetik oldu, shephard öldü. bu son extended cut dlcdemi eklendi? ondan önce galiba renkler arasından seçim yapılıyormuş. doğru mu? eğer öyleyse kötü, ama benim bitirdiğim sonda catalys epeyce konustu ben de nasıl oldu anlamadım sentetiği seçtim.



    Synthesis sonu orjinal Mass Effect 3'te de vardı. Fakat o sona ulaşabilmek için yüksek EMS puanına ihtiyaç duyuluyordu. Renklerden kasıt ise Synthesis seçiminde yeşil, Destroy'da kırmızı, Control'de ise mavi patlama gerçekleşiyordu ki hala öyle.



    yani orjinal ile extended cut arasındaki fark ems puan ihtiyacının azalması mı?

    extended ile seçeneklerinin nasıl sonuçlandığını görüyorsun fazladan bir kaç video ... bir de catalyste sıkarsan harbinger sesi ile eşşooleşşeaan bebesi diye sövüp harvesti tamamlıyor...
  • yaw arkadaşlar sizede oluyormu bilemiyorum ama mass effect 2 veya 3 oynamanın film izlemekten farksız olduğunu düşünüyorum aynen film gibi bir konusu var özellikle me3 bunun doruklarına kadar ulaştırıyor

    açıkcası mass effect oynamak için belli bir saat bile koydum sabah,öğle akşam oynamıyorum saat gece 10:30 ile 1:30 arası

    ama şu ilk oyuna hiç alışamadım ve sildim hiç oynamadım tekrar oynamalımıyım diye düşünüyorum kontroller falan çok farklı keşke me2'deki gibi bir yapıda olsa
  • Mass Effect'i konusu için oynuyorsan ilk oyunu oynamaman büyük kayıp olur. Karakterler ile tanışman gerekiyor. Görev sonrası onlar ile konuşman gerekiyor ki az çok yanında kim var kim yok tanıyasın. İlk oyunda karakterlerden öğrendiğimiz bilgiler ve anlatılan hikayeler sonraki oyunlar için çok önemli bilgi kaynağı içeriyor. Yeri geldiğinde 2. ve 3. oyunda bunlar karşına çıkacaktır. Sonrasında kim kimdir, ne nedir diye sormayasın.

    Bu arada Türkçe Kaynak web sitemi bekleyen arkadaşlara ufak bir mesajım var. Yılbaşına yetiştiririm diyordum fakat sandığımdan daha da uzun sürecek gibi. Sitenin eski halini bilenler için konuşuyorum, içerik neredeyse 2 kat arttı. Mass Effect 3'ün hikayesinin yetişip yetişmeyeceği henüz belli değil. Hali hazırda varolan 1. ve 2. oyunun hikayelerinde düzeltmeler yapmam gerekiyor.
  • Yahu arkadaşlar sceneleri filan geçiyorum derken oynanabilir içerik açısından geçiyorum dedim. Bazı arkadaşlar yanlış anlamış. Sceneler oynanabilir içeriğe dahil değil! Oyunu bitirdim ve hala aynı görüşteyim. Oynanabilir içerik çok az. Yine bir kısım arkadaşlar senaryo idi dialog idi filan diyecekler de ben oyunu senaryosu için oynamıyorum maalesef. Vereceği eğlence için oynuyorum. Senaryo için film izlemeyi tercih ediyorum :)) 2 nci oyunda da aynı sorun vardı oynanabilir içerik az. Scenelerle ve dialoglarla şişir babam şişir :) Bir süre sonra artık adamın canı sıkılıyor. Bitsin şu artık sıktı modunda oynuyor insan :)


    Oyunun sonunda ki videolar ne öyle arkadaş. 2 tane son var 4 tane filan değil. 3'ünde aynı video sadece citadel'den yayılan ışığın rengi farklı. Yok böyle bir salaklık. Resmen enayi yerine koymuşlar :))) (Videolar için diyorum, sonların konu olarak farklı olması olayı değil)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-B936BAF39 -- 31 Aralık 2012; 9:03:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Goril1

    Yahu arkadaşlar sceneleri filan geçiyorum derken oynanabilir içerik açısından geçiyorum dedim. Bazı arkadaşlar yanlış anlamış. Sceneler oynanabilir içeriğe dahil değil! Oyunu bitirdim ve hala aynı görüşteyim. Oynanabilir içerik çok az. Yine bir kısım arkadaşlar senaryo idi dialog idi filan diyecekler de ben oyunu senaryosu için oynamıyorum maalesef. Vereceği eğlence için oynuyorum. Senaryo için film izlemeyi tercih ediyorum :)) 2 nci oyunda da aynı sorun vardı oynanabilir içerik az. Scenelerle ve dialoglarla şişir babam şişir :) Bir süre sonra artık adamın canı sıkılıyor. Bitsin şu artık sıktı modunda oynuyor insan :)


    Oyunun sonunda ki videolar ne öyle arkadaş. 2 tane son var 4 tane filan değil. 3'ünde aynı video sadece citadel'den yayılan ışığın rengi farklı. Yok böyle bir salaklık. Resmen enayi yerine koymuşlar :))) (Videolar için diyorum, sonların konu olarak farklı olması olayı değil)



    renklerin farklı olması başka şeyler anlamına geliyor


    kırmızı olunca herkes ölüyordu ,yeşil olunca hepsi barış içinde yaşıyor yani çıkan renklerin anlamı var
  • Mass effect serisi şu ana kadar oynadığım ve beni çok etkileyen bir oyun olmayı başardı. oyunun sonu extended cut ile birşeye benzemiş extended cut dlc'sini yeni oynama şansım oldu. ama keşke shepard ölmeseydi diyesim geliyor. en azından şimdi 2 dlc oynayacağım omega ve leviathan

    birde arkadaşlar sanırım oyun çıktıktan osnra bioware yöneticileri me3'ün savelerini kaybetmeyin gibisinden birşeyler söylemişti. bu me4 çıkacak anlamına mı geliyor yoksa başka bir oyuna ilave olabilir mi?


    Oyunun sonunda stargaze ve yanında child var doğru dürüst ing. olmadığı için anlayamadım neyden bahsediyorlar birde bizim normandy düştüğü gezegenden sonra nereye gidiyordu sonuçta mass relaylar patladı.


    serinin ilk oyununu oynamalımıyım kontrolleri çok farklı hiç değilse me2 ve me3 birbirine yakın ve denk me1 tamamen farklı şimdiye kadar me1'i hiç oynayamadım
  • 
Sayfa: önceki 9495969798
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.