Şimdi Ara

Mayıs ayında en çok satılan otomobiller: Egea Sedan şaşırttı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
2
Favori
5.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nezaman normale dönecek acaba bişeyler 💩

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • fractal design kullanıcısına yanıt

    O alanlar hala az yaktığını sanıp alıyor. Arkadaşta aldı söve söve satıp Elektrikli Corsa aldı, dünya varmış diyor şimdi. 50 TL lik elektrikle İstanbul içi 400km garanti diyor.

  • Corolla acayip gerilemiş bir dönem en çok satan oldu, genelde de ilk 3’e oynuyordu. Ah japonlar ah şu son güvenlik skandalından sonra insanlar daha toyota alacak mı göreceğiz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kemomando kullanıcısına yanıt

    17 senelik memurum.Kırsalda çalışıp tutumlu biri olmama rağmen sıfır alacak param olmadı.Hep daha ugun olduğu icin ikinci el araç aldım.Temiz ikinci el arac aldıktan sonra pisman olmazsın.Ama gidip ille de tek emekli maaşını,ikramiyesini bir ev ihtiyacı varken,çoluk çocugun ihtiyacı varken sıfır arabaya gömmeliler.İkinci el ,2 yasında 3-5 yasında tertemiz araçların suyu mu çıktı da ille gidip bütün birikimlerini sıfıra gömüyorlar?Sorun milletin arabaya binmesi degil milletteki görgüsüzlik,tüketim çılgınlığı.Bu iktidar neyse bunun embesil vatandaşları da aynen o.İlle kıçı sıfır araba koltuğuna değmeli.Dogru düzgün millet olsa 3 ay satış dipleri görse bak o zaman ötv nasıl düşüyor?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 4 Haziran 2024; 17:50:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DGrayMan kullanıcısına yanıt

    İşte bu düşünce cahilliğin daniskası.Bir adam bütün emekli ikramiyesini,birikimini çoluğu cocuğu dururken gayri menkul dururken sıfır arabaya gömüyorsa enbesilin geri zekalının önde gidenidir.17 senedir memurum hiçbir zaman sıfır araba almaya niyetlenmedim.En genç arabam bu zamana kadar 6 yaşındaydı.Su anki 9 yaşında.Öncelikle evimi barkımı,bahcemi yaptırdım.Evimin altına ilerde iki çocugumdan birisinin ihtiyacı olur diye müstakil bir ev yaptım.Ben de bilirdim sıfır araba çekip gezip tozmayı ama bir evim bile olmazdı .Bu vatandaşın araba alıp almama meselesi değil Bu iktidar neyse bunun vatandası da bu iktidarı hakedecek kadar embesil.3-5 yaşında tertemiz arabaların suyu mu çıktı?Yok ille kıçı sıfır otomobile değmeli.Türkiye kisi başına et tüketiminde,elektrik,süt,gıda vs hepsi de avrupadan çok çok geride ama araba konusunda o kadar değil.Görgüsüzce tüketim çılgını gibi hala bu faizlerle araba alıyorlar.Bu resmen cahillik.Adam olsalar 3-5 ay satışlar dibe inse bak o zaman ötv nasıl iniyor.Ama bu enbesil vatandaslarla olmaz.İktidar bu milleti yolmayı iyi biliyor.Bu millet de sonuna kadar hakediyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt
    cahilliğin daniskası senin düşüncen bence. emekli ikramiyesi ne kadar ki ne veresin çocuklarına? 1 tane ev alamıyorsun o parayla anca boğazını doldurursun. ayrıca ortalık çakal kaynıyor araba alıyorsun ortası ekli çıkıyor çalıntı çıkıyor ikinci eli sıfırdan yüksek satanımı dersin görüyoruz youtube’da. bence kafa yapınızı değiştirin ben birşeyin fiyatının düştüğünü görmedim. bari sizde yangına körükle gitmeyin.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt

    o dediklerin işlerini düzenini kurmuş kişiler hiçbişey yapmasalar bile para onalra akıyor her zamanda sıfır araç alırlar


    zaten bir kez sıfır araç aldımı sermayen olmuş oluyor satarak 2 yıl da bir sürekli sıfır arabaya binersin istersen


    bu keyif zevk işi


    boş iş bu işler bugün 600 binin altında binilcek gayet 10 yaşında 550 bin tl civarı arabalar var arabaya mlyon tl bağlamam


    buda benim zevkim


    şunu belirtmek isterim bu forumda bağdat caddesinde evi olup 12 yaşında arabaya binen var

  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt
    Hocam kusura bakmayın ama kendiniz gibi düşünmeyenleri cahil ilan etmek cahilliğin daniskası.
    13 senelik memurum, şimdiye kadar 3 adet sıfır otomobil aldım, hatta sonuncusunu geçen hafta aldım. Allah'a şükür evim de var.
    2 adet ikinci el araç aldım, satana kadar her gün acaba sorun çıkacak mı diye gözledim. Ne yazık ki bizim vatandaşımız da esnafımız da kandırmayı seviyor. 2. El Honda jazz almıştım, adam şanzıman yağı serviste değişti diye yemin etti. Sonra evrakları kurcalarken farkettim adam gerçekten serviste 1 kere değiştirmiş ama değişmesi gereken km'den neredeyse 2 katı km'de. Sonra da özel servis.
    İmkanım olursa 0'a devam ederim. İkinci el alana da niye aldın demem, zaten demeye de hakkım yok. Herkesin fikri kendine.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • fractal design kullanıcısına yanıt

    1.0 tce xtronic sahibiyim 1.6 dizel arabalarla kalkış ivmelenmesi aşağı yukarı aynı kullananlar bilir.

    şehir içi ortalamam 6.4 şuanda çok sakin kullanırım.

    Uzun yol 110/120 arasında 5.5 litre civarında yakıyor.

    Vites geçişlerini hissetmiyor ve sınıfının en büyük bagajına sahip araçlardan birisi.

    Hatta çoğu C segment HB arabanın bagajından büyük.

    Şehir içinde seri ve ideal bir araç , VW Polo alamayanlar Clio tercih ediyor.

    Birde 2.eli kuvvetli çeyrek altın tabiri caizse hemen gidiyor.

  • omer1739 O kullanıcısına yanıt

    Arabalar artık gelire göre o kadar çok emek anlamına geliyor ki insanlar alırken de doğal olarak beklenti içerisine giriyor.

    Bugün ben Kıbrıs’ta 1 milyona 2018-2019 E220 cdi falan alabiliyorum siz Türkiye’de Egea bu şekilde düşünmeniz çok çok normal.Elimde 150ps full dolu+opsiyonlu bütün bakımları zamanında orijinal parçalarla yapılmış neredeyse sıfır ayarında 2013 model Audi A1 var.450 Bin TL’ye neredeyse 1 senedir alıcı bulamıyorum veyahut şimdi ikinci araç ihtiyacım var yol yapacağım ve 2020-2021 model micra alayım diyorum.Sonrasında teneke gibi araba diyip vazgeçiyorum lakin 300-350 bin TL’lik araba kullanır atarım diyorum diyip vazgeçiyorum.Türkiye’deki fiyatlar maalesef gelire göre çok yüksek kalıyor ve arabalar insanlar için aşırı önem arz ediyor.Almanyadaki vatandaş gibi 6-7 aylık maaşını olsa alır işinizi görür bir kenara atarsınız lakin bu durumda herşey batıyor insana.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2015 Ekim ayında piyasaya çıkan Egea listedeki en yaşlı model olmanın bedelini düşen satışlarıyla belli ediyor.

  • kemomando kullanıcısına yanıt

    Gayet yüksek sayı bu arada. Türkiye'yi Almanya ile kıyaslamak komik Avrupa'nın en güçlü ülkesi

  • MBK3334 VAUVJ M kullanıcısına yanıt
    Güvenlik skandalı diye birşey yok, Toyota diğer markaların 80-160K opsiyonla verdiği güvenlik donanımını giriş paketinde standart veriyor. Bizim cahil, gösteriş meraklısı ama fakir halkımız güvenliğe ve sorunsuzluğa önem verse zaten Toyota her zaman 1 numara olur satışlarda. Bizde boş olsun Alman olsun, bol ışıklı oyuncaklı Avrupa araç olsun mantığı var. Euro NCAP testlerinde sorun yok. Sadece Japonya Ulaştırma Bakanlığının standartı çok yüksek, 1000 den fazla testten Sadece 6 tanesi ile ilgili sıkıntı var. Onlarda Daihatsu ağırlıklı, Japonya ve Asya pazarları için üretilen araçlarda. Türkiye, Avrupa ve Amerika'da satılan Toyota'lar ile ilgili bir durum yok.
    Mayıs ayında en çok satılan otomobiller: Egea Sedan şaşırttı
    Mayıs ayında en çok satılan otomobiller: Egea Sedan şaşırttı
    Mayıs ayında en çok satılan otomobiller: Egea Sedan şaşırttı
    Mayıs ayında en çok satılan otomobiller: Egea Sedan şaşırttı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Gravaze kullanıcısına yanıt
    Abartılacak bir fark yok C sınıfında, çoğu ön yargı. 120km/h hızlarda kadar çoğu C segment araç iç sesi benzerdir. Varsın göre %5-10 sesli olsun, bağımsız süpansiyon konforu, sorunsuzluğu, güvenlik donanımı yeter.


    Muammer Yucelyoutube
    Golf 8 eTSI Life Donanım vs Toyota Corolla Hybrid Dream X-Pack Donanım. Sürüş sırasında ses ölçümü.
    https://www.youtube.com/watch?si=Y07gINPteDHaZZ_t&v=ksEdzx2E52c&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 5 Haziran 2024; 1:7:55 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • yc#1 kullanıcısına yanıt

    Son zamanlarda Egea'larin fiyatı çok yükseldi. 1.4 fire motor yerine 120 HP mpi LPG uyumlu 1.4 tjet motor+DCT veya 6AT şanzıman koysa birde üstüne uygun fiyat verse satışlar yine artar. Bu ülkede yıllarca 4 lastik bir direksiyon kuş serisi otomobilller şahin vs gibi satıldı ve halen kullanılıyor. Yedek parça ve servisi olan araç satar. Alt versiyonlarda otomatik yok. Vatandaş artık otomatik vitesli araç istiyor. Fiyatlarda aşırı derecede artınca o fiyata haklı olarak crossover/suv olarak Cherry tercih ediyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fredd_35 -- 5 Haziran 2024; 2:36:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • steel0 S kullanıcısına yanıt

    VW alabilse bile dsg derdine bulaşmak istemeyenler de Clio 5 tercih ediyor olabilir. Her ne kadar Nissan'in Jatco üretimi xtronic adlı cvt şanzımanı geçmişte kronik problemleri ile maliyeti yüksek arızalar ile anılır olsa da 2019 sonrası yapılan revizyonlar ile daha sağlam hale geldi sanırım pek fazla xtronic şanzıman ile ilgili şikayet duymuyorum. Yine de Toyota'nın kalkış dişlisi olan 10 ileri cvt şanzımanı en sağlam cvt şanzıman diye biliyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TOGG satın alınabiliyor mu an itibariyle?

  • Güzel noktaya değindiğimiz hocam bir araç konusunda tam anlamıyla bilgi almak için Facebook grupları var oralara göz atabilir alacak kişiler çünkü genelde herkes sorunlarını yazıyor.


    Clio için kullanılan CVT konusunda şikayet hiç yok neredeyse yani hergun takip ederim henüz görmedim.

    Şikayetler

    1.0 TCE : sarsıntılı çalışma, motor kulağı problemi.

    1.3 TCE : devirdaim patlama sorunu


    Motor kulağı sorununu bende yaşadım servis ücretsiz değiştirdi sorun çözüldü ancak sorunun kaynağını şahsi fikrim start stop sisteminden kaynaklandığını düşünüyorum özellikle sık trafik olan bir şehirde 3 silindirli motorun sürekli kapanıp açılması ile motoru tutan kulak/takoz işlevini yitiriyor zamanla.


    Polo 1.0 TSI sarsıntılı çalışma problemi mevcut ancak Clio kadar değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TITAN kullanıcısına yanıt

    + 1000000


    Her ay araç satışı rekor kırıyor,Avrupada bile bizden daha iyi bir ekonomi olmasına rağmen satışlar düşüyorken bizde bu kredi faizleri,bu fiyatlara rağmen ölecekler gibi araba almaya devam ediyorlar.Sonra da bu millet enbesil dediğimizde kızıyorlar.Savunmaları da;Efendim Almanya da 170000 araç satılırken bizde 105000 araç satılıyormuş da hala bu satış rakamı azmış.Yahu Allah'tan korkun.Almanya dediğiniz ülke Avrupanın en büyük ekonomisi,Dünyanın 4.büyük ekonomisi ve nüfusu Avrupanın en fazla bizden de biraz fazla olan ülkesi.Bizi Almanya ile mi kıyaslıyorsunuz?Adamlarda faizler %5 bile değil.Asgari ücretin bir maaşı ile ikinci el araba alıyorlar.


    İstediğiniz kadar hakaret edin bu faizler,bu enflasyonla bu millet varını yoğunu arabaya gömüyorsa net enbesildir.Bu millete %120-150 ÖTV bile müstehaktır.Bu satışların bu ortamda 50000'i geçmemesi gerekir.Bu iktidar neyse bu vatandaş da aynen o.Tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş.İktidar da vatandaş da birbirini fazlasıyla hakediyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 5 Haziran 2024; 10:16:52 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.