Bu mantıkla gidersek eğer, Eski aracımı sattıktan sonra sıfır araç almaya gittim Toyota ya. Dediler ki araç yok. Aylar dan Eylül. Ne zaman gelecek dedim. şubat a kadar sıra var. Orada yetişmez. Sonra bir daha ne zaman gelir onu da bilemiyoruz dediler. Ford a gittik araç yok. Nissan araç vermiyor. Juke son paket getiriyoruz sadece size orta paket Qashqai verelim dediler. Kişiselleştirilebilme ile ünlü citroen e gittik O da sizin söylediğinizi söyledi. İstediğim paketi alamadığım gibi istediğim renk de olmayabilir. Hatta gelince biz film falan kaplatıp öyle veriyoruz dediler. Bu tamamen son 3-4 yıldaki üretim sıkıntılarıyla alakalı. Hala öyle kafanıza göre gidip araç alamayabilirsiniz. kısa sürede almak isteyenler adamların getirdiğine mahkum kalıyor maalesef. |
Mazda, Türkiye'deki satış operasyonlarını durdurdu (7. sayfa)
-
-
Bizim millet söz konusu boş romantizm kasmak olunca bayılıyor atıp tutmaya...
Şu mesajı yazana ve onlarca beğeni yapana söylüyorum, abi milletin Japon garezi mi var? Toyota, Honda vs. bu ülkede deli dehşet tutmuşken Mazda niye tutmadı? Millet adına gıcık diye mi?
2017 miydi 2018 miydi tam hatırlamıyorum ama Mazda 3 almaya karar vermiştik ve bayiye gittik. Pandemi zamanları gibi de değil, gittiğin farklı markaların herhangi bir bayisinde ilgi alaka yoğun. Bunlara gittik neredeyse suratımıza tükürecekler geldik diye. Ne bir ilgi ne bir alaka. Suratlar bir karış böyle.
O gün oraya almaya gelmiştik arabayı ama çıkıp gittik Octavia tercih ettik. Adamların Türkiye'de araba satmak gibi bir derdi yok ki. Millet ne yapsın yalvarsın mı? Dizlerine mi kapanalım bize köpek çekin ama yeter ki arabanızı satın yoksa yaşayamayız biz diye.
Komik olmayın lütfen. Millet Mazda'nın kıymetini anlamadı değil, Mazda Türkiye'ye kıymet vermedi.
-
skyactive deyince belli olur diye düşündüm, 2014 yılında herkesin leblebi gibi araç aldığı, gemi gemi araç gelen, ucuz kredi olan dönemden bahsediyorum hocam. Chip krizi temalı araç yokluğu döneminde hiç bir marka normal davranmadı.
-
43 bin TL'ye Cruze 1.4 Turbo LTZ (en dolu paket) almıştım o dönemde. Çok severek kullandım. Taş gibi arabaydı.
muadili Astra 58bin TL idi o esnada.
-
VAG
VAG
VAG
-
Toyota ve Honda peynir ekmek gibi satılırken Mazda dönüp kendine baksın hatayı kendinde arasın.
Kendilerini premium sanıyorlar halbuki öyle değiller.
Fiyatları neredeyse BMW ile aynı hanginiz BMW almak varken gider Mazda alır ki?
-
Bu görseller yerine samsung'un tv pazar payını atsaydınız daha mantıklıydı.Apple farklı, sony farklı markalar ve farklı cihazlar üretiyorlar
Android-ios tartışması açacak değilim fakat verdiğiniz örnekler mantıklı gözükmüyor
-
9 sene önce almaya gittim araç yoktu, senede 300 tane gönderdiklerini öğrendim
3 serisi golf fiyatınaydı
bende opel aldım daha ucuza daha dolu
-
mazdayı geçtim volvoyu tamir ettirecek usta bulamazsın. bulursan istanbulda bulursun gerisi traş .parçası bile bulunmuyor . bulunan anasının şeyi. fiat-toyota al geç. ülke böyle ülke.
-
Normalde yapMAZDA
neden böyle yaptı ki -
quote:
Orijinalden alıntı: zero fear
Gereksiz duygusallığın anlamı yok. 21. Yüzyıla ayak uyduramayan basiretsiz Japon teknoloji şirketlerinden biri de Mazda oldu. Olay bundan ibaret...Burda vergi sistemi yüzünden tutmadı. Tüp takılmayan atmosferik olması da cabası. Adam akıllı ülkelerde mazda 3ler 1.5 motor yerine 2.0la satılıyordu mesela.
-
La dayı sana niye anlatsın, dünya anlamış sen anlamamışsın bırak, possat süper B peşinde koşan milletin aklını sorgulamak lazım, jetta gibi leş sattı mazda 3 satmadı daha ne anlatıyorsunuz -
MAZDA E2200 90 larda efsaneydi ve çok satış yapmıştı.
MAZDA Türkiye’de 1990’larda ithal otomobil satışlarında bir numaralı markaydı.Hem minübüs hem 2 versiyon otomobilleri ile çok satışı olan ve tutulan otomobillerdi.Bir süre sonra ise Mazda’nın 21 yıldır Türkiye distribütörlüğünü yapan Mermerler Şirketler Grubu ile ülkenizde satışlar azaldı ve iyi organize olamıyorsunuz diyen Japon merkezi İlişkilerini bitirdi ve 21 yıl aradan sonra yeniden yapılanma yolunu seçti.Öncelikli olarak bugüne kadar Japonya’ya bağlı olarak faaliyet gösteren Mazda Türkiye, daha sonra Avrupa bölgesine bağlandı.Bu sürede ülkemizde 2 farklı MAZDA sitesi ve satış yapan daha doğrusu ne yaptıkları belli olmayan firmalar vardı ve bu nedenle bir çok kişinin kafası karıştı.Kim yetkili ve garantili MAZDA satıcısı vede servisi diye.Sonra biraz MAZDA Türkiye düzelmeye ve satışlar artmaya başladı ( Japonya yerine Meksika'dan bazı modelleri ile gelmesi).Ama diğer Uzak Doğulu rakipleri çok daha fazla seçenek ve ülkemizde Fabrikalar kurarak satışları artırmaya başlayınca MAZDA için yolun sonu geldi Türkiye'de.
-
Yakın gelecekte Lada, Mitsubishi, Suzuki hatta belki Nissan, MG, Honda, Jeep de bu listeye eklenecek. Tabii Toyota, Stellantis vb çatı/desteği ile (taşıma suyla) yola devam etmezlerse. -
Ülkemizde az tutulan şeyler kalitesiz oldukları için değil bilakis en kaliteli olduklarındandır. Ülkede çok tutulan 2 partinin yöneticilerini bir düşünün mesela. Birisi kongreyi yeni kaybetti hani hatırlayın. Şimdi çok tutuldular diye kaliteliler mi?
Bir de tutulmayan Ümit Özdağ, Tuncay Özkan, Muharrem İnce gibilere bakın.
Bizim halk bir şeyi tutuyorsa lütfen ondan uzak durun :D
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sensaura -- 12 Kasım 2023; 2:22:44 > -
Ben bu foruma geldiğim günden beri bir Mazda romantizmi vardı ama alan pek yoktu.
Bu adamların da varyasyon, fiyat, piyasa'dan hiç haberi yoktu.
Araçları başarı peşinde koşan bir distribütöre versen bile Mazda ketum olduğu için silinmeye mahkum oldular.
-
Darısı diğer markaların başına. Ülkedeki yüksek vergileri ve fiyatları protesto için çekilmeliler, belki farkındalık oluşur. İnsanımız inatla satın almaya devam ederek ülkede otomobil fiyatlarının yükselmesine katkıda bulunuyor çünkü.
-
Hocam bunun Mazda ile alakası yok maalesef Türkiye'deki distribütör sorunları bunlar.
-
Söle yegenim derdini ama hebele gübele yapmadan annatmayı dene…
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X