Şimdi Ara

Media Markt Müşteri Mağduriyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Media Markt internet sitesi üzerinden satın almaya çalıştığım yazıcı başıma dert oldu sizinle de paylaşmak istedim.

    07.03.2015 tarihinde bedeli ödenerek siparişini verdiğim HP 127fw yazıcı yerine 11.03.2015 tarihinde Media Markt tarafından yanlış ürün (HP 125a) gönderildi. Ürünü kargodan teslim almadan (kutusunu açmadan) ve kargocu tarafından tutanak tutturarak iade ettim. Ayın gün müşteri hizmetlerini aradım ve kargocunun tutanağını da müşteri hizmetlerine mail attım.

    16.03 ve 17.03 tarihlerinde müşteri hizmetlerini aradım ve verilen cevap sadece işleminiz yapılıyor size gerekli bilgilendirme yapılacak oldu. 10 gündür bedelini ödediğim ürün teslim edilmedi. Daha da ilginci müşteri hizmetleri tarafından bir kere bile bilgilendirme yapılmadı. Bir de adresime almadığım ürünün faturasını göndermişler.

    18.03.2015 tarihinde beni aradılar ve ürünün gönderileceğini söylediler fakat bugün aradığımda paranın iade edileceği bilgisi verildi. Müşterisini bu denli düşünen başka bir şirket daha yok sanırım.

    İlgili şikayetihttps://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/3120243/ adresinden takip edebilirsiniz.







  • ailecek takip ediyoruz
  • Müşteri hizmetleri tekrar aradı. Fakat onlar da konuyu anlayamamışlar :) bize ürünü göndericez dediler ama siparişi iptal etmişler diyorlar :) Bunlar birbirlerine şaka yapıyorlar sanırım
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.