Merhaba, Mediamark’tan aldığım Sony 75-XH8096 ekranı kutudan kırık çıktı. Sony servisi fotoğraf çekip servis raporu yazıp ayrıldı. Tv kutusunda gözle görülür bir ezilme, delik hasar vs olmadığı ve kutuyu açıp içeriği kontrol edemediğimiz için herhangi bir tutanak/rapor vs almadan teslim aldık Horoz lojistikten. Bu süreçten geçen arkadaşlar olmuştur, nasıl bir yol izlemek lazım? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Mediamarkt Hasarlı TV
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
-
Bıktım bunların bu ülkede at koşturmasından, bütün karaktersizlikleri yapıyorlar. Mahkemede güzel bir sonuca varırsınız muhtemelen ama bir süre beklemek zorunda kalacaksınız, 100 TL için bile bunların peşini bırakmamak lazım, alışmışlar milleti mağdur etmeye.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Paran ile rezillik işte. Şimdi uğraş dur. Keşke mağazadan direk alsaydınız. Malum panel büyük. Taşınma sırasında kimbilir nasıl yüklediler. Kırılmaya müsait oluyor.
Geçmiş olsun.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Adamlar sistemi öyle bir kurmuş ki. Kutuyu açmadan içindeki hasarı göremiyorsun, kutuyu açarsan da servis ve garanti problemi yaşayabiliyorsun. Benim durumumda kalan herkes yasal yollarla alabilmiş parasını, firma ve markaların ismine güvenmek büyük hataymış.
Okuduğum kadarıyla sadece Teknosa benzer durumda yardımcı olmuş. TV satın alacak tüm arkadaşlara uyarım olsun, servis kendisi getirip kurmuyorsa her an sizin de başınıza gelebilir bu durum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam mağazadan alınca da mecburen lojistik firması getiriyor. 75” kutusu oldukça büyük, minibüs lazım taşımak için. Mağazan alınca içini açıp kontrol edebilir miyiz bilemedim. O da evde hasarlı çıkarsa iyice uğraşır durursun.
Evin ortasında kocaman kutu duruyor. Media Markt için müşteri hizmetlerinin hiçbir önemi yok, keza Sony için de böyleymiş bu durum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben olsam kendi aracım yada (Bir yakınım ile illa bulunur) alır getirirdim. Neyse olan oldu artık.
Şimdi mahkeme ile uğraşacaksın. Sonuç lehine karar olur ama, çok uğraştırır gibi. Kolay gelsin
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Televizyon Media Markt tarafından değiştirildi 1 ay sonunda. Burada asıl sıkıntı Lojistik firmasında. Taşımacılar doğru dürüst yeni kutuyu bile kontrol etmeme izin vermediler acele ettirmekten. Teslim sıradında kutuyu açmama da aynı şekilde müsade etmiyorlar. Dediğiniz gibi bunlara taşıtmak yerine bir şekilde kendimiz taşımamız lazım. Neyseki bu son gelen televizyonu kırmadan getirebildiler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam merhaba, öncelikle geçmiş olsun.
Benim anlamadığım, kutuda hasar yoksa taşıyıcı firma bırakıp gider, kutuda hasar olmadığı halde tv’de hasar varsa kolaylıkla değişim yapmaları gerekirdi.
Böyle saçma iş mi olur ? Mahkemeye başvurun fakat ortada kimsenin raporu yok, umarım bu durum sizi üzmez.
Sony yada mediamarkt, burada kalkıp tv’yi değiştirse sanki batacaklar ? Arkadaş mağdur etme, mağdur olmayan adam tekrar gelir yine senden tv alır, sana güvenir. Şimdi böyle bir durumda insan mağazaya giderken iki kere düşünür.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok geçmiş olsun. Kutuda hasar olmayan bir ürün arızalı/kırık çıkıyorsa firmanın ikiletmeden değiştirmesi gerekirdi. Geçte olsa değişimin yapılmış olmasına sevindim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X