Şimdi Ara

megane 2 baskı balata

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
7.140
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2007 model 3000km garaj arabası olan meganda baskı balata arızasını bana izah edecek birivarmı.Zaten renault marka bişi almaktan pek haz etmediydim.Tuzu biberi oldu.Garanti dısıymıs,kasko karsılamazmış,800 ytl fiyatı.Ayarladık uzun yol gitmesseniz bida olmaz dediler.Böyle bişi varmı.
    Selamlar.Bir fikir verin.



  • şimdi dostum baskı balata garantiye girmez. 100bin km de yapabilirsiniz. bin km de. tamamen kullanıma bağlı. 800ytl baskı balata olmaz en fazlası 350ytl dir nedir motormu yenileniyor servise yaptırma kardeşim al orjınal parçayı iyi bir ustaya değiştir. en önemlisi birdaha olamaz eğer uzun yola çıkmazsanız demişler benmi yanlış anladım ne alakası var baskı balata esas dur kalk yokuşlarda zorlanmayla biter. aracınızın tam kavrama noktasında debriyajdan ayağınızı çekin aşırı gaz vermeyin yokuşlarda el firenini kullanın eliniz elfireninin düğmesinde olsun tam kavrama yerinde el firenini debrajla bırakın işte orsı en hassas ayarlama noktasıdır o noktayı yakalarsan en düşük devirde nezaman arabayı kaldırırsan araban en az 80bin km yapabilir belkide yüz bin. ha reno alınırmı ben şahsen almam alman japon derim esenkalın




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gacara_53

    şimdi dostum baskı balata garantiye girmez. 100bin km de yapabilirsiniz. bin km de. tamamen kullanıma bağlı. 800ytl baskı balata olmaz en fazlası 350ytl dir nedir motormu yenileniyor servise yaptırma kardeşim al orjınal parçayı iyi bir ustaya değiştir. en önemlisi birdaha olamaz eğer uzun yola çıkmazsanız demişler benmi yanlış anladım ne alakası var baskı balata esas dur kalk yokuşlarda zorlanmayla biter. aracınızın tam kavrama noktasında debriyajdan ayağınızı çekin aşırı gaz vermeyin yokuşlarda el firenini kullanın eliniz elfireninin düğmesinde olsun tam kavrama yerinde el firenini debrajla bırakın işte orsı en hassas ayarlama noktasıdır o noktayı yakalarsan en düşük devirde nezaman arabayı kaldırırsan araban en az 80bin km yapabilir belkide yüz bin. ha reno alınırmı ben şahsen almam alman japon derim esenkalın





  • sana araba kullanma konusunda akıl vermiş gibi olmayayım yanlış anlama. 0 bir araçla bir yokuşu geri çıkıpta 5 kez dur kakl yaparsanız hele devir saati 4000bin dk devire gelmişşe dizelde 2500dk devir işte o debriyaj balatası bitti demektir. fabrikasyon hata olabilir. maalesef toyota hariç hiçbir servis garantiyi kapsayan şeyler olunca kıvırır bunun opeli vw si hondası hepsi aynıdır. para alamayacakları işe bakmazlar bend ehonda var 2006 model garantili bakımını özelde yaptiriyorum onların verdiği 6 yıl garantiyi ben 16yıl veririm öyle olmaz böyle olmaz 150ytl olan bakımda 400ytl alınca iyi. yok garanti falan hikaye hepsi
  • yok babacım,95ten beri araba kullanırım,doğandı bundan onceki her parcası değişti baskı balata deişmedi.hayret ettim.işinkotusu arabayı kayınpeder kullanıyordu.oadamın mesleği şöförlük.anlamadım.fabrika arızasıysa kime nasıl izah ederim.varmı bi çare.denizlili hemşerim vvarsa sağlam bi tamirci tavsiye etsin bi zahmet.ben sadece yüksek devirli kullanırım.ölegeri geri falan işim olmaz.bu bozmaz sanırım.
  • ne oluyo abi 800 YTL !
    yuh yani ne acımasız bunlar. Allah Türk servis ve ustalarının eline düşürmesin. sırf bu servis-usta muhabbetinden bıktığım ve uğraşmamak için ailecek uğraşıp 0 araba almaya calışacağız.
    size Yemin ediyorum cocukluğumun en güzel arabasını aldım ama arıza yapıp da biyerlerimi tutup sanayiye gitmekten bıktım.
    neyse konuyu dağıtmayayım kardeş çok pahalı verdikleri fiyat renault servisi bol bi marka başka bi yetkiliye olmadı tel le başka şehirdekilere sor.
  • benim 120.000 kmdeki arabamın baskı balatası halen gayet iyi durumda.
    söktürdükten sonra bir ekspertize gösterip fabrikasyon hata varsa işin peşini bırakmamakta fayda var diye düşünüyorum
  • http://www.otopol.com/product_info.php?cPath=1130_1132&products_id=103724
    #


    # Değerlendirme:
    # Sektör lideri, kesinlikle en ideal ürünler.

    # Açıklama:
    # Debriyaj baskı ve balatası. Debriyaj balataları VALEO kalitesi ile tamamen kanserojen asbest kullanılmadan üretilmiştir. Tamamı test edilmiş sınırsız km ve 2 yıl garantiye sahiptir. Geliştirilen teknolojisi ile daha yumuşak ve vites geçişlerinde vibrasyonsuz bir değişim sağlar. Uzun süre sorun çıkarmadan kullanılmak üzere tasarlanmıştır. Modern araçların yüksek kapasitelerine ve yüksek ısı değişimlerine karşı daha dirençlidir. ISO 9001, TÜV, Ce sertifikalı üründür. Üretici firma, araç üreticilerinin resmi tedarikçisidir. Ürün metni, Otopol tarafından hazırlanmıştır.

    # Tavsiye:
    # Debriyaj pedalınız daha üst noktada kavramaya başlamışsa servis zamanı gelmiştir.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    sevis fiyatlarına

    garantiniz yoksa servise girilecek gibi değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tturnusol -- 24 Aralık 2007; 18:11:42 >




  • şikayetvar.com a şikayet et................
  • HEMEN RENAULTUN SAYFASINDAN RENAULT MAİSE MAİLLE DURUMUBİLDİRİN VE ÜCRETSİZ DEĞİŞİMİNİ TALEP EDİN HİÇBİR ARACIN DEBRİYAJI 3000 KM DE BİTMEZ GARANTİ DIŞI VS SÖYLEYEN SERVİSLERİDE SALLAYIN DİREK İSTANBULDAKİ MAİSLE MUHATTAP OLUN ONLAR SİZİ ARAYACAKLARDIR

    3000 KM DEKİ ARACIN HERHANGİ BİR ARIZASINA GARANTİ DIŞI DİYEN ZİHNİYETE DİYORUM.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pulpa -- 24 Aralık 2007; 22:02:14 >
  • bnm meganım 94.000 de istanbul trafiğinde yine iyi ama bitti gibi bir şey 100.000 olsun değiştircem balatayı
  • HANİ ŞU YAZICI KARTUŞLARINI FABRİKADAN ÇIKARKEN % 40 DOLDURUYORLAR YA , ACEBA DİYORUM DEBRİYAJ BALATALARINIDAMI ÖYLE ÜRETİYORLAR İNSANIN AKLINA HERŞEY GELİYOR BU SERVİSLERDE BU POLİTİKA OLDUKÇA KENDİLERİNE GÜVEN VERMİYORLAR



  • quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    HANİ ŞU YAZICI KARTUŞLARINI FABRİKADAN ÇIKARKEN % 40 DOLDURUYORLAR YA , ACEBA DİYORUM DEBRİYAJ BALATALARINIDAMI ÖYLE ÜRETİYORLAR İNSANIN AKLINA HERŞEY GELİYOR BU SERVİSLERDE BU POLİTİKA OLDUKÇA KENDİLERİNE GÜVEN VERMİYORLAR
  • ohaaa 800 ytlmi korkutmayın beni yaw arabamı yeni aldım serviste 60 bin bakımı dahil genel bir bakım yaptıracam arac 80 binde demekki ben bi girsem en az 2 bin ytl öder çıkarım
  • baskı balata en az 500-600 ytl yetkili serviste ama özel serviste 300-400 ytl yapıyorlar istanbul... 3 bin km de değilde 15 bin km de biten bir symbol gördüm.Renaultun zaten debriaj sorunu hep oldu.
  • 3000 km de helede profesyönel şöför kullanmışsa hiç bitmez servise gidin yaptı yapt yapmadı il tüketici hakem heyetine baş vurucağım inceleteceğim diyin ozaman tırsıp yapıyorlar oda olmadı gerçekten baş vurun ayıplı mal olduğu için yapmak zorundalar.
  • hakkınızı gerekli mercilerde arayın...
    kesinlikle pabuc bırakmayın soygunculara...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.