Şimdi Ara

megane 2 çalışmıyor, lütfen bir hayır sahibi cevaplasın artık

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
1
Favori
15.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • megane 2 dci 80 bg sahibiyim. yaklasık 1 aydır arabam sadece sabahları sogukta calısmıyor, ya 10 dk boyunca sureklı starta basıyorum zar zor calısıyor ya da iterek calıstırıyorum. bugune kadar 6-7 usta gordu 3 tanesi yetkili servis bunların. akü, ısıtma bujileri, manyetik kaptör ve soketi değişti. sorun devam edıyor. bilgisayara baglanınca hata vermıyor. ancak şu var ki sabah ugrasıp zar zor calıstırdıgımda ılk 20 sn motorun sesi cok garip geliyor, eski su motorları gıbı , sanki hava yakıyor gibi...

    en son usta mazot pompasını elınde bıkac kez pompala oyle dene dedi, o sekılde yapınca genelde calısıyor. ve pompalarken seffaf boruların ıcınde bariz hava goruyorum . simdi sorun su, usta bin km once taktıgım delphi marka mazot filtresini mazotu geri kaçırdıgı gerekcesıyle degıstırmemı ve mais takmamı ıstıyor, ancak bıldıgım kadarıyla delphi zaten megane'ın orijinal mazot filtresi tek farkı uzerinde mais yazmaması?

    ben borulardaki havadan oldugunu dusunuyorum , basına boyle bısey gelen var mı , bu havayı bosaltınca sorun duzelır mı yoksa usta mı haklı? bi tanesi de pompa ya da samandıra arızalı dedı eger haklıysa masraf buyuk, ancak pompa arızalı olsa her calısmada yapar sorun sadece araba 6 saatten uzun yatarsa ve hava cok soguk olursa oluyor, ankaradayım lutfen bilen biri yardım etsin...







  • quote:

    Orijinalden alıntı: staphilococh

    megane 2 dci 80 bg sahibiyim. yaklasık 1 aydır arabam sadece sabahları sogukta calısmıyor, ya 10 dk boyunca sureklı starta basıyorum zar zor calısıyor ya da iterek calıstırıyorum. bugune kadar 6-7 usta gordu 3 tanesi yetkili servis bunların. akü, ısıtma bujileri, manyetik kaptör ve soketi değişti. sorun devam edıyor. bilgisayara baglanınca hata vermıyor. ancak şu var ki sabah ugrasıp zar zor calıstırdıgımda ılk 20 sn motorun sesi cok garip geliyor, eski su motorları gıbı , sanki hava yakıyor gibi...

    en son usta mazot pompasını elınde bıkac kez pompala oyle dene dedi, o sekılde yapınca genelde calısıyor. ve pompalarken seffaf boruların ıcınde bariz hava goruyorum . simdi sorun su, usta bin km once taktıgım delphi marka mazot filtresini mazotu geri kaçırdıgı gerekcesıyle degıstırmemı ve mais takmamı ıstıyor, ancak bıldıgım kadarıyla delphi zaten megane'ın orijinal mazot filtresi tek farkı uzerinde mais yazmaması?

    ben borulardaki havadan oldugunu dusunuyorum , basına boyle bısey gelen var mı , bu havayı bosaltınca sorun duzelır mı yoksa usta mı haklı? bi tanesi de pompa ya da samandıra arızalı dedı eger haklıysa masraf buyuk, ancak pompa arızalı olsa her calısmada yapar sorun sadece araba 6 saatten uzun yatarsa ve hava cok soguk olursa oluyor, ankaradayım lutfen bilen biri yardım etsin...


    Dostum geçmiş olsun umarım kısa zamanda az maliyetle halledersin...

    Öncelikle konu hakkında hiç bir bilgim yok ben benzinli megane kullanıcısı olduğum için seni yanılmak istemem...

    Senin dediklerinden yola çıkarak söylüyorum mutlaka havayı al-aldır sistemden herhalukarda hava olmamalı en basit bahçe su motorlarında bile değişimden sonra havası alınır...

    Dediğin gibi delphii ile mais arasındaki tek fark kutuları.Yeni takılan delphi motor arızalı çıkmış olabilir birde




  • bugun sabah pompalayarak da calısmadı malesef , manyetik kaptörün değişen soketi arızalı olabilir mi diye dusunuyorum bir arkadas soketi cıkar lehimle direk bağlat diyor bıkac kısınınkı ancak boyle cozulebılmıs.
  • Mazot filtresinin değişiminden önce de çalışmama sorunu var mıydı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gemsaz -- 10 Ocak 2012; 13:52:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gemsaz


    Mazot filtresinin ve manyetik kaptörün değişiminden önce de çalışmama sorunu var mıydı?




    evet vardı , manyetik kaptör bu yuzden değişti zaten , mazot filtresi rutin bakım sırasında degıstı, mazot filtresi geri kaçırıyor olsaydı pompalayınca her seferinde calısırdı dıye dusunuyorum , ancak bugun 20 kez pompayı sıktım yıne calısmadı. kaptörün soketini devre dışı bıakıp lehimle direk bağlatan biri sorunun ancak bu sekılde cozulebılecegını, bılgısayarda sorun vermıyor olsa da sorunun değişen yeni sokette oldugunu soyluyor.sizce?
  • Mazot filtresinin değişiminden önce çalışmama sorunu var mıydı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gemsaz


    Mazot filtresinin değişiminden önce çalışmama sorunu var mıydı?


    evet vardı... az önce tam ifade edemedim sanırım, rutin bakımımdan bı 10 gun once basladı bu sorun , bu sebeple bakıma goturdum mazot filtresi de bu sırada değişti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi staphilococh -- 10 Ocak 2012; 14:15:28 >
  • Kişisel kanaatim; sorunun manyetik kaptörle ya da onun soketi ile ilgili olmadığı, yakıt besleme devrelerine bakılması gerektiği doğrultusunda..

    Anlattıklarınıza göre, çalışmamanın muhtemel teorik sebepleri şunlar olabilir:

    - Yakıt besleme borularında ya da bağlantı noktalarında bir çatlak, delik, gevşeklik, v.b.,

    - Yakıt pompası arızası,

    - Enjektör arızası..

    Anlattığınız durumlar en sık yakıt pompası arızasında görülür.

    İyi bir ustanın yakıt besleme borularında hava oluşmasının sebebini araştırması ve yakıt besleme sistemini, pompa dahil, elden geçirmesi gerekiyor..

    Usta; "Bu yakıt pompası iyi, bunda bir şey yok!" derse ve başka bir arıza da bulamazsa, önerim, pompayı orijinali ile değiştirtmenizdir..

    Şu anda bir arkadaşım, Sanayideki tanıdıklarından bu konudan anlayan bir usta adı almaya çalışıyor. Öyle birini bulursak pm ile bildireceğim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gemsaz -- 10 Ocak 2012; 15:13:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gemsaz


    Kişisel kanaatim; sorunun manyetik kaptörle ya da onun soketi ile ilgili olmadığı, yakıt besleme devrelerine bakılması gerektiği doğrultusunda..

    Anlattıklarınıza göre, çalışmamanın muhtemel teorik sebepleri şunlar:

    - Yakıt besleme borularında ya da bağlantı noktalarında bir çatlak, delik, gevşeklik, v.b.,

    - Yakıt pompası arızası..

    Anlattığınız durumlar en sık yakıt pompası arızasında görülür.

    İyi bir ustanın yakıt besleme borularında hava oluşmasının sebebini araştırması ve yakıt pompasını elden geçirmesi gerekiyor..

    Usta; "Bu yakıt pompası iyi, bunda bir şey yok!" derse, önerim, pompayı orijinali ile değiştirtmenizdir..

    Şu anda bir arkadaşım, Sanayideki tanıdıklarından bu konudan anlayan bir usta adı almaya çalışıyor. Öyle birini bulursak pm ile bildireceğim..



    çok tesekkur ederim




  • Yakıt besleme konusunda uzman ustayı bulduk..

    Aynı çalışmama sorunu bir arkadaşımın aracında da varmış, o usta çözmüş..

    Adını ve telefonunu pm ile bildiriyorum..
  • tesekkurler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gemsaz

    Kişisel kanaatim; sorunun manyetik kaptörle ya da onun soketi ile ilgili olmadığı, yakıt besleme devrelerine bakılması gerektiği doğrultusunda..

    Anlattıklarınıza göre, çalışmamanın muhtemel teorik sebepleri şunlar olabilir:

    - Yakıt besleme borularında ya da bağlantı noktalarında bir çatlak, delik, gevşeklik, v.b.,

    - Yakıt pompası arızası,

    - Enjektör arızası..

    Anlattığınız durumlar en sık yakıt pompası arızasında görülür.

    İyi bir ustanın yakıt besleme borularında hava oluşmasının sebebini araştırması ve yakıt besleme sistemini, pompa dahil, elden geçirmesi gerekiyor..

    Usta; "Bu yakıt pompası iyi, bunda bir şey yok!" derse ve başka bir arıza da bulamazsa, önerim, pompayı orijinali ile değiştirtmenizdir..

    Şu anda bir arkadaşım, Sanayideki tanıdıklarından bu konudan anlayan bir usta adı almaya çalışıyor. Öyle birini bulursak pm ile bildireceğim..







    Son bir ekleme:

    Bilhassa yakıt pompası kaynaklı yakıt besleme sistemi sorunlarının bazılarında, araç bir kere çalıştıktan sonra herşey normal görünebilir.

    Bu nedenle; yakıt besleme sistemi, sabah ilk çalıştırma sırasında veya araç en az 8-10 saat bekletildikten sonra usta tarafından, bu işte kullandığı özel cihaz ile test edilmelidir..




  • sorun çözüldü:) pompa arızası yokmus, daha sonra cotech nuh usta diye biri önerildi ostim sanayide, ona goturdum. aküye giden bir kabloda temassızlık varmıs onu buldu, duzelttı . 2 gundur -10 derecede arac calısıyor :) tesekkurler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: staphilococh

    sorun çözüldü:) pompa arızası yokmus, daha sonra cotech nuh usta diye biri önerildi ostim sanayide, ona goturdum. aküye giden bir kabloda temassızlık varmıs onu buldu, duzelttı . 2 gundur -10 derecede arac calısıyor :) tesekkurler

    kutup başlarına bağlanan kablolarında mı sorun varmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: staphilococh

    sorun çözüldü:) pompa arızası yokmus, daha sonra cotech nuh usta diye biri önerildi ostim sanayide, ona goturdum. aküye giden bir kabloda temassızlık varmıs onu buldu, duzelttı . 2 gundur -10 derecede arac calısıyor :) tesekkurler

    Dostum merhaba aynı sorun bendede var sizden ricam hangi kablo veya neresi kontrol edildi yazabilirmisiniz , bende tamircilerin yok pompacıya git yok onu bunu değiştirelim demesinden bıktım
  • Ayne sorun bendede var. Özellikle soğuk havalarda devamlı gaz vermem gerekiıyor rolantiyi bulmam için. Sizin sorunda böyle bişey sanırsam.
    Geçenlerde tamirciye gösterdim bilgisayara bağladı , bişey çıkmadı ancak yağlı kasnak diye bi parça varmış büyük ihtimalle ondandır dedi ücretide yaklaşık 500 tl. Böyle devam edersem başka sorunlar çıkarmayacağını istersem böyle devam edebileceğimi söyledi. Bende değiştirmedim aynı şekilde devam ediyorum ve çokta sorun olmuyor bence :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aksoy90

    Ayne sorun bendede var. Özellikle soğuk havalarda devamlı gaz vermem gerekiıyor rolantiyi bulmam için. Sizin sorunda böyle bişey sanırsam.
    Geçenlerde tamirciye gösterdim bilgisayara bağladı , bişey çıkmadı ancak yağlı kasnak diye bi parça varmış büyük ihtimalle ondandır dedi ücretide yaklaşık 500 tl. Böyle devam edersem başka sorunlar çıkarmayacağını istersem böyle devam edebileceğimi söyledi. Bende değiştirmedim aynı şekilde devam ediyorum ve çokta sorun olmuyor bence :)

    dostum senin araç benzinli kasnaktan veya krank sensöründen yapar , bizim araçlar dizel olay faRklı
  • Staphilococh arkadas benim aracimda renault kango 1, 5 dizel sizin sorunlarinizin aynisinida bende yasiyorum lutfen bu aku kablosu hangisi ise banda bildirirsen sevinirim veya bu ustamizin acik adresini verirsen aracimi bendegotureyim kayseride ikamet ediyorum ankaraya goturmeye raziyim lutfen yardimci ol artik araci parcalasim geliyor lutfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Staphilococh isimli arkadas lütfen abrahum_38@hotmail.com nolu adresime amil atarsan sevinirim lutfen rica ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gemsaz G kullanıcısına yanıt
    Degerli arkadasim staphilocoh isimli megan arabasi arizali arkadasa nuh ustanin adresini sizmi verdiniz eger siz verdiyseniz ayni sorun benimde basimda lutfen adresi benim email adresimede atarmisiniz abrahum_38@hotmail.com simdiden ilginize tsk ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.