Şimdi Ara

Megane 2 Priv. 1.5 Dci Otomatik 2008 yorum...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
20.402
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    İki hafta önce 2005 senesinde sıfır aldığım Honda civic imi satıp 2008 model dizel otomatik vitesli priv. donanımlı megane aldım. ama önceki aracımın seri ve atak oluşundan mı bilmiyorum bu araba hiç gitmiyormuş gibi geliyor. Özellikle kalkış anındaki hantallığını anlatamam. geçen hafta yetkili bir servisten rica ile bir usta alıp test sürüşü yaptık. kalkış anındaki hantallığın çok da acaip olmadığını ama bir takım bakım ve temizlikle daha iyi olacağını söyledi. bu gibi bir durum yaşayan varmıdır çok merak ediyorum. arabaya daha ısınamadan satmak istiyorum açıkçası. yakıt sarfiyatıda çok az değil aslında. 7 litrenin altına düşmüyor. 8 i falan görüyorum trafikte.

    Sizlerin bu araç hakkında olumlu/olumsuz yorumlarınızı almak istiyorum.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    2008 Megane 2 Priv. 1.5 Dci Otomatik: Kapsamlı Bir İnceleme

    2008 model Megane 2 Priv. 1.5 Dci Otomatik, Renault'nun popüler hatchback serisinin sevilen bir üyesidir. Ekonomik ve pratik bir otomobil arayanlar için ilgi çekici bir seçenektir.

    Performans ve Verimlilik

    1.5 litrelik dizel motor, 106 beygir güç ve 240 Nm tork üretir. 4 ileri otomatik şanzımanla eşleştirilmiştir ve sorunsuz ve hassas vites geçişleri sağlar. Megane 2 1.5 Dci Otomatik şehir içinde 6,5 litre/100 km, otoyolda ise 4,5 litre/100 km yakıt tüketimi sunar. Bu değerler, onu yakıt verimliliği açısından sınıfının üst sıralarına taşır.

    İç Mekan ve Konfor

    İç mekan, bol miktarda baş ve bacak mesafesiyle ferah ve rahattır. Koltuklar destekleyicidir ve uzun yolculuklarda bile konfor sağlar. Orta konsol, sezgisel olarak yerleştirilmiş kontrol düğmeleri ve bir dokunmatik ekranla modern ve işlevseldir.

    Güvenlik ve Donanım

    2008 Megane 2 Priv. 1.5 Dci Otomatik, sürücü ve yolcular için yüksek düzeyde güvenlik sunar. ABS, EBD ve ESP dahil olmak üzere çok çeşitli güvenlik özellikleriyle donatılmıştır. Ayrıca ön ve yan hava yastıklarıyla donatılmıştır.

    Donanım açısından otomobilde klima, elektrikli camlar, uzaktan kumandalı merkezi kilitleme ve bir CD çalar gibi temel özellikler bulunur.

    Sonuç

    2008 Megane 2 Priv. 1.5 Dci Otomatik, ekonomik, pratik ve güvenilir bir otomobil arayanlar için sağlam bir seçimdir. Verimli motoru, ferah iç mekanı ve yüksek güvenlik özellikleri onu sınıfında öne çıkaran bir otomobil haline getirmektedir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Tutulan bir araç olsaydı seri devam ederdi .2009 modellerde sanırım koymadılar dizellere .EDC çıkana kadar yeni serilerde de uygulanmadı . Otomatik viteslerin performansı zaten manueller gibi olmaz . Ama keyfi bir başkadır tabii . Bence güzel bir bakım yaptırıp keyfini sürün .
  • yorumun için teşekkür ederim. arabayı bugün bıraktım servise. bakalım düzelme olacak mı
  • Aracınız 80 hp mi 105 hp mi ?

    Otomatik vites çok yakar 105 hp ise değerleriniz normal. Kalkışta titreme bile yapar. 4 seneye yakın 2006 80 hp olanını kullandım . çok iyi bilirim. 105 hp lik gayet güzeldir o kasa için ancak otomatik vitesle tam randuman alamazsınız.

    Megane gerçekten güzel araba ancak sağından solundan tıkırtılar gelmesi kalkışta titreme yapması 80 hp nin kasaya biraz hantal gelmesi yüzünden sırf bu sebeplerden dolayı sattık. Eğer megane binilicekse sizin gibi faz 2 modeline privilige donanımlısına ve 105 hp motorlusuna binilmelidir kendimce görüşüm bu.
  • benim aracım 74 kW yani 100 beygir. otomatik olmasının yakıtı artırdığı dediğin gibi ortada. ama kalkış anındaki yavaşlık hakkaten inanılmaz. yani bir ara sokaktan seri bir şekilde çıkarak trafiğe katılmak mümkün değil. aracın içindeki plastik olan tüm aksamı çıtırdıyor. torpidonun geçmeli parçalardan yapılmış olması buna sebepmiş. ben şuan için aracla ilgili beklentimi karşılayamıyorum. kalkışı düzelirse konforu için iç seslerine katlanıcam.
  • servisle görüştüm. aracım yakıt sarfiyatının yüksek olması ve kalkıştaki hantallığın sebebinin otomatik vites konvertörü olduğunu söylediler. araç 85000 km de olduğu için maise yazmışlar yanıt bekliyorlarmış. Garantisi olmadığı için ne kadarını benim ödiyeceğim henüz belli değil ama parçanın fiyatı 2500 tl civarındaymış. az kaldı ağzımı bozucam....

    yorumlarınız nedir. bu durumlardan anlayan bir arkadaş var mıdır?
  • Siz daha şimdiden Megane'nın acı tadını almaya başladınız. Biz sattığımızda 86.500 kmdeydi. Bize hiç bir sorun yaratmadı diyebilirim. Garantisi devam ederken mazot pompası bozulmuştu garantiden değişti. Birde el freni dişli kaçırıyodu bazen kendi aşağı iniyodu. Sattığımız kişiye artık sorun çıkartmaya başlar biz sadece tıkırtı sorunuyla Megane elimizden çıkartmayı başardık. Sizi arabadan soğutmak istemem ama başınız fazla ağrımadan satmanızı tavsiye ederim. Çünkü otomatikleri biraz daha fazla sorun çıkartıyomuş.
  • mais gerekli katılımı sağlıyormuş en azından benim arabam gibi olanlar için. ben görece küçük bir miktarını ödeyeceğim.
    umarım başka bir problem çıkmaz.
  • İnşallah çıkmazda sizde bizim gibi satmak zorunda kalmazsınız çünkü çok acı veriyo çok güzel bi arabayı bu yüzden satmak soğumak
  • renaultta 3 yıl veya 60.000km diyo garanti için e benim aracım 50. binde daha 2004 megane ama garanti dışı kalıyor bu nasıl iş anlamış değilim ben



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheJudgé -- 27 Ocak 2011; 11:53:04 >
  • garanti süresi 3 yıl veya 60000 diyor hangisi önce dolarsa garanti bitiyor. benim aracım km az ve yaş az olduğu ayrıca renault2 den aldığım için yanılmıyorsam katılım veriliyor.
  • Günümüzde birçok marka araçta tıkırtı duymak olağanlaştı bunun nedeni ise malzemeden çalmak yani maliyetleri düşürmek amacındandır sert plastikler tercih edildiği için bu sesleri duymak mümkündür.Ayrıca otomobili kullanış şeklide buna önemli etkendir.Eski tip oto.vitesli otomobiller manuelden çok yaktığını herkes biliyor çift kavaramalı oto.vitesli olanra fazla yakıt tüketimini düşürmek için ve sarsıntıları minimuma indirmek için yapıldı bildiğim kadarıyla eğer yanlış yazdıysam düzeltiniz.Aracınızdan memnunsanız arızanın büyük kısmını servis karşılayacaksa yaptırıp binilebilir.
  • başka problemde çıktı. şanzıman yağının yanmış olduğunu farkettiler. buda şanzımanın içindeki bir problemi gösteriyormuş.
    nerden bulaştım bu renault ya yaaa....
  • İşte bu yüzden Hayatim Boyunca hiç Reno'nun yanindan dahi geçmicem geçmemde.. O hatayi bir kez yaptik kurtuldugumuza inanin şükür ediyoruz..

    Reno markasindan oldum olasi nefret ediyorum artik... Parasini ZERREEEE kadar hak etmeyen bir marka ve araç...

    Lafim meclisten dişari kusura bakmayin ama sokakta veya trafikte ne zaman megane falan görsem '' işte kaziklanmiş kaziga oturtulmuş bir insan daha '' demekten kendimi alamiyorum..

    Trilyonlarca param olsa ve SİRF parçalamak için bir araba alicak olsam Dahi yinee reno almam.. Aldirmam.. Fransizlar bile renodan illallah etmiş bi bizler biniyoruz hala....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sedat. -- 7 Nisan 2011; 23:23:53 >
  • Renoyu yerden yere vuran arkadaslar !
    2003 model laguna 1.9 dizel kullaniyorum
    araba 300 000 devirdi
    rutin arizalar disinda cok sorun yasamadim
    halada kullaniyorum
    ama malum Turkiye nin yol durumu vede zamaninda gerektigi gibi yapilmayan bakimlar arabanin daha sik ariza vermesine sebep oluyor diye dusnuyorum .2000 li yillardan beri hemen hemen kötu araba kalmadi
    kalin saglicakla
  • Otomatik şehir içi yakıt tüketimi ve en olumsuz beğenmediğiniz özelliklerin belirtirmisiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.