gözümden kaçmış otomatik istiyormuşsunuz.bu durumda kesinlikle megane 3 öneririm. birkaç bin fazla verin daha iyi bir araç sahibi olun.yok bütçemi aşar veremem derseniz bravo da kötü bir tercih olmaz.
herkes kendince bir şey yazmış ben olsam her türlü ihtimale karşı ikinci eldeki potansiyelide düşüğnürdüm bu şartlarda da kesinlikle megane alırdım..
örn:2000 model brava&bravo mu ; parçası bakımı ucuz elden çıkarması kolay yoksa aynı model herhangi bir megane mi? yeni bravo da aynı yere gelecek demiyorum ama farklı olacağını ben düşünmüyorum..
quote:
Orijinalden alıntı: matrix22
herkes kendince bir şey yazmış ben olsam her türlü ihtimale karşı ikinci eldeki potansiyelide düşüğnürdüm bu şartlarda da kesinlikle megane alırdım..
örn:2000 model brava&bravo mu ; parçası bakımı ucuz elden çıkarması kolay yoksa aynı model herhangi bir megane mi? yeni bravo da aynı yere gelecek demiyorum ama farklı olacağını ben düşünmüyorum..
Haklısınız ama bahsettiğiniz megane ülkemizde üretilen sedan megane değil.
İkinci elde satılan megane hb modellerinin sedanlar kadar prim yapmadığı ya da kolay satılmadığı aşikar.
Hele bir de yaşanan sorunlar (açılır tavandan su girmesi, elektrik aksamı arızaları vb.) dolayısıyla hb meganelar dan uzak duran kesimler var.
Yukarıdaki mesajımda Megane 3 test sürüşü yapayım demiştim.
Bugün gittim Konya yolundaki Neziroğlu bayiine.
İçerisi çok kalabalıktı önce ve de ilgilenecek kimsecikler yoktu yoğunluktan.
Ben de sadece içerideki araçları inceledim.
2 adet Megane 3 sport tourer vardı ve de bolca Fluence.
Benim Bravodan sonra Megane nın arka koltuklarında diz mesafesi daha iyi geldi. Belki de station wagon versiyonu olduğu içindir ama hiç hb araç yoktu içeride ve dolayısıyla da deneyemedim.
Ancak eğer cam tavan + sunroof bir megane almayı düşünüyorsanız arkaya kesinlikle 1.75 cm de uzun boyluların oturmaması gerekir zira kafanız direkt olarak cam tavandan dolayı biraz daha alçalan tavana deyiyor.
Hele bir de Fluence falan alırsanız haliniz iyice harap. Hayatta bu kadar uzun ve de geniş durup ta bu kadar basık tavanlı bir sedan araca binmemiştim. (CLS ve türevlerini saymayalım izninizle.) Zaten kurbağa gibi gelirdi, artık basık kurbağa yaftasını haketti. Megane 3 kesinlikle daha ferah hissettiriyor Flunceden.
Ama benim cam tavanlı Bravomun arka koltuk baş mesafesi daha fazla.
Başka bir gün Megane 3 dizel otomatiği mutlaka test edeceğim.
Haluk
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
quote:
Orijinalden alıntı: matrix22
herkes kendince bir şey yazmış ben olsam her türlü ihtimale karşı ikinci eldeki potansiyelide düşüğnürdüm bu şartlarda da kesinlikle megane alırdım..
örn:2000 model brava&bravo mu ; parçası bakımı ucuz elden çıkarması kolay yoksa aynı model herhangi bir megane mi? yeni bravo da aynı yere gelecek demiyorum ama farklı olacağını ben düşünmüyorum..
Haklısınız ama bahsettiğiniz megane ülkemizde üretilen sedan megane değil.
İkinci elde satılan megane hb modellerinin sedanlar kadar prim yapmadığı ya da kolay satılmadığı aşikar.
Hele bir de yaşanan sorunlar (açılır tavandan su girmesi, elektrik aksamı arızaları vb.) dolayısıyla hb meganelar dan uzak duran kesimler var.
Yukarıdaki mesajımda Megane 3 test sürüşü yapayım demiştim.
Bugün gittim Konya yolundaki Neziroğlu bayiine.
İçerisi çok kalabalıktı önce ve de ilgilenecek kimsecikler yoktu yoğunluktan.
Ben de sadece içerideki araçları inceledim.
2 adet Megane 3 sport tourer vardı ve de bolca Fluence.
Benim Bravodan sonra Megane nın arka koltuklarında diz mesafesi daha iyi geldi. Belki de station wagon versiyonu olduğu içindir ama hiç hb araç yoktu içeride ve dolayısıyla da deneyemedim.
Ancak eğer cam tavan + sunroof bir megane almayı düşünüyorsanız arkaya kesinlikle 1.75 cm de uzun boyluların oturmaması gerekir zira kafanız direkt olarak cam tavandan dolayı biraz daha alçalan tavana deyiyor.
Hele bir de Fluence falan alırsanız haliniz iyice harap. Hayatta bu kadar uzun ve de geniş durup ta bu kadar basık tavanlı bir sedan araca binmemiştim. (CLS ve türevlerini saymayalım izninizle.) Zaten kurbağa gibi gelirdi, artık basık kurbağa yaftasını haketti. Megane 3 kesinlikle daha ferah hissettiriyor Flunceden.
Ama benim cam tavanlı Bravomun arka koltuk baş mesafesi daha fazla.
Başka bir gün Megane 3 dizel otomatiği mutlaka test edeceğim.
Haluk
fluence in basık tavanlı bir araç olduğu doğrudur fakat boyum 1.89 m olmasına rağmen arka koltukta başım tavana değmeden rahatça oturabiliyorum. bunun nedeni ise sınıfının en geniş diz mesafesini sunduğu için yayılarak oturabilmemdir. bu sebepten dolayı fluence in arkasında herhangi bir rahatsızlık hissetmedim. ancak dediğiniz gibi bravo bu konuda daha avantajlı. içi daha ferah hissettiriyor. bu konuda bence tek rakibi 308.
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
quote:
Orijinalden alıntı: matrix22
herkes kendince bir şey yazmış ben olsam her türlü ihtimale karşı ikinci eldeki potansiyelide düşüğnürdüm bu şartlarda da kesinlikle megane alırdım..
örn:2000 model brava&bravo mu ; parçası bakımı ucuz elden çıkarması kolay yoksa aynı model herhangi bir megane mi? yeni bravo da aynı yere gelecek demiyorum ama farklı olacağını ben düşünmüyorum..
Haklısınız ama bahsettiğiniz megane ülkemizde üretilen sedan megane değil.
İkinci elde satılan megane hb modellerinin sedanlar kadar prim yapmadığı ya da kolay satılmadığı aşikar.
Hele bir de yaşanan sorunlar (açılır tavandan su girmesi, elektrik aksamı arızaları vb.) dolayısıyla hb meganelar dan uzak duran kesimler var.
Yukarıdaki mesajımda Megane 3 test sürüşü yapayım demiştim.
Bugün gittim Konya yolundaki Neziroğlu bayiine.
İçerisi çok kalabalıktı önce ve de ilgilenecek kimsecikler yoktu yoğunluktan.
Ben de sadece içerideki araçları inceledim.
2 adet Megane 3 sport tourer vardı ve de bolca Fluence.
Benim Bravodan sonra Megane nın arka koltuklarında diz mesafesi daha iyi geldi. Belki de station wagon versiyonu olduğu içindir ama hiç hb araç yoktu içeride ve dolayısıyla da deneyemedim.
Ancak eğer cam tavan + sunroof bir megane almayı düşünüyorsanız arkaya kesinlikle 1.75 cm de uzun boyluların oturmaması gerekir zira kafanız direkt olarak cam tavandan dolayı biraz daha alçalan tavana deyiyor.
Hele bir de Fluence falan alırsanız haliniz iyice harap. Hayatta bu kadar uzun ve de geniş durup ta bu kadar basık tavanlı bir sedan araca binmemiştim. (CLS ve türevlerini saymayalım izninizle.) Zaten kurbağa gibi gelirdi, artık basık kurbağa yaftasını haketti. Megane 3 kesinlikle daha ferah hissettiriyor Flunceden.
Ama benim cam tavanlı Bravomun arka koltuk baş mesafesi daha fazla.
Başka bir gün Megane 3 dizel otomatiği mutlaka test edeceğim.
Haluk
megane hb icin fiyat ve tarih sordunuz mu, ben de yarin ugramayi dusunuyordum yoksa ugramayayim hic. .
İkisi de benim açımdan çok iyi araçlar. İkisinide test edin, iyice inceleyin. Hangisi hoşunuza giderse onu alın.
Ben Fluence alacaktım. Çok inceledim. Anlaştım ama kısmet olmadı. Linea aldım. Fluence nin içine, donanımına, ve kalitesine laf ettirmem. Geyet güzel kullanışlı bir araçtır. Lineadan kat kat üstündür. Bravolarada bakmıştım. Gerçekten çok değer kaybediyor. İlginçtir bravo hakkında hiç kimseden kötü bir şey duymadım, kullanan herkes öve öve bitiremiyor. Ama piyasada tutulamadı bi ...
Tekrar Merhaba Arkadaşlar,
Bugün iki oto için de fiyat aldım.
Megana 3 Expression: 45.250 Manuel Klima, Park sensörü, ESP, CSV, ASR, Sürücü yolcu yan ve perde hava yastıkları.
Bravo: Asist Kit, Sky Dome = 43.000 Dış ısı sensörlü, elektrik kumandalı ve ısıtmalı gövde rengi katlanabilir yan aynalar, Tam Otomatik Klima, Direksiyondan vites değiştirme, Cruse Control, Yağmur Sensörü, Otomatik yanan farlar, ESP, ASR, Hillholder.
Bravo son pazarlık aldığım fiyat..
1) Multijet motoru DCİ ye göre başarılı buluyorum 2) EDC Multtironicten başarılı olsa gerek.
Zor seçim ancak Bravo derim ama 2. elde değer kaybını gözardı etme, bu yüzden 2. el alırsan daha yerinde olur
Alternatif olarak Kia Ceed.
quote:
Orijinalden alıntı: connectpeople
... megane hb icin fiyat ve tarih sordunuz mu, ben de yarin ugramayi dusunuyordum yoksa ugramayayim hic. .
Ben megane ı sadece test edeceğim arkadaşım.
Aralık başında dizel otomatik Bravo aldım ben.
Çok da memnunum aracımdan şimdilik.
Nazar değmesin.
Haluk
Haluk bey SPK' sız Bravolarda 4 hava yastığı mı var.
quote:
Orijinalden alıntı: Yakarenke
Haluk bey SPK' sız Bravolarda 4 hava yastığı mı var.
Öyle olması lazım.
Düz viteslerde SPK, Otomatik viteslerde SK donanımı opsiyonel.
Otomatiklerde SK' sızlarda da 4 hava yastığı var değil mi?
quote:
Orijinalden alıntı: Yakarenke
Otomatiklerde SK' sızlarda da 4 hava yastığı var değil mi?
Evet.
Fiat araçların ülkemizde 2. el piyasa değeri hakettiğin altında olduğu bir gerçek. Parçası ucuz, problemi fazla yok, dayanıklı, sıfır km'de fiyatına göre çok çok iyi.. Gel gelelim 2. ele geldiğinde millet Fiat arabasına para vermek istemiyor nedenini çözemiyorum. Bu durumda da fiyatı düşüyor düşük fiyattan satılıyor. Ben çocuktum babam 0 km Siena aldı. 2000 Ağustos ayı. 2001 model yılı onunla beraber hemen hemen aynı fiyata Clio alanların arabaları 11-12 lira ederken babam arabayı 2008de 7.5 milyara sattı. Bununla beraber babamın 2 tane daha sıfır Fiat marka araç almışlığı var ve onlar da takdir edersiniz ki ucuza gitti. Ve ben ilk arabamı 2. el olan bir Fiat olarak seçmiştim. Marea 20v HLX. Fiat'ı ikinci el almak daha makul ülkemizde. Hiç tanımadığım bir araba olmasına rağmen Bravo'yu daha çok beğenmeme rağmen üzülerek Megane'ı tavsiye ediyorum.
Meagne'ın 2. eli iyi mi peki?
Megane hem de sedanları emsallerine göre yok pahasına gidiyor. Bi 2005 model Megane'a bakın bi de Focus'a Astra'ya ... arada büyük fiyat farkları var.
quote:
Orijinalden alıntı: kkvan
Meagne'ın 2. eli iyi mi peki?
Megane hem de sedanları emsallerine göre yok pahasına gidiyor. Bi 2005 model Megane'a bakın bi de Focus'a Astra'ya ... arada büyük fiyat farkları var.
Doğru ama Megane HB olarak ilk defa diğer Megane' lara göre güzel bir tasarımla çıktı. Bu kasanın kronik bir sorunu olmazsa tutabileceğini düşünüyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: kkvan
Meagne'ın 2. eli iyi mi peki?
Megane hem de sedanları emsallerine göre yok pahasına gidiyor. Bi 2005 model Megane'a bakın bi de Focus'a Astra'ya ... arada büyük fiyat farkları var.
bir kaç ekstrem örneği saymazsak arada büyük fark falan yok
2006 focus dizel sedan 22250-35000 2006 megane dizel sedan 21350-36000 2006 adtra dizel hb 21500-33500
< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
quote:
Orijinalden alıntı: baybars_
quote:
Orijinalden alıntı: kkvan
Meagne'ın 2. eli iyi mi peki?
Megane hem de sedanları emsallerine göre yok pahasına gidiyor. Bi 2005 model Megane'a bakın bi de Focus'a Astra'ya ... arada büyük fiyat farkları var.
bir kaç ekstrem örneği saymazsak arada büyük fark falan yok
2006 focus dizel sedan 22250-35000 2006 megane dizel sedan 21350-36000 2006 adtra dizel hb 21500-33500
Bravo koymamışsınız sanırım hiç tavsiye etmiyorsunuz. Bu arada bugün Astra Classic HB Dizel Otomatik Full için de 40 Liralık teklif aldım. Şubat ortasında gelecekmiş... Seçenekler üçe çıktı... Astra HB için ne dersiniz
< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
quote:
Orijinalden alıntı: Yakarenke Bravo koymamışsınız sanırım hiç tavsiye etmiyorsunuz. Bu arada bugün Astra Classic HB Dizel Otomatik Full için de 40 Liralık teklif aldım. Şubat ortasında gelecekmiş... Seçenekler üçe çıktı... Astra HB için ne dersiniz
Zamanın birinde araç çalışır vaziyette bankamatik önünde duruyorum. Öndeki araçtan biri geldi, bir şey sorabilirmiyim dedi. Tabi buyrun dedim. Sanırım aracınız dizel, gidişinden memnunmusunuz dedi. Sonra ekledi, bende dizel astra var, araç hiç gitmiyor. İlk viteslerde ölü gibi... Bende dedimki, uçmuyor ama benide götürüyor. Biraz konuştuk, satıp başka bir araca geçmeyi düşünüyormuş.
Bende ara ara astra düşünmüyor değilim ama benzinli motorlarını ve yeni astrayı. Astranın dizelini 2 araç sahibi ile konuştum ikiside gitmiyor dedi. Astrasını satıp auris dizel alan araç sahibi, auris çok daha iyi diyordu. Bende güç konusunda aurisi yeterli bulmayan birisi olarak, astra için kesinlikle dizel düşünmem. Lakin bana performans gerekmez, hareket etsin yeter derseniz alınabilir. Sonuçta tekerlek çevirecek gücü üretiyor
Sonuç: Astra - Megane - Bravo arasından... Bence 1bravo - 2megane - 3astra sıralaması oluşur. Benim sıralamamda astranın sonuncu olmasının nedeni daha çok performansı. Sizin için sorun olmayacaksa astrada alınabilir. Bence siz megane alacaksınız
Konu eski gibi,biraz hort olacak ama..2010 şubatında 31.250 TL'ye aldığım benzinli (1.4 T-Jet) Bravo'mu 1 yıl kullandıktan sonra geçen ay sonu (24 ocak'ta) 30.600 TL'ye sattım..1 yıl ve 15 bin km kullanımdan sonra sadece 650 TL değer kaybı ile sattım ve ilan süresi 2 haftayı geçmedi..2.elde Bravo değer kaybediyor aman uzak durun diyenler acaba Bravo sahibi ve satmaya çalıştılar da ölü fiyatına mı gitti merak ettim..
Sözün özü,kendiniz tecrübe etmeden "aa bak bu Bravo bilmem ne kadardır satılık ama alan yok,demek ki 2. eli ölü" gibi parlak tespitlerde bulunmayın..Komik oluyor sonra..