Şimdi Ara

Megane 3 - Fiat Bravo Dizel Otomatik Hangisin Almalıyım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
0
Favori
17.394
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Yaklaşık 1 aydır otomobil arıyorum. İlk başta Linea'ya baktım, 1.3' lerinin hantal olması, 1.6' larında da otomatik vites seçeneğinin olmaması sebebiyle vazgeçtim.

    Ardından Megane 3 ' ü denedim. Süspansiyonları sert ve ses yalıtımı zayıf geldi. EDC ' nin DSG' den bir eksiğini görmedim, eaasytronicten ise çok üstün. Seri bir araba. İkinci elinin her zaman canlı olması avantaj. Burada da dizel otomatik expressionun liste fiyatı 45.450 lira. Dizel otomatiklerin en düşük versiyonu expression ama perde ve yan hava yastıkları var. Park sensörü var. Hız sabitleyici ayrı bir pakette sunuluyor. Senede en fazla 5 defa şehir dışına çıkan biri için cc' nin çok da elzem bir ihtiyaç olduğunu düşünmüyorum. 44.500' e kadar alınabilir diye düşünüyorum... 5.2 şehir içi yakıtı.

    Bravo' nun test sürüşüne çıkamadım. Dynamic plus + Safety Kit iyatı 42.750 lira. Bunda yağmur sensörü, cc gibi özellikler yok. Diğer tüm önemli özellikler var safety kitle birlikte yan hava yastıkları ve perde hava yastıkları ekleniyor. Bir pazarlıkla 42.250 ye kadar alınabilir diye düşünoyrum. Fabrika verileri bu aracın 5.9 yaktığını söylüyor.

    Tip olarak bence en güzeli Bravo. İkinci elde en az değer kaybedecek olanı da Megane galiba.

    Benim nacizane bilgilerim ve görüşlerim bunlar. İkinci el kesinlikle düşünmüyorum. Bütçem maksimum 45 lira.

    Yardımlarınız İçin Şimdiden Teşekkürler







  • bravo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UTKTOTİ

    bravo
    tabiki de megane 3
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corwyn

    tabiki de megane 3

    Alıntıları Göster
    bravo derim tasarım konfor motor yol tutuş yönünden meganeden çok iyi bir araç.Eğer megene 3 de megane 2 ler gibi eletronik arızaları bol olan olan bir araçsa bence hiç yaklaşma.Geçen sene arkadaşım 35000 liraya 1.6 benzinli megane 2 almıştı.Lpg taktırınca araç sapıttı .Hava yastığı abs vs elektronik hatalar verdi.Gerçi benim dediğim araç benzinli sen dıesel düşünüyorsun tabi ama taplumda genel kanı megane 2 lerin çok arıza yaptığı yönünde.Bu yönden megane 3 ler nasıldır bilemiyorum tabi ama forum genelinde de bravo her yönden konuşulan ve övgü alan bir araç gerçekten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    bravo derim tasarım konfor motor yol tutuş yönünden meganeden çok iyi bir araç.Eğer megene 3 de megane 2 ler gibi eletronik arızaları bol olan olan bir araçsa bence hiç yaklaşma.Geçen sene arkadaşım 35000 liraya 1.6 benzinli megane 2 almıştı.Lpg taktırınca araç sapıttı .Hava yastığı abs vs elektronik hatalar verdi.Gerçi benim dediğim araç benzinli sen dıesel düşünüyorsun tabi ama taplumda genel kanı megane 2 lerin çok arıza yaptığı yönünde.Bu yönden megane 3 ler nasıldır bilemiyorum tabi ama forum genelinde de bravo her yönden konuşulan ve övgü alan bir araç gerçekten.

    Alıntıları Göster
    Fikirleriniz için çok teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    bravo derim tasarım konfor motor yol tutuş yönünden meganeden çok iyi bir araç.Eğer megene 3 de megane 2 ler gibi eletronik arızaları bol olan olan bir araçsa bence hiç yaklaşma.Geçen sene arkadaşım 35000 liraya 1.6 benzinli megane 2 almıştı.Lpg taktırınca araç sapıttı .Hava yastığı abs vs elektronik hatalar verdi.Gerçi benim dediğim araç benzinli sen dıesel düşünüyorsun tabi ama taplumda genel kanı megane 2 lerin çok arıza yaptığı yönünde.Bu yönden megane 3 ler nasıldır bilemiyorum tabi ama forum genelinde de bravo her yönden konuşulan ve övgü alan bir araç gerçekten.

    Alıntıları Göster
    Bravo 2.eli iyi olan bir araç değil megane al 3 sene sonra satmak için zorlanmazsın ve daha az değer kaybın olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    bravo derim tasarım konfor motor yol tutuş yönünden meganeden çok iyi bir araç.Eğer megene 3 de megane 2 ler gibi eletronik arızaları bol olan olan bir araçsa bence hiç yaklaşma.Geçen sene arkadaşım 35000 liraya 1.6 benzinli megane 2 almıştı.Lpg taktırınca araç sapıttı .Hava yastığı abs vs elektronik hatalar verdi.Gerçi benim dediğim araç benzinli sen dıesel düşünüyorsun tabi ama taplumda genel kanı megane 2 lerin çok arıza yaptığı yönünde.Bu yönden megane 3 ler nasıldır bilemiyorum tabi ama forum genelinde de bravo her yönden konuşulan ve övgü alan bir araç gerçekten.

    Alıntıları Göster
    .........................aynı mesajı 2.kez yollamışım silinsin.........................



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-72878BAA5 -- 6 Ocak 2011; 16:41:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-72878BAA5

    .........................aynı mesajı 2.kez yollamışım silinsin.........................

    Alıntıları Göster
    megane expression un konfor paketinde hiz limitleyici ve hiz sabitleyici bulunuyor ayri bir pakette degil bu. yanlisiniz var.
    satin alacaginiz araci bir gun satip yenileyeceksiniz,5 yasindaki megane ile fiat arasi fiyat farkina da bakin derim yerinizde olsam megane tercih ederdim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yakarenke

    Merhabalar,

    Yaklaşık 1 aydır otomobil arıyorum. İlk başta Linea'ya baktım, 1.3' lerinin hantal olması, 1.6' larında da otomatik vites seçeneğinin olmaması sebebiyle vazgeçtim.

    Ardından Megane 3 ' ü denedim. Süspansiyonları sert ve ses yalıtımı zayıf geldi EDC ' nin DSG' den bir eksiğini görmedim, eaasytronicten ise çok üstün. Seri bir araba. İkinci elinin her zaman canlı olması avantaj. Burada da dizel otomatik expressionun liste fiyatı 45.450 lira. Dizel otomatiklerin en düşük versiyonu expression ama perde ve yan hava yastıkları var. Park sensörü var. Hız sabitleyici ayrı bir pakette sunuluyor. Senede en fazla 5 defa şehir dışına çıkan biri için cc' nin çok da elzem bir ihtiyaç olduğunu düşünmüyorum. 44.500' e kadar alınabilir diye düşünüyorum... 5.2 şehir içi yakıtı.

    Bravo' nun test sürüşüne çıkamadım. Dynamic plus + Safety Kit iyatı 42.750 lira. Bunda yağmur sensörü, cc gibi özellikler yok. Diğer tüm önemli özellikler var safety kitle birlikte yan hava yastıkları ve perde hava yastıkları ekleniyor. Bir pazarlıkla 42.250 ye kadar alınabilir diye düşünoyrum. Fabrika verileri bu aracın 5.9 yaktığını söylüyor.

    Tip olarak bence en güzeli Bravo. İkinci elde en az değer kaybedecek olanı da Megane galiba.

    Benim nacizane bilgilerim ve görüşlerim bunlar. İkinci el kesinlikle düşünmüyorum. Bütçem maksimum 45 lira.

    Yardımlarınız İçin Şimdiden Teşekkürler


    Süspansiyonları nasıl sert geldi anlamadım gayet konforlu süspansiyonlara sahipdir megane 3 belkide test sürüşü yaptığınız aracın lastik basınçları çok fazladır çünkü bi kere başıma geldi fabrikadan 45psi basılıp gelmiş lastiklere test ettiğim araç hem zıplıyordu hemde çok sert geliyordu süspansiyonlar.Neyse Öyle gelmişdir bişey diyemem fakat yalıtım konusunda kulaklarınız sizi yanıltmış diyebilirim.

    Megane 3
    80km 64db
    100km 66db
    130km 69db

    Bravo

    80km 66db
    100km 68db
    130km 72db

    Buda test linki buyrun;

    https://secure-www.volkswagen.com/etc/medialib/vwcms/virtualmaster/de/Models/golf0/golf_6/media.Par.0035.File.pdf/mastertest_golf_0904064.pdf




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yakarenke

    Merhabalar,

    Yaklaşık 1 aydır otomobil arıyorum. İlk başta Linea'ya baktım, 1.3' lerinin hantal olması, 1.6' larında da otomatik vites seçeneğinin olmaması sebebiyle vazgeçtim.

    Ardından Megane 3 ' ü denedim. Süspansiyonları sert ve ses yalıtımı zayıf geldi EDC ' nin DSG' den bir eksiğini görmedim, eaasytronicten ise çok üstün. Seri bir araba. İkinci elinin her zaman canlı olması avantaj. Burada da dizel otomatik expressionun liste fiyatı 45.450 lira. Dizel otomatiklerin en düşük versiyonu expression ama perde ve yan hava yastıkları var. Park sensörü var. Hız sabitleyici ayrı bir pakette sunuluyor. Senede en fazla 5 defa şehir dışına çıkan biri için cc' nin çok da elzem bir ihtiyaç olduğunu düşünmüyorum. 44.500' e kadar alınabilir diye düşünüyorum... 5.2 şehir içi yakıtı.

    Bravo' nun test sürüşüne çıkamadım. Dynamic plus + Safety Kit iyatı 42.750 lira. Bunda yağmur sensörü, cc gibi özellikler yok. Diğer tüm önemli özellikler var safety kitle birlikte yan hava yastıkları ve perde hava yastıkları ekleniyor. Bir pazarlıkla 42.250 ye kadar alınabilir diye düşünoyrum. Fabrika verileri bu aracın 5.9 yaktığını söylüyor.

    Tip olarak bence en güzeli Bravo. İkinci elde en az değer kaybedecek olanı da Megane galiba.

    Benim nacizane bilgilerim ve görüşlerim bunlar. İkinci el kesinlikle düşünmüyorum. Bütçem maksimum 45 lira.

    Yardımlarınız İçin Şimdiden Teşekkürler


    Süspansiyonları nasıl sert geldi anlamadım gayet konforlu süspansiyonlara sahipdir megane 3 belkide test sürüşü yaptığınız aracın lastik basınçları çok fazladır çünkü bi kere başıma geldi fabrikadan 45psi basılıp gelmiş lastiklere test ettiğim araç hem zıplıyordu hemde çok sert geliyordu süspansiyonlar.Neyse Öyle gelmişdir bişey diyemem fakat yalıtım konusunda kulaklarınız sizi yanıltmış diyebilirim.

    Megane 3
    80km 64db
    100km 66db
    130km 69db

    Bravo

    80km 66db
    100km 68db
    130km 72db

    Buda test linki buyrun;

    https://secure-www.volkswagen.com/etc/medialib/vwcms/virtualmaster/de/Models/golf0/golf_6/media.Par.0035.File.pdf/mastertest_golf_0904064.pdf
    megane sınıfındaki en iyi ses yalıtımlarından birine sahiptir ve amortisörleri gerçekten çok rahattır. siz bilinen gerçeklerin aksi yönde bilgi verdiniz şu anda. sizin kullandığınız test aracında bi sıkıntı olmalı.

    bravodan da kesinlikle daha iyi bir araç. bravo bir tek motor yönünden daha iyi. o da 120 liğini alırsanız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    megane sınıfındaki en iyi ses yalıtımlarından birine sahiptir ve amortisörleri gerçekten çok rahattır. siz bilinen gerçeklerin aksi yönde bilgi verdiniz şu anda. sizin kullandığınız test aracında bi sıkıntı olmalı.

    bravodan da kesinlikle daha iyi bir araç. bravo bir tek motor yönünden daha iyi. o da 120 liğini alırsanız.

    Alıntıları Göster
    Bravo al. Bi kere arabaya bindin mi isteyerek bineceksin.

    Motorda Fiat üstün
    Güvenlik açısından ikiside 5 yıldız
    Tasarım zaten Fiat
    İkisinin yakıt tüketimi arasında 0.7 lt fark var.

    Gelelim Bravonun modellerine dynamic 42.000
    sports style 44.000.
    Aralarındaki en büyük fark sports style ın skydome seçeneği. Başkada büyük bir farkı yok.

    Bunların haricinde
    assist kit+safety kit 1.750
    xenon far 1.700 hepsine 5.000 diyip bayiyle anlaşsan herhalde 45.000 alınır

    Megane ın modelleri 4 tane fiyatları 45.000 46.000 49.000 diye gidiyor.

    Xenon far 1.250
    Elektrikli açılır tavan 1.000
    Navigasyon Sistemi 1.000 hepsine 3.000 diyiple bayiyle anlaşsan 45.000 alınır.

    Fiatın 500TL ye 4 sene veya 150.000 km uzatılmış garanti opsiyonuda mevcut.

    Herhalde herşey belli oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    bravo derim tasarım konfor motor yol tutuş yönünden meganeden çok iyi bir araç.Eğer megene 3 de megane 2 ler gibi eletronik arızaları bol olan olan bir araçsa bence hiç yaklaşma.Geçen sene arkadaşım 35000 liraya 1.6 benzinli megane 2 almıştı.Lpg taktırınca araç sapıttı .Hava yastığı abs vs elektronik hatalar verdi.Gerçi benim dediğim araç benzinli sen dıesel düşünüyorsun tabi ama taplumda genel kanı megane 2 lerin çok arıza yaptığı yönünde.Bu yönden megane 3 ler nasıldır bilemiyorum tabi ama forum genelinde de bravo her yönden konuşulan ve övgü alan bir araç gerçekten.

    megane II lerin elektronik aksamları gayet iyidir ve piyasada hala çok tutulan bir araçtır lpg hangi arabaya iyi gelmişte megane a gelsin sizde söylemişsiniz lpg takıldıktan sonra oldu diye neyse asıl konuya gelelim
    meganeların süspansiyonu 2006 dan sonra biraz sertleştirilmiş 2004-2006 arasında yumuşak süspansiyonu vardı tabi yumuşak süspansiyon olunca konfor artıyor ama sert süspnaiyondada yol tutuş daha iyi oluyor ses yalıtımı konusunda da megane sınıfının liderlerindendir her yönden megane ın bravodan üstün olduğunu düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    bravo derim tasarım konfor motor yol tutuş yönünden meganeden çok iyi bir araç.Eğer megene 3 de megane 2 ler gibi eletronik arızaları bol olan olan bir araçsa bence hiç yaklaşma.Geçen sene arkadaşım 35000 liraya 1.6 benzinli megane 2 almıştı.Lpg taktırınca araç sapıttı .Hava yastığı abs vs elektronik hatalar verdi.Gerçi benim dediğim araç benzinli sen dıesel düşünüyorsun tabi ama taplumda genel kanı megane 2 lerin çok arıza yaptığı yönünde.Bu yönden megane 3 ler nasıldır bilemiyorum tabi ama forum genelinde de bravo her yönden konuşulan ve övgü alan bir araç gerçekten.

    megane II lerin elektronik aksamları gayet iyidir ve piyasada hala çok tutulan bir araçtır lpg hangi arabaya iyi gelmişte megane a gelsin sizde söylemişsiniz lpg takıldıktan sonra oldu diye neyse asıl konuya gelelim
    meganeların süspansiyonu 2006 dan sonra biraz sertleştirilmiş 2004-2006 arasında yumuşak süspansiyonu vardı tabi yumuşak süspansiyon olunca konfor artıyor ama sert süspnaiyondada yol tutuş daha iyi oluyor ses yalıtımı konusunda da megane sınıfının liderlerindendir her yönden megane ın bravodan üstün olduğunu düşünüyorum

    Alıntıları Göster
    EDC'li bir megane dci ile malesef ve malesef tipi çok güzel olmasına rağmen yarı otomatik bir şanzımana sahip olması nedeniyle bir bravoyu aynı kefeye koyamam. Düz vites olaydı beğendiğinizi alın dicektim ama hem 2. el değeri, hem de EDC vitesin bariz üstünlüğü nedeniyle ben megane derim.




  • Öncelikle belirteyim, Megane 3 hiç kullanmadım. Test sürüşü bile yapmadım. Aşağıda yazacaklarım tamamen Bravo üzerinedir.

    Kasım sonunda Bravo aldım kendime 120 lik dizel dualogic otomatik vites + assist kit + safety kit + skydome açılır cam tavan.

    Benden sonra forumdan 4 arkadaş daha benzer donanımda Bravo aldılar.

    Bu yazacaklarım önceki konularda sorulan sorulara verdiğim cevaplardan alıntıdır. Bir sürü sorunuzun cevabını bulabileceğinizi düşünüyorum.

    Alıntı 1.

    quote:


    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Eski bir 2004 Focus C-max TDCI dizel, 2004 Focus 1.6 benzinli, 2008 Honda Jazz Elite CVT ve de 2010 Toyota Auris dizel 6 ileri sahibi biri olarak Kasım ayı sonunda Bravo duologic 120 bg aldım.

    Yazdığınız araçlardan Focus tam bir şirket arabası bence. İç aksamın plastik kalitesi ve de özensiz işçilik maalesef beni mevcut satılmakta olan Focusu almaktan caydırdı. Ayrıca motor ve lastik yalıtımı ciddi olarak zayıftır Focusta. ESP ise bulunmaz hint kumaşı bir opsiyon maalesef.

    Hiç mi güzel tarafı yok peki? Tabii ki var. Sony ses sistemi gerçekten çok iyi ama sadece Titanium donanımda var. Yol tutuş gerçekten çok iyi. Direksiyon üzerindeki cruise control kullanımı çok mantıklı ve de direksiyon tepkileri çok iyi. İkinci eli de çok iyi.

    Ama hepsi bu bence.

    Fiat Bravo normalde aklımın ucundan bile geçmeyecek, sadece göze hoş gelen bir tasarıma sahip bir araçtı benim gözümde. Ancak tek bir test sürüşü yapmam yetti desem yeridir.

    1. İçi kesinlikle çok sessiz. Yol gürültüsünü çok az alıyor içeri.
    2. İçeriden hiç bir tıkırtı - çıtırtı gelmiyor ki benim araç bir de cam + açılır tavan.
    3. 6. viteste 2000 devirde 115 ve de 3.000 devirde 170 yapıyor. Bu rakamlar Ford da 5. viteste 100 ve 150 ye tekabül ediyor aynı devirlerde.
    4. Fordun dizeli 1750 devirden itibaren sizi koltuğa yapıştırıyor ve de 2500 devirlere kadar devam ediyor bu sıkı ivmelenme. Sonrasında yine var bir hızlanma ama asla 2000 devir civarındaki gibi değil. Bravonun 120 liği ilk başlarda bana daha "sağır" izlenimi uyandırmıştı ama şimdi 1000 km yi de devirdim, fikrim değişti: Bravo da bu devir aralığı 1500 den başlayıp 3500 e kadar kesintisiz devam ediyor. Forddaki gibi bir patlama yok ama onun yerine daha bağışlayıcı, daha sağlıklı ve de düzenli bir ivmelenme var. Ford da 1200-1750 arası araç çok ama çok nazlı. Bravoda 1200 lerden itibaren bir kıpırdanma var ve de 1500 lerde artık önünüzdeki araç sizden kaçamaz diye düşünmeye başlıyorsunuz zira motor en sevdiği devirlere ulaşmış oluyor. Başka bir örnek daha vereyim. Aracım otomatik vites ve de 1500 devirde 6. viteste 115 le cruise controlle yokuş çıkarken alet vites düşürme ihtiyacı hissetmiyor. Ford da aynı şeyi yapamazsınız. Devri mutlaka 2000 ve üstü tutmanız gerekir. (Zaten 115 le giderken devir 2200 falan olacaktır orası ayrı ama yine de yazayım)
    5. Fiat Bravo daki donanımı başka araçlarda almaya kalksanız inanın en az 7-8 bin Tl fazla vermeniz gerekir.

    Bana göre Bravodaki + lar (dinamik + ve SK artı AK donanımı kastediyorum):
    1. 2000 devirde 6. viteste 115 yapıyor. Yeni hız limitleriyle en az yakan araçlardan birisi.
    2. Dizel + otomatik opsiyonunuz var. Başka bir sürü markada bu yok.
    3. Duologic yarı otomatik şanzumanın vites geçişleri hiç fena değil ve de test ettiğim diğer yarı otomatiklerden bence daha başarılı.
    4. Cruise control var (Toyota dizelde yok mesela )
    5. Sunroof + cam tavan alınabiliyor.
    6. Bagajı 400 lt. Diğer hb ler genelde 350 lt civarında.
    7. Cep telefonumla direkt olarak bluetooth üzerinden aracın ses sistemi vasıtasıyla görüşüyorum. Ayrıca denemedim ama mp3 okuyucusu da var aracın.
    8. Flash belleğe attığım müzikleri direkt olarak usb üzerinden okuyor. ARtık CD yakmaya çalışmıyorum.
    9. araçta viraj farları var. Düşük hızlarda sinyal kolu ya da direksiyon hareketiyle iç taraftaki sis farlarını yakıyor. Acayip kullanışlı bir şey.
    10. Bakım aralığı yılda bir ya da 20.000 de bir. Fordda bu süre 15.000 de bir. (Kia da 7.500 de, Honda ve Toyotada 10.000 de bir.)
    11. Hillholder aracı 2 saniye geri kaydırmıyor yokuşlarda. Zaten siz gaza basmış oluyorsunuz bu arada.
    12.Detaylı yol bilgisayarı. Hatta aynısından bir adet daha var A ve B olarak. Ben her yakıt alışta A yı sıfırlıyorum ve bununla birlikte bir sürü değer sıfırlanıyor. B ye ise dokunmayacağım. O dan itibaren tüm değerleri alet tutacak.
    13.Çok iyi yalıtım.
    14.Arka park sensörü standart.
    15.ESP ön yan perde ve diz hava yastıkları
    16. Uzaktan kumandalı ön arka camlar.
    17. elektrikli katlanan aynalar.
    18. Yağmur sensörü
    19. Otomatik yanan farlar.
    20. Tam boy stepne.
    21. Soğutmalı kol dayama.
    22. Ses sistemi hiç fena değil. Sony kadar olmasa da pek de aratmayacak gibi.

    Aracın eksileri
    1. Otomatik kararan ayna yok.
    2. İkinci el değeri Ford, VW, Honda ya da Toyota kadar değil ama bu gidişle 3-4 yıl sonraya şimdikinden daha değerli olacağını öngörüyorum. Kaldı ki sen de aracını 6-7 yıl kullanıyormuşsun, çok da fark yapmaz herhalde. Fordu 27 e satarsın Bravoyu 24 e. Zaten alırken 2-3 bin TL avantajlısın, satarken de 4-5 bin zararda oluver.
    3. İç mekan genişliği bir sedan araç kadar değil. Çok dar değil ama daha iyi olabilirmiş..


    Sorunuz olursa cevaplamaya çalışırım.


    Haluk

    ekleme: Meganı incelemedim, bilmiyorum.


    Devamını birazdan yazacağım.

    Haluk




  • Alıntı 2.

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Arkadaşlar tekrardan merhaba,

    ...

    Benim Accord forumumda yazdıklarımı takip edenler bilir, Honda Accord 2007 model makyajlı kasa almayı planlıyordum. Hani deri koltuklu, xenon farlı 2000 motor 155 bg, 5 ileri tam otomatik vites. Hatta aynı aracın 2006 sını buldum ve de kalkıp İstanbul'a gittim satın almaya ama aracı satan Honda yetkili servisi araca ekspertiz raporu vermeye yanaşmadı ve de ben de aracı almadan Ankaraya geri geldim. Bu yaklaşık 5 hafta önce oldu ve de ben bu olaydan 3 hafta kadar sonra Fiat Bravoyu test ettim bir Pazartesi günü ve de iki gün sonra Çarşamba günü başka bir bayii de bir kez daha test eder etmez aracı satın aldım.

    Ben Japon araçlarını çok severim. Eşime Honda Jazz aldım. Abimde Toyota Auris var. Diğer abimde de Honda Jazz var. Çevremde Accord ve de CR-V zibil gibi ve de neredeyse tamamına ben vesile oldum desem abartmam. Ama Fiat Bravo beni bile ikna etti yani. D sınıfı, Japon üretimi, lüks, konforlu, tam otomatik vitesli bir Honda Accord yerine ben gittim elin Robertosunun yaptığı C sınıfı yarı otomatik vitesli bir İtalyan aracı aldım. Rüyada görsem inanmazdım derler ya işte tam öyle oldu.

    Aracı teslim alalı 2 hafta olacak ve de 1100 km falan oldu km de ve de HİÇ PİŞMAN DEĞİLİM. Yukarıda da yazmışımdır herhalde, yazın 2010 dizel Auris aldım 2 aylık ve de daha aldığım gün beni kesmediği için satmaya karar verdim ve de bir süre sonra da sattım. Ama bu araçta böyle olmadı.

    Yeniden araç alacak olsam yine Bravo dizel 120 bg alırdım.

    Saygılar

    Haluk






  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Alıntı 2.

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Arkadaşlar tekrardan merhaba,

    ...

    Benim Accord forumumda yazdıklarımı takip edenler bilir, Honda Accord 2007 model makyajlı kasa almayı planlıyordum. Hani deri koltuklu, xenon farlı 2000 motor 155 bg, 5 ileri tam otomatik vites. Hatta aynı aracın 2006 sını buldum ve de kalkıp İstanbul'a gittim satın almaya ama aracı satan Honda yetkili servisi araca ekspertiz raporu vermeye yanaşmadı ve de ben de aracı almadan Ankaraya geri geldim. Bu yaklaşık 5 hafta önce oldu ve de ben bu olaydan 3 hafta kadar sonra Fiat Bravoyu test ettim bir Pazartesi günü ve de iki gün sonra Çarşamba günü başka bir bayii de bir kez daha test eder etmez aracı satın aldım.

    Ben Japon araçlarını çok severim. Eşime Honda Jazz aldım. Abimde Toyota Auris var. Diğer abimde de Honda Jazz var. Çevremde Accord ve de CR-V zibil gibi ve de neredeyse tamamına ben vesile oldum desem abartmam. Ama Fiat Bravo beni bile ikna etti yani. D sınıfı, Japon üretimi, lüks, konforlu, tam otomatik vitesli bir Honda Accord yerine ben gittim elin Robertosunun yaptığı C sınıfı yarı otomatik vitesli bir İtalyan aracı aldım. Rüyada görsem inanmazdım derler ya işte tam öyle oldu.

    Aracı teslim alalı 2 hafta olacak ve de 1100 km falan oldu km de ve de HİÇ PİŞMAN DEĞİLİM. Yukarıda da yazmışımdır herhalde, yazın 2010 dizel Auris aldım 2 aylık ve de daha aldığım gün beni kesmediği için satmaya karar verdim ve de bir süre sonra da sattım. Ama bu araçta böyle olmadı.

    Yeniden araç alacak olsam yine Bravo dizel 120 bg alırdım.

    Saygılar

    Haluk




    Alıntıları Göster
    Burası da son ekleyeceklerime ait.

    Aşağıdaki link Bravo kullanıcıları sayfasına ait. Son 4 sayfa gayet dolu gibi.(ben geldim ya !!!)

    http://forum.donanimhaber.com/m_21564253/mpage_25/key_/tm.htm

    Yukarıdaki alıntılar hep bu sayfalardan zaten.

    Yakıt tüketimi falan da var orada.

    Bence iki aracı da test edip ona göre karar ver.

    Ben aracı alırken EDC şanzuman henüz yoktu.

    Daha doğrusu belki yeni piyasaya girmişti ama ben nedense Fransız arabalarına karşı mesafeliyim.

    O yüzden de bir test sürüşü bile yapmadım.

    Aynı paraya verseler bile Renault almazdım.

    Dedim ya zaten Accord alıp lpg taktıracaktım.

    Ama Bravo avladı beni.


    Megane ın da çok memnun kullanıcıları vardır elbet.

    Onlar da araçlarıyla ilgili bilgi vereceklerdir.

    Diğerlerini tanımıyorum ama eski bir Jazz kullanıcısı olan "omerf" arkadaşımız gayet düzeyli yorum yapacaktır.

    Megane daki EDC Bravodaki Dualogicten özellikle ilk 3 viteste çok daha konforlu olacaktır.

    Ancak ben DSG ye bile temkinli yaklaşıyorum hala. Masrafı ağır olacaktır.

    Yeni teknolojiler bunlar ve de 3-4 yıl daha geçmeden ben bulaşmazdım.

    Mutlaka bebeklik sorunları çıkacaktır.

    Varsın benim aracım biraz daha sarsıntılı vites değiştirsin.


    Haluk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Burası da son ekleyeceklerime ait.

    Aşağıdaki link Bravo kullanıcıları sayfasına ait. Son 4 sayfa gayet dolu gibi.(ben geldim ya !!!)

    http://forum.donanimhaber.com/m_21564253/mpage_25/key_/tm.htm

    Yukarıdaki alıntılar hep bu sayfalardan zaten.

    Yakıt tüketimi falan da var orada.

    Bence iki aracı da test edip ona göre karar ver.

    Ben aracı alırken EDC şanzuman henüz yoktu.

    Daha doğrusu belki yeni piyasaya girmişti ama ben nedense Fransız arabalarına karşı mesafeliyim.

    O yüzden de bir test sürüşü bile yapmadım.

    Aynı paraya verseler bile Renault almazdım.

    Dedim ya zaten Accord alıp lpg taktıracaktım.

    Ama Bravo avladı beni.


    Megane ın da çok memnun kullanıcıları vardır elbet.

    Onlar da araçlarıyla ilgili bilgi vereceklerdir.

    Diğerlerini tanımıyorum ama eski bir Jazz kullanıcısı olan "omerf" arkadaşımız gayet düzeyli yorum yapacaktır.

    Megane daki EDC Bravodaki Dualogicten özellikle ilk 3 viteste çok daha konforlu olacaktır.

    Ancak ben DSG ye bile temkinli yaklaşıyorum hala. Masrafı ağır olacaktır.

    Yeni teknolojiler bunlar ve de 3-4 yıl daha geçmeden ben bulaşmazdım.

    Mutlaka bebeklik sorunları çıkacaktır.

    Varsın benim aracım biraz daha sarsıntılı vites değiştirsin.


    Haluk

    Alıntıları Göster
    aslında al birini vur diğerine lafını burada kullanmak çok yerinde olacağını düşünüyorum. benim nacizane tavsiyem ikinci elde en fazla 2-3 yaş aralğında düşük km li sorunsuz ikinci eli iyi bir araç bulmandan yana olacaktır. zira, satarken bravo aşırı derece değer kaybediyor bir ilanı takip ettim 2 ay ilanda kalmıştı araç. zaten bravo kasasını değişeceğini tahmin ediyorum. reno onden bir kademe daha iyi ama değermi tartışılır. en iyisi iki aracı sürüp kendi kararını vermen olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otherworld

    aslında al birini vur diğerine lafını burada kullanmak çok yerinde olacağını düşünüyorum. benim nacizane tavsiyem ikinci elde en fazla 2-3 yaş aralğında düşük km li sorunsuz ikinci eli iyi bir araç bulmandan yana olacaktır. zira, satarken bravo aşırı derece değer kaybediyor bir ilanı takip ettim 2 ay ilanda kalmıştı araç. zaten bravo kasasını değişeceğini tahmin ediyorum. reno onden bir kademe daha iyi ama değermi tartışılır. en iyisi iki aracı sürüp kendi kararını vermen olacaktır.


    işte verilebilecek en saçma tavsiye budur. bu tarz ifadelerle aklınız karışmasın.

    bravo kesinlikle uygun fiyatta çok iyi bir araçtır ama megane ondan daha iyi bir araçtır. kafanızda bir fiyat kalite endeksi oluşturun, test sürüşü yapın ve içinize sineni alın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: otherworld

    aslında al birini vur diğerine lafını burada kullanmak çok yerinde olacağını düşünüyorum. benim nacizane tavsiyem ikinci elde en fazla 2-3 yaş aralğında düşük km li sorunsuz ikinci eli iyi bir araç bulmandan yana olacaktır. zira, satarken bravo aşırı derece değer kaybediyor bir ilanı takip ettim 2 ay ilanda kalmıştı araç. zaten bravo kasasını değişeceğini tahmin ediyorum. reno onden bir kademe daha iyi ama değermi tartışılır. en iyisi iki aracı sürüp kendi kararını vermen olacaktır.


    işte verilebilecek en saçma tavsiye budur. bu tarz ifadelerle aklınız karışmasın.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    quote:

    Orijinalden alıntı: otherworld

    aslında al birini vur diğerine lafını burada kullanmak çok yerinde olacağını düşünüyorum. benim nacizane tavsiyem ikinci elde en fazla 2-3 yaş aralğında düşük km li sorunsuz ikinci eli iyi bir araç bulmandan yana olacaktır. zira, satarken bravo aşırı derece değer kaybediyor bir ilanı takip ettim 2 ay ilanda kalmıştı araç. zaten bravo kasasını değişeceğini tahmin ediyorum. reno onden bir kademe daha iyi ama değermi tartışılır. en iyisi iki aracı sürüp kendi kararını vermen olacaktır.


    işte verilebilecek en saçma tavsiye budur. bu tarz ifadelerle aklınız karışmasın.

    bravo kesinlikle uygun fiyatta çok iyi bir araçtır ama megane ondan daha iyi bir araçtır. kafanızda bir fiyat kalite endeksi oluşturun, test sürüşü yapın ve içinize sineni alın.

    saçma olan senin gibi saygısızların burada yazı yazması. Fiat'ta satış temsilciliği yapmış kimliğimle konuşuyorum. senin gibiler marka fanatikliği yapan zavallılar olabilir ancak. Fiat aracı almak isteyen olursa benimle irtibata geçsin en uygun fiyata aracı alırlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otherworld -- 7 Ocak 2011; 8:29:25 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.