Şimdi Ara

Megane 3 - Fiat Bravo Dizel Otomatik Hangisin Almalıyım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
0
Favori
17.394
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Öncelikle belirteyim, Megane 3 hiç kullanmadım. Test sürüşü bile yapmadım. Aşağıda yazacaklarım tamamen Bravo üzerinedir.

    Kasım sonunda Bravo aldım kendime 120 lik dizel dualogic otomatik vites + assist kit + safety kit + skydome açılır cam tavan.

    Benden sonra forumdan 4 arkadaş daha benzer donanımda Bravo aldılar.

    Bu yazacaklarım önceki konularda sorulan sorulara verdiğim cevaplardan alıntıdır. Bir sürü sorunuzun cevabını bulabileceğinizi düşünüyorum.

    Alıntı 1.

    quote:


    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Eski bir 2004 Focus C-max TDCI dizel, 2004 Focus 1.6 benzinli, 2008 Honda Jazz Elite CVT ve de 2010 Toyota Auris dizel 6 ileri sahibi biri olarak Kasım ayı sonunda Bravo duologic 120 bg aldım.

    Yazdığınız araçlardan Focus tam bir şirket arabası bence. İç aksamın plastik kalitesi ve de özensiz işçilik maalesef beni mevcut satılmakta olan Focusu almaktan caydırdı. Ayrıca motor ve lastik yalıtımı ciddi olarak zayıftır Focusta. ESP ise bulunmaz hint kumaşı bir opsiyon maalesef.

    Hiç mi güzel tarafı yok peki? Tabii ki var. Sony ses sistemi gerçekten çok iyi ama sadece Titanium donanımda var. Yol tutuş gerçekten çok iyi. Direksiyon üzerindeki cruise control kullanımı çok mantıklı ve de direksiyon tepkileri çok iyi. İkinci eli de çok iyi.

    Ama hepsi bu bence.

    Fiat Bravo normalde aklımın ucundan bile geçmeyecek, sadece göze hoş gelen bir tasarıma sahip bir araçtı benim gözümde. Ancak tek bir test sürüşü yapmam yetti desem yeridir.

    1. İçi kesinlikle çok sessiz. Yol gürültüsünü çok az alıyor içeri.
    2. İçeriden hiç bir tıkırtı - çıtırtı gelmiyor ki benim araç bir de cam + açılır tavan.
    3. 6. viteste 2000 devirde 115 ve de 3.000 devirde 170 yapıyor. Bu rakamlar Ford da 5. viteste 100 ve 150 ye tekabül ediyor aynı devirlerde.
    4. Fordun dizeli 1750 devirden itibaren sizi koltuğa yapıştırıyor ve de 2500 devirlere kadar devam ediyor bu sıkı ivmelenme. Sonrasında yine var bir hızlanma ama asla 2000 devir civarındaki gibi değil. Bravonun 120 liği ilk başlarda bana daha "sağır" izlenimi uyandırmıştı ama şimdi 1000 km yi de devirdim, fikrim değişti: Bravo da bu devir aralığı 1500 den başlayıp 3500 e kadar kesintisiz devam ediyor. Forddaki gibi bir patlama yok ama onun yerine daha bağışlayıcı, daha sağlıklı ve de düzenli bir ivmelenme var. Ford da 1200-1750 arası araç çok ama çok nazlı. Bravoda 1200 lerden itibaren bir kıpırdanma var ve de 1500 lerde artık önünüzdeki araç sizden kaçamaz diye düşünmeye başlıyorsunuz zira motor en sevdiği devirlere ulaşmış oluyor. Başka bir örnek daha vereyim. Aracım otomatik vites ve de 1500 devirde 6. viteste 115 le cruise controlle yokuş çıkarken alet vites düşürme ihtiyacı hissetmiyor. Ford da aynı şeyi yapamazsınız. Devri mutlaka 2000 ve üstü tutmanız gerekir. (Zaten 115 le giderken devir 2200 falan olacaktır orası ayrı ama yine de yazayım)
    5. Fiat Bravo daki donanımı başka araçlarda almaya kalksanız inanın en az 7-8 bin Tl fazla vermeniz gerekir.

    Bana göre Bravodaki + lar (dinamik + ve SK artı AK donanımı kastediyorum):
    1. 2000 devirde 6. viteste 115 yapıyor. Yeni hız limitleriyle en az yakan araçlardan birisi.
    2. Dizel + otomatik opsiyonunuz var. Başka bir sürü markada bu yok.
    3. Duologic yarı otomatik şanzumanın vites geçişleri hiç fena değil ve de test ettiğim diğer yarı otomatiklerden bence daha başarılı.
    4. Cruise control var (Toyota dizelde yok mesela )
    5. Sunroof + cam tavan alınabiliyor.
    6. Bagajı 400 lt. Diğer hb ler genelde 350 lt civarında.
    7. Cep telefonumla direkt olarak bluetooth üzerinden aracın ses sistemi vasıtasıyla görüşüyorum. Ayrıca denemedim ama mp3 okuyucusu da var aracın.
    8. Flash belleğe attığım müzikleri direkt olarak usb üzerinden okuyor. ARtık CD yakmaya çalışmıyorum.
    9. araçta viraj farları var. Düşük hızlarda sinyal kolu ya da direksiyon hareketiyle iç taraftaki sis farlarını yakıyor. Acayip kullanışlı bir şey.
    10. Bakım aralığı yılda bir ya da 20.000 de bir. Fordda bu süre 15.000 de bir. (Kia da 7.500 de, Honda ve Toyotada 10.000 de bir.)
    11. Hillholder aracı 2 saniye geri kaydırmıyor yokuşlarda. Zaten siz gaza basmış oluyorsunuz bu arada.
    12.Detaylı yol bilgisayarı. Hatta aynısından bir adet daha var A ve B olarak. Ben her yakıt alışta A yı sıfırlıyorum ve bununla birlikte bir sürü değer sıfırlanıyor. B ye ise dokunmayacağım. O dan itibaren tüm değerleri alet tutacak.
    13.Çok iyi yalıtım.
    14.Arka park sensörü standart.
    15.ESP ön yan perde ve diz hava yastıkları
    16. Uzaktan kumandalı ön arka camlar.
    17. elektrikli katlanan aynalar.
    18. Yağmur sensörü
    19. Otomatik yanan farlar.
    20. Tam boy stepne.
    21. Soğutmalı kol dayama.
    22. Ses sistemi hiç fena değil. Sony kadar olmasa da pek de aratmayacak gibi.

    Aracın eksileri
    1. Otomatik kararan ayna yok.
    2. İkinci el değeri Ford, VW, Honda ya da Toyota kadar değil ama bu gidişle 3-4 yıl sonraya şimdikinden daha değerli olacağını öngörüyorum. Kaldı ki sen de aracını 6-7 yıl kullanıyormuşsun, çok da fark yapmaz herhalde. Fordu 27 e satarsın Bravoyu 24 e. Zaten alırken 2-3 bin TL avantajlısın, satarken de 4-5 bin zararda oluver.
    3. İç mekan genişliği bir sedan araç kadar değil. Çok dar değil ama daha iyi olabilirmiş..


    Sorunuz olursa cevaplamaya çalışırım.


    Haluk

    ekleme: Meganı incelemedim, bilmiyorum.


    Devamını birazdan yazacağım.

    Haluk




    Bravo'da güzel araç kesinlikle zaten hocam kimse bunu inkar edemez.

    Birde şu varki bugun C sınıfı araç ne alırsanız alın nerdeyse hepsi birbirine benzer şeyler sunuyor.Konfor,tüketim,performans,güvenlik çok çok ince farklarla birbirinden ayrılıyor.O yüzden hangisini alırsanız alın pişman olmazsınız diye düşünüyorum.

    Sakın fanatiklerin laflarına kulak asmayın.Aracı deneyin hangisi içinize sinerse onu alın.

    Zamanında bende bravo'yu almayı çok düşündüm kısmet değilmiş olmadı yoksa ciddi ciddi baktığımız bir araçdı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf


    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23
    ...

    Megane ın da çok memnun kullanıcıları vardır elbet.

    Onlar da araçlarıyla ilgili bilgi vereceklerdir.

    Diğerlerini tanımıyorum ama eski bir Jazz kullanıcısı olan "omerf" arkadaşımız gayet düzeyli yorum yapacaktır.



    Bravo'da güzel araç kesinlikle zaten hocam kimse bunu inkar edemez.

    Birde şu varki bugun C sınıfı araç ne alırsanız alın nerdeyse hepsi birbirine benzer şeyler sunuyor.Konfor,tüketim,performans,güvenlik çok çok ince farklarla birbirinden ayrılıyor.O yüzden hangisini alırsanız alın pişman olmazsınız diye düşünüyorum.

    Sakın fanatiklerin laflarına kulak asmayın.Aracı deneyin hangisi içinize sinerse onu alın.

    Zamanında bende bravo'yu almayı çok düşündüm kısmet değilmiş olmadı yoksa ciddi ciddi baktığımız bir araçdı.



    Ben demiştim zaten :)

    Haluk




  • Fiat Bravo 1.6MJet Dualogic sahibiyim.

    Tercihte şanzıman önemli bence.

    Şanzımanlarda da durum şöyle.EDC'nin performansı, vites değiştirme hızı kesinlikle Dualogic'ten daha iyidir ama daha çok yeni bir şanzıman olduğu için problem çıkarır mı, kronik sorunu var mı belli değil. Yani EDC'nin sorunsuzluğu soru işareti şu anda. Sorun çıktığında da çift kavramalı şanzımanların karmaşık yapısından ötürü tamiri pek mümkün olmuyor ve değişmesi gerekebiliyor ve bu da çok büyük masraf açıyor. Garanti uzatılarak bu risk azaltılabilir.

    Dualogic ise yaklaşık 3-4 senedir Fiat'ın Bravo, Linea, Panda, Punto ve Lancia'nın da 1-2 modelinde kullanılan ve 3-4 sene içinde herhangi bir kronik sorunu ortaya çıkmamış, sorunsuzluğu kanıtlanmış bir şanzıman. Ben diğer manuelden otomatikleştirilmiş şanzımanları kullanmadım ama kullanlar Dualogic'in vites geçişinin sarsıntısızlığı ve akıcılığı bakımından en iyilerinden birisi olduğunu söylüyorlar bu forumda.

    Dualogic hakkında kendi tecrübelerimi yazayım. 1'den 2'ye vites geçişinde hafif bir yığılma haricinde diğer viteslerin geçişleri gayet akıcı ve sarsıntısız, ben şu ana kadar şanzımanın performansından oldukça memnunum. Dualogic'in en güzel özelliği ise manuel'e göre tüketimi arttırmaması, aksine azaltması. Şunu da belirteyin bir kez DSG'lik Golf TSI kullandım, vites geçişleri sarsıntısı bakımından Dualogic'e göre çok büyük bir üstünlüğü yok ama vites değiştirme hızı çok daha iyiydi ve hızlı vites değiştiren bir otomatik şanzıman gerçekten iyi keyif veriyor.

    İki arabanın birbirine bariz üstünlükleri yok, o yüzden burada "Tabiki ...", "... ...'dan her yönden üstündür" gibi mesajları pek dikkate alma, bence iki araçla da test sürüşü yap, hangisi içine daha çok siniyorsa, hangisi daha hoşuna giderse onu tercih et, sonuçta ikisi de seni pişman edecek arabalar değil.




  • Yahu VW 5 senedir daha DSG yi adam edemedi. Renonun dünkü şanzımanına nasıl güvenip de alacaksınız. 7 yıl garanti vermediği sürece almayın EDC yi. yarın öbürgün o şanzımanın adı çıkarsa elinizde infilak eder araba. Ben şahsen bırak renoyu 2. el garantisi olmayan veya yakın zamanda bitecek bir VW yi asla almam.Megane tasarım olarak uyumsuz ve zorlama bir şey.

    Bravonun 2. eli nin para etmemesi ise bir iftira. bir çok arkadaşım aldı sattı hiç de ölü fiyatına gitmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Yahu VW 5 senedir daha DSG yi adam edemedi. Renonun dünkü şanzımanına nasıl güvenip de alacaksınız. 7 yıl garanti vermediği sürece almayın EDC yi. yarın öbürgün o şanzımanın adı çıkarsa elinizde infilak eder araba. Ben şahsen bırak renoyu 2. el garantisi olmayan veya yakın zamanda bitecek bir VW yi asla almam.Megane tasarım olarak uyumsuz ve zorlama bir şey.

    Bravonun 2. eli nin para etmemesi ise bir iftira. bir çok arkadaşım aldı sattı hiç de ölü fiyatına gitmiyor.



    Katılıyorum kesnilikle bu konuda dikkatli olunmalı. Almanlar bile dsg konusunda tüketiciyi yüzdeyüz tatmin edemediler, hele ki fransızların bu kadar kompleks bir şanzımanı sorunsuz yapacaklarına pek güvenmemek lazım, yoksa megane güzel araba dashboard hariç her yönden beğendiğim bir araba ama şu şanzuman ve klasik fransız işçilik sorunları beni uzaklaştırıyor meganedan, o yüzden daha eski de olsa kendisini kanıtlamış bir şanzıman olan dualogic tercih edilmeli. En önemli noktalardan biri de motor, performans olarak bravo çok güzel, 120 beygir 300 tork çok güzel değerler, İkisini de test edin ona göre alın derim son olarak. Hayırlısı olsun.




  • bence onu al bunu al diyenlerden çok kullanıcıların yorumlarını dikkate alın ama sadece kendi kullandıkları araçla ilgili yorumlarını dikkate alın
    EDC konusunda bir kaç söyleyeyin Renault'un EDC adıyla sunduğu çift kavramalı sistem yeni değil daha doğrusu bu işi yapan ve aralarında Mercedes,BMW, ford,Mitsubishi..vb firmalarında olduğu firmalara bu sistemi yapan Getrag tarafından üretiliyor
    sonuçta sorun çıkabilirmi evet ama bu sorunlar yeni tasarlanmış hiç denenmemiş bir sistemin sorunları gibi olmayacaktır
    Bu oran da markası A B C olsun her otomatik şanzumanda çıkabilecek sorunlardan çok da yüksek olmayacaktır.
    EDC şanzuman geliştirildiği açıklandıktan yaklaşık 1-1.5 yıl sonra piyasaya sürüldü
    tıpkı bahar aylarında Renault'un piyasaya süreceği 1.6 130 BG DCI motorunun 1 yıl önce açıklandığı ve 2012 de çıkacak 2.0 230bg DCI motorun şimdiden açıklandığı gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otherworld

    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    quote:

    Orijinalden alıntı: otherworld

    aslında al birini vur diğerine lafını burada kullanmak çok yerinde olacağını düşünüyorum. benim nacizane tavsiyem ikinci elde en fazla 2-3 yaş aralğında düşük km li sorunsuz ikinci eli iyi bir araç bulmandan yana olacaktır. zira, satarken bravo aşırı derece değer kaybediyor bir ilanı takip ettim 2 ay ilanda kalmıştı araç. zaten bravo kasasını değişeceğini tahmin ediyorum. reno onden bir kademe daha iyi ama değermi tartışılır. en iyisi iki aracı sürüp kendi kararını vermen olacaktır.


    işte verilebilecek en saçma tavsiye budur. bu tarz ifadelerle aklınız karışmasın.

    bravo kesinlikle uygun fiyatta çok iyi bir araçtır ama megane ondan daha iyi bir araçtır. kafanızda bir fiyat kalite endeksi oluşturun, test sürüşü yapın ve içinize sineni alın.

    saçma olan senin gibi saygısızların burada yazı yazması. Fiat'ta satış temsilciliği yapmış kimliğimle konuşuyorum. senin gibiler marka fanatikliği yapan zavallılar olabilir ancak. Fiat aracı almak isteyen olursa benimle irtibata geçsin en uygun fiyata aracı alırlar.



    işte böyle adamlar yüzünden millet fiata önyargılı yaklaşıyor.fiatın f sinden anlamayan adamı temsilci yaparsan markanın da
    imajının da içine edilir.imam böyle yaparsa cemaat ne yapar misali
    ikisi de iyi araba .ancak yukarıda arkadaşların belirttiği gibi edc yeni bir şanzuman.ne olacaığ belirsiz.otomati şanzumanlar hassas ve bir sıkıntı durdumunda olmadık masraf açabilir.bu açıdan bakıldığında şimdiye kadar dualogic şanzumanla ilgili bir problem yaşayanı görmedim.ancak karar senin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliserpil2006 -- 7 Ocak 2011; 14:40:08 >




  • her ikiside benzer araçlar,ikiside alınabilir.

    ben bravo nun fiyatı daha uygun olmasına rağmen megane 3 tercih ettim.
    böyle bir tercihte buluynmamın nedenleri,
    1-megane 3 ün dizaynı çok daha güzel
    2-ikinci eli daha iyi
    3-bravo yo göre daha sessiz(sınıfının en iyilerinden)
  • Bari gidip bir de Megane 3 test edeyim.

    Meşhuuuurrrrr karşılaştırmama Megane 3 ü de eklemek elzem oldu artık.

    Haluk
  • Bırakın şu megane ı yaa. Herşey ortada hala neyi soruşturuyorsunuz. Dulaogic sorun çıkartmıyormuş fiatın motor üstünlüğü ortada donanım paketleri meganedan daha fazla. Ve tipide meganedan çok daha güzel. BİTTİ. Hala neyin davasını sürüyorsunuzki. Atıp tutanalrın 2.eli yok dediğine kulak asmayın. 5 sene sonra bravo mu deseler megane mı deseler her türlü bravo derim. Aksini iddia söyleyecek varsa dizaynın d sini ağzına almasın. Birde Fiat 4 sene daha garanti veriyor. Renault uzatılmış garantiyi veriyormu acaba? 0.km alırken 4 milyar ucuza alıyorsunuz megane dan 5-6 sene sonra 4 milyar fark olsa ne olur olmasa ne olur. Zaten aracı megane ile fiyatının nötrleyerek satıyorsunuz. Bu kadar zor bir şey mi yaa 4 işlem yapmak.

    Bravo ve Cruze a laf söyleyenlere bu lafım: 5-6 sene sonra bu iki aracın piyasası sizin çok çok çok sevgili araçlarınızın piyasasından daha çok tutulursa üzülmeyin. Elbet bir ölücü çıkar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst

    Bırakın şu megane ı yaa. Herşey ortada hala neyi soruşturuyorsunuz. Dulaogic sorun çıkartmıyormuş fiatın motor üstünlüğü ortada donanım paketleri meganedan daha fazla. Ve tipide meganedan çok daha güzel. BİTTİ. Hala neyin davasını sürüyorsunuzki. Atıp tutanalrın 2.eli yok dediğine kulak asmayın. 5 sene sonra bravo mu deseler megane mı deseler her türlü bravo derim. Aksini iddia söyleyecek varsa dizaynın d sini ağzına almasın. Birde Fiat 4 sene daha garanti veriyor. Renault uzatılmış garantiyi veriyormu acaba? 0.km alırken 4 milyar ucuza alıyorsunuz megane dan 5-6 sene sonra 4 milyar fark olsa ne olur olmasa ne olur. Zaten aracı megane ile fiyatının nötrleyerek satıyorsunuz. Bu kadar zor bir şey mi yaa 4 işlem yapmak.

    Bravo ve Cruze a laf söyleyenlere bu lafım: 5-6 sene sonra bu iki aracın piyasası sizin çok çok çok sevgili araçlarınızın piyasasından daha çok tutulursa üzülmeyin. Elbet bir ölücü çıkar.


    bunlar tamamı ile senin kişiler düşüncelerin. hele bir de tasarım konusunda çok emin konuşmuşsun ama bu tamamı ile kişisel beğeni meselesidir. araba kıyaslamada tasarım yönünü ele almak tavsiye isteyen kişiye hiçbir yarar getirmez çünkü o kişinin de kendi kişisel bir beğenisi var.

    fiatın ülkemizde 2. elinin iyi olmaması gibi bir gerçek var. çok basit bir örnekle açıklayacak olursam 2004 yılında benim mareamla yaklaşık aynı fiyatlara megane alan adam şu anda 2004 model aracına 20.000 lira para istiyor ve 20.000 altına almak gerçekten zor. buna karşılık olarak ben mareayı(lpgli halde) 13.000 liraya aldım. ha bu benim işime geldi mi? valla geldi. 5 sene sonra da 2. el araba alırken megane değil bravo alırım çünkü ikisi arasında rahat bir 6-7 milyar fark olacaktır.




  • Kusura bakma ama bunalrın yarısı benim kişisel düşüncelerim. Diğer yarısı yukarıdaki yazılanlarda ve başka forumalrda yazan arkadaşların belittiği tespitler. Doğru megane ı beğenen çıkar çünkü yıllardır çirkin kasalardan sonra içlerinde en güzel kasa bu olduğu için. sokağa çık ikisinin resmini göster. Bravo çıkmazsa bir daha bu aracın tasarımı hakkında tek bir kelime yorum yapmayacağım.

    Evet doğru şu anda fiatın piyasası ölü ve benimde işime gelir. Kabul. Ama sen kahin olmalısınki bu arabayıda o ölü piyasanın içine sokuyorsun. Fiatı yerden yere vur. Hiç umurumda olmaz hatta o bütün araçları trafiktende çeksinler. Ama bu araca laf atamazsınız be. Bunu kabul edin. Kıyas ettiğiniz araçların bütün f/p arasında en iyisi budur. Onu bırak hiç kimse skydome beni cezbetmedi diyemez.

    Fiat fanatiği değilim renault fanatiği hele hele hiç değilim. Tek kızdığım ve tepki gösterdiğim konu sizin gibi aracını ferrari sanıpta diğer araçları anadol zanneden fanatikler. Vw ve doğuş otonun getirdiği boş tenekelere manyak gibi para sayarlar vw hastaları bana söverler. Renaultun sadece dizel motorunun en iyisi olduğunu söylerim sen Fransız düşmanısın derler. Ford Connectlerin üretimdeki rezilliklerini ve nasıl üretildiklerini anlatırım yediremezler forumdan atarlar. Yaparlar. Gerçeğimi öğrenmek sitiyorsunuz alın size gerçek.

    Bunları ben kendi kafamdan sallamıyorum kamuoyunun ve bir çok aracı kullananların yorumlarını söylüyorum. Kusura bakmayın ama kendim içinde geçerli araba hakikaten bir hastalıkmış!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst

    Kusura bakma ama bunalrın yarısı benim kişisel düşüncelerim. Diğer yarısı yukarıdaki yazılanlarda ve başka forumalrda yazan arkadaşların belittiği tespitler. Doğru megane ı beğenen çıkar çünkü yıllardır çirkin kasalardan sonra içlerinde en güzel kasa bu olduğu için. sokağa çık ikisinin resmini göster. Bravo çıkmazsa bir daha bu aracın tasarımı hakkında tek bir kelime yorum yapmayacağım.

    Evet doğru şu anda fiatın piyasası ölü ve benimde işime gelir. Kabul. Ama sen kahin olmalısınki bu arabayıda o ölü piyasanın içine sokuyorsun. Fiatı yerden yere vur. Hiç umurumda olmaz hatta o bütün araçları trafiktende çeksinler. Ama bu araca laf atamazsınız be. Bunu kabul edin. Kıyas ettiğiniz araçların bütün f/p arasında en iyisi budur. Onu bırak hiç kimse skydome beni cezbetmedi diyemez.

    Fiat fanatiği değilim renault fanatiği hele hele hiç değilim. Tek kızdığım ve tepki gösterdiğim konu sizin gibi aracını ferrari sanıpta diğer araçları anadol zanneden fanatikler. Vw ve doğuş otonun getirdiği boş tenekelere manyak gibi para sayarlar vw hastaları bana söverler. Renaultun sadece dizel motorunun en iyisi olduğunu söylerim sen Fransız düşmanısın derler. Ford Connectlerin üretimdeki rezilliklerini ve nasıl üretildiklerini anlatırım yediremezler forumdan atarlar. Yaparlar. Gerçeğimi öğrenmek sitiyorsunuz alın size gerçek.

    Bunları ben kendi kafamdan sallamıyorum kamuoyunun ve bir çok aracı kullananların yorumlarını söylüyorum. Kusura bakmayın ama kendim içinde geçerli araba hakikaten bir hastalıkmış!!


    benim üzerimden gitmişsin tespitlerini yaparken ama şu söylediğin şeylerin hepsine harfiyen katılıyorum. ayrıca fiatı yerden yere de asla vurmadım çünkü cidden severim ama renault bütün olarak fiatdan daha iyi araçlar yapıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst

    Kusura bakma ama bunalrın yarısı benim kişisel düşüncelerim. Diğer yarısı yukarıdaki yazılanlarda ve başka forumalrda yazan arkadaşların belittiği tespitler. Doğru megane ı beğenen çıkar çünkü yıllardır çirkin kasalardan sonra içlerinde en güzel kasa bu olduğu için. sokağa çık ikisinin resmini göster. Bravo çıkmazsa bir daha bu aracın tasarımı hakkında tek bir kelime yorum yapmayacağım.

    Evet doğru şu anda fiatın piyasası ölü ve benimde işime gelir. Kabul. Ama sen kahin olmalısınki bu arabayıda o ölü piyasanın içine sokuyorsun. Fiatı yerden yere vur. Hiç umurumda olmaz hatta o bütün araçları trafiktende çeksinler. Ama bu araca laf atamazsınız be. Bunu kabul edin. Kıyas ettiğiniz araçların bütün f/p arasında en iyisi budur. Onu bırak hiç kimse skydome beni cezbetmedi diyemez.

    Fiat fanatiği değilim renault fanatiği hele hele hiç değilim. Tek kızdığım ve tepki gösterdiğim konu sizin gibi aracını ferrari sanıpta diğer araçları anadol zanneden fanatikler. Vw ve doğuş otonun getirdiği boş tenekelere manyak gibi para sayarlar vw hastaları bana söverler. Renaultun sadece dizel motorunun en iyisi olduğunu söylerim sen Fransız düşmanısın derler. Ford Connectlerin üretimdeki rezilliklerini ve nasıl üretildiklerini anlatırım yediremezler forumdan atarlar. Yaparlar. Gerçeğimi öğrenmek sitiyorsunuz alın size gerçek.

    Bunları ben kendi kafamdan sallamıyorum kamuoyunun ve bir çok aracı kullananların yorumlarını söylüyorum. Kusura bakmayın ama kendim içinde geçerli araba hakikaten bir hastalıkmış!!


    benim üzerimden gitmişsin tespitlerini yaparken ama şu söylediğin şeylerin hepsine harfiyen katılıyorum. ayrıca fiatı yerden yere de asla vurmadım çünkü cidden severim ama renault bütün olarak fiatdan daha iyi araçlar yapıyor.




    Bir yerde uzlaştığımıza sevindim. Doğru Renault Fiatın ürettiği araçlardan daha kullanışlı ve fiata nazaran daha az sorunlu araç üretiyordu. Kafama takmamıştın ama sırf iddia ediyorsun diye piyasada kıyaslayabildiğim bütün fiat ve renault araçlarını binip test etmeye başlayacağım. Merak ettim konuyu uzaktan takip etmektense odak noktasında olurum daha iyi. Araç kıyasladıkça yazarım.




  • @boodvenst

    doğru olan da bu olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 7 Ocak 2011; 19:43:16 >
  • Arkadaşlar değerli fikirleriniz için çok çok teşekkür ediyorum.

    45000 liralık bir bütçe ile dizel otomatik hususunda maalesef fazla seçeneğimiz yok. Fiattaki Aralık indirimi bugün itibariyle sona ermiş.

    Megane 3 biraz daha ağır basıyor.
  • Autobild dergisinin 100.000 km lik sorunsuzluk testinde Fiat Bravo 64 araç içinde 7.ci sırada yer alarak sağlamlığını kanıtlamış bir araçtır.
    bu derginin Alman dergisi olduğunu hatırlatmak isterim
    Bu da linki

    http://www.autobild.de/artikel/fiat-...t-1171481.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst

    Kusura bakma ama bunalrın yarısı benim kişisel düşüncelerim. Diğer yarısı yukarıdaki yazılanlarda ve başka forumalrda yazan arkadaşların belittiği tespitler. Doğru megane ı beğenen çıkar çünkü yıllardır çirkin kasalardan sonra içlerinde en güzel kasa bu olduğu için. sokağa çık ikisinin resmini göster. Bravo çıkmazsa bir daha bu aracın tasarımı hakkında tek bir kelime yorum yapmayacağım.

    Evet doğru şu anda fiatın piyasası ölü ve benimde işime gelir. Kabul. Ama sen kahin olmalısınki bu arabayıda o ölü piyasanın içine sokuyorsun. Fiatı yerden yere vur. Hiç umurumda olmaz hatta o bütün araçları trafiktende çeksinler. Ama bu araca laf atamazsınız be. Bunu kabul edin. Kıyas ettiğiniz araçların bütün f/p arasında en iyisi budur. Onu bırak hiç kimse skydome beni cezbetmedi diyemez.

    Fiat fanatiği değilim renault fanatiği hele hele hiç değilim. Tek kızdığım ve tepki gösterdiğim konu sizin gibi aracını ferrari sanıpta diğer araçları anadol zanneden fanatikler. Vw ve doğuş otonun getirdiği boş tenekelere manyak gibi para sayarlar vw hastaları bana söverler. Renaultun sadece dizel motorunun en iyisi olduğunu söylerim sen Fransız düşmanısın derler. Ford Connectlerin üretimdeki rezilliklerini ve nasıl üretildiklerini anlatırım yediremezler forumdan atarlar. Yaparlar. Gerçeğimi öğrenmek sitiyorsunuz alın size gerçek.

    Bunları ben kendi kafamdan sallamıyorum kamuoyunun ve bir çok aracı kullananların yorumlarını söylüyorum. Kusura bakmayın ama kendim içinde geçerli araba hakikaten bir hastalıkmış!!

    +1




  • Bu arada kampanya 10 Ocak' a kadar uzatılmış.
  • Yukarıda bravonun artıları yazılmış zaten. Ben olsam daha zengin donanım, daha ucuz fiyat olanağı sunan bravoyu tercih ederdim.

    Siz 45000 gibi bir sınır koymuşsunuz. Aynı paraya alacağınız megane ve bravonun donanım seviyesi aynı olmayacağı için (bravo avantajlı) 2. elde ikisi arasında çok fark olacağını düşünmüyorum ben. Yani ikisininde değer kaybı aynı olacaktır.

    Boş megane 30000 olur.
    Donanımlı bravo 29999 olur.
    Daha meşhur bir kıyaslama ile boş golf ile donanımlı megane gibi düşünün.

    Dış görünüm olarakta skydome herşeye bedel. Çok hoş bir görüntüsü var. Başkada söze gerek yok.

    Megane boş araç değil, diyenlerde olacaktır. Ama araç özellikleri kısmını açıp aynı fiyattaki araçları karşılaştırınca bravonun daha iyi olduğu anlaşılıyor.

    Araç almak, hele 0 araç almak tam işkence. Kolaygelsin.

    EK: Böyle bir aracı kim istemez.http://www.youtube.com/watch?v=v_wke3M2Hb8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Donanımlı İşsiz -- 8 Ocak 2011; 3:32:38 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.