Şimdi Ara

Megane 3 mü Egea Hb mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
0
Favori
4.529
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Furkovic

    Megane 3 2012 priviliege kullanıcısı olarak egea yeni her zaman yenidir .
    +1 yeni yenidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bellup

    +1 yeni yenidir

    Alıntıları Göster
    bence de
  • sharkemre kullanıcısına yanıt
    segment belirleyen gözler de gelmis. Konu tamamlandı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sstarr

    segment belirleyen gözler de gelmis. Konu tamamlandı.
    Araç segmentlerini belirleyen kurum/kuruluşlar;

    Karayolu Güvenliği Sigorta Enstitüsü (IIHS – Insurance Institute for Highway Safety) ABD

    Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği Yönetimi (NHTSA – National Highway Traffic Safety Administration) ABD

    Amerika Birleşik Devletleri Çevre Koruma Ajansı (US-EPA -United States Environmental Protection Agency ) ABD

    EuroNCAP AVRUPA

    British Market AVRUPA

    Avrupa Yeni Araç Değerlendirme Programı ve Avrupa Komisyonu ( European New Car Assessment Programme and European Commission) AVRUPA



    +

    Gözüyle segment belirleyenler FORUMDONANIMHABERİN BAZI ÜYELERİ
  • ne zaman tofaş almayı düşünsem aklıma bu foto gelir, emsalsiz tr'de tek A3 görünümlü punto


    Megane 3 mü Egea Hb mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 24 Temmuz 2020; 14:43:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumlar için tek tek teşekkür ediyorum beyler. Megane 3ü eliyorum o zaman. Temiz bir egea hb bakıcam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sstarr

    segment belirleyen gözler de gelmis. Konu tamamlandı.
    literatürde linea da C diye geçiyor ama sen C diyormusun ? Boş konuşuyorsun megane 3 her türlü egea dan üstün bir araçtır gerek donanım gerek konfor olarak ha egea yeni dersen birşey demem benim görüşüm egea C değildir bak gözünle oku başka yerlerinle değil benim görüşüm diyorum anladın ergen
  • Egeanın yol tutuşu baya üstün , kabin içi sessizlikte öyle .
    Ben olsam egea alırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sharkemre kullanıcısına yanıt
    Çok degil üç mesaj yukarıdaki mesaji okumani rica ediyorum.
    Bu şekilde üslup kullanan kişiye daha fazla yapacak bir şeyim yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sharkemre kullanıcısına yanıt
    Linea enteresan bi araçtı, dolu paketleri saçma şekilde doluydu çıktığı döneme göre. Yine 2007 yılına göre boyutları ile c segmenti idi. Zaten segment belirleyen unsur boyuttur. Kalite, sürüş dinamikleri kötü dersen o da fiyatına göre yani. Uzatılmış punto platformu kullandığı için c segment araçlara göre en olarak birazcık dardı.

    2007 yılındaki b segment arabalara bakınca accent, symbol, albea falan var, linea bunlardan daha gelişmiş, modern bir araçtı. Yan yana koyunca da bir boy büyük duruyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Linea enteresan bi araçtı, dolu paketleri saçma şekilde doluydu çıktığı döneme göre. Yine 2007 yılına göre boyutları ile c segmenti idi. Zaten segment belirleyen unsur boyuttur. Kalite, sürüş dinamikleri kötü dersen o da fiyatına göre yani. Uzatılmış punto platformu kullandığı için c segment araçlara göre en olarak birazcık dardı.

    2007 yılındaki b segment arabalara bakınca accent, symbol, albea falan var, linea bunlardan daha gelişmiş, modern bir araçtı. Yan yana koyunca da bir boy büyük duruyordu.
    Egea da aynısı işte. Diğer C sınıfı araçlara bütçesi yeten adam Egea almaz. Niye diğer C lerden ucuz onu düşünmek gerek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • spinattimyalnizliga kullanıcısına yanıt
    Egea platform olarak c segmentine uygun bi platform kullanıyor, yeni jeep compass da aynı platforma sahip, bu konuda linea'dan ayrılıyor. Onun harici stabilite, yol tutuş, yalıtım ve konfor gibi konularda da fark büyük. İç mekan kalitesi segmentine göre geride ki o da zaten fiyat farkının sebebi, hem uygun fiyatlı olsun hem her yer yumuşak plastik olsun, deri kaplı olsun, öyle bir dünya yok.

    Benim diğer c sınıfı araçlara bütçem yetiyordu daha fazla para vermeyi gerekli görmedim egea aldım, egea vereceğim parayı daha çok hak eden bir araç izlenimi verdi. Baksan binlerce insan vardır böyle, herkesin kendi tercihi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Egea platform olarak c segmentine uygun bi platform kullanıyor, yeni jeep compass da aynı platforma sahip, bu konuda linea'dan ayrılıyor. Onun harici stabilite, yol tutuş, yalıtım ve konfor gibi konularda da fark büyük. İç mekan kalitesi segmentine göre geride ki o da zaten fiyat farkının sebebi, hem uygun fiyatlı olsun hem her yer yumuşak plastik olsun, deri kaplı olsun, öyle bir dünya yok.

    Benim diğer c sınıfı araçlara bütçem yetiyordu daha fazla para vermeyi gerekli görmedim egea aldım, egea vereceğim parayı daha çok hak eden bir araç izlenimi verdi. Baksan binlerce insan vardır böyle, herkesin kendi tercihi.
    Seçiminiz beklentiye bağlı. Neticede diğer C lerden daha ucuza kaçılan bir araba olduğu gün gibi ortada. Linea zamanında da bu böyleydi, Egea çıktı yine böyle. Fiat ın politikası maalesef.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • spinattimyalnizliga kullanıcısına yanıt
    Malaeseflik bi durum yok bence, golf parası isteyip egea satmıyorlar sonuçta ne aldığını bilerek alıyorsun. Diğer markalar "logo farkı" da ekliyor fiyatının üzerine orası bir gerçek.

    Zamanında bravo gibi bi model de çıkardılar kimse almadı, o yüzden f/p modelleri üretmeye devam etti adamlar. Tasarımdan, süspansiyon konforundan, yalıtımdan, motor-şanzımandan ucuza kaçmamış adamlar, yeteri kadar yol tutuş ve iç mekan kalitesi de koymuşlar benim için fazlasına gerek yoktu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 25 Temmuz 2020; 13:2:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Malaeseflik bi durum yok bence, golf parası isteyip egea satmıyorlar sonuçta ne aldığını bilerek alıyorsun. Diğer markalar "logo farkı" da ekliyor fiyatının üzerine orası bir gerçek.

    Zamanında bravo gibi bi model de çıkardılar kimse almadı, o yüzden f/p modelleri üretmeye devam etti adamlar. Tasarımdan, süspansiyon konforundan, yalıtımdan, motor-şanzımandan ucuza kaçmamış adamlar, yeteri kadar yol tutuş ve iç mekan kalitesi de koymuşlar benim için fazlasına gerek yoktu.
    Bravo da vasat bir araçtı zaten. "Yeteri kadar" kısmı sizin görüşünüz. Saygı duyarım. Süspansiyon, konfor, yalıtım vs hele ki tasarım olarak bence hiçbir rakibiyle aşık atamaz. Ucuza kaçıldığı bariz. Sadece 1.6 mjet DCT performans olarak fena değil. O haliyle de Accent Blue dan farkı olmadığını düşünüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eskinin derdiyle uğraşacağına, yeninin borcuyla uğraş derler eskiler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • spinattimyalnizliga kullanıcısına yanıt
    Bravo segmentinde ilk 3'e elini kolunu sallayarak girebilecek bir araçtı, vasat söyleminize katılmıyorum.

    Onun haricinde siz ucuz arabayla f/p araba arasındaki çizgiyi pek ayırt edemiyor gibisiniz, egea autobest, yani avrupada satın alması en mantıklı araç ödülünü almıştı 2016 yılında.

    Rakipleri yeri geliyor 60/70 bin daha pahalı oluyor, bu farkın karşılığını ne kadar verebiliyorlar ? Asıl mevzu bu.

    Konfor, yalıtım vs hiçbir rakibiyle baş edemez demişsiniz, ortak bi platformda ancak kabin içi ses seviyelerini karşılaştırabiliyoruz maalesef, auto db database idi sanırım sitenin adı, ordan rakipleri ile mukayese edebilirsiniz.
    Tasarım konusunda da iyi olacak ki, egea hb tanıtımından sonra çıkan bazı hb araçlar "esinlenmiş" idi egea tasarımından. Vw ise yeni jetta modleinde esinlenmemiş direkt ön tarafı kopyalamıştı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 25 Temmuz 2020; 15:40:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Malaeseflik bi durum yok bence, golf parası isteyip egea satmıyorlar sonuçta ne aldığını bilerek alıyorsun. Diğer markalar "logo farkı" da ekliyor fiyatının üzerine orası bir gerçek.

    Zamanında bravo gibi bi model de çıkardılar kimse almadı, o yüzden f/p modelleri üretmeye devam etti adamlar. Tasarımdan, süspansiyon konforundan, yalıtımdan, motor-şanzımandan ucuza kaçmamış adamlar, yeteri kadar yol tutuş ve iç mekan kalitesi de koymuşlar benim için fazlasına gerek yoktu.
    bravo da fiyat performans olarak çok istisna bir araçtı.

    spor paket dizelleri her açıdan çok çok iyiydi
  • ivangennaro İ kullanıcısına yanıt
    Sıfırı pahalıydı, çünkü gerçekten kaliteli ve özenilmiş bir araçtı

    2.elde fiyatları uygundu rakiplerine göre ama şu an ne durumda bilemiyorum. Bir ara gerçekten f/p kralıydı özellikle dizel otomatik ile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DECF0C154

    Egea hbyi Megane 4 e bile tercih ederim
    neyse
    şakacı seni
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.