Şimdi Ara

MEGANEII EXPRESSİON MU LİNEA 1.4 T-JET Mİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
2.199
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Selam.Sıfır km aldığım ve 6 yıldır kullandığım 72 bin kmdeki 2005 model symbol 1.5 dci arabamı değiştirmek istiyorum.Aslında çok memnunum ama büyük bir araba istediğim için değiştireceğim.Ancak oldukça kararsızım.Başlıkta yazdığım iki araba arasında kaldım.İkisini de lpg ile kullanacağım.En az 7-8 yıl kullanmak için alacağım bu yüzden o kadar süre sonra dizeli satmak zor olur hem de çok değer kaybeder diye benzinliye yöneldim.Bu iki araç arasında (Linea 2008-2009 ; Megane 2007-2008)
    4-5 bin lira fark var.Megan üstündür diyeceksiniz biliyorum.Ama aradaki fark megan için değer mi? Megan 1.6 da olsa turbosuz.Linea turbo.Yol tutuşu falan karşılaştırma aşansım olmadı.Linea 1.4 active ile yol yaptım ama megan ile hiç yol yapmadım.Linea 1.4 tjet hiç kullanmadım.Anlayacağınız çok kafam karaşık bu araçlar hakkında net fikirleri olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa çok sevineceğim.Şimdiden teşekkürler.







  • Performans ve donanım için Linea
    iç hacim,yol tutuş ve 2. el değeri için Megane.

    Yakıt tüketimleri hemen hemen aynıdır. Linea T-jet kullandım.0-100 ü 9,2 sn olan çok seri bir motor. Emotion donanımını bulursanız güzel olur.

    Megane alırsanız da en az dynamic donanımını alın.
  • Bence de sanki linea daha iyi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozdan -- 16 Aralık 2010; 20:01:02 >
  • Arkadaşlar yok mu fikri olan başka kimse?
  • hocam atladığınız bi nokta var linea 1.4 turboludur turbolu arabaya lpg takılmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rapursuit

    hocam atladığınız bi nokta var linea 1.4 turboludur turbolu arabaya lpg takılmaz.




    turbolu arabaya lpg takılır.en basıt örneğı 1.8 turbo eskı passatlar.
  • bilmiyodum ama bu tsi motorlara sanırım bu neden peki yanlış anlama amacım senin söylediğini yalanlamak değil sadece bu motorlara neden takılmadığını merak ettim ve fsi motorlarada takılmıyor yanılmıyorsam onun özelliği nedir peki
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rapursuit

    bilmiyodum ama bu tsi motorlara sanırım bu neden peki yanlış anlama amacım senin söylediğini yalanlamak değil sadece bu motorlara neden takılmadığını merak ettim ve fsi motorlarada takılmıyor yanılmıyorsam onun özelliği nedir peki



    vwdeki tsi teknolojisi direkt enjeksiyonlu(fsi) motorun aşırı beslenmesi ile oluşan bir teknoloji.direkt enjeksiyona lpg uyumu olmadığı için fsi ve tsi a uygulanamıyor.tjet motor çok nokta enjeksiyonlu ve turbo beslemeli olduğu için tsi dan farklı bir teknolojidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maniakcocukcyp


    quote:

    Orijinalden alıntı: rapursuit

    bilmiyodum ama bu tsi motorlara sanırım bu neden peki yanlış anlama amacım senin söylediğini yalanlamak değil sadece bu motorlara neden takılmadığını merak ettim ve fsi motorlarada takılmıyor yanılmıyorsam onun özelliği nedir peki



    vwdeki tsi teknolojisi direkt enjeksiyonlu(fsi) motorun aşırı beslenmesi ile oluşan bir teknoloji.direkt enjeksiyona lpg uyumu olmadığı için fsi ve tsi a uygulanamıyor.tjet motor çok nokta enjeksiyonlu ve turbo beslemeli olduğu için tsi dan farklı bir teknolojidir.

    hmm anladım ama ben atmosferik motor taraftarıyım ne olursa olsun ondaki zevki hiçbi turbolu araç veremez malesef tabi hatrı sayılır bi güçse yoksa 120-150 hp atmosferik motorlar çok fazla zevk vermez en azından bi 200 hp olmalı




  • Peki bunu söylerken hiç türbolu arac kullandınız mi? Daha iyidir diyebilmemiş için bize somut birseyler gösterin ki inanayim. Ama türbolu araçların aciklanabilesi özellikleri mevcut. Madem turbo sevmiyorsunuz o zaman diesel de de turbosuz arac kullanın. Ne demek istediğimi o zaman anlarsınız
  • turbo lineaya da lpg takılıyor ama meganeye 1200 liraya takılıyorsa linea turbonunki 2000 lira civarında maliyeti çıkar.turbo için ayrı bir tertibat monte ediliyor çünkü.lpg takılmaz diyen arkadaşlar aşağıdaki linki inceleyebilir.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-fiat-linea-ogretmenden-cok-sevdigm-karasimsegimi-arsa-almak-istedigimden-36743203/detay
  • Nette lpg takılı çok 2. el ilanı var
  • Bu gün brc bölge bayiinden fiyat aldım.Turbo kitli lpg dönüşümü için 1750 lira istediler.Simit tank da olurmuş ve muayeneden geçermiş.Ancak yakın arkadaşlarım beni lineadan vazgeçirip Megane 1.6 aracı almaya teşfik ediyorlar.Kararsızlığım sürüyor ve bu forumda da beklediğim yardımı bulmuş sayılmam.Fikirlerinizi esirgemezseni sevineceğim.Sık sık yazmasamda bu sayfayı hep takipteyim.
  • Bence Megane Al hatta privilege modeli mükemmel.
    ha birde clio yu temiz ise ne kadara verirsin öz pm atarsan sevinirim.
  • Fiat alırsan sürekli başın ağrıyabilir. Clioda megane da linea da kullandım. Cliodan ancak megane'a geçilebilir diye düşünüyorum. Arkadaşlar demişte dynamiqqu modelini al. Ancak 2006 dan sonra dynamique paketi expression paketi adını almıştır. Megane alın lineaya bakmayın derim. Priviliage donanımını öneririm ve expression ikiside işinizi fazlasıyla görür.

    Not: Expression modeli 2008 den sonra otomatik klima sis farı alüminyum jant kaldırılmış opsiyon olmuştur. Expression alıcaksanız buna dikkat edin.
  • Cevaplayan arkaaşlara teşekkürler.Yorumlarınızı bekliyorum.
  • fiatın ikinci eli çok kötü arkadaşım..ben yeni kullandım sattım linea yı..hemde en full unu.sıfırı 40 bın.ben 25 e zor sattım.2 yasındakı arabayı.ilanı verdim doğru dürüst arayan bile olmadı.bana sorarsan ww,opel,toyota, gerisi işe yaramaz..renault,fiat,pegeout, hep aynı sevıye arabalar..ben fiatın t jetini 120 bg ini kullandım..lpg si sorunlu.araba turbolu çünkü,hem turbosunun ömrü 60 bin miş.servis kendi söyledi.malzemesi dandik,direksiyon kutusu sürekli arıza yapıo,yani aynı seviyede bi astra yada vectraya bindiğinde anlıyosun aradaki farkı..işçilik çok dandik..gidişi iyi ama lpg de tat vermiyo..çünkü araba vuruyo tekliyo.belli bi şeyden sonra tıkanıyo..motor lambası yanıyo sürekli,tatile gittik geldık kötü yollarda heryeri kacır gucur etmeye başladı.hem araba cok hafif.az bi rüzgarda uçuyomuş gibi.arabanın sağından solundan rüzgar sesleri felan giriyo içeri.yani arabada her tür özellik var ama kalite sıfır kardeşim.bu kullandıgım arabada hatasız düşünün yanı.hep fiatı kötülerlerdi arkadaşlar..bense hep fiat derdım..ama kullandım hak verdim..gercekten fiatın arabaları dandik kim ne derse desin.göz var nizam var..aman uzak durun..benden söylemesi...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.