Şimdi Ara

Renault Traffic hakkında yardım edebilirmisiniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
41.983
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Umarım konuyu doğru yere açmışımdır.
    Hem ticari hem de hane halkı için traffic araç bakıyorum.2004-2005 model cityvan ama kafamı da allak pullak etmediler değil. Konuştuğum ; sanayiden tanıdık ve galerici arkadaşlar araçtan övgüyle bahsediyorlar , gerek yakıt gerekse parçalarının çok pahalı olmaması anlamında.Kafamı karıştıran husus ise etrafımdaki insanlardan traffic baktığımı duyan , abi ne yaptın yüklüyken km'de 0.40 kuruş yakar , parçası pahalı , turbosu çabuk bozuluyor , kötü ,fena, başka arabamı yok tarzında eleştirilerde bulunuyorlar.Gerçi neredeyse hiçbiri hayatında traffic kullanmış değiller ama sinekte ufak olup mide bulandırıyor :)
    Bu konuyu nerde çözebilirim derken formumuz aklıma geldi ve mutlaka kullanan birisi vardır iyi kötü gerçek izlenimini yansıtır diyerek sizlere sormak istiyorum.Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
    Bu aracın gerçek yakıt değerleri
    Kullanımı ve arıza sıklığı
    Parça ücretlerinin gerçekten cep yakıp yakmadığı
    Motorunun bu kasa için yeterli olup olmadığı
    gibi konular hakkında bilgisi olan dostlar paylaşırsanız müteşekkir olurum.

    Not: Sıfır araçta klima istersek 1.650 tl deniyor ama ben ikinci el araç için çıkma bile taktırmak istediğimde çıkan rakam 2.500 tl sebebi hakkında bir yorum var mı ?







  • Şirketimizde 2005 model bir tane Traffic kullanıyoruz.
    Öncelikle yakıtına laf söylenemeyecegini belirtiyim.Comman rail motor kesinlikle yakıtta çok başarılı.Yüklüyken 40 kuruş yakar felan tamamen hikaye.En fazla yaktığı benim gördüğüm 33 kuruştu.O da mazotun pahalı oldugu dönemlerde.
    Performans olarak ise 100 hp ve son sürat olarak 160 kmh felan görebiliyor.Makul sayılabilecek bir performansı var yakıtını da düşünürsek normal.Tabi rakiplerinde büyük hacimli daha güclü motorlar da var.

    Gelelim turbosuna,parçasına.Bizdeki traffic 175.000 km'de turbosuyla bir sıkıntı yaşamadık bugune dek.
    Parçasının pahalı olduğu konusunu ise şöyle ifade edeyim Vw'den pahalı değil orası kesin.

    Aracın eksi yönlerine gelince;
    Oldukça sert süspansiyonlara sahip.Arka koltukta oturanlar tabiri caizse top gibi zıplıyor tümsekte felan Beklentiniz nasıldır bilmiyorum ama ticari araç ta çok ta aranan bir özellik değil.Aracın yük kapasitesi de yine çok fazla ağırlığa müsade etmiyor.
    Son olarak alacagınız traffic'in arka kapısının tek olmasında fayda var..Çift kapılılar hem pratik değil hem de görüş açısını sınırlıyor.

    Hayırlı geceler deyip bende yatayım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bianconera -- 22 Haziran 2009; 2:08:08 >




  • Sayın bianconera ; alakanız için çok teşekkür ederim.Ağırlıktan ziyade havaleli yük taşıyacağım.En fazla 1000-1.250 kg civarında sanırım buda istibdad haddine yakın bir rakam.Halefleri starex ve ford dan daha az bir yakıt telaffuz etmişsiniz buda bana yeter.Zaten 100-110 km aralığında süreceğim için daha da düşük tutabilirim diye düşünüyorum.Verdiğiniz bilgiler ve geç vakitte zaman ayırdığınız için teşekkürler.Saygılarımla...
  • Rica ederim.Yardımcı olabildiysem ne mutlu.Traffic kesinlikle alınabilir bir ticari araç genel olarak.
  • şimdi herşey degişti wergı awantajı bıde aıle ıcın kullanacagım arac trafıktır dıyordum arka tarafta oturanlar zıplatıyorsa aılem acı cekıcekse ben rahat kulllanamam...((acaba strarexde oylemıdır...((((???
  • hortlamış konu
  • hortlasın yav benım ıcın harbı cok onemlı pişman olmak ıstemıyorum tamam cogunlkla yuk tasıyacagız ama haftanın 2 gunude aılemle dolasıcam arkada hoplayıp zıplıyacaklarsa iş kotu yollarda soruyorum adamlara kımse malım ekşi demez hesabı yooo oyle bır sey yok dıyor ama en tarafsız sıte burası burdada ogrenemessem vay halıme....
  • 2009 model trafic deneyimim oldu.Motoru çok güzel 140-150 km hızı bile arkadaki yolculara farkettirmiyor.Araç 2000 devre kadar cansız ama 2000de atlıyor yani turbo devreye giriyor.6 vites olduğu için ve renault motoru kullandığı için yakıtı çok güzel.Frenleri çok etkili.ABSnin devreye girişide yerinde bir aksaklık söz konusu değildi.Tabi benim kullandığım araç henüz 15.000kmde.Motor iyice açılmış ve kullanırken yolda insanı basmaya teşvik ediyor.90km sabit hızla bu araç tam bir keyif arabası.Arka tarafı benim sürdüğüm araçta arkada oturduğum zamanlarda çok daha rahatsız değildi.Yani 3-4 saatlik yol yapmadım ama yarım saatlik yolculuğumda rahatsız olmadım.Zaten önde 2 yolcu kapasiteli koltuk var.2006 model 269.000kmde bir trafik gördüm serviste adam şikayet ediyordu sürekli masraf çıkarıyor bıktım satıcam kaç para eder bu diye servis müdürü arkadaşıma sitem ediyordu.Arkadaş da sat alırız biz deyip adamın dırdırını kesmeye çalışıyordu.Adama sordum sıfır mı aldınız diye evet dedi kaç model 2006 dedi.Ben de mecbur lafa girip adama yav dedim 3 yılda nerdeyse 300.000km yapmışsınız arabanın ekmeğini yemişsiniz niye ağlıyorsunuz kızıyorsunuz dedim.Çıkan arızalarda ufak tefek alternetör ömrünü bitiriyor.Nebileyim baskı balata istiyor.Dedim bunlar normal şeyler.3 yılda 300.000km yapmışsınız şimdi arızalar var diye kızıyorsunuz bu araba arıza çıkarmakayacak da ne yapacak dedim.Adam yumuşadı sakinleşti.Arabasına ısındı.Sonra bizi yemeğe davet edip mekanına huzurlu bir şekilde ayrıldı..Kısacası trafic hoş bir araba bakımlı kullnılırsa insanı üzmez.trafice 4 ton yük atan müşeriler geliyormuş arkadaşa.Adamlar jantlar göbekten çatlıyor diye garantiden jant değiştirtiyorlarmış.En sonunda çözüm olarak master cantı takmışlar.Arabanın kapasitesiniz 2 katı yük atıyolarlarmış.




  • 2008'de makyaj gördü Trafic.Makyajla beraber araba güzelleşti bir de konforu artırdılar.Trafic alınacaksa 2008 model ve üstü alınmalı.
  • ben geçenlerde bindim, üniversite servisi, tam doluyken izmir-aydın otoyolu bornova-buca arasında ki yokuşu acayip hızlı çıktı. tekerlik üstündeydim, bizim okula yeni yapılan bağlantı yolu traşlanan zemin üzerine atılan asfalt betonu olduğundan acayip tümseklidir fakat rahatsızlık yaşamadım.
  • arkadaşım 2004-2005 model cityvan'da karar kıldıysan reno trafic yerine opel vivaro öneririm:nedenine gelirsek 2 side 2 elde ölü durumda muadillerine göre ama opel konfor olarak biraz daha iyi.kesin alacaksan bagaj kapağı tek açılır olanını özellikle camları ve aynaları elektrikli olanını al manuel olan modeli alırsan çoğu yerde arabadan inip ayna ayarlarsın. aracın artılarına gelirsek satın alırken muadili transporter,vitoya göre çok çok daha ucuza alabiliyorsunuz +birçok parçasıda onlara göre ucuz periyodik bakımları 3 aşağı5 yukarı aynı sayılır.ksilerine gelirsek bagaj kapağı çift olanlar görüşü aşırı kısıtlıyor,aracın gösterge ve torpido kısmı sürücüye göre yüksekte kaldığı için ön görüşte azda olsa kısıtlanıyor ,az yakıyor diyen arkadaşlara katılmıyorum ama çokta yakıyor demiyorum sonuçta 90 lt deposu olan bi araç o ağırlıkta az yakmaz hele bide yüklü olunca ama gayet iyi gidiyor hakkını yemeyelim.




  • akrabamda var traffic iidir
  • ben 14 yaşındayım renault traffıcımız var abimle benim araba çok iyi ben 200 yaptım bizimki 120 hp 2005 multıx 100 hp di ama turboyu felan değiştirddik daha güçlü turbo koydurduk araç güven veriyor 5 yıldır dibine kadar vururyoruz hiç bir sorun yok almanı tavsiye ederim..
  • 2007 model renault trafic 5+1 aracımındaki öndeki ikili koltuğu tekli koltuğa çevirmek istiyorum bu mümkün müdür?? mümkünsede ne yapmam gerekiyor yardım ederseniz cok sevinirim arkadaslar...
  • Bu yaşta bu yetenek imzaya dikkat
  • sınıfının en az yakan aracıdır.transporterdan daha az yakar ve iyi bir araçtır.az kmlisini bulursan kaçırma sıkıntılı bir araç değil
  • BEN 5 YILDIR TRAFİK KULLANIYORUM YAKITI SÜPER SPOR KULLANIRSAN %6 NORMAL KILASIK 2200 DEVİRDE KULLANIRSAN%5 CİVARI KALKIŞLAR YUMUŞAK KALKARASAN 5 YILDA İKİ AKÜ UZUN ROT KOLU 2 KISA ROT KOLU DEGİŞTİM 130000 KM YAPTIM DAHA BASKIM BALATAM 90000 KM OLDU HALA TIK YOK
    FORD PARŞASINDAN UCUZ DİGERLERİNİ SAYMA ZATEN HER YER RENO BİR HAVA FİLTRESİ 7 TL MAZOT FİLTRESİ 14 TL daha ne diyeyim BEN İZMİRDE İKAMET EDİYORUM VE NİGDE MERKEZDENNİM ÇİĞLİDEN NİĞDE MERKEZ 885 KM 40 LİTRE MAZOT VE AZAMİ HIZIM 120 DEN AŞAGI DÜŞMEDİM 155 KM HIZI RAHATLIKLA GORUYOR 1 KERE ZORLADIM 200 ÇIKTIM AMA KONTROL ZAYIFLIYOR DAHA NE DİYELİM HALA KULLANIYORUM
  • SLM ARKADASLAR BENIM TRAFIK ARACIMLA BI SORUN YSIYORUM BIR TURLU CARESINI BULAMADIM ARACLA 95 KM HIZI GECINCE MOTOR KORUMAYA ALIYO DEVIMETRESI TORBO ELEKTIRO VALFİNİ DEGISTIRDIM ORJINALLE POMPASINI TURBOSUNA HER YERINE BAKTIRDIM BITURLU BULMADILAR 95 I GECINCE COK KISA BIR SURE SONRA MOTOR HAFIF GAZ KESIP KORUMAYA ALIYO STOP ETMIYO AMA GAZDA YEMIYO KONTAGI ACIP KAPATINCA DUZELIYO TAKI GINE 95 I GECINCE AYNI AMA GAZ PEDALINA TATLI TATLI BASIP CEKINCE KORUMAYA ALMADA DEVAM EDIYOR BOYLE BI SORUNLA KARSILASAN VARMI YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM ARACIMI COK SEVIYORUM AMA BU SORUN YUZUNDEN SATASIM GELIYO
  • Arkadaşlar bizde bir reno trafıc almayı düşünüyoz ama kafama takılan bir şey var araç 400.000 bini geçmiş bir sıkıntı yaparmı acaba tavsiyelerinizi bekliyorum ve nasıl bir araç kullanan arkadaşlar şimdide teşşekürler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.