Şimdi Ara

MERCEDES 560SEL 500SEL 300SEL ???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
20.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BU ARAÇLAR ARASINDA KALDIM SİZ CE HANGİSİ ??? ESKİ MODELLER... 90+94-95 YILI MODEL ARAÇLARDAN BAHSEDİORUM... NOT: BENİM İÇİN YAKIT SORUN DEĞİL!!!!


     MERCEDES  560SEL 500SEL 300SEL ???






     MERCEDES  560SEL 500SEL 300SEL ???


     MERCEDES  560SEL 500SEL 300SEL ???


     MERCEDES  560SEL 500SEL 300SEL ???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BESEN -- 1 Ağustos 2007; 17:25:06 >







  • yakit sorun degilse neden 560 SEL olmasin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LethaLMissioN

    yakit sorun degilse neden 560 SEL olmasin?
    Fotolarını koyduğun kasaların 91 yılının sonlarına kadar çıktı..

    95 yılına olan kasalarda s300 - s320 - s500 ve s600 şeklinde arada s420 falanda var..

    *yakıt sorun değil ise bunların arasında kalmak saçmalık..560 seli alırım basar giderim mantığı olmalıydı bu başlığa gerek kalmadan..


  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti

    Fotolarını koyduğun kasaların 91 yılının sonlarına kadar çıktı..

    95 yılına olan kasalarda s300 - s320 - s500 ve s600 şeklinde arada s420 falanda var..

    *yakıt sorun değil ise bunların arasında kalmak saçmalık..560 seli alırım basar giderim mantığı olmalıydı bu başlığa gerek kalmadan..




    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL

    Fotolarını koyduğun kasaların 91 yılının sonlarına kadar çıktı..

    95 yılına olan kasalarda s300 - s320 - s500 ve s600 şeklinde arada s420 falanda var..

    *yakıt sorun değil ise bunların arasında kalmak saçmalık..560 seli alırım basar giderim mantığı olmalıydı bu başlığa gerek kalmadan..





    NE BİLİYİM BU KONUDA UZMAN ARKADAŞLARIN GÖRÜŞLERİNİ DE ALMAK İSTEDİM...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BESEN

    quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL

    Fotolarını koyduğun kasaların 91 yılının sonlarına kadar çıktı..

    95 yılına olan kasalarda s300 - s320 - s500 ve s600 şeklinde arada s420 falanda var..

    *yakıt sorun değil ise bunların arasında kalmak saçmalık..560 seli alırım basar giderim mantığı olmalıydı bu başlığa gerek kalmadan..





    NE BİLİYİM BU KONUDA UZMAN ARKADAŞLARIN GÖRÜŞLERİNİ DE ALMAK İSTEDİM...

    Alıntıları Göster
    Beklentin nedir? Aralarında ufak donanımlarla beraber sadece motor değişikliği var..

    Seçimde zorlancak bir şey görmedim ben..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BESEN

    quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL

    Fotolarını koyduğun kasaların 91 yılının sonlarına kadar çıktı..

    95 yılına olan kasalarda s300 - s320 - s500 ve s600 şeklinde arada s420 falanda var..

    *yakıt sorun değil ise bunların arasında kalmak saçmalık..560 seli alırım basar giderim mantığı olmalıydı bu başlığa gerek kalmadan..





    NE BİLİYİM BU KONUDA UZMAN ARKADAŞLARIN GÖRÜŞLERİNİ DE ALMAK İSTEDİM...

    Alıntıları Göster
    yakıt sorun değilse bigisayarını kapatıp hemen gidip almanı tavsiye ederim.bence fiyatlarıda abartı olmayan ,konfor olarak 10 numara, o fiyata alabileceğiniz en sağlam , tabiri caizse en baba araba derim.ama yinede yakıt durumunu düşün.bacanakta e 200 var o bile 2000 cc olmasına rağmen 0.50 kuruş yakıyor.bu km.en az 1 lira yakar.biraz abartı oldu galiba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gt-40 -- 1 Ağustos 2007; 17:57:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gt-40

    yakıt sorun değilse bigisayarını kapatıp hemen gidip almanı tavsiye ederim.bence fiyatlarıda abartı olmayan ,konfor olarak 10 numara, o fiyata alabileceğiniz en sağlam , tabiri caizse en baba araba derim.ama yinede yakıt durumunu düşün.bacanakta e 200 var o bile 2000 cc olmasına rağmen 0.50 kuruş yakıyor.bu km.en az 1 lira yakar.biraz abartı oldu galiba.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: gt-40

    yakıt sorun değilse bigisayarını kapatıp hemen gidip almanı tavsiye ederim.bence fiyatlarıda abartı olmayan ,konfor olarak 10 numara, o fiyata alabileceğiniz en sağlam , tabiri caizse en baba araba derim.ama yinede yakıt durumunu düşün.bacanakta e 200 var o bile 2000 cc olmasına rağmen 0.50 kuruş yakıyor.bu km.en az 1 lira yakar.biraz abartı oldu galiba.


    Ben 5.30i ile KM de 0.7 YKR yakıyorum

    2.000 CC araba ile nasıl 0.5 yakıyor ? Bana fazla gibi geldi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orjinalden alıntı: gt-40

    yakıt sorun değilse bigisayarını kapatıp hemen gidip almanı tavsiye ederim.bence fiyatlarıda abartı olmayan ,konfor olarak 10 numara, o fiyata alabileceğiniz en sağlam , tabiri caizse en baba araba derim.ama yinede yakıt durumunu düşün.bacanakta e 200 var o bile 2000 cc olmasına rağmen 0.50 kuruş yakıyor.bu km.en az 1 lira yakar.biraz abartı oldu galiba.


    Ben 5.30i ile KM de 0.7 YKR yakıyorum

    2.000 CC araba ile nasıl 0.5 yakıyor ? Bana fazla gibi geldi.

    Alıntıları Göster
    gt-40 dediğin rakam e200 için uçuk bir rakam..


    Ben e200 otomatik ile şehir içi 300-350 ykrş arası değişiyor..Uzun yolda ise 250 ykrş civarı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti

    gt-40 dediğin rakam e200 için uçuk bir rakam..


    Ben e200 otomatik ile şehir içi 300-350 ykrş arası değişiyor..Uzun yolda ise 250 ykrş civarı..


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL

    gt-40 dediğin rakam e200 için uçuk bir rakam..


    Ben e200 otomatik ile şehir içi 300-350 ykrş arası değişiyor..Uzun yolda ise 250 ykrş civarı..


    seninki de az yakıyormuş
    LPG falanmı var yoksa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MetuEs

    quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL

    gt-40 dediğin rakam e200 için uçuk bir rakam..


    Ben e200 otomatik ile şehir içi 300-350 ykrş arası değişiyor..Uzun yolda ise 250 ykrş civarı..


    seninki de az yakıyormuş
    LPG falanmı var yoksa

    Alıntıları Göster
    ekonomide değilde sport tuşunda ,120 km.hızın üstünde hesapladım.yani 90 km.süratle denemedim.0.50 olmasa bile 0.40 altında değil,aracın bakımıda önemli tabi pek fazla baktığı söylenemez.ama sizin veriler bayağı iyi,en kısa zamanda motora bakması gerekli bu verilerden onu çıkarıyorum.ama 560 sel -500 sel -300 sel rahat 0.70 kuruş yakar derim.
    bahsettiğim araç 1995 modeldir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gt-40 -- 1 Ağustos 2007; 20:15:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gt-40

    ekonomide değilde sport tuşunda ,120 km.hızın üstünde hesapladım.yani 90 km.süratle denemedim.0.50 olmasa bile 0.40 altında değil,aracın bakımıda önemli tabi pek fazla baktığı söylenemez.ama sizin veriler bayağı iyi,en kısa zamanda motora bakması gerekli bu verilerden onu çıkarıyorum.ama 560 sel -500 sel -300 sel rahat 0.70 kuruş yakar derim.
    bahsettiğim araç 1995 modeldir.

    Alıntıları Göster
    1995 modelse bu resimleri olan kasa değildir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MetuEs

    quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL

    gt-40 dediğin rakam e200 için uçuk bir rakam..


    Ben e200 otomatik ile şehir içi 300-350 ykrş arası değişiyor..Uzun yolda ise 250 ykrş civarı..


    seninki de az yakıyormuş
    LPG falanmı var yoksa

    Alıntıları Göster
    LPG yüzü görmemiş bakımlı bir motor var üzerinde diyelim..

    + bahsettiğim değerler 225 taban ve 17' jantlarla beraber..

    Sıralı sistem takıldığında 170-185 ykrş civarı bir tahmini rakam yakıyor e200 ler..



    quote:

    Orjinalden alıntı: Eswod


    quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL

    gt-40 dediğin rakam e200 için uçuk bir rakam..


    Ben e200 otomatik ile şehir içi 300-350 ykrş arası değişiyor..Uzun yolda ise 250 ykrş civarı..


    seninki de az yakıyormuş
    LPG falanmı var yoksa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti

    LPG yüzü görmemiş bakımlı bir motor var üzerinde diyelim..

    + bahsettiğim değerler 225 taban ve 17' jantlarla beraber..

    Sıralı sistem takıldığında 170-185 ykrş civarı bir tahmini rakam yakıyor e200 ler..



    quote:

    Orjinalden alıntı: Eswod


    quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL

    gt-40 dediğin rakam e200 için uçuk bir rakam..


    Ben e200 otomatik ile şehir içi 300-350 ykrş arası değişiyor..Uzun yolda ise 250 ykrş civarı..


    seninki de az yakıyormuş
    LPG falanmı var yoksa


    Alıntıları Göster
    ben anlayamadim niye benzin sorun degil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunusali

    ben anlayamadim niye benzin sorun degil

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yunusali

    ben anlayamadim niye benzin sorun degil



    Gemiyle kaçak yakıt getiriyormuş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: heLLWeapon

    quote:

    Orjinalden alıntı: yunusali

    ben anlayamadim niye benzin sorun degil



    Gemiyle kaçak yakıt getiriyormuş

    Alıntıları Göster
    Lpg+eski model lüksler :




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tanselah

    Lpg+eski model lüksler :

    Alıntıları Göster
    560 SEL uygun bir tercih olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fahreddin

    560 SEL uygun bir tercih olabilir.

    Alıntıları Göster
    İyiakşamlar;

    Zamanının ve hala günümüzün en popüler araçlar. Yakıt tüketimi ve servis ücretleri konusunda oldukça çömertler. ancak gerçekten araba kullanmak isterseniz tek seçenek olarak karşınıza çıkacaktır.

    S , SE, SEL seçeneklerinden ziyade motor seçenekleri konusunda dikkatli olmalısın. Tüketim sorun değil diyorsun ancak, özellikle 500 ve 560 serilerinde ön takım ve şanzuman problemleri olduğu söylenmektedir. Motorun ağırlığı yürüyen aksama çok fazla baskı yapmakta. Bizim yollarımızda malum. Bu nedenle fren ve yürüyen aksamda daha az aşınma istenilirse bence 280 veya 300 tercih edilebilir. Piyasada bildiğim kadarı ile W126 kaslar için (sanırım senin tercihin W140 ile W126 arasında. bildiğim kadarı ile W126 kaslarda S300 ve S320 yok. bu serilerde 300SE veya 300SEL olarak geçiyor.) 280SE lerin gücü 185HP iken 300SE 180HP (280SE 5600dev/dk 185 HP SE300 5000Dev 180HP) güç üretiyor.

    Ara modeller ise (320, 260, 420, 380) parça ve motor sorunları ile karşılaşabilirsin. İdeal tercih şimdilik temiz bir 300 veya 280 gözüküyor. ancak geçmiş zamana bakılırsa, yakıt sistemlerinde sorun yaşamamak için (jetronic olan işletim sistemleri büyük sorun yaratacaktır ileride) 1980-84 model temiz bir 280S olmalıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgakmg

    İyiakşamlar;

    Zamanının ve hala günümüzün en popüler araçlar. Yakıt tüketimi ve servis ücretleri konusunda oldukça çömertler. ancak gerçekten araba kullanmak isterseniz tek seçenek olarak karşınıza çıkacaktır.

    S , SE, SEL seçeneklerinden ziyade motor seçenekleri konusunda dikkatli olmalısın. Tüketim sorun değil diyorsun ancak, özellikle 500 ve 560 serilerinde ön takım ve şanzuman problemleri olduğu söylenmektedir. Motorun ağırlığı yürüyen aksama çok fazla baskı yapmakta. Bizim yollarımızda malum. Bu nedenle fren ve yürüyen aksamda daha az aşınma istenilirse bence 280 veya 300 tercih edilebilir. Piyasada bildiğim kadarı ile W126 kaslar için (sanırım senin tercihin W140 ile W126 arasında. bildiğim kadarı ile W126 kaslarda S300 ve S320 yok. bu serilerde 300SE veya 300SEL olarak geçiyor.) 280SE lerin gücü 185HP iken 300SE 180HP (280SE 5600dev/dk 185 HP SE300 5000Dev 180HP) güç üretiyor.

    Ara modeller ise (320, 260, 420, 380) parça ve motor sorunları ile karşılaşabilirsin. İdeal tercih şimdilik temiz bir 300 veya 280 gözüküyor. ancak geçmiş zamana bakılırsa, yakıt sistemlerinde sorun yaşamamak için (jetronic olan işletim sistemleri büyük sorun yaratacaktır ileride) 1980-84 model temiz bir 280S olmalıdır.

    Alıntıları Göster
    Hocam 300 Sel yada 500SEC düşün yalnız lpg olarak yanlış hatırlamıyorsam sıralı sistem takılamıyor.

    şöyle gaza dokundunmu yıldızın havaya kalktığını görebileceğin kallavinin kallavisi bir araç.... Hatta bir insanın ölmeden önce sahip olması gereken yegane bir araçtır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgao2000 -- 20 Ağustos 2007; 16:25:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    Hocam 300 Sel yada 500SEC düşün yalnız lpg olarak yanlış hatırlamıyorsam sıralı sistem takılamıyor.

    şöyle gaza dokundunmu yıldızın havaya kalktığını görebileceğin kallavinin kallavisi bir araç.... Hatta bir insanın ölmeden önce sahip olması gereken yegane bir araçtır...

    Alıntıları Göster
    meraba arkadaşlar 190 e 2,3 amg aklımdaki arabaydı çok nadir var temizi ama 300sel kullandım sadece 1 saat bütün bakış açım değişti yakın zamandada arkadaşım 3,28 CI bmw aldı 3 arasındamuallaktayım kesinlikle tüpte kullancam aracı almadım ama düşünce aşamasında hertürlü fikirlere açığım bide merso ların km hep yüksek kullanıma göre muhakkak değişir ama mor yeme süreleri km si nedir parça sıkıntısı yaşarmayım kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION


    quote:

    Orjinalden alıntı: gt-40

    yakıt sorun değilse bigisayarını kapatıp hemen gidip almanı tavsiye ederim.bence fiyatlarıda abartı olmayan ,konfor olarak 10 numara, o fiyata alabileceğiniz en sağlam , tabiri caizse en baba araba derim.ama yinede yakıt durumunu düşün.bacanakta e 200 var o bile 2000 cc olmasına rağmen 0.50 kuruş yakıyor.bu km.en az 1 lira yakar.biraz abartı oldu galiba.


    Ben 5.30i ile KM de 0.7 YKR yakıyorum

    2.000 CC araba ile nasıl 0.5 yakıyor ? Bana fazla gibi geldi.


    Bu yorumu görünce gözlerim açıldı, gidip 5.30i alasım geldi, o kadar az yakıyormu diye sordum kendi kendime..
    Sonra tarihe baktım hemen




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.