Şimdi Ara

Mercedes A 180 CDI Test Sürüşü ve İzlenimlerim (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
447
Cevap
7
Favori
130.802
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hocam eğer bu videoki sesler amg donanımlı veya bi kaç üst donanımlı modelde de gelir mi acaba? onu merak ettim, bir de gerçekten artık bu sınıfta dizel otomatik serisinde tek beklenecek araba v40 kaldı inş. o da hayal kırıklığına uğratmaz..
  • Yıldızı yeter ya çıtırtıdan bişey olmaz takıldığınız şeye bakın.
  • Bir marka bir şeyi iyi yapıyorsa her şeyi iyi yapar gibi bir düşünce işlenmiş beynimize ama gerçek öyle olmuyor çoğu zaman.

    Mercedes'in kompakt hb tecrübesi yok, önden çekiş tecrübesi zayıf (taklacı a ve sonraki a ve b'den ibaret) manuel vitesleri ise zaten her zaman vasattır.

    Paket olarak bakıldığında tasarım-marka sonrasında aracın en büyük avantajı motoru bana göre.

    Diğer taraftan c örneğindeki gibi iç mekanı ve izolasyonu bir nebze düzeltirler 2-3 yıl sonra.
  • Görkem inceleme için teşekkür ederim.

    Anladığım kadarıyla tasarımı dışında bir artısı yok aracın.

    O tıkırtılar çıtırtılar da o kadar para verince adamı çıldırtır.

    Benim Bravo'da bile çıt ses yok
  • Değerlendirmeleriniz için teşekkür ederim, yeni gelecek v40 i görmeden karar vermemek en iyisi. Kısa zamanda kendim de gidip incelemek istiyorum, hayırlısı diyelim o zaman.

    Ekleme; arac Mercedes olduğu için Kasko poliçesi diğer c segment araçlara göre nisbeten pahalı olur. Bununla beraber periyodik bakımlardaki ücreti ve yedek parçaları gercekten can sıkıcı olabilir. Tabiki bir Mercedes sorunsuzluğunu bu arac yakalarsa bunlar gozardi edilebilir.
    Haricinde dış görünümünde baz olan versiyon direk kendini belli eder. Ama en azından alaşım jant mevcut olsa gerek. Onun dışında standart donanımı aslında birçok kullanıcıya yeterli olur kanaatindeyim.
    Bu paralara kaliteli ama küçük arabaya binmek sanırım yine olamadı gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can_11

    Oradaki aracı bende test etmiştim.Söylediklerinize kefilim.

    Ben test etmedim ama Görkem'in söylediklerine ben de kefilim.
  • Kaldı V40. Ama fiyatı yüksek tutarlarsa oda elde kalır. Benim için şu sınıfta alınacak araç hala 1 Serisi'dir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: can_11

    Oradaki aracı bende test etmiştim.Söylediklerinize kefilim.

    Ben test etmedim ama Görkem'in söylediklerine ben de kefilim.

    Teşekkür ederim sayın abim
  • İç mekan özellikle ön konsolun B serisi ile farkı var mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    İç mekan özellikle ön konsolun B serisi ile farkı var mı?

    Hemen hemen aynı diyebiliriz. B serisinde biraz yüksekden bakma olayı var Sonuçta o bir Mpv.
  • Bu aracı alacak olsam Mutlaka 156 hp lik ve 7-G ile tercih ederim. C serisinde uzun bir süre (Kompressor+5 ileri otomatik) bu motoru kullandım. Bu değerlerin ortalama bir kullanıcıyı rahatlıkla tatmin ettiğini ifade edebilirim.
  • Hep soyluyoruz, ama millet anlamak istemiyor. Bu araclarin (yani A klas, 1 serisi vs) Almanya fiyatlari bir Golf'le Astra ile ayni seviyededir. Bu demektir siradan C sinifi HB bir arac ile karsi kariyayiz. Fiyatlarinin Turkiye'de sisik olmasi tamamen distrubutor kazigidir. Bazi fanatik arkadaslar hala aracin onunde yildiz amblemi var diye S klas, E klas Mercedes gibi bir kalite olacagini saniyor. Bir turlu anlamiyorlar A serisi gercek (yani o bildiginiz) Mercedes degildir. Tamamen pazardan pay kapma amaciyla uretilmis bir modeldir. B'de oyledir. SLK ve hatta daha bircok model. Bildigimiz Mercedes C serisinden baslar. onunda fiyatlari malum zaten.

    Paylasiminiz ve izlenimiz icin tesekkurler. Ak koyun kara koyun ortaya cikti. Biz bu aracin fiyatini hak etmedigini soyledigimizde millete anlatamadik. Simdi anlarlar artik umarim. Sadece adi Mercedes diye gidip bu araca Golf'ten yada Megane'dan 20 bin TL fazla vermek hic mantikli degildir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diesotto -- 1 Ekim 2012; 23:19:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diesotto

    Hep soyluyoruz, ama millet anlamak istemiyor. Bu araclarin (yani A klas, 1 serisi vs) Almanya fiyatlari bir Golf'le Astra ile ayni seviyededir. Bu demektir siradan C sinifi HB bir arac ile karsi kariyayiz. Fiyatlarinin Turkiye'de sisik olmasi tamamen distrubutor kazigidir. Bazi fanatik arkadaslar hala aracin onunde yildiz amblemi var diye S klas, E klas Mercedes gibi bir kalite olacagini saniyor. Bir turlu anlamiyorlar A serisi gercek (yani o bildiginiz) Mercedes degildir. Tamamen pazardan pay kapma amaciyla uretilmis bir modeldir. B'de oyledir. SLK ve hatta daha bircok model. Bildigimiz Mercedes C serisinden baslar. onunda fiyatlari malum zaten.

    Paylasiminiz ve izlenimiz icin tesekkurler. Ak koyun kara koyun ortaya cikti. Biz bu aracin fiyatini hak etmedigini soyledigimizde millete anlatamadik. Simdi anlarlar artik umarim. Sadece adi Mercedes diye gidip bu araca Golf'ten yada Megane'dan 20 bin TL fazla vermek hic mantikli degildir.

    Bmw 1 fiyatı golfden astardan yüksektir yalnız Avrupa ve uk de
    Mercedes ise yeni a serisi ile pazardan payını alma hedefinde ama başarısız olacak gibi gözüküyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bmw 1 serisi almanya fiyat;
    Baz 116i otomatik 5 kapı 26.000 euro / baz 118i otomatik 5 kapı 28.900 euro ancak bu araçlar bomboş
    http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/_shared/pdf/pricelist/1_SH_5door_pricelist.pdf?download=true

    VW Golf 7 Highline almanya fiyat; ( motor versiyonuna göre değişiyor )
    24.175 - 28.825 €
    http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/trimlevel_overview.s9_trimlevel_detail.suffix.html/der-neue-golf~2Fhighline.html

    Golf çok daha ucuz değilmiş gibi görünse de biri highline diğeri tabiri caiz ise boşline.. Üstelik 28.825 € golf sanıyorum 2,0 TDI motorlu versiyonun fiyatı..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >






  • quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    Kaldı V40. Ama fiyatı yüksek tutarlarsa oda elde kalır. Benim için şu sınıfta alınacak araç hala 1 Serisi'dir.

    Ben 1 serisi'nin geçen günkü hızlanma videosunu izledim o zamandan beri hastayım araca.

    Ne aktarma yapmış adamlar, 136 hp'lik 1 serisi araç 1.6 180hp'lik S60 Volvo'dan daha iyi hızlanıyor ..
  • Favorim hala BMW 1 serisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gündoğdu

    Zaten formda bir ''arkadan itişciler bir de yıldızı yeterciler'' sıkıntı yapıyor.

    birde vosvoscular

    bide japoncular (özellikle hondacılar)
  • Vay anasını herif bizden gizli gitmiş ya la test sürüşüne.

    Sende reno'yu pek seversin zaten , reno motorlu mercedes kullanıyorsun bide.

    Bi ara bende gidip yoklayım.
  • İşte bir mercedes !


  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.