Şimdi Ara

MERCEDES A SERİSİ SAHİBİ OLANLAR (35. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.025
Cevap
34
Favori
124.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar bu arada A200 siparisi vermis olmama ragmen kasindigim icin bugun Volvo'ya gittim. V40 r-design a baktim. A200 donanimlarini ekleyince hemen hemen ayni fiyata geliyor. Kanimca r-design artilari bir kere 180 bg olmasi, guvenlik acisindan volvo' guvencesi, yol tutusu siniflandirmasinda da lider olmasi.. Eksilerine gelince, en basta mercedes-volvo farki, design olarak mercedese pek yaklasamamasi, dashboard ve diger ic design kalitesi olarak da mercedesten asagi olmasi.
    Yorumlariniz nelerdir?
  • Hocam 109bin olan boş amg a180 mi a200 mü?
  • A200. mercedes-benz.com.tr den kendi modelini olustur yapabiliyorsunuz. fiyat belli oluyor hemen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aksoyevren

    A200. mercedes-benz.com.tr den kendi modelini olustur yapabiliyorsunuz. fiyat belli oluyor hemen

    Bunu biliyorum hocam. Demek istediğim bayiilerin lu aralar yıl sonu indirimi var mı?

    Mesela bmw de 100.000 tl civarı olan 1 serilerini şu aralar 83bin-86bin civarı veriyorlar. Benzer şey benz de var mı diye merak ettim.

    Teşekkür ederim bu arada yanıtınız için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aksoyevren

    Arkadaslar bu arada A200 siparisi vermis olmama ragmen kasindigim icin bugun Volvo'ya gittim. V40 r-design a baktim. A200 donanimlarini ekleyince hemen hemen ayni fiyata geliyor. Kanimca r-design artilari bir kere 180 bg olmasi, guvenlik acisindan volvo' guvencesi, yol tutusu siniflandirmasinda da lider olmasi.. Eksilerine gelince, en basta mercedes-volvo farki, design olarak mercedese pek yaklasamamasi, dashboard ve diger ic design kalitesi olarak da mercedesten asagi olmasi.
    Yorumlariniz nelerdir?

    illa benzinli düşünüyorsanız a200 veya v40 rdesign evet aynı fiyata geliyor aynı donanımlar ekletilince. standart donanımda a serisinin donanımları bence daha iyi.

    ama dizel düşünürseniz ben olsam v40 rdesign alırım. aradaki fiyat epey fark ediyor çünkü. v40 da benzinli dizel arasında 750 tl fark var.




  • N0ns3rvi4m N kullanıcısına yanıt
    Valla inanin 2014 modelleri hic sormadim bile. Ama ellerinde bol miktarda oldugunu duydum. Hatta 1000-2000 km deki test araclarini da 5-10 bin tl ucuza sattiklarini biliyorum. Ama galeriler bunlari hemen ucuza kapatip 0 fiyatina satiyorlar. Eger 2014 dusunuyorsaniz Etiler Mengerleri bi arayin derim. Zaten herhangi bir bayiye sordugunuz zaman ortak bilgi bankasindan sorgulatiyorlar. Varsa ellerinde eminim ki gayet iyi bir indirim alabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bdurmus

    quote:

    Orijinalden alıntı: aksoyevren

    Arkadaslar bu arada A200 siparisi vermis olmama ragmen kasindigim icin bugun Volvo'ya gittim. V40 r-design a baktim. A200 donanimlarini ekleyince hemen hemen ayni fiyata geliyor. Kanimca r-design artilari bir kere 180 bg olmasi, guvenlik acisindan volvo' guvencesi, yol tutusu siniflandirmasinda da lider olmasi.. Eksilerine gelince, en basta mercedes-volvo farki, design olarak mercedese pek yaklasamamasi, dashboard ve diger ic design kalitesi olarak da mercedesten asagi olmasi.
    Yorumlariniz nelerdir?

    illa benzinli düşünüyorsanız a200 veya v40 rdesign evet aynı fiyata geliyor aynı donanımlar ekletilince. standart donanımda a serisinin donanımları bence daha iyi.

    ama dizel düşünürseniz ben olsam v40 rdesign alırım. aradaki fiyat epey fark ediyor çünkü. v40 da benzinli dizel arasında 750 tl fark var.

    Uzun kilometreler yapmadigim icin dizel dusunmuyorum. Zaten bu araclarin benzinlileri de cok yakmiyor. dizel-benzin arasindaki kucuk fiyat farkini da dusunursek ve ayrica bu arabalarin hakkini da benzinli modellerin verecegini dusundugumden dizel istemiyorum. Teknoloji ne kadar ilerlese de dizel motor sesini hala engelleyemiyorlar.
    Ama sanirim Mercedes le devam edecegim. Biraz klise bir laf olacak ama "sonucta o bir mercedes" :)




  • Arkadaşlar bugun ufak bir kaza yaptım. Bir anlık dikkatsizlik nelere mal oluyor. Allahtan çok buyuk bir hasar yok. Siz siz olun dikkatinizi yoldan ayırmayın. Sağ arka kapıda çok az bir göçük var. Yaptırmayı düşünmüyorum ancak gene de size bir sorayım dedim. Sizce bu göçüğü onarmak ne kadara mal olur yetkili serviste?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GooodJob

    Arkadaşlar bugun ufak bir kaza yaptım. Bir anlık dikkatsizlik nelere mal oluyor. Allahtan çok buyuk bir hasar yok. Siz siz olun dikkatinizi yoldan ayırmayın. Sağ arka kapıda çok az bir göçük var. Yaptırmayı düşünmüyorum ancak gene de size bir sorayım dedim. Sizce bu göçüğü onarmak ne kadara mal olur yetkili serviste?

    Gelmiş olsun. Cana geleceğini mala gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GooodJob

    Arkadaşlar bugun ufak bir kaza yaptım. Bir anlık dikkatsizlik nelere mal oluyor. Allahtan çok buyuk bir hasar yok. Siz siz olun dikkatinizi yoldan ayırmayın. Sağ arka kapıda çok az bir göçük var. Yaptırmayı düşünmüyorum ancak gene de size bir sorayım dedim. Sizce bu göçüğü onarmak ne kadara mal olur yetkili serviste?

    Oncelikle cok gecmis olsun. Bu isin uzmani degilim ama daha once basima bir iki kere geldigi icin tecrubelerimi paylasabilirim..
    Gocukleri bazen hasar durumuna gore vakumla cekiyorlar, o zaman boya falan gerektirmiyor, ucuza halledilebilir, ama cekic gerekirse o zaman isin icine boya da giriyor, o zaman 700-800tl civari olur diye tahmin ediyorum. Tabi hasarin durumuna gore lokal boya veya komple kapi boyanirsa fiyat da ona gore oluyor. Ama sigortanizin minik hasarlar kapsami varsa autoking de belli olculere kadar senede bir kere ucretsiz tamir-boya islemleri yapiliyor. Hem hasar kaydi da olmuyor. Bence autoking'e mutlaka bir gosterin. autoking.org olmasi lazim adresin




  • Arkadaslar araci henuz almadigim halde A200'un bir fuck-up ını keşfettim. Gectıgımız yagmurlu gunlerde dikkat ettim, hepsinin arka tarafi, kapi, cam dahil, rahatsiz edici derecede camurlu ve kirliydi. Su an kullandigim golfte de ayni sorun var. Yagmurda kullandiginizda arka taraf komple camur oluyor, ama A200 lerde bunun fazla abartili bir sekilde oldugunu gordum. Hele beyaz A200 ler gercekten facia gibiydi.
    Sizce pacalik takmak sorunu cozer mi, cirkin durur mu, serviste takiyorlar mi, fiyat nedir? Tecrubeleri olan varsa sevinirim.
    Tesekkurler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aksoyevren

    quote:

    Orijinalden alıntı: GooodJob

    Arkadaşlar bugun ufak bir kaza yaptım. Bir anlık dikkatsizlik nelere mal oluyor. Allahtan çok buyuk bir hasar yok. Siz siz olun dikkatinizi yoldan ayırmayın. Sağ arka kapıda çok az bir göçük var. Yaptırmayı düşünmüyorum ancak gene de size bir sorayım dedim. Sizce bu göçüğü onarmak ne kadara mal olur yetkili serviste?

    Oncelikle cok gecmis olsun. Bu isin uzmani degilim ama daha once basima bir iki kere geldigi icin tecrubelerimi paylasabilirim..
    Gocukleri bazen hasar durumuna gore vakumla cekiyorlar, o zaman boya falan gerektirmiyor, ucuza halledilebilir, ama cekic gerekirse o zaman isin icine boya da giriyor, o zaman 700-800tl civari olur diye tahmin ediyorum. Tabi hasarin durumuna gore lokal boya veya komple kapi boyanirsa fiyat da ona gore oluyor. Ama sigortanizin minik hasarlar kapsami varsa autoking de belli olculere kadar senede bir kere ucretsiz tamir-boya islemleri yapiliyor. Hem hasar kaydi da olmuyor. Bence autoking'e mutlaka bir gosterin. autoking.org olmasi lazim adresin

    Bilgilendirme için teşekkürler hocam. Bir uğrayayım AutoKing'e.




  • Bu A180 AMG Sport araçlarda yol bilgisayarı renkli ekran mı acaba?
  • FirstClass F kullanıcısına yanıt
    Üretim yılı 2013'ün ilk çeyreği ve sonrası A serilerinin yol bilgisayarı standart olarak renkli üretiliyor.


    Bu arada 2015 üretimi olacak A serisi Amg paketlerinde elmas ızgara standart oluyormuş. Bir de anahtarsız çalıştırma (Keyless-Go Start) standart olarak gelecekmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pistachio

    Üretim yılı 2013'ün ilk çeyreği ve sonrası A serilerinin yol bilgisayarı standart olarak renkli üretiliyor.


    Bu arada 2015 üretimi olacak A serisi Amg paketlerinde elmas ızgara standart oluyormuş. Bir de anahtarsız çalıştırma (Keyless-Go Start) standart olarak gelecekmiş.

    2013 model bir araç alma arifesindeyim ancak çoğu ilanda renksiz ekrandan görüyorum. Ayrıca hızlı cevabınız için çok teşekkürler.

    Aracın yeni üretim olduğunu gösteren başka bir detay var mı acaba? Yoksa sadece yol bilgisayarları mı değişti?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FirstClass -- 17 Aralık 2014; 0:13:57 >
  • FirstClass F kullanıcısına yanıt
    Açıkçası tam olarak hangi aydan itibaren renkli ekranlı olanlar gelmeye başladı bilmiyorum. Başka bi fark olmaması lazım. En azından şuan düşündüğümde aklıma gelmiyor.

    Baktığınız 2013 modeller 2012 üretimi olup, trafiğe çıkışları 2013 yılında olabilir. Benim aracımda '13 model fakat '14 çıkışlı, ordan bi tahminde bulundum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pistachio

    Açıkçası tam olarak hangi aydan itibaren renkli ekranlı olanlar gelmeye başladı bilmiyorum. Başka bi fark olmaması lazım. En azından şuan düşündüğümde aklıma gelmiyor.

    Baktığınız 2013 modeller 2012 üretimi olup, trafiğe çıkışları 2013 yılında olabilir. Benim aracımda '13 model fakat '14 çıkışlı, ordan bi tahminde bulundum.

    Hocam son bir soru olarak araçtan memnun olup olmadığınızı sorayım. A180 AMG Sport bakıyorum. Golf 6 kullanıyorum ve iç kalite olarak A serisi bariz bir şekilde daha iyi ama içi çok basık. Bu yüzden zaten cam tavanlı araçları da eledim. Cam tavan aracı biraz ferah gösterirken yaşam alanı olarak daha da daraltıyor. Umarım uzun süre kullanımda sıkıntı yaratmaz. Aracı tek başıma kullanıyorum o yüzden ne bagaj sıkıntım var ne de arka koltuktakilerin yaşam kalitesi derdi. Bir de aracın süspansiyonlarının çok sert olmasından korkuyorum. RFT lastikler+spor süspansiyon + 18 jantlar derken araç taş gibi olacak gibime geliyor. Tam bir test sürücü yapamadım ne yazıkki. Golf 6'dan sonra sizce rahat edebilir miyim? Biraz sert olmasına karşı değilim ama taş gibi olupta belimi kırsın istemiyorum.

    ek: acaba bu araçta geri vitese aldığınızda sağ ayna otomatik olarak aşağı iniyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FirstClass -- 17 Aralık 2014; 18:58:44 >




  • FirstClass F kullanıcısına yanıt
    İlk gelen Amg paketli A serileri spor süspansiyonlu olarak gelmişti. 18" jant, runflat lastikler ve spor süspansiyon birleşince konfor bi hayli düştü. Daha sonra araçlar "alçaltılmış konforlu süspansiyon" olarak getirilmeye başlandı. Konfor olarak artış oldu. Hele birde runflat'leri söküp normal lastik taktığınızda aracın konforu baya artıyor. Golf'ten çok kötü olmamakla birlikte, biraz altındadır muhtemelen. Sonuçta 18" jant ve 220/40/18 runflat lastikler var. Tabi bu size yol tutuşu ve virajlardaki güven olarak geri dönecek. Yani siz alırken bakmanız gereken en önemli kriter spor süspansiyon olmaması.

    "Cam tavanlı araçları eledim" demişsiniz ama bence yanlış düşünüyorsunuz. Cam tavansız daha basık bi iç mekanla karşılaşırsınız. Cam tavanın sadece en arka bölgesinde perdesinin toplandığı yerde küçük bir çıkıklık var. Onun dışında yaşam alanını etkilemiyor. Sıcak havalarda tavanı açtığınızdaki keyfi yeter benden söylemesi, pişman olursunuz buna eminim.

    Bir de şahsi fikrim, xenonlu araç alın. Hem aydınlatma olarak hem de aracın dış görüntüsü olarak muazzam bir fark var. Stoplarda led oluyor xenonlu alırsanız. Daha sonradan yaptırmaya kalkarsanız en az 15 bin TL tutar masraf.

    Geri vitese taktığınızda sağ ayna aşağıya inmiyor ama sonradan yazılımla halledilir mi bilmiyorum araştırmadım. Onun yerine geri görüş kamerası ve kendi kendine park etme özelliği var araçta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pistachio -- 17 Aralık 2014; 20:22:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pistachio

    İlk gelen Amg paketli A serileri spor süspansiyonlu olarak gelmişti. 18" jant, runflat lastikler ve spor süspansiyon birleşince konfor bi hayli düştü. Daha sonra araçlar "alçaltılmış konforlu süspansiyon" olarak getirilmeye başlandı. Konfor olarak artış oldu. Hele birde runflat'leri söküp normal lastik taktığınızda aracın konforu baya artıyor. Golf'ten çok kötü olmamakla birlikte, biraz altındadır muhtemelen. Sonuçta 18" jant ve 220/40/18 runflat lastikler var. Tabi bu size yol tutuşu ve virajlardaki güven olarak geri dönecek. Yani siz alırken bakmanız gereken en önemli kriter spor süspansiyon olmaması.

    "Cam tavanlı araçları eledim" demişsiniz ama bence yanlış düşünüyorsunuz. Cam tavansız daha basık bi iç mekanla karşılaşırsınız. Cam tavanın sadece en arka bölgesinde perdesinin toplandığı yerde küçük bir çıkıklık var. Onun dışında yaşam alanını etkilemiyor. Sıcak havalarda tavanı açtığınızdaki keyfi yeter benden söylemesi, pişman olursunuz buna eminim.

    Bir de şahsi fikrim, xenonlu araç alın. Hem aydınlatma olarak hem de aracın dış görüntüsü olarak muazzam bir fark var. Stoplarda led oluyor xenonlu alırsanız. Daha sonradan yaptırmaya kalkarsanız en az 15 bin TL tutar masraf.

    Geri vitese taktığınızda sağ ayna aşağıya inmiyor ama sonradan yazılımla halledilir mi bilmiyorum araştırmadım. Onun yerine geri görüş kamerası ve kendi kendine park etme özelliği var araçta.

    Xenon kesinlike istiyorum zaten. Ancak alacağım araç muhtemelen spor süspansiyonlu olacak. Cam tavan ise gerçekten hiç gerekli gelmiyor bana. Şimdiye kadarki araçlarımda olmadı, hiç de aramadım. Cam tavanlı aracı olan arkadaşlarım ise yazın en fazla 3 gün açıyorlar. Ona verilecek farkla koltuk ısıtma ve command online gibi donanımlar alınsa bence daha güzel olur. 0 alsaydım kesinlike koltuk ısıtma da ekletirdim. Bu donanımda bir araçta koltuk ısıtma kesinlikle olmalıydı aslında. Yorumlarınız için ayrıca çok teşekkürler.

    Aracı bayide uzun uzun inceledim. Boyum 1.90 ve araca tam sığdım diyebilirim. Koltuğu en alta alınca ve direksiyonu en yukarıya çekince anca sığdım diyebilirim. Koltuklar çok rahat ve tam kavrıyor. Ancak kafalık kısmı biraz rahatsız edici olmuş. Başımı arkaya yaslasam kafalığa değiyorum hemen. Koltuğu düzgün ayarlarsam muhtemelen sıkıntı kalmayacak. Siz böyle bir sıkıntı yaşadınız mı? Aracın şöför koltuğuna sığmakta problem oldu mu? Belki de Golf'ten sonra biraz dar gelmiştir diye düşünüyorum. Yoksa aracı 1.70 boyundakilere göre yaptıklarını sanmıyorum. Bu aracı illaki 2 metre üstü adam da kullanacaktır.




  • FirstClass F kullanıcısına yanıt
    Benim boyum 1.80 olduğu için bende bir sıkıntı olmuyor. Koltuklar hem tasarım hem de fonksiyonel olarak çok başarılı. Uzun boyda inip-binerken belki alçak tavandan dolayı biraz sıkıntı yaşarsınız ama onun dışında oturma pozisyonu olarak bir sıkıntı olacağını sanmam. Sizin arkanıza oturacak kişi için sıkıntı olabilir tabi o ayrı.

    Koltuk ısıtma olabilirmiş dediğiniz gibi, çok maliyeti olan bir şey değil sonuçta. Comand Online çok başarılı bir sistem ama Türkiye'de kullanımı ne kadar aktif bilmiyorum. Ne de olsa navigasyonun dışında bir çok hizmet sunuyor.
  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.