< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi secilburgaz -- 14 Kasım 2012; 0:44:56 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi secilburgaz -- 14 Kasım 2012; 0:44:56 > |
Esime aldigimiz makyajli A180 Urban (122 Hp 7DCT benzinli) araci haftasonu teslim aldik ve 50 km kadar test etme imkanim oldu. Tabiki segmentleri farkli ama yine de benim makyajli 40.yil 320ied (170 hp 8ZF tork konvertor benzinli) ile asagidaki sekilde kendimce bir karsilastirma yaptim, bazi yorumlarim C serisiyle de kesisiyordur, belki birilerine faydasi olur.
- A180'de 225/45/17 lastik var, 18' jantli F30'dan daha konforlu gelmedi (Mercedesin hep daha konforlu oldugu yaziliyor) ozellikle esim Auris'te rahatsiz etmedigi icin cukurlara tumseklere dandun girmeye alismis, kendisini biraz adapte etmesi gerekecek. - Eco modunu fazla abartmislar (156hplikte bukadar olmayabilir) esim bile ecoda araba gitmek istemiyor diye sikayetlendi, neyseki makyajda comfort modu da gelmis, oncesinde sadece eco ve sport varmis. Comfortta hem hizlanma hem de vites degisimleri gayet iyi. - Tuketim sehir ici 10-11lerdeydi, arac cok yeni zaten karsilastirma icin erken, genelde kisayol sehir ici kullanacagi icin genel ortalamanin 10'un altina inecegini hic sanmiyorum. F30'da agirlikli sehir ici kullanim ortalamam 9.9 suanda. - Panoramik tavan gercekten daha bi guzel, ondan sonra F30'un sunroofu kucuk kaliyor. - Cin mali iPad gorunumlu ekranla NBT'nin durusunu kiyaslamiyorum bile, arabanin en kotu yani o bence, makyajda cozunurlugu ve boyutu artmis fakat islevsellik olarak da nbtnin yanina yaklasamaz - Aksine kadrandaki bilgi ekranlari A'da cok daha islevsel ve kullanisli (VW grubundakilere benzer), F30'da o ekran biraz zayif kaliyor. - Su autohold neden F30'da yok acaba? cok sevdigim ve eksikligini hissettigim bir ozellik, elektronik el freniyle ilgili bir durum sanirim? 5lerin el freni oyle ve autohold var. - Kapi kapanis sesi cok basarili, bu segment arabada bile premium bir kapi sesi var, hayran kaldim. (Birisi arabanin kalitesini anlamak icin ilk kapi kapanis sesine bakarim demisti, ne kadar dogru bilemiyorum:) - Ikimizin de eli vites kolunu aradi durdu, esim alisir heralde bir sure sonra ama benim icin vitesi sola cekip gazlamanin keyfi vaz gecilmez. - Arka sag sol koltuk basliklari yatmiyor, gereksiz gorus kisitlamasi yaratiyor. - Park sensorune alismak lazim, F30daki gibi yaklastikca sesli uyari vermiyor, hem onde hem arkada gorsel uyari veren zimbirti mevcut fakat cok yaklasmadikca sesli uyari vermiyor. Diger yandan on sensorun surekli aktif olmasi ileri gidilerek yapilan parklarda ekstra butona basma ihtiyaci dogurmuyor. - Carpisma ikazi var,kitapciga gore aradaki mesafeden bagimsiz mevcut hizi koruyarak devam edersen ondekine carpma ihtimalini hesapliyor ve bi seviyeye kadar gorsel uyari, yuksek ihtimalde sesli uyari veriyor, virajda yol kenarina park etmis arac icin baya bangirdamisti ileride rahatsiz edici olabilir. - Tabiki CC standart - Garip bir sekilde A serisinde benzer seviyedeki butun donanimlar (hatta F30'a gore fazlasi var, CC, Otomatik park, carpisma, yorgunluk uyarilari gibi) standartken otomatik klimayi opsiyonel yapmislar, on sis fari olmamasi da garibime gitti. Aklimda kalanlar bunlar daha fazla detay isteyen olursa ozelden ulasabilir, elimden geldigince objektif yorumlarimi yazdim, alinganlik yapan olmaz umarim. |
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bur@k1985 -- 16 Kasım 2012; 23:01:07 > |
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lervolerto -- 17 Kasım 2012; 13:06:36 > |
|
|
|