Şimdi Ara

Mercedes artik eski Mercedes degil (mi)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
0
Favori
11.475
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mercedesci arkadaslar simdi kizacaklar ama, su asagidaki linkte yazilanlari okuyunca gozlerime inanamadim. c180 kullanicilarinin yasadiklari sorunlar bunlar:

    http://www.turbofsi.net/forum/mercedes-benz/22813-c180-hakinda-birkac-soru.html

    Bu aracin bile kronik sorunlari varmis. Audi a4 icin konusulan tikirti sikirti problemleri bile varmis bunda. Maliyet dusurup Audi BMW ile rekabet edecegiz diye iyice batirmislar sanki. Ayrica gece gunduz dogusa sovup sayiyoruz burada ama Mercedes servislerinden de sikayetciler. Neyse daha fazla uzatmayayim, benim anladigim Mercedes en azindan bu D sinifinda oyle cok ta super degil.

    Siz ne diyorsunuz buyrun tartisalim :)







  • http://www.turbofsi.net/forum/mercedes-benz/24529-mercedes-85-bin-aracini-geri-cagiriyor.html

    yaklasik 1 sene once de 85000 araci geri cagirmislar. sorunsuz araba yok abi demek ki. bentley maserati aston-martinler'de de oluyor mu acaba boyle sorunlar?
    mercedes dedik sorunsuz dedik 20-30 yil gider dedik su islere bak...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werderrr -- 18 Ocak 2012; 2:49:40 >
  • seri halde imal edilen mutlaka her markada bu çeşit sorunların olması doğal. C180 için auto bild 200.000 km ara raporuna göz atmanı öneririm.2003 -2005 arası üretilen bazı modellerde bir takım sorunlar oldu doğru ama bunlar yasal prosedür gereği yenilendi. Otomobiller artık tek yerde üretilmiyo,Firmalar yüzlerce tedarikçi firmalardan yedek parça temin ediyo. Bu gibi sorunları hemen hemen her seri üretim otomobilde görmek mümkün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xdrive

    seri halde imal edilen mutlaka her markada bu çeşit sorunların olması doğal. C180 için auto bild 200.000 km ara raporuna göz atmanı öneririm.2003 -2005 arası üretilen bazı modellerde bir takım sorunlar oldu doğru ama bunlar yasal prosedür gereği yenilendi. Otomobiller artık tek yerde üretilmiyo,Firmalar yüzlerce tedarikçi firmalardan yedek parça temin ediyo. Bu gibi sorunları hemen hemen her seri üretim otomobilde görmek mümkün.

    sanirim haklisiniz.. ama iste seri uretim var seri uretim var. benim kafamda mercedes hep bir sorunsuzluk abidesiydi. ama durum hic te oyle degilmis. belki de bu durum ozellikle son yillarda ortaya cikan birseydir.
  • eski kalitede üretim yapılmıyor. bu sadece mercedes için falan değil her marka araç için geçerli. kalite düştü. mercedes c serisi zaten hep söyleniyor , çok yüksek kalitede değil.
  • Mercedes eskiden otomobil dünyasının lideriydi. Kalite olarak yanına pek yaklaşan araç yoktu, en yakın takipçisi BMW'idi.

    Son yıllarda Mercedes'in kalitesinde düşme var, BMW'de ise durum tam tersi, kendilerini hep geliştiriyorlar.

    Bana kalırsa şuan ki araçlarıyla beraber BMW, Mercedes'in önündedir.
  • Mercedes, E serisinden başlar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    BMW mi DAHA ÜSTÜN AUDI mi?
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    Mercedes, E serisinden başlar.

    Güzel yorum da, cidden doğru olan birşey var, Biz ailece mercedes kullanıcısıyız. Hatta sülalece de diyebilirim.

    Mercedes' in Chrysler firmasıyla yaptığı ortaklık sonucu araçlarında eski kalite yok. Kalite den kastım, Mesela rot başları veya rot kolları. 100.000 km değişmeyeni vardı.

    İyi bilirim w126 w124 olduğu zamanlar. Babam derdi ki Mercedes Fakir arabası. Çünkü haklıydı. Bir parçası 10. yılında bozulduysa yerine yenisini koyduğunuzda 10 yıl yine problemsiz devam ederdi. Yani 10 yılda bir parça değiştirseniz bir şahin doğan kadar 10 yıl sonunda masraflı değildi.

    Ama şimdi öyle değil. Mercedes şimdiler de zengin arabası oldu. Eskiden gram sorun çıkarmayan markanın araçları şimdiler de acayip acayip sorunlar çıkartabiliyor.takip ediyorum bakıyorum. İlk marşında yatak saran segman dağıtan Mercedes ler var.

    Tabi ben burda öz eleştiri yaparken. Hemen Pusu da Bekleyen BMW ciler zannetmesinler ki ekmeklerine yağ sürüyorum. X5 de sahip olduk, 7.30LD ye de. Yine de Mercedes' in yanına yaklaşamaz. Hem Marka Değeri hem Araçları bakımından.




  • mercedes eski mercedes değil çünkü bugünün dünyasında herşey çabuk tüketiliyor,

    artık mercedes müşterisi 10 yıl binerim diye mercedes almıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    Mercedes, E serisinden başlar.

    Güzel yorum da, cidden doğru olan birşey var, Biz ailece mercedes kullanıcısıyız. Hatta sülalece de diyebilirim.

    Mercedes' in Chrysler firmasıyla yaptığı ortaklık sonucu araçlarında eski kalite yok. Kalite den kastım, Mesela rot başları veya rot kolları. 100.000 km değişmeyeni vardı.

    İyi bilirim w126 w124 olduğu zamanlar. Babam derdi ki Mercedes Fakir arabası. Çünkü haklıydı. Bir parçası 10. yılında bozulduysa yerine yenisini koyduğunuzda 10 yıl yine problemsiz devam ederdi. Yani 10 yılda bir parça değiştirseniz bir şahin doğan kadar 10 yıl sonunda masraflı değildi.

    Ama şimdi öyle değil. Mercedes şimdiler de zengin arabası oldu. Eskiden gram sorun çıkarmayan markanın araçları şimdiler de acayip acayip sorunlar çıkartabiliyor.takip ediyorum bakıyorum. İlk marşında yatak saran segman dağıtan Mercedes ler var.

    Tabi ben burda öz eleştiri yaparken. Hemen Pusu da Bekleyen BMW ciler zannetmesinler ki ekmeklerine yağ sürüyorum. X5 de sahip olduk, 7.30LD ye de. Yine de Mercedes' in yanına yaklaşamaz. Hem Marka Değeri hem Araçları bakımından.





  • Jürgen Schrempp zamanında ekonomi nedenlerlen kalite düştü sonradan Dieter Zetsche gelince toparladılar, ciddi daha fazla elektronik sorunlar yaşandı yinede kendim C class üstü gözü kapalı düşünmeden araç alırım, normalde Garantisi bitmiş yüksek segmente araç pek kullanılmaz çok masraf açabilir bu BMW vs. için de geçerli.
  • Yıldız yıldız diye nicesine sarıldım.
    Benim sâdık yarim Güney Bavyera'dır.
  • Audi-Mercedes-Bmw bu 3 markanın da D segment araçları kalite olarak markalarını yansıtmıyorlar zaten.
    Sırf C-class'a özgü birşeymiş gibi bunu düşünmek hatadır.
    A4'ünü forumda yerden yere vuran bir arkadaş vardı.
    3 serisi keza öyle konfor namına bişey yok.Böbrek taşı dökmeye birebir bozuk yolda.Kendim oturdum biliyorum.
    Eleştiriye genel olarak bakarsak artık çılgın tüketimler çok hızlı olmaya başladı hiçbir firma 30 yıl gitsin bu araç diye üretim yapmıyor zaten.

    Mercedes en iyisiydi evet ama o da mecbur taviz vermek zorundaydı ve de öyle de yaptı.
  • Son 30 senede dünyada neler değişmediki. Mercedes bunlardan bir tanesi. Artık kimse evladiyelik ürün almıyor. Görsellik ön planda. Böyle olunca da artık son sözü tasarımcılar ve muhasebe söylüyor. Eskisi gibi mühendisler söylese yine aynı kalitede araçlar yapılır ama bu sefer de satamazlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    Mercedes, E serisinden başlar.

    bunu mercedes te calisan bir tanidigim da soyluyor, hatta daha da spesifik olup e 250 den baslar diyor mercedes :)
  • bir ara parladı yıldızı esip geçti, BMW gibi safkan sporcuları doğuştan premium olan herşeyiyle tatminkar ve tutkulu bir marka varken benimde seçimim Bavyeralı olur, olacakta zaten.

    Facebook vb. sosyal paylaşım alanlarında BMW'nin popularitesi çok daha fazla, sonra bimmerpost gibi bişey var, bence bunlar bir markanın tutkusunu gösterir..
  • mercedesin özenerek yaptığı 2 serisi var birisi e serisi diğeri ise s class serisi geri kalan tüm modellerini aman mercedesim olsun kaputun önünde yıldızım olsun bana yeter diyen arabanın asından anlamayan ama beyinlerindeki fakirlikle ters orantıda b.k gibi parası olanlar yada özenti kesim alır (bu benim kendi kanaatim tabikide herkes böyle düşünücek diye bir kaide yok)

    NOT: amg araçları bu dediklerim dışında tutulmalıdır.
  • Bu arada Merc-Audi E segmentinden başlayabilir doğrudur, bunun BMW ile pek alakası yok E21,E30,E36,E46 gibi döneminin D segmentine damga vurmuş araçlara sahip..Fakir avuntusu yani.

    Merc=E200den başlar.
    Audi=A6dan başlar.
    BMW=118i'den başlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eskiden tas gibiydi 10 sene bozulmazdi gibi seylere inanmıyorum ben.Mercedes hala en yüksek kaliteli üretmek zorunda oldugu seyleri gerekli kalitede üretiyor.İç mekanda falan belki bişeylerden çalmaya başladılar ama mekanik olarak mühendislik ve parça kalitesi hala cok üst seviyede.Her arac 200 bin kmde tabii sorun çıkarır.Burada sorun çıkarmasını beklemeyenler kendisini Mercedesin. 1 milyon km garanti verdiğine inanlardan kaynaklaniyor.Gözünüzde birşeyi bu kadar büyütmenin sorumlusu Mercedes değil maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araclar eski kalitede ama piyasadaki diger markalarinda kalitesi artmasiyla premium markalardan beklentiler daha da yukseldi..
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.