Şimdi Ara

Audi a4 2.0tdi 150ps gidisi bu kadar mi berbat?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
40
Cevap
0
Favori
8.680
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadasimda var bende de 103ps marea var.Arkadasla isiklardan isiklara 1km yaristik beni gecemedi cildirdi.audi 1500kg marea 1100kg marea 0-10 10.7 sn. Audi 9.5 sn.
    Arkadas satmayi dusunuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Satıp marea alsın bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ussuz

    Satıp marea alsın bence

    3.28i 2012 kapora verdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle birşeyin mümkünati yok hocam. Arkadaşınız dipgaz yapmamıştır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aldı beni bi gülme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen yine ışıklarda 2.0 TDI tokatlıyorum ...

    103 beygirlik mareayla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimeltem

    Böyle birşeyin mümkünati yok hocam. Arkadaşınız dipgaz yapmamıştır

    Vallahi araclarida degistirdik .bende gecemedim a4le benim arabayi 100 e kadar bastik 100den sonra belki audi alir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_Android

    Geçen yine ışıklarda 2.0 TDI tokatlıyorum ...

    103 beygirlik mareayla

    İstanbul pendiktey isen geleyim bul 2.0 150ps

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Denemek isteyen varsa denemek isterim.burda klavye ile o gecer bu gecemez demek cok kolay. Bu arada benim marea lpgsiz orgina 115binde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beybiger

    Denemek isteyen varsa denemek isterim.burda klavye ile o gecer bu gecemez demek cok kolay. Bu arada benim marea lpgsiz orgina 115binde

    Bende bu aracın 177 hp olanı var. Birçok kez 0-100 denedim 7.9 en ve 8 sn gibi değerler yakaladım. İşin özeti fabrika verileri ile örtüşüyor araç



    150 hp aracın 0-100 ü 9.5 saniye. Sonuç olarak Audi sağlıklıysa ancak chiplerseniz o aracı geçersiniz. Arkadaşınız bir sanayiye uğrasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beybiger B kullanıcısına yanıt
    Beyciğim audi kaç binde ? Unutma diesel motor , benzinli motordan daha erken ve çabuk yıpranır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ds4


    quote:

    Orijinalden alıntı: beybiger

    Denemek isteyen varsa denemek isterim.burda klavye ile o gecer bu gecemez demek cok kolay. Bu arada benim marea lpgsiz orgina 115binde

    Bende bu aracın 177 hp olanı var. Birçok kez 0-100 denedim 7.9 en ve 8 sn gibi değerler yakaladım. İşin özeti fabrika verileri ile örtüşüyor araç



    150 hp aracın 0-100 ü 9.5 saniye. Sonuç olarak Audi sağlıklıysa ancak chiplerseniz o aracı geçersiniz. Arkadaşınız bir sanayiye uğrasın.

    e mareada 10sn
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Beyciğim audi kaç binde ? Unutma diesel motor , benzinli motordan daha erken ve çabuk yıpranır.

    yanlış diesel motor benzinliden daha dayanıklıdır,mazot bir yağdır bu nedenle motor daha yavaş aşınır ama ülkemizde mazotto hilenin bini bin para oldugu için motoru turbosu çabuk patlıyor,avrupada çogu eski dizeller 500binkmde kapak bile açmamış araçlar var.
  • Aklıma şu video geldi.



    https://youtu.be/pxTZVsMdAso



    Olur mu olur çok iddaa etmemek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beybiger B kullanıcısına yanıt
    Yanlış beyciğim turbo diesel ler fazla dayanmaz. 300 bin yapmış bir diesel ile benzinli motoru dyno ya sokunca hangisinin yüksek çıkacağını biliyorsun. Dizel motor her zaman soru işareti, hep bir problem çıkarma riskini akla getiriyor, hiç kimse dizel motorlara benzinli motor kadar güvenemez.Dizeller çok yüksek sıkıştırma oranlarıyla çalışıyor, kullanıcının devri ayarlayamamasını tolere etmiyor ve daha çok zorlanıyor.Kullanıcı hatasını, beceriksizliğini benzinli motor gibi affetmiyor.Sürekli ihtimam dikkat bekliyor.

    Bu yüzden ticari taksiler benzinli motoru tercih ediyorlar,bir durakta ticari taksi gün içerisinde 3-4 farklı kişi kullanabiliyor ve zorlamaya gelebiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Yanlış beyciğim turbo diesel ler fazla dayanmaz. 300 bin yapmış bir diesel ile benzinli motoru dyno ya sokunca hangisinin yüksek çıkacağını biliyorsun. Dizel motor her zaman soru işareti, hep bir problem çıkarma riskini akla getiriyor, hiç kimse dizel motorlara benzinli motor kadar güvenemez.Dizeller çok yüksek sıkıştırma oranlarıyla çalışıyor, kullanıcının devri ayarlayamamasını tolere etmiyor ve daha çok zorlanıyor.Kullanıcı hatasını, beceriksizliğini benzinli motor gibi affetmiyor.Sürekli ihtimam dikkat bekliyor.

    Bu yüzden ticari taksiler benzinli motoru tercih ediyorlar,bir durakta ticari taksi gün içerisinde 3-4 farklı kişi kullanabiliyor ve zorlamaya gelebiliyor.

    yav he he 350 binde c220 cdi sattım son 15 binin avrupayı gezerek yaptım araç şuan 420binde ilk günki kondiyonunda olmasada hala performanslı




  • beybiger B kullanıcısına yanıt
    Beyciğim mercedes ve diğerleri derler sanayide. Dyno-computest ci dayı var ankara şaşmaz da dükkanın adını unuttum adamın çocuğu otomotiv mühendisliği okuyordu. Araç rapor çıktılarına bakıyor,yorumluyor...orada tanışmıştım. Dükkanda görmesek etmesek tamam he he diyeceğim.

    Git yakınında bulunan bir computest e günde 20 araç gelsin bak bakalım yakın km lerde benzinli,diesel total beygir kaybı hangisinde çıkıyor ? 200.000 km lerde dieseller hep %60-75 arasında geziniyor. Dyno hatalı diyeceğim adam sıfır gibi düşük km getiriyor olması gerektiği gibi yüksek %90-95 çıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Beyciğim mercedes ve diğerleri derler sanayide. Dyno-computest ci dayı var ankara şaşmaz da dükkanın adını unuttum adamın çocuğu otomotiv mühendisliği okuyordu. Araç rapor çıktılarına bakıyor,yorumluyor...orada tanışmıştım. Dükkanda görmesek etmesek tamam he he diyeceğim.

    Git yakınında bulunan bir computest e günde 20 araç gelsin bak bakalım yakın km lerde benzinli,diesel total beygir kaybı hangisinde çıkıyor ? 200.000 km lerde dieseller hep %60-75 arasında geziniyor. Dyno hatalı diyeceğim adam sıfır gibi düşük km getiriyor olması gerektiği gibi yüksek %90-95 çıkıyor.

    yanlış o % sel değerler hiçbir zaman gerçeği ifade etmez ,170 binde kia ceratom var halen köpek gibi gidiyor,önemli olan zamanında bakım birazda dikkatli kullanmak




  • Dizel araçlar drag olayında dezavantajlı , zamanında arkadaşta Accent admire dizel vardı benim bora 1.6 102 otomatik ile kalktık , rahat geçerim diyen arkadaşım 3 boy fark yedi .... Yukarıdaki linkten vti Hondanin 3.0 TDI Audi ye yaptığını da görebilirsiniz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    O %60 %75 lik araçlarda bakım zamanı gelmiştir. turbo - enjektör olması gerektiği gibi çalışmıyordur.200 bindeki dizel aracım o dyno testi dediğiniz şeylerde %95+ veriyor. Gram yağ yakma vb yok. Dizelin bakımı sadece yağ-filtre bakımı değildir. 150 bin km de bir turbo enjektör pompa elden geçir performansında azalma varsa tamir takımı değiştir, ülkemizdeki yakıt kalitesi sebebiyle 50 bin km de 1 de engine flush dpf - egr manifoldu ayrıntılı temizle ömürlük motorun olur. Bu saydığım şeyleri araç arızalanmadan yaparsan 500 turbo, 200-1000 arası enjektör pompa tutar. 150 bin km de yaptığın yakıt tasarufu için 1500 harcamaya değer.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.