Şimdi Ara

*@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@* (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
790
Cevap
4
Favori
516.048
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • C serisinde özellikle bilinen herhangi bir kronik problem yoktur. Bu çeşit söylenti yayan insanlar genelde ulaşamadığı yada ulaşmaktan korktuğu için söylemişlerdir.. C ve E serileri birbirinden farklı segmentin araçları yani C serisi orta sınıf E serisi ise üst orta sınıf Mercedes-Benz segmentinde bulunuyor. İkisi arasında tercih tabiki mümkünatı varsa E serisi olmalıdır. Genel anlamda her iki aracın özellikleri ve donanımları birbirine yakındır. Sonuç olarak otomobil sizin için en yüksek konforu - enyüksek güvenliği ve eniyi sağlamlığı sunacaksa markasının Mercedes olması yeterlidir. E yada C serisi arasındaki seçenek birazda sizin isteklerinize verilebilecek maksimum yeterliliğe bağlıdır.. Şimdiden hayırlı olsun.

    W124 E SERİSİ (1984 - 1995)
     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*


    W210 E SERİSİ (1994 - 2002)
     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*


    W202 C serisi (1994 - 2002)
     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*




  • veridiğin bilgiler için teşekkürler hala kararsızım düşünüyorum fikirleri olan arkadaşlar paylaşabilir.Bir kaç resimde benden...

     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*


     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*


     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*




  • TEKNİK

    Mercedes, (1998 model W-220 kasa) S 500'ü konfor için gereken tüm ekipmanlarla donatmış. Büyük, deri kaplı, elektrikli motorlarla ayarlanan (arkada da) masaj fonksiyonu bulunan koltuklar berjerleri hatırlatıyor. Tüm koltuklarda ısıtma fonsiyonun yanısıra üç kademeli havalandırma da bulunuyor. Sürücü ve öndeki yolcu için ayrı ayrı klima ayarı yapılabildiğ gibi, arkada iki yolcu için de ayar yapılabiliyor. Böylece otomobildeki dört kişi için dört ayrı sıcaklıkta hava akışı sağlanabiliyor. S Serisi'nin süspansiyon sistemi de bildiğimiz birçok araçtan farklı. Helezol yay yerine hava tüpleri bulunain ADS'li (Adaptif Amortisör Sistemi süspansiyon sistemi) 225/60 R K ebadındaki düşük sayılacak profili lastiklere rağmen her yol koşulun da yüksek konfor sağlıyor. Adaptif süspansiyon sistemi yol şartlarına göre dört tekerlekte de ayrı ayı ayar yapabildiği için kullanım konforu her yol şartında mümkün olduğunca yüksek kalıyor. Bunun yanısıra kokpitteki bir düğmeyle sportif kullanım için süspansiyon sertleştirilebiliyor. Hava basıncı kullanan süspansiyon sisteminin bir diğer avantajı da bozuk zeminli yollarda otomobilin 15 mm yükseltilebilmesi. Bu da kokpitteki bi düğmeyle gerçekleştiriliyor. Bu sistem otomobil 140 km/s hızı aştığın da otomatik olarak devreden çıkıyor. Türkiye'nin hiçbir standarda uymayan hız tümseklerinde bu sis tem çok işe yarıyor. Güçlü ve ağır cüsseyi, virajlarda ve kaygan zeminlerde kontrol etmek üretim izni ve Patenti Mercedes-Benz e ait olan ESP sayesinde çok kolay. ABS, fren destek sistemi ve ASR (anti patinaj sistemi sistemiyle birlikte çalışan ESP araç kaymaya başladığında yani tekerlekler arasındaki dönüş hızı farkları olması gerekenden daha fazla olduğunda devreye giriyor. Otomobilin kayma yönüne göre, gereken tekerleğe ya da tekereleklere fren yapan ESP motor gücünü de ayarlıyor. Elbette fizik kanunlarının sınırlarını aşamayan ESP sürücüde çok daha çabuk ve doğru tepkiler verdiği için aktif güvenliğe büyük oranda katkıda bulunuyor.

     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*


    ESP TARİHİ : 1950 li yılların Mercedes-Benz şef mühendisi Fritz Narlinger, tekerleklerin boşa dönmesini engelleyen bir sistemin patentini almıştı. Ancak o yıllarda bunu gerçekleştirebileceği bir teknoloji (sensörler, işletim sistemleri) bulunmuyordu. ESP’nin fitili 1978 yılında Mercedes’in ABS sistemini bulması ve bunu otomobillerinde kullanmaya başlanmasıyla ateşlendi.
    Lastiklere müdahale eden ilk elektronik sistem olan ABS kısa sürede geliştirilerek 1981 yılında çekiş kontrol sistemi adındaki ASR yaratıldı. ASR sistemi kalkış anında tekerleklerin boşa dönmesini önlüyordu. Ama hala ESP’nin elektronik düzeneği kurulamamıştı. Bazı firmalar ESP benzeri çalışan hidrolik ve mekanik sistemler üzerinde çalışmalarını sürdürüyordu. Bunun sonucunda kilitli diferansiyel olarak tabir edilen teknolojiler doğdu. Takvim yaprakları 1994 yılını gösterdiğindeyse tamamen elektronik olarak çalışan ilk stabilite kontrol sistemi ortaya çıktı. İsveç’te buzlu bir göl üzerinde tanıtılan Mercedes S600 Coupe işte bu hayati güvenlik ekipmanını taşıyordu. Otomobil dairesel pistte savrulmadan dönerken, sistemi taşımayan aynı otomobil bir türlü izinde ilerleyemiyordu. Prömiyerin bir yıl sonrasındaysa ESP sistemi dünyada ilk olarak S600 Coupe modelinde standart olarak sunulmaya başlandı. Ardından Mercedes’in tüm modellerinde yer verildi. Mercedes-Benz ve Bosch birlikte geliştirdikleri ESP teknolojisini diğer markalara da pazarlayarak sistemin tüm dünyada yayılmasını sağladılar. İlk yıllarda 8 kg gibi bir ağırlığa sahip olan ESP’nin 2002 yılında tanıtılan sekizinci jenerasyonunda ağırlık 2.3 kg kadar düşürüldü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 9 Kasım 2006; 2:21:01 >




  • Hayat kurtarıcı AIRBAG 26 yaşında

    (1968-1981) Mercedes’in Sindelfinden’de bulunan üretim tesisinden çıkan S Serisi AIRBAG sürüş güvenliği adına yürütülen, neredeyse 13 yıllık bir çalışmanın ürünü olarak döneminde adeta bir bomba gibi patlamıştı. Almanya’da yapılan bir araştırmaya göre 2500’e yakın ölümcül kazadaki mutlak can kayıpları hava yastıkları sayesinde engellendi. Bu teknolojiyi geliştiren Mercedes firması şimdiye dek 14 milyonun üzerinde aracı bu donanımla beraber banttan indirdi. ’92 yılı itibariyleyse firma bu güvenlik ekipmanını tüm araçlarında standart donanım olarak sunmaya başladı…
    Hava yastığı Mercedes firmasının otomotiv sektörüne kazandırdığı diğer birçok güvenlik unsurundan sadece birisi. Güvenli sürüş sistemi, gergili emniyet kemeri, ABS ve diğer Mercedes icatlarının yanında bu ekipman da gelecek nesillere bırakılan bir miras olarak görülebilir.
    Mercedes mühendislerinin geliştirdikleri sensör sistemi, darbeyi algıladığı anda 30 milisaniye gibi kısa bir süre içerisinde özel bir gazın hava yastığını doldurmasına olanak tanıyordu. Şişen bezin malzemesi de özel olarak geliştirildi ve olası bir yırtılmanın önüne geçilmiş oldu.
    2000 üzerinde çarpışma testi ve gidilen yedi milyon kilometrelik yol sonunda bu yeni teknolojinin artık hazır ve güvenli olduğuna kanaat getirilmişti. Takvim yaprakları Aralık 1980’i gösterdiğinde, firmanın gene aynı dönemde geliştirdiği ‘gergili emniyet kemerleri’yle beraber ‘hava yastığı’ kavramı dünya kamuoyuna tanıtıldı.
    Sistemin tek başına tam güvenlik sağlamayacağı, emniyet kemeriyle beraber kullanıldığında yaralanma ve ölüm riskini oldukça düşüreceği kabul ve tecrübe edilen bir görüştü. Mercedes, ilk etapta sadece sürücü için geliştirdiği bu sistemi 1988 yılında ön yolcu için, ’95 yılındaysa otomobilin yan bölümleri için kullandı. Yine aynı yıl içerisinde kademeli olarak açılan hava yastıkları tanıtıldı. Bu yeni teknoloji çarpışmanın şiddetine göre yastığın açılma derecesini belirliyordu. Tüm bu teknolojiler için seçilen modelse hep S Serisi oldu.

    1969 MERCEDES BENZ AIRBAG TESTİ
     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 9 Kasım 2006; 2:38:14 >




  • MERCEDES-MAYBACH by HAND CRAFTED

     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*


     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*


     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*




  • arkadaşlar merhabalar bir yıldız tutkunu olarak hepinize selammlar,

    bende w124 kasa 1991 model 200e sahibi olarak aranızdayım,











    ''YILDIZA RÜTBE SORULMAZ''
  • Merhaba Tüm arkadaşlar.Bu Muhteşem siteyi ve Topiği uzun zamandır takip ediyordum ama üyeliğim bu güne kısmet oldu.41 yaşındayım ve bursa da ikamet ediyorum.İşletme mezunuyum.MERCEDES MANYAĞI denecek kadar tutkum var bu arabalara ama hayatıma ben küçükken bir kez mercedes girdi ve sonra sanırım babamın da yedek parçanın pahalılığı ve o zamanlarda uzun vadede temini ve az bulunurluğu korkusuyla yerli arabalara yöneldik.Benim tutkum hiç sönmedi.Bu aralar kendime bir mercedes almayı düşünüyorum nasipse.Ama öyle fabrika çıkışlı 0 Km. değil. Çünkü bu kadar param yok.ikinci el bir mercedes almak istiyorum.özellikle otomax ta çok güzel araçlar gördüm.Bu arada bursadaki oto pazarında da çok güzel mercedesler var.Sorum şu:
    1-İkinci el alırken neye dikkat etmem gerekir?
    2-Araç benim olduktan sonra motor dahil olmak üzere hangi bakımları yaptırmam gerekir?
    3-Alacağım aracın EN ÇOK kaç Km.de olması tercih nedenim olmalıdır?
    ikinci el 2000 model bir S 320 long buldum,satıcı 44.000 Euro istiyor.Bu kadar parayı veremem.Bu yüzden daha eski modellere yöneldim.en çok 40.000 YTL civarında harcama yapabilirim.Bana ne önerirsiniz?şimdiden hepinize teşekkür ederim.




  • Merhaba 41lik (Kadir bey) aramıza hoşgeldiniz. Öncelikle alacağınız araçtan negibi beklentileriniz olduğunu belirlemek endoğru izlenecek yol olur. Çünkü aracı ne alırken nede ilerde satarken zarar etmemeniz bu kararı verirken en etkili rolü oynayacaktır. Bende BURSA lıyım ailemde şuan Gemlikte ikamet ediyor mümkün olursa geldiğimde görüşmek birlikte fikir alışverişinde bulunmak size birebir yardımcı olmak isterim. Sorularınıza gelince...

    1- İkinci el özellikle Mercedes gibi dünyanın eniyi araçlarından birini alırken çok hassas davranılması gerekir mümkünse bu işin uzmanları ile birlikte alınmalı yada enyakın Mercedes-Benz Yetkili servisinde çalışan kişilerin fikirlerine başvurulmalıdır.
    2- Aracı aldıktan sonra Motor ile birlikte tüm yürüyen aksamının gözden geçirilmesi ve periyodik bakımlarının aksatılmadan özellikle orjinal parça kullanılarak yapılması ayrıca aracı alırken tabanının titizlikle kontrol edilmesi (sürtme - zedelenme gibi) sizin lehinize olacaktır.
    3- Mümkün olan enaz Km herzaman tercih olmalıdır tabiki ancak iyi kullanılmış - periyodik bakımları zamanında orjinal parçalar ile yapılmış bir Mercedes aracın motoru benzinlide rahatlıkla 1 milyon km , dizelde ise 2 milyon km civarında problemsizce görev yapmaktadır. ( Ülkemizde Yetkili servis ve orjinal parça fiyatlarını bilmeden korkup gidilmediği için (istisnalar hariç) çoğunlukla daha erken 600 - 700bin km gibi seviyelere inmektedir. ) Örnek olarak bizim geçmişte aldığımız 82 model W-126 kasa (Balina) 280 SE aracın motoru 484bin km de idi ve çok iyi bakılmıştı biz satarken 520bin km de sattık ve motor durumu çok iyi düzeydeydi. (İyi bakılmış bir Mercedes in salonu 4 kapı açılıp birkaç metre ilerden bakıldığında rahatlıkla anlaşılır. Buda aracın genel durumunun habercisidir denilebilir.Zaten iyi bakılmayan bir iç mekandan iyi bir genelleme beklenemez..)
    * Almak istediğiniz sınıf sanırım S sınıfı. En doğru seçim tabiki (Dünyanın seri üretilen eniyi otomobili) ancak çok uzun süre satmamak üzere alıyorsanız güzel. Eğer değer kaybetmesin istiyorsanız ve S sınıfına yakın bir konfor performansı bekliyorsanız seçiminiz 40 Bin YTL civarında 1999-2000 model bir E sınıfıda olabilir.. (98 sonrası modellerde 30yıl paslanmazlık garantiside var.) En ince konu alırken kesinlikle acele etmeyin biz tanıdıklarımıza ararken bazen 4-5 ay geçtiği oluyordu. Mercedes alıyorsunuz diğerleri gibi sıradan otomobil değil. Şimdiden Hayırlı olması dileğiyle. Saygılar

     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*

    Bu duruş herşeyi anlatır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 14 Kasım 2006; 2:19:07 >




  • Sayın Yıldız,mesajımı yanıtladığınız ve ilginiz için çok teşekkür ederim.Tüm tavsiyelerinizi tutacağım.Özellikle de acele etmeyeceğim.Aracı satın alırken bunu bir yatırım olarak değerlendirmek değil,evladiyelik bir kullanım için almak istiyorum.Bu forumdaki tüm yazılarınızı okudum ve MERCEDES konusundaki bilgilerinize hayran kaldım.Bana şimdilik yabancı gelen konularda (örneğin W 124 kasa,balina kasa gibi) kulaktan dolma bilgilere sahibim,ancak burada diğer arkadaşların ve sizin bilgilerinizden oldukça istifade ediyorum.Ve özellikle de görsellik bana çok yardımcı oluyor.Dediğiniz gibi önce bilgilenip,sonra harekete geçmek en doğrusu.Bu arada hemşehri olduğumuzdan ve bana yardım teklifinizden çok memnun oldum.İnşaallah almak kısmet olursa yardımlarınızdan ve bilgilerinizden yararlanmak beni onurlandıracak.
    Selam ve saygılarımla
  • mercedes bencede çok iyi bir marka ama en üstteki resim.sanırım cls.bundan 4-5 sene önce çıkan 7 serisi bmw nin aynısı kokpite sahip değilmi?karşılaştırın neredydse aynısı
  • Sayın (41lik) Kadir Bey umarım istediğiniz gibi bir yıldıza sahip olursunuz. Eğer amacınız size bakacak iyi bir yol arkadaşıysa S yada E serisinin full donanımlı modellerinden tercih etmeniz yerinde bir karar olacaktır. Buradan ilanlarını gördüğünüz veya bulduğunuz araçları arkadaşlara sorup bilgi sahibi olabilirsiniz.. iyi forumlar.

    W-140 S SINIFI

     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*


    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    W-140 S SINIFI (1991-1998) >> ( ÜRETİLEN ENKONFORLU ARKA AKS KİNEMATİĞİ )

     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*




  • Teşekkürler sayın yıldız,Beğendiğim,bahse konu mercedes'in resimleri aşağıda(otomax sitesinden),bu araç ya da benzerleri için 40/46.000€ civarında bir fiyat biçiyorlar.Bu aracı alabilirim,ancak buna alternatif arıyorum,bana verdiğiniz bilgiler ve beğenilerim doğrultusunda S sınıfı almayı düşünüyorum.Selam ve saygılarımla.
    (resimleri göndernekte başarılı olamadım.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 41lik -- 16 Kasım 2006; 16:55:36 >
  • Bahsettiğiniz fiyat aralığındaki S SINIFI (W220 KASA) 1998 de piyasaya çıkan Hava süspansiyonuna sahip model.. Mükemmel bir tasarıma sahip ve oldukça şık bir yıldız. Özellik açısından yüzlerce ilki üzerinde barındıran (patentli olarak dünyanın ençok yeniliğine aynı anda ilk kez sahip olan modeli) muhteşem bir yol gemisi..

     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*


     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*




  • 2007 Mercedes-Benz Brabus Rocket Police car

     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*

     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*

     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*

     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*

     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*




  • Mercedes-Benz den Dünyanın ilk 7 ileri - 2 geri otomatik şansımanı ( 7G-TRONIC)

     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*
  • FABRİKA ÇIKIŞI MOTORUYLA DÜNYANIN EN ÇOK KM KATEDEN OTOMOBİLİ (DÜNYA REKORU)

    (MERCEDES-BENZ W-115 KASA 240D ile 4.600.000 KM)


     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*


    İNCELEME LİNK >>http://www.autobild.de/aktuell/meldungen/artikel.php?artikel_id=7135

    İNCELEME LİNK >>http://www.dw-world.de/dw/article/0,2144,1343105,00.html

    Gerçekler Rastlantı Değildir. Zaman Gerçekleri anlatır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 22 Kasım 2006; 21:43:24 >




  • Öncelikle değerli bilgileri için ''yıldız'' nickli arkadaşımıza çok teşekkür ediyorum. Forumu kanıtlanmış bilgilerle mükemmel bir görsel şölenle bize sunması ve devamlılığını sağlaması çok güzel olmuş. Bu aracı birkaç sene önce bir tv programında izlemiştim. Taksi şoförünün yaptığı tek şey düzenli olarak Mercedes resmi servisine giderek bakımlarını zamanında yaptırması olmuş. Zaten yurtdışında satılan mazotlar evvelden beri nispeten ülkemizde satılan mazotlardan daha kaliteli ancak yinede dünyada Mercedes dışında hiçbir markanın motorunun bukadar yolu katetmediği ve benzer Mercedes modellerin diğer ülkelerdede yaklaşık 2.5milyon km sorunsuz (dizel) ve 1.5 milyon km (benzinli) ortalama yol katettiklerini tespit edilmiş. Bu olay tarihe rekor olarak geçmiştir.

     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*




  • 2007 C SERİSİ

     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*
  •  *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*
  • öhö öhö bu nedir yaaa
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.