Şimdi Ara

*@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@* (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
790
Cevap
4
Favori
516.045
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar mercedes, mercedes, mercedes ten başka hayatı olmayanlara selam.. bu siteyi kuranlara ve hepinize teşekkür ederim.....


    Allah kimseyi yıldızsız bırakmasın....
  • abi bu arabaları görüp yıldıza itaat etmeyenleri allah nasıl biliyorsa öyle yapsın artık..
  • CLS
     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*
  • VISION SLR

     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*
  • ABİ BUNU YAPAN HAYAL GÜCÜNÜ BAYA ZORLAMIŞ AMA DEĞMİŞ VALLA.
  • Mersi MERSOO tek eksiği kanatları

    DAİMLER MERCEDES BENZ

    Ellerinize sağlık arkadaşlar emeklerinize kollarınıza sağlık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jacabotrr -- 13 Aralık 2006; 14:59:48 >




  • MERCEDES BENZ SL TARİHSEL GELİŞİMİ

     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*
  • bence mükemmeli bulmalı herkes yıldızın tadına baklmaı ya birde ben o yıldıza bakarken bazen yolu unutuyorum arkadaşlar
  • slm arkadaşlar...forum çok güzel gerçekten..bende otomobil almaya niyetlendim de mercedes düşünüyorum..ama ben daha çok klasiklerinden hoşlanıyorum..1981 model 240 D bi mercedes..otomatik vites ve araba temiz...birincisi çok fazla yakıt problemi çıkarırmı (örneğin 4 mü 6 silindir mi? ) ve sizce piyasa fiyatı ne kadar olmalı..teşekkürler...
  • Selamün aleyküm arkadaşlar...

    Forumdaki yazıların tümünü okudum..
    Oldukça faydalandığımı söylemeliyim...
    Katılımcı arkadaşlara teşekkür ederim..

    Ben de, çok sık araba değiştiren biri olarak, ilk kez 2003 yılında 1990 model 200 e bir mercedes almıştım.. Aracın kullanımı ve rahatlığı çok hoşuma gitmişti. Bundan sonra kısmet olursa hep mercedese bineceğim demiştim. Nitekim genelde ikinci aracım da olmasına ve bu aracı sık sık değiştirmeme rağmen, hep bir mercedesim olmuştur.. daha sonra 1993 model e 200 ve ardından istanbul a gidip, 98 model e 200 komp. aldım.. Sonuncusu halen bende duruyor.. Arada bir çıkarıp kullanıyorum...

    Gördüğüm kadarı ile genelde otomobiller ile ilgili, özelde ise mercedes ile ilgili oldukça bilgili arkadaşlar var...

    Bir kaç soru sormak istiyorum...

    1998 model mercedesi aldığımda 69 000 km de idi.. Yağı, filitresi vs, Nisan 2005 te değişmişti... Üzerinde bulunan kartta bir sonraki değişmenin 80.000 olduğu yazıyor... 1.5 yıla yakın bir zamandır araç bende olduğu halde 75000 e ancak vardı... Bu gidişle 80.000 olması en az bir, birbuçuk yıl sonra olacak... Bu durumda iki yağ değişimi arasından yaklaşık 3 yıl geçmiş olacak... Bunun sakıncası varmı... Yoksa belli bir zaman sonra illaki değiştirmek gerekiyormu...

    İkinci sorum şu...

    Aracın bakımlarının düzenli yapıldığı söylenmiş, gerekirse servisten sorulabileceği belirtilmişti... Ben de güvendiğimden sorma gereği bile duymadan almış ve dönmüştüm... Zaten araç kendini gösteriyordu...

    Son zamanlarda triger kayışı ile ilgili bazı yazılar okumam üzerine içimde bir kuşku belirdi... Bu tür araçlarda triger kayışı kaç km de bir değişiyor... Benimkinin değişip değişmediğini nasıl öğrenebilirim... Bu arada kaldığım il de mercedesin özel servisleri var ancak yetkili servisi yok...

    Üçüncü sorum...
    Mercedes kompressor araçlara lpg takıldığında kompressor devre dışı kalıyor diye duydum... Doğruluk derecesi nedir...

    Cevaplayacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim...




  • Selamlar mehmet21 Öncelikle otomobilini hayırlı günlerde kazasız belasız kullanmanı dilerim. Sahip olduğun 98 model W210 kasa Mercedes E 200 Kompressor günümüz şartları dahilinde sınıfında dünyadaki eniyi otomobildir. Sorularını bildiğim kadarıyla yanıtlamaya çalışayım.

    1- Aracının yağını uzun zaman aralığı nedeniyle mümkünse yenilemeni tavsiye ediyorum. Her nekadar az km yapsanda belirli zaman periyodlarında değiştirmekte sağlıklı bir motor için faydalı olacaktır. Kaldıki şuan bildiğim birçok E200 Kompressor 500bin KM yi sorunsuz devirmiş durumda. Bunda kullanıcının düzenli aralıklarla bakım yaptırması çok önemli. Yağ özelliğini kaybetmesede eniyisi mümkün olan enkısa zamanda değiştirmektir.

    2- Aracınızın motor teknolojisi ve yapısal özelliği nedeniyle triger kayışı bulunmamaktadır. Bunun yerine Mercedes otomobillerde motorun içinde bulunan Zincir egzantrik sistemi kullanılıyor ve ömrü oldukça uzundur detaylı bilgisini servislerden alabilirsiniz..

    3- Kompressor temiz havayı motora sıkıştırarak dolduran bir basınç sistemi olup motora bağlı bir döner dişli sistemi şeklindedir ve LPG kullanıldığında hiçbir şekilde devredışı kalması sözkonusu olamaz.. Kedi ulaşamadığı ete böyle şeyler der bazen..

    İyi seyirler.. Selamlar




  • Yildiz kardeşim, izahatlarınıziçin çok teşekkür ederim..
    Nissan otomobillerin bir kısmında triger kayışının olmadığını biliyordum ama mercedesinkinin olmadığını yeni öğrendim.. Ve bayağı bi rahatladım..
    Bende bu günlerde triger kayışı değiştirmem gerekebilir diye kara kara düşünüyordum...
    Saygılarımla..
  • S SINIFI AMG

     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*


    TEKNİK DETAY >> AIRMATIC ve ABC – daha fazla konfor
    ve sürüş dinamizmi için aktif yürüyüş takımı teknolojisidir.

    S-Serisi’nde sürüş konforunu daha da geliştirilmiş AIRMATIC havalı süspansiyon ve özel donanım
    olarak temin edilebilen ABC (Active Body Control) aktif yürüyüş takımı sağlar. Bu teknolojiler
    S-Serisi’nde sadece rahat değil aynı zamanda dinamik bir sürüş de sağlar.

    AIRMATIC sürüş esnasında daha fazla sürüş konforu ve çeviklik sunarken, ABC’deki yüksek basınç
    hidroliği, masraflı sensörler ve güçlü mikro işlemcilerin ortak çalışması S-Serisi’nin saliselerde güncel
    yol durumuna uyum göstermesini sağlar. Bu esnada karoserinin kalkış ve frenleme esnasındaki ve
    virajlardaki salınım hareketleri oldukça azaltılır. Ayrıca ABC'nin hıza bağlı çeğeçevre seviye ayarı
    65 km/h'den itibaren aracı 15 mm'ye kadar alçaltır ve daha dinamik bir sürüş sağlar.

    7G-TRONIC – (DÜNYANIN İLK 7 İLERİ 2 GERİ ŞANZIMANI)

    S-Serisi standart olarak Mercedes-Benz tarafından geliştirilen 7 vitesli otomatik şanzıman 7G-TRONIC
    ile donatılmıştır. Yedi aktarma oranı kademeleri, devir sayısı aralığının daha az olmasını sağlar.
    Bu sayede vites geçişlerini neredeyse hissetmezsiniz.Ayrıca yedi viteste ortalama motor devir sayısı
    düşer, bu da 100 km’de 0,7 litreye kadar yakıt tasarrufu sağlar. 7G-TRONIC, direksiyondaki
    DIRECT SELECT seçme kolu üzerinden kumanda edilir.

    Ayrıca set-up şalteri ile konforlu, sportif ve manuel olmak üzere üç sürüş ayarı arasında seçim
    yapabilirsiniz: Manuel programda direksiyondan vites değiştirme tuşları DIRECT SELECT ile vites
    değiştirebilirsiniz. Konforlu programda vitesler daha erken değişir ve süspansiyon daha fazla konfor
    sağlayacak şekilde ayarlanır. Sportif program dinamik bir yürüyüş takımı ayarı ve viteslerin devir
    sayılarındaki azami hızı sağlar. Havalı süspansiyon AIRMATIC de sürüş konforuna katkıda bulunur.
    Hava dolu lastik körükler karoserinin konforlu bir şekilde yaylanmasını sağlar.

    PRO-SAFE™ – Mercedes-Benz’in 5-P güvenlik felsefesi

    1959. Başlangıçta görünmeyen bir devrim vardı. Mercedes-Benz 46 yıl önce pasif güvenlik
    tedbirleriyle ürettiği ilk otomobili tanıttığında katlanma bölgelerine sahip güvenli yolcu hücresi
    gibi yenilikler çıplak gözle görünmüyordu. Bu buluşlar, öncü ruhuyla pasif güvenliğe büyük katkı
    sağlayan ve Mercedes-Benz’in güvenlik alanında öncü olmasının temellerini atan Béla Barényi’ye
    kadar uzanmaktadır.

    1978 yılında S-Serisi Dünyanın ilk ABS sisteminin başarılı olmasına yardımcı oldu, sadece
    üç yıl sonra hava yastıkları kemer gerdiriciler ile birlikte dünya çapında bir yenilik olarak sunuldu.
    (W-126) Bu liste ESP veya PRE-SAFE ile devam etti.

    2005. Mercedes-Benz yeni S-Serisi ile PRO-SAFE™ entegre güvenlik felsefesini tanıttı ve güvenlik
    konusundaki öncü konumunu vurguladı. PRO-SAFE™ ile kazasız sürüş vizyonuna bir adım daha yaklaşılmış oldu.

    Vizyonu gerçeğe dönüştürmek için sürekli olarak ideal araç ve trafik güvenliğini hedefliyoruz.
    PRO-SAFE™’e, PERFORM-SAFE, PRE-SAFE`, PASSIVE-SAFE ve POST-SAFE dahildir. PERFORM-SAFE,
    güvenli sürüşü destekleyen, kritik sürüş durumlarını algılayan, önceden uyaran ve ihtiyaca uygun olarak
    yardımcı olabilecek tüm sistemleri kapsar. Kaza olasılığı yüksek olduğunda PRE-SAFE™, yolcuları ve
    aracı olası bir kazaya karşı korur. Çarpışma anında PASSIVE-SAFE sistemleri yolcuları ihtiyaca uygun
    şekilde korur. POST-SAFE adı altında toplanan önlemler ise kazadan sonra yolcu korumasını artıran önlemlerdir.

    Yeni S-Serisi ile tüm PRO-SAFE™ alanları genişletilmiş ve ideal hale getirilmiştir.
    Böylelikle S-Serisi Mercedes-Benz’in geleceğin güvenliğini geliştireceğinin bir kanıtıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 16 Aralık 2006; 2:17:29 >




  • selam arkadaşlar 124 kas amercedese h4 ve sislere xenon takmayı düşünüyorum maliyetlerinden haberi olan varmı.. bol yıldızlı günler dilerim..
  • MERCEDES BENZ S-420 CDI

     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*


    Mercedes S Sınıfı’nda kullandığı yeni 4.0 litrelik motorla ürün gamını güçlendiriyor. Mercedes’in S 420 CDI’da kullandığı yeni turbodizel motor 3996 cc silindir hacmine sahip. 3600 d/d’de 320 HP güç üreten bu motor 730 Nm gibi inanılmaz bir tork değerini 2000 d/d’de sunuyor. Üçüncü nesil commonrail enjeksiyon sistemine sahip motor S Sınıfı’nı 6.6 saniyede 0’dan 100 km/s hıza taşıyor. Maksimum hızı 250 km/s ile limitlenmiş otomobil fabrika verilerine göre 100 km mesafede ortalama 9.6 lt motorin tüketiyor.




  • valla yıldız hocam ellerine sağlık. her topike senin gibi biri lazım. firmaların aslında böyle büyük çaplı foruma muhakkak bir çalışanlarını ilgilendirmeleri gerek (halkla ilişkiler ne işe yarar ? ) çünkü farkettim en ufak forumlarda bile onlarca kişi alacağı oto dan vazgeçip forumdan edindiği bilgiye göre göre alışveriş yapıyor.
    neyse...


    yıldız hocam a serisi 2006 model lerde bir kaç motor ile sunuluyordu ama 2007 modellerde tek motor seçeneği var sanırıım üretimi durdurulacak bu konuda bilgin varsa yazarsan iyi olur. birde yeni çıkacak yada çıkarmayı düşündükleri otomobilleri biraz paylaşım yapsan iyi olur önümüzdeki yıllara göre ufkumuzu geniş tutalım.
  • A serisi ile ilgili detaylı bilgileri ilerleyen günlerde aktarıcam.

    2007 YENİ KASA C SERİSİ

     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*
  • BEYLER HEPİNİZE SELAMLAR BEN ZÜĞÜRTÜM AMA BANA GÖRE DE Bİ MERCEDES VAR GALİBA RENO 12 YADA 200.4 115 KASA MERCEDES ARASINDA GİDİP GELİYORUM RENOYUN BAŞIMA AÇICA DERTLERİ BİLİYORUM AMA MERSO HAKKINDA BİLGİYE İHTİYACIM VAR ARACI TANIYAN VARSA İLGİLENİRSE SEVİNİRİM
  •  *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*



     *@*@*@* MERCEDES-BENZ KULÜBÜ (MUHTEŞEM RESİMLERLE) *@*@*@*


    buda bizim agrasif laz..

    plaka 34 oldu maalesef




  • Gerçekten agresif.. eline sağlık güzel olmuş ama allah kazasız belasız binmek nasip etsin kardeş.. daha nicelere diyelim senin gönlün güzel..
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.