Şimdi Ara

Mercedes C 180 ile C200 Arasindaki Fark...?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
1
Favori
75.164
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • selam arkadaslar benim bir sorum var merak ettigim bi kac soru
    2000 model mercedes c200 ile c180 arasindaki fark nedr yani eski degil ondan bir sonraki kasasi
    yani su kasa
    http://www.offers-bg.com/user_images/5687539.jpg

    bu kasa c200 ile ayni kasa c180 arasinda ne gibi farklar var

    ve yakit oranlari nasil.

    yannedersm tek fark c180 benyinli 1.8 motor ama c200 2.0 motor ayni zmnda dizel secenkleri de var...
    kisacasi arasndaki fark ne



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Mercedes-Benz C 180 ve C 200 Arasındaki Farklar

    Mercedes-Benz C-Serisi, lüks sedan pazarında popüler bir modeldir. C 180 ve C 200, bu serideki iki giriş seviyesi modeldir. İkisi arasında bazı temel farklar bulunur, bu da seçim yapmanıza yardımcı olabilir.

    Motor ve Performans

    Anahtar farklardan biri motor ve performanstır. Mercedes-Benz C 180, 1,6 litrelik turboşarjlı dört silindirli bir motora sahiptir ve 156 beygir gücü ve 250 Nm tork üretir. C 200 ise daha güçlü bir 2,0 litrelik turboşarjlı dört silindirli motora sahiptir ve 184 beygir gücü ve 300 Nm tork sunar. Bu, C 200'ün daha fazla güç ve hızlanma sağladığı anlamına gelir.

    Yakıt Verimliliği

    Yakıt verimliliği de farklılık gösterir. Mercedes-Benz C 180, daha küçük motoru ve daha düşük beygir gücü sayesinde C 200'den daha yakıt verimlidir. Şehir içi 8,0 litre/100 km, şehir dışı 5,4 litre/100 km ve ortalama 6,4 litre/100 km yakıt tüketimi değerlerine sahiptir. C 200 ise şehir içi 8,5 litre/100 km, şehir dışı 5,7 litre/100 km ve ortalama 6,8 litre/100 km yakıt tüketir.

    Donanım Seviyeleri

    Donanım seviyeleri açısından Mercedes-Benz C 180 ve C 200 arasında bazı farklılıklar bulunur. C 180 genellikle daha az standart özelliğe sahiptir ve kişiselleştirme seçenekleri daha sınırlıdır. C 200 ise daha fazla standart özelliğe sahip gelir ve daha geniş bir yelpazede kişiselleştirme seçeneği sunar.

    Fiyatlandırma

    Fiyatlandırma da farklılık gösterir. Mercedes-Benz C 180, C 200'den daha ucuzdur. Bunun nedeni daha az güçlü motor ve daha düşük donanım seviyesidir. C 200 ise daha güçlü performansı ve daha yüksek donanım seviyesi nedeniyle daha yüksek bir fiyat etiketine sahiptir.

    Sonuç olarak Mercedes-Benz C 180 ve C 200, farklı ihtiyaç ve bütçelere hitap eden iki farklı araçtır. C 180, yakıt verimliliğine ve uygun fiyatlılığa öncelik verenler için uygunken, C 200 daha fazla güç ve daha yüksek donanım seviyesi arayanlar için daha iyi bir seçenektir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • amcamda C180 var ama 2000 motor aradaki farkı bende bilmiyorum belki beygir gücü veya özelliklerde farklılık vardır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Samet

    amcamda C180 var ama 2000 motor aradaki farkı bende bilmiyorum belki beygir gücü veya özelliklerde farklılık vardır...
    peki sana bi kac soru sorcm.
    ses sistemi nasil son ses acitginda vurulan basslar ses cikisi vs.nasil ve arac genel olark nasil.
    arac hakkinda bilgilerndirrsn sevnrm almayi dusunuyorz aile olark da arastrma yapiorm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultraturk

    peki sana bi kac soru sorcm.
    ses sistemi nasil son ses acitginda vurulan basslar ses cikisi vs.nasil ve arac genel olark nasil.
    arac hakkinda bilgilerndirrsn sevnrm almayi dusunuyorz aile olark da arastrma yapiorm

    ses sistemi oldukça kaliteli diğer araçlara göre ama son sesteki bass hakkında bir bilgim yok...Araç çok konforlu ve güzel bi süspansiyonu var benim çok hoşuma gidiyor...ama çok fazla kullanma şansım olmadı detaylı bilgi veremiyorum...Tamamıyla sorunsuz diyemiyorum çünkü bazı sorunlar çıkardı mesela geçenlerde klima komresörü dağılmış sağ ön kapı cam elektrği bozulmuş bunların dışındada bikaç soruun olmuştu arabada...sonuçta 2001 model o kadarda olur bence...mercedes diye sorunsuz olarak düşünmemek lazım...ama amcam çok memnun arabadan...onınki classic modeli sanırım en bazı donanımlı olan ama yinede birçok özellik var cruise controlüne kadar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Samet

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraturk

    peki sana bi kac soru sorcm.
    ses sistemi nasil son ses acitginda vurulan basslar ses cikisi vs.nasil ve arac genel olark nasil.
    arac hakkinda bilgilerndirrsn sevnrm almayi dusunuyorz aile olark da arastrma yapiorm

    ses sistemi oldukça kaliteli diğer araçlara göre ama son sesteki bass hakkında bir bilgim yok...Araç çok konforlu ve güzel bi süspansiyonu var benim çok hoşuma gidiyor...ama çok fazla kullanma şansım olmadı detaylı bilgi veremiyorum...Tamamıyla sorunsuz diyemiyorum çünkü bazı sorunlar çıkardı mesela geçenlerde klima komresörü dağılmış sağ ön kapı cam elektrği bozulmuş bunların dışındada bikaç soruun olmuştu arabada...sonuçta 2001 model o kadarda olur bence...mercedes diye sorunsuz olarak düşünmemek lazım...ama amcam çok memnun arabadan...onınki classic modeli sanırım en bazı donanımlı olan ama yinede birçok özellik var cruise controlüne kadar...

    Alıntıları Göster
    verdgn bilgiler ıcın tskrr ederm..
    evet mercedes sonucta kalıtesı malzemesı bellı.her araba gıbı tabı mercedeste sorun cıkarıor bunu dogal karsılamak lazım.
    bnm bıldgm kadaryla classic düz olanı yanı donanımlılar arasndakı en duz fordun trendı gıbı
    en donanmlısı ıse
    avangarde,
    verdgn bılgler ıcın teskrr ederım.
    he varsa foto fln ekleyebılırmısn dha ıyı olur gormuste olurz :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtrkmn61

    verdgn bilgiler ıcın tskrr ederm..
    evet mercedes sonucta kalıtesı malzemesı bellı.her araba gıbı tabı mercedeste sorun cıkarıor bunu dogal karsılamak lazım.
    bnm bıldgm kadaryla classic düz olanı yanı donanımlılar arasndakı en duz fordun trendı gıbı
    en donanmlısı ıse
    avangarde,
    verdgn bılgler ıcın teskrr ederım.
    he varsa foto fln ekleyebılırmısn dha ıyı olur gormuste olurz :D


    Alıntıları Göster
    valla bende fotosu yok ama çekerim denk gelirse...Bildiğin 2001 model siyah C180 işte Ama arabada alaşım jant yok kapaklı jantlar var o bozuyo görüntüyü yoksa süper bişey sırada jant var jant taktıracaklar şimdi...Bide lpg taktırdılar geçenlerde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Samet

    valla bende fotosu yok ama çekerim denk gelirse...Bildiğin 2001 model siyah C180 işte Ama arabada alaşım jant yok kapaklı jantlar var o bozuyo görüntüyü yoksa süper bişey sırada jant var jant taktıracaklar şimdi...Bide lpg taktırdılar geçenlerde

    Alıntıları Göster
    bende bu arabadan var dostum sormak istedigin varsa sorabilirsin. yakit konusu disinda cunku bendeki dizel.clasik olan modellerde guvenlik olarak avangarte da ne varsa cliasicde de vardir.mercedesin avandgarde, elagance, clasic tanimlamasinida tam anlamis deyilim acikcasi, bu kasalarda bircok avangartda deri koltuk gormedim ama bazi elagance larda gordum.clasicklerde deri koltuk,aleminyum jant,gibi bazi opsiyonar yok.sorunsuzluga gelince bisey deyemiycem ben 70 000 km dir biniyorum arac suanda 180 000 kmde duzenli olarak yag su degisirdi.Deyisirdi diorum cunku bi ihmalkarlikdan dolayi suanda defransiyelinden ses geliyor ve 2000euro isteniyor benden bakalim yaptircaz mecburen burdan daha once difransiyelimi sokup birseyi yok deyip contalarini deyisip yagini degisip 450 tl alan ustayada selamlarimi iletmek istiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fubo

    bende bu arabadan var dostum sormak istedigin varsa sorabilirsin. yakit konusu disinda cunku bendeki dizel.clasik olan modellerde guvenlik olarak avangarte da ne varsa cliasicde de vardir.mercedesin avandgarde, elagance, clasic tanimlamasinida tam anlamis deyilim acikcasi, bu kasalarda bircok avangartda deri koltuk gormedim ama bazi elagance larda gordum.clasicklerde deri koltuk,aleminyum jant,gibi bazi opsiyonar yok.sorunsuzluga gelince bisey deyemiycem ben 70 000 km dir biniyorum arac suanda 180 000 kmde duzenli olarak yag su degisirdi.Deyisirdi diorum cunku bi ihmalkarlikdan dolayi suanda defransiyelinden ses geliyor ve 2000euro isteniyor benden bakalim yaptircaz mecburen burdan daha once difransiyelimi sokup birseyi yok deyip contalarini deyisip yagini degisip 450 tl alan ustayada selamlarimi iletmek istiyorum

    Alıntıları Göster
    ya hocam araba bu bozulacak tabi.
    sonucta elektronık bırsey mercedes dıe bozulmama garantısı mı var
    ama sunu da göz onunde tutumk lazm mercedese bınıyrsn ve dıger araclardn farkn var merceds kalıtelı bır araba ve yaptrması da kalıtelı ve tabı kı halıyle masraflıdır
    bnde özel yapm 2.3 ghia ford scorpio var fordun yenı mondeosu bıle blkı scorpio kadr konforlu degldr.
    makam olark uretldı onun bıle yapımı bırz masraflı kalıtelı arac sncta :d
    hocam ses sıstemı nasl ben 19 yasnda oldgm ıcın biraz sese ılgm var :d
    babamı ıkna ettırme asamasndaym ya mercedes c serials dizel yada yenı mondeo tıtanıum dızel alma asamasndayz
    yenı mondeonun ses sıstemı gercektn muhtesem sonynın sıstemı var acaba mercedes c serisinde de kalıte nasıl basslar nasıl.ses tonu nasıl son ses actgnda sesı bozuormu basslar taze mı cıkıor bu konuları merk edıorm :d




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtrkmn61

    ya hocam araba bu bozulacak tabi.
    sonucta elektronık bırsey mercedes dıe bozulmama garantısı mı var
    ama sunu da göz onunde tutumk lazm mercedese bınıyrsn ve dıger araclardn farkn var merceds kalıtelı bır araba ve yaptrması da kalıtelı ve tabı kı halıyle masraflıdır
    bnde özel yapm 2.3 ghia ford scorpio var fordun yenı mondeosu bıle blkı scorpio kadr konforlu degldr.
    makam olark uretldı onun bıle yapımı bırz masraflı kalıtelı arac sncta :d
    hocam ses sıstemı nasl ben 19 yasnda oldgm ıcın biraz sese ılgm var :d
    babamı ıkna ettırme asamasndaym ya mercedes c serials dizel yada yenı mondeo tıtanıum dızel alma asamasndayz
    yenı mondeonun ses sıstemı gercektn muhtesem sonynın sıstemı var acaba mercedes c serisinde de kalıte nasıl basslar nasıl.ses tonu nasıl son ses actgnda sesı bozuormu basslar taze mı cıkıor bu konuları merk edıorm :d


    Alıntıları Göster
    Her iki model de aynı motoru kullanıyor. C180 ile C200 arasındaki farklar :

    - Kompresyon oranı
    - Max. güç ve bu gücün elde edildiği devir ( iki model arasında 20 Hp fark mevcut )
    - Max. tork ve bu torkun elde edildiği devir ( iki model arasında 20 Nm fark mevcut )
    - 0-100 km/h hızlanma
    - Max. hız
    - Yakıt tüketimleri
    - Son dişli oranları


    Detaylı tabloları aşağıya ekliyorum :
    ( Arşivimdeki orijinal C-Serisi Teknik dosyasından aktardım )




    C180 Kompressor


    Teknik Yapı

    Motor tipi : 1796 cc, Sıralı 4 Silindir, Silindir başına 4 valf.

    Kompresyon oranı : 10.2:1

    Çap x Strok : 82.0 x 85.0

    Max. güç : 105 kW ( 143 Hp ) / 5200 rpm

    Max. tork : 220 Nm / 2500–4200 rpm

    Yakıt sistemi : Mikroprosesör kontrollü, Hava akış debimetreli, Supercharger

    Dişli oranları : ( 6 ileri ) 4.46/2.61/1.72/1.24/1.00/0.84/4.06 / ( 5 ileri ) 3.95/2.42/1.49/1.00/0.83/3.15

    Son dişli oranları : ( 6 ileri , 5 ileri ) 3.07

    Ön süspansiyon : McPherson, 3 noktadan bağlantılı, Gazlı amortisörler, Torsiyon çubuklu

    Arka süspansiyon : Çok noktadan bağımsız, Gazlı amortisörler, Torsiyon çubuklu

    Fren mekanik yapısı : Çift devreli, Vakumlu ( Ön disk : 288 x 25 mm / Arka disk : 278 x 9 mm )

    Lastikler ve Jantlar : 205/55 R 16 Lastikler / 7 J x 16 Jantlar

    Dönüş çapı : 10.76 metre

    Yakıt tankı / Yedek tank : 62 litre / 8 litre

    Boş ağırlık : 1485 kg ( İzin verilen max. yüklü ağırlık : 1965 kg )


    Yakıt tüketim değerleri

    Şehiriçi : 11.4–11.6 ( Manuel ) / 11.7–11.9 ( Otomatik )

    Şehirdışı : 5.9–6.1 ( Manuel ) / 6.1–6.3 ( Otomatik )

    Kombine : 7.9–8.1 ( Manuel / 8.2–8.4 ( Otomatik )

    Emisyon türü : Euro 4


    Performans değerleri

    0-100 km/h hızlanma : 9.7 ( Manuel ) / 9.9 ( Otomatik )

    Max. hız : 223 ( Manuel ) / 220 ( Otomatik )


    ----------------------------------------------------------------


    C200 Kompressor

    Teknik Yapı

    Motor tipi : 1796 cc, Sıralı 4 Silindir, Silindir başına 4 valf.

    Kompresyon oranı : 9.3:1

    Çap x Strok : 82.0 x 85.0

    Max. güç : 120 kW ( 163 Hp ) / 5500 rpm

    Max. tork : 240 Nm / 3000–4000 rpm

    Yakıt sistemi : Mikroprosesör kontrollü, Hava akış debimetreli, Supercharger

    Dişli oranları : ( 6 ileri ) 4.46/2.61/1.72/1.24/1.00/0.84/4.06 / ( 5 ileri ) 3.95/2.42/1.49/1.00/0.83/3.15

    Son dişli oranları : ( 6 ileri , 5 ileri ) 3.27

    Ön süspansiyon : McPherson, 3 noktadan bağlantılı, Gazlı amortisörler, Torsiyon çubuklu

    Arka süspansiyon : Çok noktadan bağımsız, Gazlı amortisörler, Torsiyon çubuklu

    Fren mekanik yapısı : Çift devreli, Vakumlu ( Ön disk : 288 x 25 mm / Arka disk : 278 x 9 mm )

    Lastikler ve Jantlar : 205/55 R 16 Lastikler / 7 J x 16 Jantlar

    Dönüş çapı : 10.76 metre

    Yakıt tankı / Yedek tank : 62 litre / 8 litre

    Boş ağırlık : 1485 kg ( İzin verilen max. yüklü ağırlık : 1965 kg )


    Yakıt tüketim değerleri

    Şehiriçi : 11.9–12.1 ( Manuel ) / 12.1–12.3 ( Otomatik )

    Şehirdışı : 6.4–6.6 ( Manuel ) / 6.5–6.6 ( Otomatik )

    Kombine : 8.4–8.6 ( Manuel / 8.5–8.7 ( Otomatik )

    Emisyon türü : Euro 4


    Performans değerleri

    0-100 km/h hızlanma : 9.1 ( Manuel ) / 9.4 ( Otomatik )

    Max. hız : 234 ( Manuel ) / 231 ( Otomatik )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mde

    Her iki model de aynı motoru kullanıyor. C180 ile C200 arasındaki farklar :

    - Kompresyon oranı
    - Max. güç ve bu gücün elde edildiği devir ( iki model arasında 20 Hp fark mevcut )
    - Max. tork ve bu torkun elde edildiği devir ( iki model arasında 20 Nm fark mevcut )
    - 0-100 km/h hızlanma
    - Max. hız
    - Yakıt tüketimleri
    - Son dişli oranları


    Detaylı tabloları aşağıya ekliyorum :
    ( Arşivimdeki orijinal C-Serisi Teknik dosyasından aktardım )




    C180 Kompressor


    Teknik Yapı

    Motor tipi : 1796 cc, Sıralı 4 Silindir, Silindir başına 4 valf.

    Kompresyon oranı : 10.2:1

    Çap x Strok : 82.0 x 85.0

    Max. güç : 105 kW ( 143 Hp ) / 5200 rpm

    Max. tork : 220 Nm / 2500–4200 rpm

    Yakıt sistemi : Mikroprosesör kontrollü, Hava akış debimetreli, Supercharger

    Dişli oranları : ( 6 ileri ) 4.46/2.61/1.72/1.24/1.00/0.84/4.06 / ( 5 ileri ) 3.95/2.42/1.49/1.00/0.83/3.15

    Son dişli oranları : ( 6 ileri , 5 ileri ) 3.07

    Ön süspansiyon : McPherson, 3 noktadan bağlantılı, Gazlı amortisörler, Torsiyon çubuklu

    Arka süspansiyon : Çok noktadan bağımsız, Gazlı amortisörler, Torsiyon çubuklu

    Fren mekanik yapısı : Çift devreli, Vakumlu ( Ön disk : 288 x 25 mm / Arka disk : 278 x 9 mm )

    Lastikler ve Jantlar : 205/55 R 16 Lastikler / 7 J x 16 Jantlar

    Dönüş çapı : 10.76 metre

    Yakıt tankı / Yedek tank : 62 litre / 8 litre

    Boş ağırlık : 1485 kg ( İzin verilen max. yüklü ağırlık : 1965 kg )


    Yakıt tüketim değerleri

    Şehiriçi : 11.4–11.6 ( Manuel ) / 11.7–11.9 ( Otomatik )

    Şehirdışı : 5.9–6.1 ( Manuel ) / 6.1–6.3 ( Otomatik )

    Kombine : 7.9–8.1 ( Manuel / 8.2–8.4 ( Otomatik )

    Emisyon türü : Euro 4


    Performans değerleri

    0-100 km/h hızlanma : 9.7 ( Manuel ) / 9.9 ( Otomatik )

    Max. hız : 223 ( Manuel ) / 220 ( Otomatik )


    ----------------------------------------------------------------


    C200 Kompressor

    Teknik Yapı

    Motor tipi : 1796 cc, Sıralı 4 Silindir, Silindir başına 4 valf.

    Kompresyon oranı : 9.3:1

    Çap x Strok : 82.0 x 85.0

    Max. güç : 120 kW ( 163 Hp ) / 5500 rpm

    Max. tork : 240 Nm / 3000–4000 rpm

    Yakıt sistemi : Mikroprosesör kontrollü, Hava akış debimetreli, Supercharger

    Dişli oranları : ( 6 ileri ) 4.46/2.61/1.72/1.24/1.00/0.84/4.06 / ( 5 ileri ) 3.95/2.42/1.49/1.00/0.83/3.15

    Son dişli oranları : ( 6 ileri , 5 ileri ) 3.27

    Ön süspansiyon : McPherson, 3 noktadan bağlantılı, Gazlı amortisörler, Torsiyon çubuklu

    Arka süspansiyon : Çok noktadan bağımsız, Gazlı amortisörler, Torsiyon çubuklu

    Fren mekanik yapısı : Çift devreli, Vakumlu ( Ön disk : 288 x 25 mm / Arka disk : 278 x 9 mm )

    Lastikler ve Jantlar : 205/55 R 16 Lastikler / 7 J x 16 Jantlar

    Dönüş çapı : 10.76 metre

    Yakıt tankı / Yedek tank : 62 litre / 8 litre

    Boş ağırlık : 1485 kg ( İzin verilen max. yüklü ağırlık : 1965 kg )


    Yakıt tüketim değerleri

    Şehiriçi : 11.9–12.1 ( Manuel ) / 12.1–12.3 ( Otomatik )

    Şehirdışı : 6.4–6.6 ( Manuel ) / 6.5–6.6 ( Otomatik )

    Kombine : 8.4–8.6 ( Manuel / 8.5–8.7 ( Otomatik )

    Emisyon türü : Euro 4


    Performans değerleri

    0-100 km/h hızlanma : 9.1 ( Manuel ) / 9.4 ( Otomatik )

    Max. hız : 234 ( Manuel ) / 231 ( Otomatik )

    Alıntıları Göster
    verdigin bilgiler icin tesekkür ederim.
    bu bilgiler gercekten isime cok yarayacak...
    Ellerin Dert görmesin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultraturk

    ya hocam araba bu bozulacak tabi.
    sonucta elektronık bırsey mercedes dıe bozulmama garantısı mı var
    ama sunu da göz onunde tutumk lazm mercedese bınıyrsn ve dıger araclardn farkn var merceds kalıtelı bır araba ve yaptrması da kalıtelı ve tabı kı halıyle masraflıdır
    bnde özel yapm 2.3 ghia ford scorpio var fordun yenı mondeosu bıle blkı scorpio kadr konforlu degldr.
    makam olark uretldı onun bıle yapımı bırz masraflı kalıtelı arac sncta :d
    hocam ses sıstemı nasl ben 19 yasnda oldgm ıcın biraz sese ılgm var :d
    babamı ıkna ettırme asamasndaym ya mercedes c serials dizel yada yenı mondeo tıtanıum dızel alma asamasndayz
    yenı mondeonun ses sıstemı gercektn muhtesem sonynın sıstemı var acaba mercedes c serisinde de kalıte nasıl basslar nasıl.ses tonu nasıl son ses actgnda sesı bozuormu basslar taze mı cıkıor bu konuları merk edıorm :d



    illaki bozulacak tabiki benim anlattigim baka bir olay.benim kizdigim defransiyelde bisey yok denilip hic birsey yapilmadan birakilmasi ve 1000 km sonra ayni yerden ses gelmesi simdi difransiyelin komple deyismesi gerektigi belki ozaman duzgun bakilsa bogle olmuycakti neyse.ses konusu bana yeterli geliyor arka bagajda bitane woofre var baslar ve tizler ii ama son ses acarsan acikcasi bozuyor sesi zaten o son sesde adamin kafasi patlar,ayrica ben cd calarini ben pek beyenmiyorum daha iii bir cd calar kullanilabilirdi..bu ses isi bence anlatilmayla olmaz galirinin birine gidip arabann sesini kendin denemelisin ve gormelisin imkanin varsa mondeo yu ve c serisini surmelisin ben hic mondeo surmedim onedenle bilemiyorum nasil bir araba oldugunu sonucta mercedes diye hermodeli diyer arabalardan ustun deyildir diye dusunuyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultraturk

    verdigin bilgiler icin tesekkür ederim.
    bu bilgiler gercekten isime cok yarayacak...
    Ellerin Dert görmesin




    Rica ederim. Bir de donanım paketlerine göre iç ve dış donanımı gösteren fotoğrafları ve C-Serisi'ne ait sistem diagramını ekliyorum. Umarım bunlar da yardımcı olacaktır.

    Classic donanım paketi





    Elegance donanım paketi





    Avantgarde donanım paketi






    C-Serisi Sistem Diagramı



    Diagram araç üzerinde çeşitli uygulamalar için çalışırken neyin nerede olduğunu bulmakta yardımcı olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mde

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraturk

    verdigin bilgiler icin tesekkür ederim.
    bu bilgiler gercekten isime cok yarayacak...
    Ellerin Dert görmesin




    Rica ederim. Bir de donanım paketlerine göre iç ve dış donanımı gösteren fotoğrafları ve C-Serisi'ne ait sistem diagramını ekliyorum. Umarım bunlar da yardımcı olacaktır.

    Classic donanım paketi





    Elegance donanım paketi





    Avantgarde donanım paketi






    C-Serisi Sistem Diagramı



    Diagram araç üzerinde çeşitli uygulamalar için çalışırken neyin nerede olduğunu bulmakta yardımcı olur.

    Alıntıları Göster
    C-Serisi Standart Donanım - Türkiye ( Tüm paketlerde )

    - Tüm koltuklarda emniyet kemeri, başlık
    - Bagaj kapağını uzaktan açma fonksiyonu
    - Bakım aralığı göstergesi ASSYST
    - Berrak camlı sis farları
    - Çok fonksiyonlu direksiyon ( Yol bilgisayarı dahil )
    - Direct Control 6 ileri manuel şanzıman
    - Direct Control servo direksiyon sistemi
    - Direct Control yürüyen aksam
    - Dış hava sıcaklığı göstergesi
    - Elektrikli ayarlanabilir, sinyal lambalı dış dikiz aynaları
    - Elektrikli camlar, 4 kademeli, konforlu kumanda sistemli
    - ESP
    - Fren Asistanı BAS
    - Fren balatası aşınma göstergesi
    - Isı yalıtımlı camlar
    - Isıtıcılı cam yıkama püskürtmeleri
    - Isıtmalı arka cam ( Zaman ayarlı )
    - THERMATIC klima otomatiği ( Yarı-otomatik klima )
    - Eşya gözlü ön kol dayama
    - Bardak tutuculu arka kol dayama
    - Mekanik direksiyon yükseklik ayarı ( İleri-Geri, Yukarı-Aşağı )
    - Sürücü, Yolcu, Yan ve Perde Havayastıkları
    - Sürücü ve Yolcu havayastıklarında iki kademeli açılma sistemi
    - Sürüş farı asistanı
    - Değişken hız sabitleme sistemi SPEEDTRONIC

    C-Serisi Opsiyonel Donanım - Türkiye ( Tüm paketlerde )

    - 5 ileri otomatik şanzıman (1)
    - 7 ileri otomatik şanzıman ( 7G-TRONIC ) (2)
    - AMG Spor Paketi (4)
    - Arka bölümde yan havayastıkları ( Kapılarda )
    - CD ve Navigasyon sistemli Audio 50 APS
    - Çekip götürmelere karşı ve iç bölüme girişe karşı sensörlü alarm sistemi
    - Cep telefonu montaj ön hazırlığı
    - CLASSIC donanım paketi için deri direksiyon
    - Deri döşeme
    - Dil kumanda sistemi LINGUATRONIC
    - Direksiyondan vites değiştirme tuşları ( Otomatik şanzıman ile birlikte ) (1)
    - DVD ve Navigasyon sistemli COMAND APS
    - Elektrikli açılır sunroof
    - Far temizleme düzeneği
    - Harman Kardon LOGIC7 ses sistemi
    - Hafızalı, elektrikli ayarlanabilir ön sağ koltuk (4)
    - Otomatik kararan dış dikiz aynaları
    - THERMOTRONIC Tam otomatik klima
    - Lastik basınç ikaz sistemi
    - Ön koltuk ısıtma sistemi
    - PARKTRONIC Park sensörü
    - Radyo Audio 20 CD
    - Yağmur sensörlü silecekler
    - Bi-Xenon farlar (3)
    - Spor paketi (4)
    - Spor yürüyen aksam (4)
    - Sürücü koltuğu, dış aynalar ve direksiyon için hafıza özelliği (5)
    - Torpido gözünde 6'lı CD Değiştirici
    - Uzaktan kumandalı park kaloriferi

    (1) C240 4MATIC, C320 4MATIC ve C55 AMG için standart donanımdır.
    (2) C320 CDI için temin edilebilir.
    (3) Bi-Xenon farlarda sinyal fonksiyonu sadece AMG Spor Paket ile temin edilebilir.
    (4) C240 4MATIC, C320 4MATIC ve C55 AMG için temin edilemez.
    (5) Sadece hafıza paketi ile birlikte alınabilir.


    C-Serisi Motor / Model Seçenekleri ( Türkiye )

    - C200 CDI ( 122 Hp / 270 Nm )
    - C220 CDI ( 150 Hp / 340 Nm )
    - C320 CDI ( 224 Hp / 415 Nm )
    - C180 Kompressor ( 143 Hp / 220 Nm )
    - C200 Kompressor ( 163 Hp / 240 Nm )
    - C230 Kompressor ( 192 Hp / 260 Nm )
    - C240 ( 170 Hp / 240 Nm )
    - C240 4MATIC ( 170 Hp / 240 Nm )
    - C320 ( 218 Hp / 310 Nm )
    - C320 4MATIC ( 218 Hp / 310 Nm )
    - C55 AMG ( 367 Hp / 510 Nm )

    CDI : Diesel
    4MATIC : 4 tekerlekten çekiş sistemi

    ( Tüm bilgileri o dönemde basılmış C-Serisi kataloğundan yazdım. )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mde -- 28 Eylül 2009; 14:55:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mde

    C-Serisi Standart Donanım - Türkiye ( Tüm paketlerde )

    - Tüm koltuklarda emniyet kemeri, başlık
    - Bagaj kapağını uzaktan açma fonksiyonu
    - Bakım aralığı göstergesi ASSYST
    - Berrak camlı sis farları
    - Çok fonksiyonlu direksiyon ( Yol bilgisayarı dahil )
    - Direct Control 6 ileri manuel şanzıman
    - Direct Control servo direksiyon sistemi
    - Direct Control yürüyen aksam
    - Dış hava sıcaklığı göstergesi
    - Elektrikli ayarlanabilir, sinyal lambalı dış dikiz aynaları
    - Elektrikli camlar, 4 kademeli, konforlu kumanda sistemli
    - ESP
    - Fren Asistanı BAS
    - Fren balatası aşınma göstergesi
    - Isı yalıtımlı camlar
    - Isıtıcılı cam yıkama püskürtmeleri
    - Isıtmalı arka cam ( Zaman ayarlı )
    - THERMATIC klima otomatiği ( Yarı-otomatik klima )
    - Eşya gözlü ön kol dayama
    - Bardak tutuculu arka kol dayama
    - Mekanik direksiyon yükseklik ayarı ( İleri-Geri, Yukarı-Aşağı )
    - Sürücü, Yolcu, Yan ve Perde Havayastıkları
    - Sürücü ve Yolcu havayastıklarında iki kademeli açılma sistemi
    - Sürüş farı asistanı
    - Değişken hız sabitleme sistemi SPEEDTRONIC

    C-Serisi Opsiyonel Donanım - Türkiye ( Tüm paketlerde )

    - 5 ileri otomatik şanzıman (1)
    - 7 ileri otomatik şanzıman ( 7G-TRONIC ) (2)
    - AMG Spor Paketi (4)
    - Arka bölümde yan havayastıkları ( Kapılarda )
    - CD ve Navigasyon sistemli Audio 50 APS
    - Çekip götürmelere karşı ve iç bölüme girişe karşı sensörlü alarm sistemi
    - Cep telefonu montaj ön hazırlığı
    - CLASSIC donanım paketi için deri direksiyon
    - Deri döşeme
    - Dil kumanda sistemi LINGUATRONIC
    - Direksiyondan vites değiştirme tuşları ( Otomatik şanzıman ile birlikte ) (1)
    - DVD ve Navigasyon sistemli COMAND APS
    - Elektrikli açılır sunroof
    - Far temizleme düzeneği
    - Harman Kardon LOGIC7 ses sistemi
    - Hafızalı, elektrikli ayarlanabilir ön sağ koltuk (4)
    - Otomatik kararan dış dikiz aynaları
    - THERMOTRONIC Tam otomatik klima
    - Lastik basınç ikaz sistemi
    - Ön koltuk ısıtma sistemi
    - PARKTRONIC Park sensörü
    - Radyo Audio 20 CD
    - Yağmur sensörlü silecekler
    - Bi-Xenon farlar (3)
    - Spor paketi (4)
    - Spor yürüyen aksam (4)
    - Sürücü koltuğu, dış aynalar ve direksiyon için hafıza özelliği (5)
    - Torpido gözünde 6'lı CD Değiştirici
    - Uzaktan kumandalı park kaloriferi

    (1) C240 4MATIC, C320 4MATIC ve C55 AMG için standart donanımdır.
    (2) C320 CDI için temin edilebilir.
    (3) Bi-Xenon farlarda sinyal fonksiyonu sadece AMG Spor Paket ile temin edilebilir.
    (4) C240 4MATIC, C320 4MATIC ve C55 AMG için temin edilemez.
    (5) Sadece hafıza paketi ile birlikte alınabilir.


    C-Serisi Motor / Model Seçenekleri ( Türkiye )

    - C200 CDI ( 122 Hp / 270 Nm )
    - C220 CDI ( 150 Hp / 340 Nm )
    - C320 CDI ( 224 Hp / 415 Nm )
    - C180 Kompressor ( 143 Hp / 220 Nm )
    - C200 Kompressor ( 163 Hp / 240 Nm )
    - C230 Kompressor ( 192 Hp / 260 Nm )
    - C240 ( 170 Hp / 240 Nm )
    - C240 4MATIC ( 170 Hp / 240 Nm )
    - C320 ( 218 Hp / 310 Nm )
    - C320 4MATIC ( 218 Hp / 310 Nm )
    - C55 AMG ( 367 Hp / 510 Nm )

    CDI : Diesel
    4MATIC : 4 tekerlekten çekiş sistemi

    ( Tüm bilgileri o dönemde basılmış C-Serisi kataloğundan yazdım. )

    Alıntıları Göster
    Peki Classic, Elegance ve Avantgarde farkı nedir ? Onu da yazalım ki, yanlış bilgilendirmelere olmasın.

    Camlar

    Classic : Yeşil ısı yalıtımlı cam, Su püskürtücü ve tavan süs çıtaları, Toz boya kaplı, Koyu gri
    Elegance : Yeşil ısı yalıtımlı cam, Su püskürtücü ve tavan süs çıtaları, Eloksallenmiş alüminyum, Siyah hematit
    Avantgarde : Mavi ısı yalıtımlı cam, Su püskürtücü ve tavan süs çıtaları, Eloksallenmiş alüminyum, Siyah hematit

    İç Mekan Kumaşı ( Mercedes-Benz buna Dessin kumaş adını verir. )

    Classic : Bristol ( Desensiz )
    Elegance : Windsor ( Tek çizgili )
    Avantgarde : Coventry ( Çift desenli )

    Direksiyon ve vites topuzu

    Classic : Siyah plastik
    Elegance : Donanım renginde deri
    Avantgarde : Donanım renginde deri

    Jantlar

    Classic : 16 inç, Jant kapaklı
    Elegance : 16 inç, Versiyona özel hafif metal
    Avantgarde : 16 inç, Versiyon özel hafif metal

    Kapı Kolları

    Classic : Siyah kaplamalı
    Elegance : Araç renginde boyalı ve krom çıtalı
    Avantgarde : Araç renginde boyalı

    Kapı süs kaplamaları ( Kapı içi )

    Classic : -
    Elegance : Laurel ahşap
    Avantgarde : Alu Linea Alüminyum

    Radyatör panjuru kaplamaları

    Classic : Atlas grisi
    Elegance : Parlak Atlas Grisi
    Avantgarde : Kromajlı parlak siyah

    Orta Konsol kaplamaları

    Classic : Olivesche ahşap
    Elegance : Laurel ahşap
    Avantgarde : Alu Linea Alüminyum

    Tampon / Darbe Çıtaları

    Classic : Araç renginde boyalı
    Elegance : Araç renginde boyalı ve krom çıtalı
    Avantgarde : Araç renginde boyalı ve krom çıtalı

    ( Bu farklar sadece bahsettiğimiz C-Serisi ailesi için geçerlidir. )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mde

    Peki Classic, Elegance ve Avantgarde farkı nedir ? Onu da yazalım ki, yanlış bilgilendirmelere olmasın.

    Camlar

    Classic : Yeşil ısı yalıtımlı cam, Su püskürtücü ve tavan süs çıtaları, Toz boya kaplı, Koyu gri
    Elegance : Yeşil ısı yalıtımlı cam, Su püskürtücü ve tavan süs çıtaları, Eloksallenmiş alüminyum, Siyah hematit
    Avantgarde : Mavi ısı yalıtımlı cam, Su püskürtücü ve tavan süs çıtaları, Eloksallenmiş alüminyum, Siyah hematit

    İç Mekan Kumaşı ( Mercedes-Benz buna Dessin kumaş adını verir. )

    Classic : Bristol ( Desensiz )
    Elegance : Windsor ( Tek çizgili )
    Avantgarde : Coventry ( Çift desenli )

    Direksiyon ve vites topuzu

    Classic : Siyah plastik
    Elegance : Donanım renginde deri
    Avantgarde : Donanım renginde deri

    Jantlar

    Classic : 16 inç, Jant kapaklı
    Elegance : 16 inç, Versiyona özel hafif metal
    Avantgarde : 16 inç, Versiyon özel hafif metal

    Kapı Kolları

    Classic : Siyah kaplamalı
    Elegance : Araç renginde boyalı ve krom çıtalı
    Avantgarde : Araç renginde boyalı

    Kapı süs kaplamaları ( Kapı içi )

    Classic : -
    Elegance : Laurel ahşap
    Avantgarde : Alu Linea Alüminyum

    Radyatör panjuru kaplamaları

    Classic : Atlas grisi
    Elegance : Parlak Atlas Grisi
    Avantgarde : Kromajlı parlak siyah

    Orta Konsol kaplamaları

    Classic : Olivesche ahşap
    Elegance : Laurel ahşap
    Avantgarde : Alu Linea Alüminyum

    Tampon / Darbe Çıtaları

    Classic : Araç renginde boyalı
    Elegance : Araç renginde boyalı ve krom çıtalı
    Avantgarde : Araç renginde boyalı ve krom çıtalı

    ( Bu farklar sadece bahsettiğimiz C-Serisi ailesi için geçerlidir. )

    Alıntıları Göster
    allah senden razı olsn cok cok özenmlı bılgıler bunlar ellerne saglk..bu bılıler mercedes hakknda bana bırz dha yardmcı olck




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultraturk

    allah senden razı olsn cok cok özenmlı bılgıler bunlar ellerne saglk..bu bılıler mercedes hakknda bana bırz dha yardmcı olck



    Ne demek, her zaman :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mde

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraturk

    allah senden razı olsn cok cok özenmlı bılgıler bunlar ellerne saglk..bu bılıler mercedes hakknda bana bırz dha yardmcı olck



    Ne demek, her zaman :)

    Alıntıları Göster
    C220 2.0 motor C200 1.8 motor C180 1.6
    Mesela BMW 5.30 3.0 motor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Saahin

    C220 2.0 motor C200 1.8 motor C180 1.6
    Mesela BMW 5.30 3.0 motor

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar 94-95 model c180 nin bazılarında asr bazılarında ise asr+esp var. yağışlı havalarda düz yolda veya yokuş çıkarken arkadan kaymayı engellemesi için asr yeterlimi yoksa esp de olmalımı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maydemir52

    arkadaşlar 94-95 model c180 nin bazılarında asr bazılarında ise asr+esp var. yağışlı havalarda düz yolda veya yokuş çıkarken arkadan kaymayı engellemesi için asr yeterlimi yoksa esp de olmalımı.

    Alıntıları Göster
    ulan ne araba ya .hiç bınemıyecemmı bu arabaya yaa.dun bayıden gecerken bı ugradık arkadaşla.c 2oo ve c 180 lere baktık.öldurdu bızı.muhtesem bı araç ya .çok kıbar ve oturaklı.neyse reno 9 a devam arkadaşlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hicranyarası

    ulan ne araba ya .hiç bınemıyecemmı bu arabaya yaa.dun bayıden gecerken bı ugradık arkadaşla.c 2oo ve c 180 lere baktık.öldurdu bızı.muhtesem bı araç ya .çok kıbar ve oturaklı.neyse reno 9 a devam arkadaşlar.

    Alıntıları Göster
    MERCEDES'İN BU KASA İSİMLENDİRMELERİNİN (W116, W126, W212 GİBİ) ANLAMI NEDİR? YANİ NASIL BİR SİSTEMATİĞİ VAR?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.