Şimdi Ara

MERCEDES C 180 K ## 1. 6 ## BAYİLERDE (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
206
Cevap
0
Favori
112.685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Elimde para olsa asla kacirmazdim. Hem OTV indirimi hemde Euro' nun dusmesi sebebiyle 75000 liraya kadar indi arac.
    Yeni C 180K BlueEFFICIENCY, Prime, anahtar teslim € 36,042
  • Sözleşmeyi yaptık, mayıs teslimmiş. Ellerinde 1 tane daha var sanırım.

    Uzun bir müddet araştırma yaptım test sürüşlerine gittim. Rakipleri (Audi A4, Bmw 3 serisi) ihtiyaçlarıma göre uygun olsalardı onları seçebilirdim. C180k nın 3 serisinin sürüş dinamiğine, yol tutuşuna rakip değil kanaatimce. E serisi 5 serisi ya da A6 yla iç mekanda çekişmeye girmeyi tercih bile etmiyor doğal olarak. Ancak sonuç olarak şehir içinde kullanılacak kompakt, şık, prestijli, ve hacmine göre başarılı motorlu bir araç.

    Tercih sebeplerim:

    - Muadili sayılabilecek Bmw 3.16 da otomatik şanzıman yok. Motor olarak en yakını ise A4 1.8T. Standart donanım özelliklerinde (Diz hava yastıkları, çarpışma esnasında başlıkların ayarlanması vs.. ) Mercedes daha önde gözüküyor.

    -Audi 1.6 motor getirmiyor artık. Ötv indiriminden pek yararlanamıyor. 1.8T multitronic artı donanımlar dediğin zaman fiyatta mercedes i aşıyor bile.

    -Diğerlerine göre daha Estetik buldum. AMG görünüm paketi gerçekten çok hoş.

    -Yakıt ekonomisi, (Karma 8lt civarı olur diye düşünüyorum.) MTV (1.6 larla karşılaştırmıyorum. 3.18d A4 1.8T vardı yakın fiyatlarda.)

    -Panoramik cam tavan arabaya şıklık, içindeki yolculara da ferahlık ve hoş ambiyans sağlıyor. Diğer Audi, Bmw vs. de göremedim bu seçeneği.

    -Tatminkar motor. Araç genelde şehiriçi ve otobanda kullanılacağı için 1.6 lt lik motorun 156bg 230nm tork değerlerini gayet yeterli ve başarılı buldum. Nispeten düşük emisyon değerleri de kağıt üstünde beni çevreci yaptı

    -Bakım masrafları 15.000km de bir 400 ytl civarı imiş uygun oldugunu söyleyebilirim.

    -İç Malzeme kalitesine gelince: Ben E200 lerde büyüdüm ve ağaç kaplamaya çok alışığım. C180 aynı hissi vermek için tasarlanmış bir araba değil ama yine de diğer markalardan biraz geride. ABD de kullandığım eski c300 lerin içi bile bazı yönlerden daha başarılıydı. İç malzeme kalitesi açısından beni en çok etkileyen Audi A4 oldu. Borusanın bayilerinin getirdiği 3.16i 3.18d lerin içleriyle kıyaslayınca bence amg paketli c180k daha önde. Hele 3.18d lerin indirimli fix donanımlarını hiç beğenmedim. Siyah tavan kaplaması insanı demoralize ediyor. İçime sinerek aldım diyebilirim.

    -Şunu farkettim ki ötv indirimi bittiği zaman, Allah göstermesin acil paraya ihtiyaç olsa bu araç oldukça az değer kaybıyla satılabilir. Hatırladığım kadarıyla Türkiyede 2. el değeri en yüksek araçlardan biriydi.

    Bu kriterlerde seçilecek en uygun araba c180k oldu. Başkalarının beklentilerine göre başka seçenekler de mevcut tabii. Aslında gerçekten 1.6 motor araca o kadar para verirken insan tuhaf hissediyor. Kendime alıcak olsam 3.20d düşünürdüm muhtemelen.

    Bir arkadaş ısrarla insignia ile kıyaslama yapıyor. Gerçekten kağıt üstünde özellikler yakın ve fiyat farkı yüksek. Opel 1.6 motorda otomatik vites seçeneği sunabilseydi bence o araç benim gibileri için ciddi bir seçenek olurdu. Ancak iç genişlik bakımından insignia bana oldukça dar geldi.

    Bu yazıyı kafasında soruları olanlara yardımcı olur diye yazmaya çalıştım. Kimseyi iknaya niyetim yok. Gerçi vergi indirimi nedeniyle çoğu satıldı, almaya niyetli olanların hızlı karar vermesi lazım.

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi surur1 -- 19 Nisan 2009; 9:04:26 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: by_bulls


    quote:

    Orjinalden alıntı: surur1

    Sözleşmeyi yaptık, mayıs teslimmiş. Ellerinde 1 tane daha var sanırım.

    Uzun bir müddet araştırma yaptım test sürüşlerine gittim. Rakipleri (Audi A4, Bmw 3 serisi) ihtiyaçlarıma göre uygun olsalardı onları seçebilirdim. C180k nın 3 serisinin sürüş dinamiğine, yol tutuşuna rakip değil kanaatimce. E serisi 5 serisi ya da A6 yla iç mekanda çekişmeye girmeyi tercih bile etmiyor doğal olarak. Ancak sonuç olarak şehir içinde kullanılacak kompakt, şık, prestijli, ve hacmine göre başarılı motorlu bir araç.

    Tercih sebeplerim:

    - Muadili sayılabilecek Bmw 3.16 da otomatik şanzıman yok. Motor olarak en yakını ise A4 1.8T. Standart donanım özelliklerinde (Diz hava yastıkları, çarpışma esnasında başlıkların ayarlanması vs.. ) Mercedes daha önde gözüküyor.

    -Audi 1.6 motor getirmiyor artık. Ötv indiriminden pek yararlanamıyor. 1.8T multitronic artı donanımlar dediğin zaman fiyatta mercedes i aşıyor bile.

    -Diğerlerine göre daha Estetik buldum. AMG görünüm paketi gerçekten çok hoş.

    -Yakıt ekonomisi, (Karma 8lt civarı olur diye düşünüyorum.) MTV (1.6 larla karşılaştırmıyorum. 3.18d A4 1.8T vardı yakın fiyatlarda.)

    -Panoramik cam tavan arabaya şıklık, içindeki yolculara da ferahlık ve hoş ambiyans sağlıyor. Diğer Audi, Bmw vs. de göremedim bu seçeneği.

    -Tatminkar motor. Araç genelde şehiriçi ve otobanda kullanılacağı için 1.6 lt lik motorun 156bg 230nm tork değerlerini gayet yeterli ve başarılı buldum. Nispeten düşük emisyon değerleri de kağıt üstünde beni çevreci yaptı

    -Bakım masrafları 15.000km de bir 400 ytl civarı imiş uygun oldugunu söyleyebilirim.

    -İç Malzeme kalitesine gelince: Ben E200 lerde büyüdüm ve ağaç kaplamaya çok alışığım. C180 aynı hissi vermek için tasarlanmış bir araba değil ama yine de diğer markalardan biraz geride. ABD de kullandığım eski c300 lerin içi bile bazı yönlerden daha başarılıydı. İç malzeme kalitesi açısından beni en çok etkileyen Audi A4 oldu. Borusanın bayilerinin getirdiği 3.16i 3.18d lerin içleriyle kıyaslayınca bence amg paketli c180k daha önde. Hele 3.18d lerin indirimli fix donanımlarını hiç beğenmedim. Siyah tavan kaplaması insanı demoralize ediyor. İçime sinerek aldım diyebilirim.

    -Şunu farkettim ki ötv indirimi bittiği zaman, Allah göstermesin acil paraya ihtiyaç olsa bu araç oldukça az değer kaybıyla satılabilir. Hatırladığım kadarıyla Türkiyede 2. el değeri en yüksek araçlardan biriydi.

    Bu kriterlerde seçilecek en uygun araba c180k oldu. Başkalarının beklentilerine göre başka seçenekler de mevcut tabii. Aslında gerçekten 1.6 motor araca o kadar para verirken insan tuhaf hissediyor. Kendime alıcak olsam 3.20d düşünürdüm muhtemelen.

    Bir arkadaş ısrarla insignia ile kıyaslama yapıyor. Gerçekten kağıt üstünde özellikler yakın ve fiyat farkı yüksek. Opel 1.6 motorda otomatik vites seçeneği sunabilseydi bence o araç benim gibileri için ciddi bir seçenek olurdu. Ancak iç genişlik bakımından insignia bana oldukça dar geldi.

    Bu yazıyı kafasında soruları olanlara yardımcı olur diye yazmaya çalıştım. Kimseyi iknaya niyetim yok. Gerçi vergi indirimi nedeniyle çoğu satıldı, almaya niyetli olanların hızlı karar vermesi lazım.

    Saygılar.





    iyi karar verilmiş hayırlı olsun ama insignia fln bu arçla bir değil yapmayın karşılaştırmayın motorlarında bile bariz üstünlük var biri 1.6 115 bg standart bi motorlu orta seviyede bir marka mercedesi söylememe gerek yok çok akıllı iş yaptığı aşikar mercedes ulaşılablir hal aldı artık



    Bu paraya çok rahat 1.6T 180 HP Insignia alınır.Sadece 1.6 115 HP motor yok.




  • Hayırlı olsun.
    Amg paket araca bambaşka bir hava katıyor. 2 hafta önce tanıtım vardı hastalyada. Ama amg paket siparişi alamıyoruz demişlerdi. Demekki amg satanlar varmış. Çok iyi fiyata almışsınız tekrar hayırlı olsun.


    quote:

    Orjinalden alıntı: surur1

    Sözleşmeyi yaptık, mayıs teslimmiş. Ellerinde 1 tane daha var sanırım.

    Uzun bir müddet araştırma yaptım test sürüşlerine gittim. Rakipleri (Audi A4, Bmw 3 serisi) ihtiyaçlarıma göre uygun olsalardı onları seçebilirdim. C180k nın 3 serisinin sürüş dinamiğine, yol tutuşuna rakip değil kanaatimce. E serisi 5 serisi ya da A6 yla iç mekanda çekişmeye girmeyi tercih bile etmiyor doğal olarak. Ancak sonuç olarak şehir içinde kullanılacak kompakt, şık, prestijli, ve hacmine göre başarılı motorlu bir araç.

    Tercih sebeplerim:

    - Muadili sayılabilecek Bmw 3.16 da otomatik şanzıman yok. Motor olarak en yakını ise A4 1.8T. Standart donanım özelliklerinde (Diz hava yastıkları, çarpışma esnasında başlıkların ayarlanması vs.. ) Mercedes daha önde gözüküyor.

    -Audi 1.6 motor getirmiyor artık. Ötv indiriminden pek yararlanamıyor. 1.8T multitronic artı donanımlar dediğin zaman fiyatta mercedes i aşıyor bile.

    -Diğerlerine göre daha Estetik buldum. AMG görünüm paketi gerçekten çok hoş.

    -Yakıt ekonomisi, (Karma 8lt civarı olur diye düşünüyorum.) MTV (1.6 larla karşılaştırmıyorum. 3.18d A4 1.8T vardı yakın fiyatlarda.)

    -Panoramik cam tavan arabaya şıklık, içindeki yolculara da ferahlık ve hoş ambiyans sağlıyor. Diğer Audi, Bmw vs. de göremedim bu seçeneği.

    -Tatminkar motor. Araç genelde şehiriçi ve otobanda kullanılacağı için 1.6 lt lik motorun 156bg 230nm tork değerlerini gayet yeterli ve başarılı buldum. Nispeten düşük emisyon değerleri de kağıt üstünde beni çevreci yaptı

    -Bakım masrafları 15.000km de bir 400 ytl civarı imiş uygun oldugunu söyleyebilirim.

    -İç Malzeme kalitesine gelince: Ben E200 lerde büyüdüm ve ağaç kaplamaya çok alışığım. C180 aynı hissi vermek için tasarlanmış bir araba değil ama yine de diğer markalardan biraz geride. ABD de kullandığım eski c300 lerin içi bile bazı yönlerden daha başarılıydı. İç malzeme kalitesi açısından beni en çok etkileyen Audi A4 oldu. Borusanın bayilerinin getirdiği 3.16i 3.18d lerin içleriyle kıyaslayınca bence amg paketli c180k daha önde. Hele 3.18d lerin indirimli fix donanımlarını hiç beğenmedim. Siyah tavan kaplaması insanı demoralize ediyor. İçime sinerek aldım diyebilirim.

    -Şunu farkettim ki ötv indirimi bittiği zaman, Allah göstermesin acil paraya ihtiyaç olsa bu araç oldukça az değer kaybıyla satılabilir. Hatırladığım kadarıyla Türkiyede 2. el değeri en yüksek araçlardan biriydi.

    Bu kriterlerde seçilecek en uygun araba c180k oldu. Başkalarının beklentilerine göre başka seçenekler de mevcut tabii. Aslında gerçekten 1.6 motor araca o kadar para verirken insan tuhaf hissediyor. Kendime alıcak olsam 3.20d düşünürdüm muhtemelen.

    Bir arkadaş ısrarla insignia ile kıyaslama yapıyor. Gerçekten kağıt üstünde özellikler yakın ve fiyat farkı yüksek. Opel 1.6 motorda otomatik vites seçeneği sunabilseydi bence o araç benim gibileri için ciddi bir seçenek olurdu. Ancak iç genişlik bakımından insignia bana oldukça dar geldi.

    Bu yazıyı kafasında soruları olanlara yardımcı olur diye yazmaya çalıştım. Kimseyi iknaya niyetim yok. Gerçi vergi indirimi nedeniyle çoğu satıldı, almaya niyetli olanların hızlı karar vermesi lazım.

    Saygılar.








  • Çok Teşekkür Ederim.

    Duyduğum kadarıyla Mercedes Türkiye' de şöyle bir sipariş sistemi var. Her bayii kendi siparişini kendi yapıyor. Aracı donanım listesinden topluyor ve fabrikaya iletiyor. 2-3 ay içinde toplanan araç sadece o bayii ye gidiyor. Bize dediler ki kendi aracınızı tabii ki toplayabilirsiniz ancak ötv indirimine yetişmesi pek mümkün değil.
    O yüzden 15-20 gün önce siparişini verdikleri hazır aracı seçtik. Yani her bayinin kendi verdiği siparşi kendi satması gibi bir durum var tüm bayilerin ortak havuzu gibi birşey sözkonusu değil. İstanbulda araç kalmayınca İzmiri ya da Denizliyi arayan çok oluyormuş.

    Bu arada baktım da insignia ya paketleri doldurunca o da baya para ediyormuş. 1.6 180 hp olanı Otm sanzıman hariç 70bin e çıkıyor galiba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi surur1 -- 20 Nisan 2009; 16:59:10 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: surur1

    Sözleşmeyi yaptık, mayıs teslimmiş. Ellerinde 1 tane daha var sanırım.

    Uzun bir müddet araştırma yaptım test sürüşlerine gittim. Rakipleri (Audi A4, Bmw 3 serisi) ihtiyaçlarıma göre uygun olsalardı onları seçebilirdim. C180k nın 3 serisinin sürüş dinamiğine, yol tutuşuna rakip değil kanaatimce. E serisi 5 serisi ya da A6 yla iç mekanda çekişmeye girmeyi tercih bile etmiyor doğal olarak. Ancak sonuç olarak şehir içinde kullanılacak kompakt, şık, prestijli, ve hacmine göre başarılı motorlu bir araç.

    Tercih sebeplerim:

    - Muadili sayılabilecek Bmw 3.16 da otomatik şanzıman yok. Motor olarak en yakını ise A4 1.8T. Standart donanım özelliklerinde (Diz hava yastıkları, çarpışma esnasında başlıkların ayarlanması vs.. ) Mercedes daha önde gözüküyor.

    -Audi 1.6 motor getirmiyor artık. Ötv indiriminden pek yararlanamıyor. 1.8T multitronic artı donanımlar dediğin zaman fiyatta mercedes i aşıyor bile.

    -Diğerlerine göre daha Estetik buldum. AMG görünüm paketi gerçekten çok hoş.

    -Yakıt ekonomisi, (Karma 8lt civarı olur diye düşünüyorum.) MTV (1.6 larla karşılaştırmıyorum. 3.18d A4 1.8T vardı yakın fiyatlarda.)

    -Panoramik cam tavan arabaya şıklık, içindeki yolculara da ferahlık ve hoş ambiyans sağlıyor. Diğer Audi, Bmw vs. de göremedim bu seçeneği.

    -Tatminkar motor. Araç genelde şehiriçi ve otobanda kullanılacağı için 1.6 lt lik motorun 156bg 230nm tork değerlerini gayet yeterli ve başarılı buldum. Nispeten düşük emisyon değerleri de kağıt üstünde beni çevreci yaptı

    -Bakım masrafları 15.000km de bir 400 ytl civarı imiş uygun oldugunu söyleyebilirim.

    -İç Malzeme kalitesine gelince: Ben E200 lerde büyüdüm ve ağaç kaplamaya çok alışığım. C180 aynı hissi vermek için tasarlanmış bir araba değil ama yine de diğer markalardan biraz geride. ABD de kullandığım eski c300 lerin içi bile bazı yönlerden daha başarılıydı. İç malzeme kalitesi açısından beni en çok etkileyen Audi A4 oldu. Borusanın bayilerinin getirdiği 3.16i 3.18d lerin içleriyle kıyaslayınca bence amg paketli c180k daha önde. Hele 3.18d lerin indirimli fix donanımlarını hiç beğenmedim. Siyah tavan kaplaması insanı demoralize ediyor. İçime sinerek aldım diyebilirim.

    -Şunu farkettim ki ötv indirimi bittiği zaman, Allah göstermesin acil paraya ihtiyaç olsa bu araç oldukça az değer kaybıyla satılabilir. Hatırladığım kadarıyla Türkiyede 2. el değeri en yüksek araçlardan biriydi.

    Bu kriterlerde seçilecek en uygun araba c180k oldu. Başkalarının beklentilerine göre başka seçenekler de mevcut tabii. Aslında gerçekten 1.6 motor araca o kadar para verirken insan tuhaf hissediyor. Kendime alıcak olsam 3.20d düşünürdüm muhtemelen.

    Bir arkadaş ısrarla insignia ile kıyaslama yapıyor. Gerçekten kağıt üstünde özellikler yakın ve fiyat farkı yüksek. Opel 1.6 motorda otomatik vites seçeneği sunabilseydi bence o araç benim gibileri için ciddi bir seçenek olurdu. Ancak iç genişlik bakımından insignia bana oldukça dar geldi.

    Bu yazıyı kafasında soruları olanlara yardımcı olur diye yazmaya çalıştım. Kimseyi iknaya niyetim yok. Gerçi vergi indirimi nedeniyle çoğu satıldı, almaya niyetli olanların hızlı karar vermesi lazım.

    Saygılar.






    Hayırlı olsun...Kazasız belasız inşallah..

    İçinize sindire sindire almışsınız..




  • hayırlı olsun öncelikle!!! bence de çok doğru bir seçim. 44.000€ herşey dahil fiyat mı ?( fascination, amg, sunroof, alım-satım ) hangi bayiden aldığını söyleyebilir misin? tşk
  • c180k luxury beyaz
    mayıs sonunda geliyor
    aldığım fiyat plaka masrafları dahil : 32000 Euro
    not: mercedes benz de tanıdığım var. o yüzden indirimli alabildim.
  • Kardeşim hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan ama böyle abartı indirimler alanlar fiyatı yazmasın da bizim ödediğimiz liste fiyatı midemize oturmasın arabamızdan soğutmayın bizi
  • Dün mercedes bayiisinde arkadaşımla geziyorduk.Ankara konya yolunda yeni yere taşındılar, daha büyük bir yer olmuş chrysler jeep de sergileniyor.Birçok çeşidi burda bir arada gördüm.Gümüş gri bir C180k fascination ve amg paketli vardı.Panaromik değildi sunroofluydu koltuklar yarım deri yarım kumaş spor koltuklardı.Arabanın önünde yazan etiket fiyatı 46k euroydu.Daha da indirim yaparlar heralde bence güzel bi seçenek ama blueef. lerde alt devirlerde isteksiz kaldığı komp. devreye girince nispeten daha iyi gitmeye başladığını birçok dergide okudum.Blueef. de TR de laf olsun diye adeta 1.6 motorların adı blueef. olduğu için satılıyor.Avrupada lastiğinden, ön panjuruna aynalarına kadar tüketimi düşürmek için iyileştirmeler yapılmış fakat burda dediğim gibi sadece 1.6 lık motorun adı.Hatırladığım kadarıyla da 10lt civarında yakıyor.İç mekan bence güzel spor direksiyon hoşuma gitti, kulakçıklardan vites değiştirme fln güzel özellikler.Sunroof da büyüktü ama panaromik olsa daha kullanışlı ve hoş durur.Amg paket zaten bana göre C serisinde olmazsa olmazlardan biri.Genel anlamda bakıldığında, gayet mantıklı bir seçenek olarak gözüküyor C klas.

    Bu arada C klas sahiplerine bi sorum var.Showroom da arabaya oturduğumda fren ve gaz pedalı arasındaki yükseklik farkı çok fazla geldi.Rahat kullanabilmek için koltuğu geriye çekmek gerekiyor yoksa ayağımı gazdan frene hızlı bir şekilde geçirmek isteyince insanı gerçekten rahatsız ediyor.Acaba showroomda gezen kişiler frene basa basa pedalı şişirdi mi diye düşündüm kullananlar da boyle bir durum var mı merak ediyorum?Bir diğer aklıma gelen sebep de amg paket olmasıydı, amg paket olunca pedallara metal ayak kaymasını önleyici koruyucular yerleştiriliyor acaba onlar mı kalın aradaki mesafeyi arttırdı onu merak ediyorum?Aynı şekilde benle birlikte gezen arkadaşımda pedallar hakkında aynı şeyi söyledi ki arkadaşım benden kısadır.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ersaydin

    c180k luxury beyaz
    mayıs sonunda geliyor
    aldığım fiyat plaka masrafları dahil : 32000 Euro
    not: mercedes benz de tanıdığım var. o yüzden indirimli alabildim.

    hayırlı olsun 34bine de fascination aldık..
  • holy.one hayırlı olsun, ama 34.000 e fascination nasıl ve nerden aldın, böyle bir fiyat hiçbir bayide yok? panoramik tavanlı fascination en ucuz 43.000 euro?????
  • quote:

    Orjinalden alıntı: jua74

    holy.one hayırlı olsun, ama 34.000 e fascination nasıl ve nerden aldın, böyle bir fiyat hiçbir bayide yok? panoramik tavanlı fascination en ucuz 43.000 euro?????

    .. pm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HoLY.oNE -- 17 Mayıs 2009; 16:21:23 >
  • Değerli Arkadaşlar,

    Araçlarla ilgili yorumlarınızı okuyunca siteye üye olup bir mesaj da ben atmak istedim.

    Yaklaşık 8 aydır araç bakıyorum, SUV mu yoksa binek araç mı alsam diye çok düşündüm önceleri. Elimde 60000 TL gibi bir para vardı. Benim altımdaki araç ise 2006 model Mazda 3'tü. Mazda'nın CX7 jipini çok beğenmeme ve ne zaman geleceğini defalarca sormama rağmen aracı bir türlü getiremediler. En son Mart 2009 demişlerdi, hala piyasada yok. Bunun üzerine Honda'nın CRV'sine baktım. Tip olarak dışı süper ama işi dolmuş gibi geldi. Zamanla aradığım özellikler arttıkça fiyat da arttı. Bir ara ikinci el Audi A6 konusunda ciddi gelişmeler kaydettim ve tamam karar verdim diye düşünmeye başlamıştım. En sonunda Opel Insignia gündeme geldi. Arabaya bayıldım, içi acayip hoşuma gitti. 1.6 benzinli ile test ettim, berbattı. Ama buna rağmen araba çok ilgimi çekmişti. Flexride şasili, Dvd navigasyonlu, içi krem deri döşemeli ve otomatik vitesli istiyordum. Öğrendim ki otomatik vites 1.6'da yokmuş. Aracı eşim de kullanacağı ve otomatik istediğimiz için 1.6 almak bize uymuyordu. Bu arada ÖTV indirimi çıktı piyasaya. Aradığım Insignia'nın baz fiyatının 80000 TL olduğunu öğrendim. Çok şaşırmıştım. Aradığım özellikleri ekleyince aldığım en iyi teklif 93000 TL'ydi. Otomotiv yedek parçası üreten bir firmaya sahibiz. İşin inceliklerini iyi derece biliyorum. General Motors'taki problem kafamı karıştırmadı değil. Ayrıca Insignia Opel'in son şansı olmasına ve harika bir model sunmasına rağmen kafamdaki soru işaretleri bir türlü bitmedi. En son gümrüksüz bölgede cam tavanlı Opel Insignia Sports Tourer'ı gördüm. Hayatımda gördüğüm en güzel station wagon araçtı. Arabaya bayıldım. Kalitesine ve donanımına hayran oldum. Ancak ertesi gün 99000 TL'ye satıldığını ve başka olmadığını öğrendim. Zaten 99000 TL o arabaya vermezdim. Bu arada Audi A4 ve BMW 3.18 ile beraber Mercedes C Serisi'ne de bakıyordum. Ama Insignia'ya o kadar kaptırmıştım ki ilk hedefim oydu. Sonra yavaş yavaş bu 3 modelden de teklif aldım. Passat'ın görünüşünü ve içini beğenmem. Zevkime hitap etmediğini söyleyebilirim. Ayrıca Bmw'nin de göstergelerinin hep aynı olmasından hoşlanmıyorum. O sebeple Audi A4 ve Mercedes C180K'ya bakmaya devam ettim, BMW'yi eledim. A4 ile test sürüşü yaptım (120 beygir ile) İçi kalite hissi uyandırıyor, ön görüntüsü elit bir bakış sunuyor, arkasını ise beğenmiyordum. 120 beygirli araçta aradığım performansı sadece direksiyonda viteslerle buldum. Oysa ben otomatik şanzımanda da aynı performansı arıyordum. Aracın istediğim donanımlı fiyatına yaklaşık 45000 Euro değer biçtiler. 60000 TL'den başlayıp 100000 TL'ye gelmiştik bile. Artık iyice sıkılmıştım ve herhalde ben araba alamayacağım diye düşünmüştüm. Son olarak Mercedes'e gittim. C serisinin içine bindim. Bmw'nin göstergelerinin aksine Mercedes'inkiler beni büyüledi. Ayrıca içinde hissettiğim duygu, büyülenmeydi. Yaptığımız pazarlıklar sonucu AMG versiyonunu 43000 Euro'ya indirdiler. Sadece cam tavanı eksikti. AMG olmayan versiyonu ise benim istediğim renkti ve cam tavanlıydı. Küçük bir çocuğum olduğu ve eşim de bu aracı kullanacağından AMG tercih etmedim. Motor hacmi ve gücü aynı olmasaydı tercih edebilirdim. AMG'siz versiyona da son olarak 42500 Euro fiyat teklif ettiler ve oradan çıkarken sürpriz bir biçimde aracın ödemesinin ikiye bölüneceğini söylediler. Yani 22500 Euro'yu şimdi, kalan 2000 Euro'yu da 12.ayda vereceğimi söylediler, inanamadım. İkinci el Audi'lere lüks derken sıfır Mercedes'i hiç düşünmemiştim bile. Düşündüm, taşındım, çevremdekilere danıştım. Ötv indirimi olmadan fiyatı 52000 Euro olan bu aracı 42500 Euro'ya almak ve yarısını seneye ödemek kadar avantajlı bir başka kampanya görmemiştim. İthal araç getiren firmaları aradım. Onların da bana teklif ettiği fiyat 42000 Euro'ydu. 60000 TL'nin üstüne kredi çekmeyi planlamıştım araç alırken. Şimdi ise aracımı alıyorum, kredi de çekmiyorum. Arada kalan parayı de kredi öder gibi Euro bazında biriktireceğim. Euro artar mı artmaz mı bilemiyorum. Türkiye'de bu risk her zaman var. Ancak her ay Euro biriktirmek ve sonunda bunu kapatabileceğimi bilmek beni rahatlatıyor. Çünkü yaklaşık 30000 TL'lik kredinin faizi en az 5000 TL olacaktı. Euro şu an 2.12 seviyesinde. Kredi çektiğimde vereceğim faiz, Euro'nun 2.48 seviyesine gelmesiyle aynı zarara uğratacaktı beni. Yani kısacası 2.48'e kadar zararda sayılmam.

    Sözün özü, ötv sonrasını bilmem, kampanyasız durumu bilmem. Ancak Mercedes'te bu kampanya varken bana en mantıklı gelen iş gidip bir Mercedes C180K almaktı ve ben aracımı ayırttım. Hayırlısıyla gelirse binip keyfini süreceğim. Bir ay sonra belki de 52000 Euro'luk bir araca sahip olacağım yani 1 ayda 10000 Euro kazanacağım. Gelecek sene bu zamanlarda almayı düşündüğüm 93000 TL'lik Insignia'yı satsam % kaç zarar ederdim, bilmiyorum. Ama en az %10 kaybederim bence. Mercedes'te ise, eminim ki seneye bu arabaya satmaya kalksam aldığım fiyata rahatlıkla satarım. Çünkü 52000 Euro bugünün parasıyla 110000 TL ediyor. Ben ise 90000 TL'ye alıyorum. Opel kadar değer kaybetse 99000 TL'ye düşüyor. Eminim ki kesinlikle kardayım. Bu şartlarda Mercedes C180K almak en akıllıca iştir. Araba alırken kazanmak da bence budur. Yazının tümünü okuyanlara teşekkür eder, saygılarımı sunarım. Sorusu olan varsa beklerim...




  • olayı kopartmışsın
    araç alımındaki mantıkta bu olmalı zaten
    zengin insan bir malı alırken kar eder
  • En baştaki yazıda fiyatı 42.000 görünce ulen ne güzel mercedes 42 milyara 1,6 araba satıyor filan dedim kendi kendime:)

    Meğer EUR fiyatı imiş, 42 milyara merso olur mu diye jeton yeni düştü benim:)
  • C180K çok satıyor ya, bu forumdada A4 1.8T , C180K 1.6 felan alanlar var, eskiden ( 1-2 yıl evvel ) Mercedes ile Audi görmek pek mümkün değildi.

    Fakat şahsi fikrim, sıfır donanımlı ( ağzına kadar ) 5.20d'yi 55.000 euro'ya satarlarken, ben C180K 1.6'nın en dolusuna bile 35.000'den fazla ödemezdim. Ki bir arkadaş o civara almış 6. sayfada Pm'yide esirgememiş. Ha ben ne yapardım, D+ bir araç için 35.000 euro fiyat gayet iyi. 40.000'i aşmayacaksın. Normal D'ler için ( Passat, Mondeo ) ise 25.000'i aşmak saçma. ( 50000 liranın üzerinde bir para buda )

    Tabi gönül isterdiki, şöyle benzinli, 6 silindir bir Mercedes E serisi veya 5 serisi yada Cadillac CTS. Külfetide ona göre olacak tabi, feci değer kaybı, feci Mtv, feci yakıt tüketimi vs.
  • merhaba
    sadece fiyat hakkında yorumlarınızı alabilir miyim? c180k fascination,sunroof,opak renk, amg paket 45.000 euro
  • bu arada sunroof panoramik sunroof
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orjinalden alıntı: ersaydin

    c180k luxury beyaz
    mayıs sonunda geliyor
    aldığım fiyat plaka masrafları dahil : 32000 Euro
    not: mercedes benz de tanıdığım var. o yüzden indirimli alabildim.

    hayırlı olsun 34bine de fascination aldık..

    İkinize de hayırlı olsun
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.