Şimdi Ara

Mercedes E180 Vs Bmw 5.20i (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
1
Favori
18.751
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayatında e sınıfı bir arabaya binmeyip ,sürmeden, test etmeden gitmiyor diyen insanlar var

    Almanya'da F10 5 serisi nin 143 beygir dizel
    Mercedes E serisinin 136 beygirlik dizel motorla da satılıyor alanda çok fazla kişi var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3-4 yıl önce 130-140hp öfff be makineye bak diyenler bugün 170hp burun kıvırıyor :)
    Adam gitmez demiş baban mı çıkıyor 8,7sn'de 100km'ye ,bu araç yolda gördüklerinin %99'unu tokatlar
    8 ileri ZF ile onlardın bir çoğundan da az yakar.
    Hacime değil elde edlen güce bakın.

    Bir arkadaş da 3 ile 5'in içi aynı demiş, sanırım karıştrıyor, tam tersi C ile E serisinin içi aynı
    1 ile 3 serisinin içi neredeyse aynı fakat 5 serisi tamamen farklı bir dünya

    Bence* Mercedes'in bu rekabetteki tek üstünlüğü donanım paketlerinin daha uygun olmasıdır.
    Ben 156hp motoru verimli bulmadığım gibi 7 ileri şanzıman da pek iyi değil ( Bu konudaki şikayetleri CLA-C serilerinin forumlarında görebilirsiniz.)


    Yakıt
    Verimlilik
    Güç
    Sürüş keyfi
    Viraj kabiliyeti,
    Sportiflik konularından BMW liderken konfor konusunda da E serisinden geri kalır yanı yoktur.

    Şahsen benim tarzım F10 fakat babam alacak olsa kesinlikle E serisi alır.
    Adamın 0-100 umrunda değil.




  • aslında bu araçlara 1.6 motor gelmesi iyi oldu belki bu sayede bu saçma sapan vergi sisteminden vazgeçerler.
    düşünsenize 20 binlik dacia alan adamla 150 milyarlık mercedes alan adam aynı vergiyi verecek bu saçmalık ne kadar sürebilirki
  • Şu anki E Mercedesin en çok maliyet düşürmeye çalıştığı E serisi.

    Şu anki 5 Bmw nin 7 serisine en yakın 5 serisi.

    Buna rağmen binenler bilecektir.E serisi 5 ten kesinlikle daha konforlu bir araç.Ve bana göre lüks hissi daha yüksek.Mercedes kötü de yapsa diğerlerinden iyi.Binenler zaten biliyor.

    Şu ana kadar bindiğim Mercedeslerin hepsi Bmw lerden daha konforlu,daha güven veren ve daha lüks araçlardı.Bmw nin performans ve sportiflik dışında bir kozu yok Mercedes'e karşı.

    Bmw hayranı olan ve 5 serisinden övgüyle bahseden arkadaşım E serisine bindikten sonra Mercedes'in neden Mercedes olduğunu anladım.Hala Bmw hayranıyım ama MERCEDES BMW'DEN DAHA İYİ KESİNLİKLE dedi.Yani Mercedes'e binen bilir.

    Bu yüzden MERCEDES VE DİĞERLERİ.

    Diğerleri konforludur ama Mercedes huzur verir,insanı dinginleştirir.

    Ha ben o kadar konfor ve lüks istemem,arabada basacan kardeşim derseniz,Mercedes size göre değil.Mercedes'te basmak istemezsin.Bmw'yi seçeceksin.Konforu da kalitesi de lüksü de Mercedes kadar olmasa da gayet iyidir.




  • Makyajlı versiyonun arkası benim ciddi manada hoşuma gidiyor.
     Mercedes E180 Vs Bmw 5.20i

    Bu arada alırsan elegance alacan.O yıldızı kaputta görmezsen olmaz.Izgarada yıldız olan versiyonu hiç sevmiyorum.Yakışmıyor.
     Mercedes E180 Vs Bmw 5.20i



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre356 -- 12 Eylül 2013; 0:12:19 >




  • tasarım olarak 5 serisi diyorum. e serisi makyaj geçirmeden önce çok hoş bir ön tasarıma sahipti. fakat arka kısım biraz ruhsuz duruyordu. makyaj operasyonundan sonra ise ön taraf bozuldu(bence) arka taraf ise gayet şık bir tasarıma kavuştu. keşke ön farlar eskisi gibi kalıp arka stoplar değişseydi.
     Mercedes E180 Vs Bmw 5.20i Mercedes E180 Vs Bmw 5.20i




  • 520i önde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    Şu anki E Mercedesin en çok maliyet düşürmeye çalıştığı E serisi.

    Şu anki 5 Bmw nin 7 serisine en yakın 5 serisi.

    Buna rağmen binenler bilecektir.E serisi 5 ten kesinlikle daha konforlu bir araç.Ve bana göre lüks hissi daha yüksek.Mercedes kötü de yapsa diğerlerinden iyi.Binenler zaten biliyor.

    Şu ana kadar bindiğim Mercedeslerin hepsi Bmw lerden daha konforlu,daha güven veren ve daha lüks araçlardı.Bmw nin performans ve sportiflik dışında bir kozu yok Mercedes'e karşı.

    Bmw hayranı olan ve 5 serisinden övgüyle bahseden arkadaşım E serisine bindikten sonra Mercedes'in neden Mercedes olduğunu anladım.Hala Bmw hayranıyım ama MERCEDES BMW'DEN DAHA İYİ KESİNLİKLE dedi.Yani Mercedes'e binen bilir.

    Bu yüzden MERCEDES VE DİĞERLERİ.

    Diğerleri konforludur ama Mercedes huzur verir,insanı dinginleştirir.

    Ha ben o kadar konfor ve lüks istemem,arabada basacan kardeşim derseniz,Mercedes size göre değil.Mercedes'te basmak istemezsin.Bmw'yi seçeceksin.Konforu da kalitesi de lüksü de Mercedes kadar olmasa da gayet iyidir.

    Kusra bakma kardesim de cok yazmissin ama ici bos yazmissin. Makyajsiz E250 cdi aracimizi sattık 520d f10a gectik suan daha memnunuz hem görünüsü hem sürüs hissiyatı cok daha üstün. Hani diyorsun ya mercedesi bilen bilir diye, o kliseler cok eskide kaldi. Mercedesi BMW'den daha cok severim ama senin dediklerin yanlıs duzeltmek istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 520i derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheAltuns

    520i derim

    Merhabalar, ben hâlâ BMW ve Mercedesin neden arkadan itişli araçları tercih ettiğini anlamış değilim.BMW 5.20i çok güzel model ancak maalesef X-drive seçeneği olmadığı için, almakta tereddütteyiz.arkadan itişli araçların yağmur, çamur ve karlı zeminlerde gidemediğini defalarca gördüm.daha geçen hafta bir arkadaşın 5.20i sine bindik.aracı biraz çamurlu bir yere bırakmak zorunda kaldık.park ettiğimiz yol biraz çamurlu ve hafif yokuşluydu.bizim araçla birlikte fiat linea, ford mondeo, Toyota Corolla gibi araçlar da vardı.piknikten dönüşte, herkes tüm arabalarını sorunsuz çıkardı ve evlerine doğru gittiler.ancak biz ne yaptıksa da BMW 5.20i aracımızı bulunduğu yerden çıkaramadık.arka tekerleklerin önüne taş koyduk, arkadan itledik filan.ben açıkçası çok utandım yani.almışız 150 binlik araç ama 50 binlik araçların rahat çıktığı yerde biz çıkamıyoruz.aracı baya uğraştıktan sonra çıkardık ama yolda bile BMW o kadar kayıyordu ki, baya korktuk.şu aracın x-drive seçeneği olsa, tadından yenmez vallahi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OSİBAY


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheAltuns

    520i derim

    Merhabalar, ben hâlâ BMW ve Mercedesin neden arkadan itişli araçları tercih ettiğini anlamış değilim.BMW 5.20i çok güzel model ancak maalesef X-drive seçeneği olmadığı için, almakta tereddütteyiz.arkadan itişli araçların yağmur, çamur ve karlı zeminlerde gidemediğini defalarca gördüm.daha geçen hafta bir arkadaşın 5.20i sine bindik.aracı biraz çamurlu bir yere bırakmak zorunda kaldık.park ettiğimiz yol biraz çamurlu ve hafif yokuşluydu.bizim araçla birlikte fiat linea, ford mondeo, Toyota Corolla gibi araçlar da vardı.piknikten dönüşte, herkes tüm arabalarını sorunsuz çıkardı ve evlerine doğru gittiler.ancak biz ne yaptıksa da BMW 5.20i aracımızı bulunduğu yerden çıkaramadık.arka tekerleklerin önüne taş koyduk, arkadan itledik filan.ben açıkçası çok utandım yani.almışız 150 binlik araç ama 50 binlik araçların rahat çıktığı yerde biz çıkamıyoruz.aracı baya uğraştıktan sonra çıkardık ama yolda bile BMW o kadar kayıyordu ki, baya korktuk.şu aracın x-drive seçeneği olsa, tadından yenmez vallahi.

    Kimsede dememis ki o bmw nin camurda ne isi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 520i 170 beygir 8 ileri mükemmel yeni şanzıman eco pro modu verimli fabrika verilerine yakın tüketir
    E180 156 beygir 7 ileri 7 senelik eski şanzıman mercedesler fabrika verilerine genel olarak 3 litre fazladan yakar iyi ki kompressor diil turbo beslemeli oldu

    tasarım olarak w212 başarısız olduğu için fazla oynandı yeni kasa gibi oldu araç F10 çok başarılı olduğu için kozmetik güncellemeler ve yakıt tüketimler düştü standart donanım arttı

    e180 standart donanım 520i ye göre sunroof koltuk ısıtma otomatik park led farlar standart donanımda ekstra
  • viper17 kullanıcısına yanıt
    520i 170 beygir 8 ileri mükemmel yeni şanzıman comfort yada ecopro modu verimli fabrika verilerine yakın tüketir
    E180 156 beygir 7 ileri 7 senelik eski şanzıman mercedesler fabrika verilerine genel olarak 3 litre fazladan yakar iyi ki kompressor diil turbo beslemeli oldu

    tasarım olarak w212 başarısız olduğu için fazla oynandı yeni kasa gibi oldu araç F10 çok başarılı olduğu için kozmetik güncellemeler ve yakıt tüketimler düştü standart donanım arttı

    e180 standart donanım 520i ye göre sunroof koltuk ısıtma otomatik park led farlar standart donanımda ekstra

    520i 1.6 170hp üst sınıf cla kasveti ve minikliği yok f10 lüksü ve havası var donanım olarakta sunroof hafıza perde aramıyorsanız baz donanım sensatec bej deri verirseniz işinizi fazlasıyla görecektir..elektrikli koltuk katlanır ayna yeni i drive oto klima bi-xenon led sis eco pro..sport plus 8zf az tüketim yüksek performans ve E180 e nal tolpatacak




  • Yakıt ve performans olarak 520i kesinlikle E180 nin önünde olacaktır. Ama E sınıfı araçlar birbirine çok yakın. Bu sebepten birazda seçimde işi gönlünüze bırakmakta fayda var.
  • Bu karşılaştırmada ( ve benzeri birçok mercedes- bmw karşılaştırmasında ) mercedes motor teknolojisinden ciddi anlamda kaybediyor. 1.6 156 hp lik araçları bmw de 1.6 136 hp lik ile aynı performansı gösteriyor ki üstüne 170 hp gelince mercedes hem fazla tüketim hem yavaşlıkla kaybediyor. Aynı şey 3 litre dizel motorlarda çok daha belirgin.

    Mercedes e 350 cdi 3 litre 265hp 530d 258 hp e350 ile aynı performansa sahip hatta 530d .2 saniye daha hızlı ve 1.5 litre daha az tüketiyor. Üstüne 535d var 313 hp üstüne birde m550d var 3 litre 381hp . Kısacası 3 litre en üst seviye mercedes dizeli bmw nin en altına bile denk gelmiyor.m550d 3 litre dizel motorla e500 den .5 saniye hızlı e63amg ile .2 saniye farkı var. Tabi herşey 0-100 değil ama az çok birşeyler beliriyor gözönünde.

    Şimdi birileri gelir ''ama mercedes motorları 1 milyon km yi çok rahat görüyor bla bla '' der. Bahsedilen araçlar eski araçlardı şimdiki 3 litre 271 hp dizelinin kaç km gidiceği bilinemez kaldıki gitse bile 10 yılda kimse motorunu öldüremiyor ne bmw nin ne mercedesin 10 yıldan sonrada kimsenin umrunda değil açıkçası araca ne olduğunun oyuzden alıcak adamı hiç ilgilendiren bir konu değil. Ayrıca daha güçlü mercedeslerin neden hem daha çok yakıp hemde daha yavaş olduğu motor ömrüyle değil ancak aktarma başarısızlığı ve motorun güç bandının yetersizliği (peak değer yüksek ancak mean değerin düşük olması) ile açıklanabilir.

    Yoksa kimsenin mercedese konfor konusunda söz ettiği yoktur. Yinede 5 serisi alıp rahat edemiycek keşke e alsaydım diyecek biri olucağını sanmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exxcrea -- 16 Eylül 2013; 22:04:20 >




  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    520i 170 beygir 8 ileri mükemmel yeni şanzıman comfort yada ecopro modu verimli fabrika verilerine yakın tüketir
    E180 156 beygir 7 ileri 7 senelik eski şanzıman mercedesler fabrika verilerine genel olarak 3 litre fazladan yakar iyi ki kompressor diil turbo beslemeli oldu

    tasarım olarak w212 başarısız olduğu için fazla oynandı yeni kasa gibi oldu araç F10 çok başarılı olduğu için kozmetik güncellemeler ve yakıt tüketimler düştü standart donanım arttı

    e180 standart donanım 520i ye göre sunroof koltuk ısıtma otomatik park led farlar standart donanımda ekstra

    520i 1.6 170hp üst sınıf cla kasveti ve minikliği yok f10 lüksü ve havası var donanım olarakta sunroof hafıza perde aramıyorsanız baz donanım sensatec bej deri verirseniz işinizi fazlasıyla görecektir..elektrikli koltuk katlanır ayna yeni i drive oto klima bi-xenon led sis eco pro..sport plus 8zf az tüketim yüksek performans ve E180 e nal tolpatacak




  • 30 yaşında bekar biri için 5 serisi mi e serisi mi? daha uygun olur. motor seçenekleri ikisinde de awd olacak. 525 ile 4matic.

    acaba onların yerine 3.20d modern line'mı daha uygun olur?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • OSİBAY O kullanıcısına yanıt
    Arkadan itişli aracı hele ki motor öndeyse daha ne yapmasını bekliyorsunuz ki. Siz 25ohp veren bir motoru önden aktarmaya verin bir bakalım o zaman gelsin önden kopmalar gitsin olduğu yerde S çizmeler. 5.20i zaten 1.6 lt ve aynı benim araçtaki gibi arkadan itişli. 4 çeker istiyorsanız litre arttıracaksınız ki lastikler yola uygun değilse değil 4, 44 çeker olsa hikaye. Arkdan itişin kullanımı farklıdır, önden çekişin farklıdır hele ki 4 çekerin tamamıyla farklıdır ki bilmeyen biri 4 çekeri kolaylıkla yoldan koparır.

    Geçen sene kış ayında Edirne'ye pederin 4matic ile arka arkaya gittik karlı yolda. Ben orta şeritte 100-120 basarken (araç i30 bu arada) peder ve arkadaşları bana telefondan ulaşıp "ileride yol nasıl" diye soruyordu saatte 60-70km ile tır arkasında yol alırken ki farkı yaratan 4 çeker özelliği değil 1300TL'lik lassa snowways lastiklerdi.
  • Exxcrea kullanıcısına yanıt
    E 350 CDI ne güncel ne makyajsız kasada 271hp omadı. 212 kasa ilk çıktığında aldığımız pederin araç 231hp'ydi. Daha sonra 211 de 265hp'liği geitrdiler ki 7G'nin dişlilerinin akrabayı talükatı ile haşır neşir olunca tekrar tork ve bg düşürerek 252hp olarak 212Fl 350CDI'ları satmaya başladırlar. Bu arda 5.30d arkadan itişken, E350CDI Türkye de satılanların neredeyse tamamı) 4 çeker olarak (standart %45 ön %55 arka devamlı surette 4 çeker, duruma göre önler en az%25 güç aktarımlı olarak) satıldı.

    Motor ömrü konusuna gelince, bunu şin uzmanlarına bırakalım derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Praetor

    E 350 CDI ne güncel ne makyajsız kasada 271hp omadı. 212 kasa ilk çıktığında aldığımız pederin araç 231hp'ydi. Daha sonra 211 de 265hp'liği geitrdiler ki 7G'nin dişlilerinin akrabayı talükatı ile haşır neşir olunca tekrar tork ve bg düşürerek 252hp olarak 212Fl 350CDI'ları satmaya başladırlar. Bu arda 5.30d arkadan itişken, E350CDI Türkye de satılanların neredeyse tamamı) 4 çeker olarak (standart %45 ön %55 arka devamlı surette 4 çeker, duruma göre önler en az%25 güç aktarımlı olarak) satıldı.

    Motor ömrü konusuna gelince, bunu şin uzmanlarına bırakalım derim.

    6 hp lik bir yanlış yazım olmuş değerleri geçirirken, bütün teknik verileri markaların almanya sitelerinden aldım. Ayrıca türkiyede 4 çeker satılmış olması bir anlam taşımıyor, kaldıki mercedesin 4matic değerleride xdrive a göre oldukça kötü ( performans kaybı daha fazla ve tüketim daha çok artıyor xdrive a göre )

    Sonuç olarak en güçlü 3 litre dizel mercedes e class en güçsüz 5 serisi 3 litre dizelden daha yavaştır üstüne +%50 güç den fazla artışıyla 250 hp den 381 hp ye çıkan bir motor varki oda 4.7 litre v8 twin turbo 408ps e500 den .5 saniye hızlıdır , makyajsız e63 ilede .2 saniye farkı vardır. Yakıt tüketimine hiç girmiyorum zaten işler dahada kötüye gidiyor mercedes için.

    Motor ömrü konusuda zaten mercedes tarafında elde tutulabilecek tek argümanken özellikle yabancı forumlarda bmwnin bu üstünlüğü sonucunda motor ömrü kısmında şikayet olmaması ve motorların normal kullanımda rahatlıkla +10 yıl götürmeleride mercedesin böyle bir avantajı varsa bile +10 yıllık vasat performans ve tüketim değerleri nedeniyle anlamsız kalıyor. 10 yıl sonrada kimsenin umrunda olmuyor bu araçlar. Özellikle avrupada çöp fiyatına gidiyorlar.

    Sonuç olarak mercedes-bmw motor teknolojisi arasındaki uçurum nedeniyle mercedesin tercih edilebilirliği oldukça düşüyor. Zaten e class satışları %25 düşmüş ve tarihinde ilkdefa f10 un gerisinde kalmıştı 2012 itibariyle.

    http://www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/e-class/_w212/facts_/technicaldata/models.html#_int_passengercars:home:model-navi:models

    http://www.bmw.de/de/neufahrzeuge/5er/limousine/2013/technische-daten.html

    Yapılan karşılaştırmalar rwd-rwd veya awd-awd dir. mercedesin 4 çekerini rwd bmw ile karşılaştırıp bmw daha hızlı demedim.

    edit: link ve hata düzeltmesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exxcrea -- 16 Eylül 2013; 23:41:31 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.