Şimdi Ara

''Michelin Cross Climate '' Kış Lastiği Gibi Davranan Yaz Lastiği (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.918
Cevap
64
Favori
261.388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 185 195 yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alıp deneyen varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airport34

    alıp deneyen varmı ?

    var :) Sana sordum daynamadım yarın şehir dışına çıkacağım için bu gün taktırtırdım. İşe normalde araba ile gitmem ama araba ile gidesim geldi yen lastiklerin hatrına :D Net bir şey söylemek zor şuan için. Duruşu güzel latiğin. Limitleri hiç zorlamadım sağdan 90 la geldim işe ümraniye-maslak fsm den. Sonuçta yeni lastiğe geçince kötü bile olsa güzel gelir bence. Ama ben şöyle düşünüyorum o kadar yatırım ve michelin gibi bir marka ne kadar köt olabilir. Bence gayet güzel ve memnun kalacağımdan eminim. kötü yorum okumadım hiç. ince eleyen sık dokuyan birisiyim ben aldıysam herkes alabilir rahat olun :) çok merak eden pm atabilir :)
  • Facebook Sitesinde Michelin uzmanına soru- cevabı :

    Simay :
    i #Crossclimate'in yaz koşullarında 17 derece gibi rakamlarda test edildiği gibi bir konu dolaşıyor forumlarda bu doğru mu? Türkiye koşullarında 40 derece gibi rakamlarda performans ne kadar etkilenir? Bir de bugüne kadar bu tür lastiklere hep şüphe ile bakılırken neden şimdi size güvenelim? Ciddi bir Michelin fanatiği olarak soruyorum, #crossclimate bir pazarlama buluşumu yoksa AR-GE gerçekten diğer üreticilerden farklı bir teknik başarı sağladı mı?

    · 29 Mayıs, 09:34

    Önceki yanıtları gör

    Michelin Türkiye:
    Merhaba Simay

    Michelin CrossClimate'ın performans testleri +40, -30 derece hava sıcaklıkları arasında gerçekleştirilmiştir. Michelin CrossClimate'ın kauçuk yapısı bu sıcaklıklar arasında hiçbir yapısal değişikliğe uğramaz ve tüm hava koşullarında güvende olmanızı sağlar.

    Michelin CrossClimate, bir dört mevsim lastiği değildir ve lastik sektöründe çığır açan bir yeniliktir. Günlük hayattaki tüketici kullanım alışkanlıklarından yola çıkarak Michelin, her yıl Ar&Ge faaliyetlerine ayırdığı en az 640 milyon Euro’luk bütçesiyle lastik sektöründe devrim yaratacak Michelin CrossClimate’ı geliştirmiştir.

    CrossClimate, kış kullanımı için onaylı 3PMSF sertifikasına sahip ilk yaz lastiğidir.
    Kış sertifikasına sahip 4 Mevsim lastiklerden farklı olmasının nedenleri hakkında sizi bilgilendirmek isteriz. 4 Mevsim lastikler; kuru zemin frenleme, dayanıklılık ve yakıt tasarrufu kriterlerinde yaz lastiklerine göre kış lastiklerine daha benzer bir yapıdadır. CrossClimate bu noktada 4 Mevsim lastiklerden tamamen farklılaşıyor. Bu sayede sizlere yaz lastiğinin ıslak zemin frenleme, dayanıklılık ve yakıt tasarrufu özellikleri ile birlikte, kış lastiklerinin çekiş gücü ve karlı/soğuk zeminde frenleme kriterlerinde en iyi performansı sunmaktadır. Umarız yanıtımız çok yorucu olmamıştır.

    İlginiz için teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceya023

    Facebook Sitesinde Michelin uzmanına soru- cevabı :

    Simay :
    i #Crossclimate'in yaz koşullarında 17 derece gibi rakamlarda test edildiği gibi bir konu dolaşıyor forumlarda bu doğru mu? Türkiye koşullarında 40 derece gibi rakamlarda performans ne kadar etkilenir? Bir de bugüne kadar bu tür lastiklere hep şüphe ile bakılırken neden şimdi size güvenelim? Ciddi bir Michelin fanatiği olarak soruyorum, #crossclimate bir pazarlama buluşumu yoksa AR-GE gerçekten diğer üreticilerden farklı bir teknik başarı sağladı mı?

    · 29 Mayıs, 09:34

    Önceki yanıtları gör

    Michelin Türkiye:
    Merhaba Simay

    Michelin CrossClimate'ın performans testleri +40, -30 derece hava sıcaklıkları arasında gerçekleştirilmiştir. Michelin CrossClimate'ın kauçuk yapısı bu sıcaklıklar arasında hiçbir yapısal değişikliğe uğramaz ve tüm hava koşullarında güvende olmanızı sağlar.

    Michelin CrossClimate, bir dört mevsim lastiği değildir ve lastik sektöründe çığır açan bir yeniliktir. Günlük hayattaki tüketici kullanım alışkanlıklarından yola çıkarak Michelin, her yıl Ar&Ge faaliyetlerine ayırdığı en az 640 milyon Euro’luk bütçesiyle lastik sektöründe devrim yaratacak Michelin CrossClimate’ı geliştirmiştir.

    CrossClimate, kış kullanımı için onaylı 3PMSF sertifikasına sahip ilk yaz lastiğidir.
    Kış sertifikasına sahip 4 Mevsim lastiklerden farklı olmasının nedenleri hakkında sizi bilgilendirmek isteriz. 4 Mevsim lastikler; kuru zemin frenleme, dayanıklılık ve yakıt tasarrufu kriterlerinde yaz lastiklerine göre kış lastiklerine daha benzer bir yapıdadır. CrossClimate bu noktada 4 Mevsim lastiklerden tamamen farklılaşıyor. Bu sayede sizlere yaz lastiğinin ıslak zemin frenleme, dayanıklılık ve yakıt tasarrufu özellikleri ile birlikte, kış lastiklerinin çekiş gücü ve karlı/soğuk zeminde frenleme kriterlerinde en iyi performansı sunmaktadır. Umarız yanıtımız çok yorucu olmamıştır.

    İlginiz için teşekkürler.

    Bunları zaten biliyoruz. Önemli olan doğrumu değilmi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airport34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ceya023

    Facebook Sitesinde Michelin uzmanına soru- cevabı :

    Simay :
    i #Crossclimate'in yaz koşullarında 17 derece gibi rakamlarda test edildiği gibi bir konu dolaşıyor forumlarda bu doğru mu? Türkiye koşullarında 40 derece gibi rakamlarda performans ne kadar etkilenir? Bir de bugüne kadar bu tür lastiklere hep şüphe ile bakılırken neden şimdi size güvenelim? Ciddi bir Michelin fanatiği olarak soruyorum, #crossclimate bir pazarlama buluşumu yoksa AR-GE gerçekten diğer üreticilerden farklı bir teknik başarı sağladı mı?

    · 29 Mayıs, 09:34

    Önceki yanıtları gör

    Michelin Türkiye:
    Merhaba Simay

    Michelin CrossClimate'ın performans testleri +40, -30 derece hava sıcaklıkları arasında gerçekleştirilmiştir. Michelin CrossClimate'ın kauçuk yapısı bu sıcaklıklar arasında hiçbir yapısal değişikliğe uğramaz ve tüm hava koşullarında güvende olmanızı sağlar.

    Michelin CrossClimate, bir dört mevsim lastiği değildir ve lastik sektöründe çığır açan bir yeniliktir. Günlük hayattaki tüketici kullanım alışkanlıklarından yola çıkarak Michelin, her yıl Ar&Ge faaliyetlerine ayırdığı en az 640 milyon Euro’luk bütçesiyle lastik sektöründe devrim yaratacak Michelin CrossClimate’ı geliştirmiştir.

    CrossClimate, kış kullanımı için onaylı 3PMSF sertifikasına sahip ilk yaz lastiğidir.
    Kış sertifikasına sahip 4 Mevsim lastiklerden farklı olmasının nedenleri hakkında sizi bilgilendirmek isteriz. 4 Mevsim lastikler; kuru zemin frenleme, dayanıklılık ve yakıt tasarrufu kriterlerinde yaz lastiklerine göre kış lastiklerine daha benzer bir yapıdadır. CrossClimate bu noktada 4 Mevsim lastiklerden tamamen farklılaşıyor. Bu sayede sizlere yaz lastiğinin ıslak zemin frenleme, dayanıklılık ve yakıt tasarrufu özellikleri ile birlikte, kış lastiklerinin çekiş gücü ve karlı/soğuk zeminde frenleme kriterlerinde en iyi performansı sunmaktadır. Umarız yanıtımız çok yorucu olmamıştır.

    İlginiz için teşekkürler.

    Bunları zaten biliyoruz. Önemli olan doğrumu değilmi ?

    ben bilmiyordum, 40 derecede de test ettiklerini yeni öğrendim, ayrıca adamlar niye yalan söylesin!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur1982

    quote:

    Orijinalden alıntı: airport34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ceya023

    Facebook Sitesinde Michelin uzmanına soru- cevabı :

    Simay :
    i #Crossclimate'in yaz koşullarında 17 derece gibi rakamlarda test edildiği gibi bir konu dolaşıyor forumlarda bu doğru mu? Türkiye koşullarında 40 derece gibi rakamlarda performans ne kadar etkilenir? Bir de bugüne kadar bu tür lastiklere hep şüphe ile bakılırken neden şimdi size güvenelim? Ciddi bir Michelin fanatiği olarak soruyorum, #crossclimate bir pazarlama buluşumu yoksa AR-GE gerçekten diğer üreticilerden farklı bir teknik başarı sağladı mı?

    · 29 Mayıs, 09:34

    Önceki yanıtları gör

    Michelin Türkiye:
    Merhaba Simay

    Michelin CrossClimate'ın performans testleri +40, -30 derece hava sıcaklıkları arasında gerçekleştirilmiştir. Michelin CrossClimate'ın kauçuk yapısı bu sıcaklıklar arasında hiçbir yapısal değişikliğe uğramaz ve tüm hava koşullarında güvende olmanızı sağlar.

    Michelin CrossClimate, bir dört mevsim lastiği değildir ve lastik sektöründe çığır açan bir yeniliktir. Günlük hayattaki tüketici kullanım alışkanlıklarından yola çıkarak Michelin, her yıl Ar&Ge faaliyetlerine ayırdığı en az 640 milyon Euro’luk bütçesiyle lastik sektöründe devrim yaratacak Michelin CrossClimate’ı geliştirmiştir.

    CrossClimate, kış kullanımı için onaylı 3PMSF sertifikasına sahip ilk yaz lastiğidir.
    Kış sertifikasına sahip 4 Mevsim lastiklerden farklı olmasının nedenleri hakkında sizi bilgilendirmek isteriz. 4 Mevsim lastikler; kuru zemin frenleme, dayanıklılık ve yakıt tasarrufu kriterlerinde yaz lastiklerine göre kış lastiklerine daha benzer bir yapıdadır. CrossClimate bu noktada 4 Mevsim lastiklerden tamamen farklılaşıyor. Bu sayede sizlere yaz lastiğinin ıslak zemin frenleme, dayanıklılık ve yakıt tasarrufu özellikleri ile birlikte, kış lastiklerinin çekiş gücü ve karlı/soğuk zeminde frenleme kriterlerinde en iyi performansı sunmaktadır. Umarız yanıtımız çok yorucu olmamıştır.

    İlginiz için teşekkürler.

    Bunları zaten biliyoruz. Önemli olan doğrumu değilmi ?

    ben bilmiyordum, 40 derecede de test ettiklerini yeni öğrendim, ayrıca adamlar niye yalan söylesin!!

    Politikacılar, diğer bütün ticari markalar neden yalan söylüyorsa o sebeple :) Aynı dünyada mı yaşıyoruz diye bir an şüphelendim ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur1982

    quote:

    Orijinalden alıntı: airport34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ceya023

    Facebook Sitesinde Michelin uzmanına soru- cevabı :

    Simay :
    i #Crossclimate'in yaz koşullarında 17 derece gibi rakamlarda test edildiği gibi bir konu dolaşıyor forumlarda bu doğru mu? Türkiye koşullarında 40 derece gibi rakamlarda performans ne kadar etkilenir? Bir de bugüne kadar bu tür lastiklere hep şüphe ile bakılırken neden şimdi size güvenelim? Ciddi bir Michelin fanatiği olarak soruyorum, #crossclimate bir pazarlama buluşumu yoksa AR-GE gerçekten diğer üreticilerden farklı bir teknik başarı sağladı mı?

    · 29 Mayıs, 09:34

    Önceki yanıtları gör

    Michelin Türkiye:
    Merhaba Simay

    Michelin CrossClimate'ın performans testleri +40, -30 derece hava sıcaklıkları arasında gerçekleştirilmiştir. Michelin CrossClimate'ın kauçuk yapısı bu sıcaklıklar arasında hiçbir yapısal değişikliğe uğramaz ve tüm hava koşullarında güvende olmanızı sağlar.

    Michelin CrossClimate, bir dört mevsim lastiği değildir ve lastik sektöründe çığır açan bir yeniliktir. Günlük hayattaki tüketici kullanım alışkanlıklarından yola çıkarak Michelin, her yıl Ar&Ge faaliyetlerine ayırdığı en az 640 milyon Euro’luk bütçesiyle lastik sektöründe devrim yaratacak Michelin CrossClimate’ı geliştirmiştir.

    CrossClimate, kış kullanımı için onaylı 3PMSF sertifikasına sahip ilk yaz lastiğidir.
    Kış sertifikasına sahip 4 Mevsim lastiklerden farklı olmasının nedenleri hakkında sizi bilgilendirmek isteriz. 4 Mevsim lastikler; kuru zemin frenleme, dayanıklılık ve yakıt tasarrufu kriterlerinde yaz lastiklerine göre kış lastiklerine daha benzer bir yapıdadır. CrossClimate bu noktada 4 Mevsim lastiklerden tamamen farklılaşıyor. Bu sayede sizlere yaz lastiğinin ıslak zemin frenleme, dayanıklılık ve yakıt tasarrufu özellikleri ile birlikte, kış lastiklerinin çekiş gücü ve karlı/soğuk zeminde frenleme kriterlerinde en iyi performansı sunmaktadır. Umarız yanıtımız çok yorucu olmamıştır.

    İlginiz için teşekkürler.

    Bunları zaten biliyoruz. Önemli olan doğrumu değilmi ?

    ben bilmiyordum, 40 derecede de test ettiklerini yeni öğrendim, ayrıca adamlar niye yalan söylesin!!

    birincisi ben sizin bilip bilmediğinizle ilgilenmiyorum. genel kanıdan bahsediyorum. yeni birseymiş gibi yazdığınız için üzerinize alındınız sanırım. biraz okusaydınız buraları daha önce yazıp çizildiğini görürdünüz.

    ikincisi " niye yalan söylesin " kısmına gelirsek, ben yalan söylüyorlar demiyorum. gercekten doğrumu acaba diyorum. soru soruyorum yani. ben cevap veriyim, daha çok satmak için söylüyor olabilirler mesela. satışları arttırmak için.

    üçüncüsü , verilen cevap cok klasik. bana sorsalar bende aynı şeyi copy paste yapabilirdim, bu bilgiler her yerde var. michelin uzmanı olmaya gerek yok.

    ve son olarak dördüncüsü , " !!!! " nedir Allahaşkına ya : )




  • Adamlar lastik sektörünün önde gelen markası, 640 milyon € bütçe ayırmışlar, 5.000.000 km de test etmişler ve her türlü hava koşulunda A derece skor yapmış. Bence adamlar rezil olacaklarını bile bile bu kadar reklam yapmazlar. Bende aldım bu lastiği ama 40/-30 derece arası test edildiğini bilmiyordum, ama lastiğin ismine ve yaptığı reklama güvenerek aldım.
  • Bende bugün Ankara-Konya yolu Çiftçi ticaretten tanesini peşin olarak 175 tl'den aldım.3.ay italya üretimi.Aracım 2012 Kangoo hususi kullanım amaçlı alınmış bi araç.Fabrika çıkışlı 195 65 15 continental vanco contact 2 lastikler vardı şu an 49.000 km de aracın önceki lastiklerinden biri yarıldı sıcak yama yapıldı birazda lastiğin yıpranma payınoı göz önüne alınca haftaya çıkacağım uzun yolculuğun öncesinde lastik değiştirmeye karar verdim.Aslında niyetim kışa girmeden almaktı.

    Lastiğe gelicek olursak ses olarak baya sessiz diyebilirim ki zaten öyle,konforu iyi yanak yapısı olarak bütün crossclimate serisi standart XL koduna sahip.yağmur etiketi a tasaarruf c ses desibeli 68 olarak verilmiş.Pek kullanma fırsatım olmadı hava kapalı eğer yağmur yağarsa test amaçlı bi turlamayı düşünüyorum.
    Görüyorum ki bir çok kişinin kafasında soru işaretleri var.Lastiğin üretim amacı belli,ben kışın kar yağsın veya yağmasın her gün araba ile işi olmayan biriyim bi başkası her gün 30 km işe gider bi başkası kar yağdığında keyfi gezer kullanım amaçları farklı.Beni kışın kar yağdığında şehir trafiğinde kurtarsın yeter uludağa tırmanmasada olur erzurumada gitmesede sıkıntı değil.O derece yoğun kış ve kar yağdığında biliyorum ki bu lastiğin performansı belli seviyede.Yarın öbürgün devlet bi yasa çıkarsa bütün araçlara kış lastiği zorunlu diye lastiğin yanağında kış koşullarını karşılayan simgeleri var hiç bi sıkıntısı olmaz.2012 model bi araca biniyorum ufak bi kar yağışında yolda kalmak istemem ben bu mantıkla aldım.Dünyanın ilk kış sertifikasına sahip yaz lastiği -30 + 40 derecede 5.000.000 km test edilip 36 ayda üretilmiş bi ürün Michelin :)) bakalım her şeyi zaman gösterecek.




  • Şunda hem fikir miyiz? Yazın yaz lastiği kışın kış lastiği performansı vermeyecektir.

    Aksini düşünüyorsanız Michelin'in artık ayrı ayrı yaz ve kış lastiği satması anlamsız ve mantıksız olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TDB

    Şunda hem fikir miyiz? Yazın yaz lastiği kışın kış lastiği performansı vermeyecektir.

    Aksini düşünüyorsanız Michelin'in artık ayrı ayrı yaz ve kış lastiği satması anlamsız ve mantıksız olacaktır.

    Kış lastiği performansı vermeyeceği kesin. Ama yazlık lastiklerin ayarında olacağını hatta etiket degerleri ile daha iyi sonuc verebileceği görülüyor.ıslak zeminde v.s. yazlık lastiklerden daha iyi oldugu iddia ediliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TDB

    Şunda hem fikir miyiz? Yazın yaz lastiği kışın kış lastiği performansı vermeyecektir.

    Aksini düşünüyorsanız Michelin'in artık ayrı ayrı yaz ve kış lastiği satması anlamsız ve mantıksız olacaktır.

    Kesinlikle aynı fikirdeyim. Testlerin 11/2014 ile 01/2015 ayları arasında yapıldığını Michelin beyan etmiş. Hatta sıcaklı değeri olarak 12 dereceyi de yazmış. 40 derece diye bir şey ben görmedim.
  • Orijinalden alıntı: kocaloglu

    yanak yapısı olarak bütün crossclimate serisi standart XL koduna sahipHocam bu XL kodu nedir acaba ?
  • Orijinalden alıntı: ScHeNKii_ScP

    Orijinalden alıntı: kocaloglu

    yanak yapısı olarak bütün crossclimate serisi standart XL koduna sahipHocam bu XL kodu nedir acaba ?

    Ekstra Yük (XL) veya Desteklenmiş (Reinf) ile işaretlenen lastikler, standart versiyondan daha yüksek yük ve yüksek basınç için tasarlanmıştır.
  • teşekkürler cevap için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ScHeNKii_ScP

    teşekkürler cevap için

    ama ekstra yük derken ne kadar kiloluk ekstra yük taşıma kapasitesi sağlıyor yada ne kadar ekstra basınç lazım bilmiyorum
  • Arkadaslar bu lasıklerden yanı ozellıkler olarak Japonlar yanı toyo yıllar once yaptı varıov2 ıstersenız araştırın lastıgın yanağında gunesş,yagmur,kar,kuru yol sımgelerı var artı m+s ve dag ıcınde buz ısaretıde var daha sonra goodyerda 4seansons dıte var neden yanı cıkmıs gıbı yapıyorsunuz hatat ve hatta peugeut yenı çıkan 2015 model araçlarının bazılarında goodyearın 4seons lastıgını oem kullanıyor tabı bu lastıklerın aşınması bırazdaha hızlı olacaktır normal lastıkle 40 bın 60 bın arası yaparsanız bu lastiklerle 20-30 bın arası yaparsınız bence cunku ozellekıklerı fazla o yüzden erımesı ve ozellıklerını yıtırmesi daha cacuk olacaktır.
  • sallioglu03 S kullanıcısına yanıt
    ben önceki yaz lastiğimi 5 sene boyunca hiç değiştirmeden kullandım ki, yaz lastiği çok soğuk havalarda sertleşiyor ve bozuluyor, ama sıkıntı olmadı, bu lastiğin daha dayanıklı olduğunu düşünüyorum yaz lastiklerine göre. Ayrıca crossclimate 4 mevsim lastik değil aslında, yaz lastiği fakat kış lastiği sertifikasyonu almış bir lastik, aslolan yazın kullanmak, kışın ise işimizi görür gibi..
  • 195 60 15 ebadını bulamıyorum bayilerde ve michelin in stogunda yok nette var ama fiyatı pahalı bayilerde 195 ken internette 209 ile 260 arasında artı takma parası v.s. var.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.