Merhaba arkadaşlar, Bundan yaklaşık 4 ay kadar önce, Microsoft Türkiye'ye garantiden değişim için gönderdiğim Play&Charge Kit ile ilgili yaşadıklarımı şu konu altında dile getirmiştim. Sizlerin de kıymetli destekleriyle konu 1 ay boyunca gündemin en üst sıralarında kalmıştı ancak ne yazık ki onbinlerce kişiye ulaşan bu konu bile Microsoft Türkiye'nin yasadışı uygulamasından geri adım atmasını sağlayamamıştı. Microsoft Türkiye'nin garantiye gönderdiğim ürünü alıkoyması ve sonrasında imha etmesi rezaleti O günlerde eş zamanlı olarak Tüketici Hakem Heyeti'ne de başvuruda bulunmuştum. Gecikmeli de olsa nihayet karar çıktı ve THH beni haklı bularak, Microsoft Türkiye'nin tüketiciye ücret iadesini tek seçenek olarak dayatmasının yasaya aykırı olduğuna ve birebir ürün değişimi yapılmasına karar verdi. Karar metninin sonuç bölümünü burada da paylaşıyorum: Microsoft Türkiye müşteri hizmetleri birimine THH kararını ulaştırdım ancak kendileri hala ve ısrarla yasa tanımazlıkta ısrar ediyorlar ve sadece ücret iadesi yapabileceklerini söylüyorlar. Microsoft gibi "sözde" kurumsal bir firmanın bile, faaliyet gösterdiği ülkenin yasalarını göz göre göre çiğnemesini ve tüketici yasasından kaynaklanan haklarımızı hiçe saymasını sizlerin takdirine bırakıyorum. Elbette ki THH kararı doğrultusunda haklarımı aramaya devam edeceğim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siyau -- 28 Aralık 2021; 10:34:25 > |
Bildirim